Jaaaaaaquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog zo'n megadoos met Mora frituursnacks in de vriezer liggen, lijkt je dat wat?
Beetje chubby.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je eet elke dag frituur zeg je?
Echt? Ik en auto's is primaquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heb ik je wel eens een slipcursus aangeboden, Whiskers. Misschien kunnen we wat fixen?
Waar zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je eet elke dag frituur zeg je?
Zullen we er eentje nemen en hem dan Specularium noemenquote:
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, jij had vroeger toch zo'n oude Volvo met achterwielaandrijving?
Word het vast een kutkat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we er eentje nemen en hem dan Specularium noemen
*Wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheugen laat mij zelden in de steekquote:
Jaja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat mij zelden in de steekHebben we het wel eens over gehad, beetje slippend door de bocht en zo.
Nee, dat is er gewoon een die veel liefde nodig heeft omdat niemand hem begrijptquote:
Heerlijk idd.. Auto's zijn leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat mij zelden in de steekHebben we het wel eens over gehad, beetje slippend door de bocht en zo.
Bij katten is dat wel leuk?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is er gewoon een die veel liefde nodig heeft omdat niemand hem begrijpt.
Nog steeds Honda nu of heb je wat anders?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heerlijk idd.. Auto's zijn leuk!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
*Wordt.Zoiets dus, gewoon irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die Honda nogquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog steeds Honda nu of heb je wat anders?
Bij Specu is het ook gewoon schattig, dus waarom bij katten nietquote:
Jaquote:
Ik vind ze...quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Specu is het ook gewoon schattig, dus waarom bij katten niet
Hoe moet ik nou weten dat ze 32 katten heeft?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft er 32, wat denk je zelf?
Ja niet mijn schuld deze keer hoorquote:
quote:
Wat zit jij nou weer de Poetinlover uit te hangen johquote:
Dan had ik спокойной ночи gepost, paardenlul.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer de Poetinlover uit te hangen joh
Ja zo goed is mijn cyrillisch nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan had ik спокойной ночи gepost, paardenlul.
Dat is altijd met jou, krijg je een geslachtsziekte, is die ook al matig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo goed is mijn cyrillisch nou ook weer niet hoor
Dat ik het toppunt van absolute matigheid ben was je toch allang bekend?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is altijd met jou, krijg je een geslachtsziekte, is die ook al matig.
Slavische talen zijn mooiquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo goed is mijn cyrillisch nou ook weer niet hoor
Slavische vrouwen ook vaakquote:
10 punten voor deze schakelingquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vandaag slavinken gegeten.
Is nog echt waar ook.
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vandaag slavinken gegeten.
Is nog echt waar ook.
Ik voel me nu een beetje elfletterig.quote:
Ik zit How It's Made te kijken, volgens mij jat hij daar gewoon de slechte woordgrappen van.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
Ik voel me nu een beetje elfletterig.
En Ab Normaal.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit How It's Made te kijken, volgens mij jat hij daar gewoon de slechte woordgrappen van.
Hij zat gewoon met zijn hand in die pop, zo'n viespeuk is het wel.quote:
Deze mental image is niet goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje elfletterig.
Weet je wel, dat je je kont afveegt maar het papiertje niet goed vast hebt en het een beetje aan je vinger zit.
Zo.
Matig, inderdaad. Maar ook weer een stuk realistischer dan naakt op een sloopkogel door het beeld schommelen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:12 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0/10153417680263331/
In jouw geval heet dat progressie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:35 schreef Specularium het volgende:
Ik merk dat ik ook matig begin te doen.
Ga het nou niet zitten vergelijken met je anus.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Matig, inderdaad. Maar ook weer een stuk realistischer dan naakt op een sloopkogel door het beeld schommelen.
Waarom doe je mijn oren dit aan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:12 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0/10153417680263331/
Ja ik ook al 2xquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb er vlug doorheen gescrolld. Zo doe ik dat vaak met nieuwe muziek. Ik moet iets horen dat me (positief) triggert, cq. boeit. Ander skip ik snel verder naar het volgende nummer.
Drie fragmenten van 1 seconde geluisterd. Bagger.quote:
In plaats van dat je alleen maar loopt te zever hoe kut alles wel niet is zou je ook iets neer kunnen zetten wat jij wél goed vindtquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drie fragmenten van 1 seconde geluisterd. Bagger.
Waarom is zijn ene oog uit zijn hoofd geschoten?quote:
Wat wil je? Nieuwe muziek? Muziek van vroeger? Een bepaald genre?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In plaats van dat je alleen maar loopt te zever hoe kut alles wel niet is zou je ook iets neer kunnen zetten wat jij wél goed vindt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In plaats van dat je alleen maar loopt te zever hoe kut alles wel niet is zou je ook iets neer kunnen zetten wat jij wél goed vindt
Gewoon iets wat jij wel goed vindt, de afgelopen tijd heb ik je alleen maar dingen horen afkraken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je? Nieuwe muziek? Muziek van vroeger? Een bepaald genre?
Zo is hij gewoon, alles afzeiken,quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets wat jij wel goed vindt, de afgelopen tijd heb ik je alleen maar dingen horen afkraken.
Iets leuk vinden zonder dat je daar een diep geanalyseerde mening over hebt is natuurlijk uit den boze. Vieze calvinist dat het isquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon, alles afzeiken,.
Een hele Chinese menukaart vol.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
Moment....
Hoe veel nummers willen jullie?
Wat zou jij op 1 zetten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou jouw Top 2000 er uit zien Elfje?
Dat weet ik niet. Een Top 200 heb ik wél gemaakt. Daarin staat "Imagine" van John Lennon onbedreigd op #1.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou jouw Top 2000 er uit zien Elfje?
Oké. Bij deze elf nummers van relatief onbekende artiesten, het afgelopen halfjaar uitgebracht.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:12 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon iets wat jij wel goed vindt, de afgelopen tijd heb ik je alleen maar dingen horen afkraken.
Maakt niet uit. Ik kan voortaan altijd naar deze post terugverwijzen als mensen zeggen dat ik alleen afkraak en zelf niks post.quote:
Bagger.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Zo zou Henk gewoon een terrorfeestje organiseren, lekker allemaal op een stoeltje zodat die mensen niet allemaal raar gaan doen.
https://www.facebook.com/noisekick.page/videos/944296525620619/
Vind het allemaal nogal slappe kleffe popliedjes eerlijk gezegdquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Bij deze elf nummers van relatief onbekende artiesten, het afgelopen halfjaar uitgebracht.
Duran Duran-achtige, 80s-achtige pop:
Dance met hypnotiserende / experimentele sound:
Strakke productie van Britse artrockband:
Catchy, goed geproduceerde pop:
Jonge, Britse zanger met radiovriendelijk popliedje:
Catchy Pop/dance uit Frankrijk:
Stevie Wonder-achtige sound van jonge Brit:
Euforische electropop uit Zweden:
Zweverige indie-pop/rock uit Brazilië:
Getalenteerde Britse singer-songwriter
Voor meer, zie dit topic van mijn goede vriend ()Boldface: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
En tot slot: een jonge Schotse alleskunner (speelt op z'n plaat alles zelf in), deze keer in een live-uitvoering. Album verschijnt volgende maand. Luister ook de track Garden.
Backstreet Boys - Everybody. Met afstand.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het allemaal nogal slappe kleffe popliedjes eerlijk gezegd
Ik vind het voornamelijk erg generieke standaard popliedjes, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik ben natuurlijk ook een pop-mannetje, met een lichte voorkeur voor elektronische muziek, of muziek met een elektronische component of toetsen.
Jullie vroegen mij wat ik goed vind, dit is mijn antwoord.
Dat vind ik niet. Maar jij mag dat vindenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk erg generieke standaard popliedjes, maar dat is mijn mening
Meer dan 3 minuten hopen op iets van een melodie.quote:
Ik ken ook heel dat nummer niet, zag alleen een paar negerts grappig dansenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan 3 minuten hopen op iets van een melodie.
Ik dacht dat ik dit moest kijken omdat jij dat goede muziek vindt...quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken ook heel dat nummer niet, zag alleen een paar negerts grappig dansen
En van de week gooiden ze deze ook opeens 's middag erdoorheenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:22 schreef LTVDK het volgende:
StuBru is trouwens wel een geweldige zender soms, gewoon nu Born Slippy uitzenden
Benieuwd wat Harry hiervan vindt. Ik verwacht een reactie met minstens één ziekte erin.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En van de week gooiden ze deze ook opeens 's middag erdoorheen![]()
BONZAAAAAAAAAAAAI![]()
![]()
Dat is verdomme wel een eckte klassieker jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Benieuwd wat Harry hiervan vindt. Ik verwacht een reactie met minstens één ziekte erin.
Ik heb dus een keer een buxusstruikje zo lang zitten bijknippen dat het net een Bonsai was.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En van de week gooiden ze deze ook opeens 's middag erdoorheen![]()
BONZAAAAAAAAAAAAI![]()
![]()
6 / 10quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer een buxusstruikje zo lang zitten bijknippen dat het net een Bonsai was.
Jij laat alles wat op een plant lijkt gewoon doodgaan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat hoef ik gelukkig niet te doen allemaal.
Gewoon lekker laten woekeren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat hoef ik gelukkig niet te doen allemaal.
Klopt, ze zijn nogal irritant namelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij laat alles wat op een plant lijkt gewoon doodgaan.
Kun je niet gewoon in mijn tuin komen staan, dan valt al dat onkruid misschien gelijk doodquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn nogal irritant namelijk.
Hoger dan je gemiddelde dagcijfer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook dan vind ik het nog steeds een 6 / 10
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon in mijn tuin komen staan, dan valt al dat onkruid misschien gelijk dood
Nou echt he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het niet een keer fijn zijn als de postbode gewoon het adres leest van de post die hij bij mij in de bus flikkert. Ben nu parttime postbode...
Wat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou echt he?
Er staat toch godverdomme een heel ander cijfer op?
Ik zou je eeuwig dankbaar zijnquote:
Vond je dit nou een aardige opmerking Kees?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou je eeuwig dankbaar zijnOnkruid wieden
Specularium werkt alleen tegen een honorarium.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon in mijn tuin komen staan, dan valt al dat onkruid misschien gelijk dood
Ik krijg gewoon een andere straat in de bus.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ik ook de troep krijg van 16, 18 en 28.
Terwijl ik op een heel ander nummer woon.
Nee eigenlijk niet, sorryquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond je dit nou een aardige opmerking Kees?
Dat heb ik ook wel eens, flikker ik gewoon over de schutting.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een andere straat in de bus.
Ze zijn dan ook ineens super snel weg... Altijd vreemd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, flikker ik gewoon over de schutting.
Misschien moet je niet van die vreemde leuze roepen terwijl je dat doet dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook ineens super snel weg... Altijd vreemd.
Ik roep helemaal geen vreemde leuze.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je niet van die vreemde leuze roepen terwijl je dat doet dan.
Leuzenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik roep helemaal geen vreemde leuze.
Dan is het bewust dumpen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook ineens super snel weg... Altijd vreemd.
Een positieve variant zou ook wel eens een keer leuk zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik wilde hem eigenlijk niet posten maar het is wel terecht weer.
Ga jij nou ook al beginnen?quote:
Ja ok, dat is wel terecht ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die had je nog tegoed voor je onkruid opmerking.
Snel terug naar binnen dan.quote:
Ja, allemaal kleuren door elkaar? Dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben ik.
Super druk in de stad. En ze ook allemaal door elkaar en zo...
Oh lopen moet er tussen...quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, allemaal kleuren door elkaar? Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
De horrorquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben ik.
Super druk in de stad. En ze ook allemaal door elkaar en zo...
Nee dat niet, terrasdeur wagenwijd openquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De horrorgelukkig ben je veilig thuisgekomen, je hebt toch wel je gordijnen dicht he?
Kunnen tenminste alle vliegen/wespen/muggen/spinnen en ander onguur tuig naar binnenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat niet, terrasdeur wagenwijd open
Jeps zodat ik daarna weer lekker kan zeiken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen tenminste alle vliegen/wespen/muggen/spinnen en ander onguur tuig naar binnen
Doei.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
Jongens, het was gezellig.
ONZ / Ik stop met FOK!
Nee, nog steeds geen baan. Bezig met muziek van m'n band. Is veel werk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Iedereen doet weer alsof die een baan heeft?
Muziek schrijven?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen baan. Bezig met muziek van m'n band. Is veel werk.
Nee, gemaakte opnames mixen (voordat ze weggaan voor afmixen en masteren). Beetje mixen en produceren tegelijk eigenlijk.quote:
Maar dat afmixen en masteren doe jij niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gemaakte opnames mixen (voordat ze weggaan voor afmixen en masteren). Beetje mixen en produceren tegelijk eigenlijk.
Overbodig, steek mij maar gewoon in de fikquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen ze je alsnog tot boom verwerken dan. Vind je dat geen mooie gedachte?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overbodig, steek mij maar gewoon in de fik
Nee, als ik dood ben wil ik niet op een vaste plaats terechtkomen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je alsnog tot boom verwerken dan. Vind je dat geen mooie gedachte?
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, als ik dood ben wil ik niet op een vaste plaats terechtkomen.
Gewoon verbranden en ergens op een berg of op zee uitstrooienquote:
Mij lijkt het wel vet om gemummificeerd te worden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verbranden en ergens op een berg of op zee uitstrooien
Alleen omdat je zo'n kekke piramide wilt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel vet om gemummificeerd te worden.
Ja en zo'n masker van goudquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat je zo'n kekke piramide wilt.
Nee, dat doet een vriend van me. Die heeft daar meer verstand van.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat afmixen en masteren doe jij niet?
Paar slangen en katten erbijquote:
Prima idee. Cremeren vind ik een slecht idee. Miljarden mensenlichamen in de brand steken, terwijl ze voedzaam kunnen zijn voor planten en dieren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Nevermindquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat doet een vriend van me. Die heeft daar meer verstand van.
Heb je een voorkeur voor een boom?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima idee. Cremeren vind ik een slecht idee. Miljarden mensenlichamen in de brand steken, terwijl ze voedzaam kunnen zijn voor planten en dieren.
Dit klinkt een beetje sneu...quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil gewoon in een ongemarkeerd gat getyft worden ergens in mijn achtertuin.
Voornamelijk slangen.quote:
Waarschijnlijk bij hem een pruimenboom, dan die alsnog een zuurpruim worden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een boom?
Ik zou niet willen dat mijn graf een bedevaartsplek voor verafgoding wordt ofzo, liever ergens anoniem, zoals ze met de Nazi kopstukken hebben gedaan.quote:
Tuurlijk doe ik dat voor jouquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voornamelijk slangen.
Ga jij dat voor mij doen als ik het leven verlaat? Wil graag een piramide in de stad.
Wel met roze.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat voor jouGewoon de Schilderswijk een Gaza behandeling geven en dan is er genoeg ruimte vrij voor een piramide
Roze, goud ... weet je zeker dat ik die piramide niet beter in Duindorp kan neerzetten?quote:
Geen idee. Nog nooit over nagedacht. Voor Harry stel ik alvast een treurwilg voor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een boom?
Dat nooit!quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roze, goud ... weet je zeker dat ik die piramide niet beter in Duindorp kan neerzetten?
Ik heb er ook nog nooit over nagedacht maar weet nu al dat ik wel zo'n hoge palmboom wil worden met van die kokosnoten die op iemands hoofd vallen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit over nagedacht. Voor Harry stel ik alvast een treurwilg voor.
Dan moet je ook niet zo'n tatta piramide willenquote:
Ik wil een Piramide met een beetje goud en roze in het centrum van Den Haag. Niet het smerige Duindorp.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo'n tatta piramide willen
Ja jij komt met roze en goud aanzetten, straks wil je de binnenkant ook nog vol met panterprintjesquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil een Piramide met een beetje goud in het centrum van Den Haag. Niet het smerige Duindorp.
Hmm dat zou er denk ik wel vet uitzien ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij komt met roze en goud aanzetten, straks wil je de binnenkant ook nog vol met panterprintjes
Sadist.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit over nagedacht maar weet nu al dat ik wel zo'n hoge palmboom wil worden met van die kokosnoten die op iemands hoofd vallen.
Pfff onzin. Palmbomen dragen bij aan het geluk van mensen.quote:
Dat er dan heel de dag van die blanke toeristen om je nek hangen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff onzin. Palmbomen dragen bij aan het geluk van mensen.
Wedden dat jij je hier zelf nu ziet hangen![]()
[ afbeelding ]
Mja vandaar die kokosnoten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er dan heel de dag van die blanke toeristen om je nek hangen?
Als die er dan al niet vroegtijdig worden afgehakt door een razende inboorling met een machete.quote:
Ja dan heb ik dus gewoon pech..quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die er dan al niet vroegtijdig worden afgehakt door een razende inboorling met een machete.
Wel een lawinepijl dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
Ik wil net als Andre in een vuurpijl.
Gewoon een strijker is ook goed toch.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
Ik wil net als Andre in een vuurpijl.
Ik moest denken aan zo'n stukje van Ronald Goedemondt, maar ik kan het zo gauw niet online vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff onzin. Palmbomen dragen bij aan het geluk van mensen.
Wedden dat jij je hier zelf nu ziet hangen![]()
[ afbeelding ]
Geen idee wie dat isquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest denken aan zo'n stukje van Ronald Goedemondt, maar ik kan het zo gauw niet online vinden.
Een soort Elfletterig alleen dan wel grappig.quote:
Dat die kokosnoot midden in je gezicht valt als je het bordje leest?quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest denken aan zo'n stukje van Ronald Goedemondt, maar ik kan het zo gauw niet online vinden.
Precies, dat stukjequote:Op donderdag 25 juni 2015 15:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat die kokosnoot midden in je gezicht valt als je het bordje leest?
Jij, met je bonzaiquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Elfletterig alleen dan wel grappig.
Nee, dat was een grap van Harry.quote:
Nee, jij kwam met die bonzai-muziekmeuk aan, na mijn fraaie muziekselectie te hebben afgekraakt.quote:
Ik welquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niks van de laatste 2 posts.
Mart is op NPO1.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niks van de laatste 2 posts.
En Ronnie Flex bij Jinek straksquote:
Lil' Kleine doet gelukkig ook meequote:Op donderdag 25 juni 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Ronnie Flex
Jinek doet wel eeg haar best nog geotere paupers dan bij Tan aan tagel uit te nodigen he
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Ronnie Flex
Jinek doet wel eeg haar best nog geotere paupers dan bij Tan aan tagel uit te nodigen he
Ik weet niet eens wie Ronnie Flexwerker is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lil' Kleine doet gelukkig ook mee![]()
![]()
Als je het over nog grotere paupers hebt
Ronnie kan ik nog wel tolereren in nummers van Polska, maar die Lil' Kleine is echt gewoon een mongool met zijn irritante kut-Amsterdamse accentquote:
De grootste hit van dit moment, alle kids zingen het mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet eens wie Ronnie Flexwerker is.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De grootste hit van dit moment, alle kids zingen het mee.
Ik ga altijd 5 kilometer per uur harder op mijn fiets als deze langs komst op mijn MP3 speler.quote:
Lil' Kleine lijkt mij een beetje dubbelop, maar ik heb er geen verstand van.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ronnie kan ik nog wel tolereren in nummers van Polska, maar die Lil' Kleine is echt gewoon een mongool met zijn irritante kut-Amsterdamse accent
Goed idee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar willen wij dit weten?quote:Een jaar lang volgde regisseur Pamela Sturhoofd het leven van Youp van 't Hek. Ze combineert dat in Niemand weet hoe laat het is met gesprekken met zijn dierbaren. Dat levert een intiem portret op van de 61-jarige cabaretier.
Slot om het hek van het politiebureau.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Maarreh, Manuela, wat kunnen we doen om die mongolide politielijers die zichzelf belangrijker vinden dan een mondiaal evenement te dwarsbomen in hun megalomane plannen?
Slot om de nekquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Slot om het hek van het politiebureau.
Maar ze moeten natuurlijk wel gewoon even normaal doen met hun hoofd. Zo'n tour tegen gaan houden is te walgelijk voor woorden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Maar verder steun ik de politie wel, en de andere hulpdiensten ook. Die bezuinigingen en gekut maakt het er allemaal niet beter op. Uiteindelijjk keren ze dat ook wel weer om, net als bij Defensie.
Als je het maar 1x per jaar doet valt het wel mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo'n tour tegen gaan houden is te walgelijk voor woorden.
Actievoeren heb ik geen problemen mee, maar deze specifieke actie gaat natuurlijk een beetje te ver. Je krijgt er wel aandacht mee maar of dat op een positieve manier zal zijn .. Ik vind het dan ook niet verstandig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ze moeten natuurlijk wel gewoon even normaal doen met hun hoofd. Zo'n tour tegen gaan houden is te walgelijk voor woorden.
Niks dan minachting voor de ratten die dit bedenken en uitvoeren.![]()
![]()
Wat willen we? Minder minder minderquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ze moeten natuurlijk wel gewoon even normaal doen met hun hoofd. Zo'n tour tegen gaan houden is te walgelijk voor woorden.
Niks dan minachting voor de ratten die dit bedenken en uitvoeren.![]()
![]()
Ik ga een bomaanslag plegen. #doodsbedreigingquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Maarreh, Manuela, wat kunnen we doen om die mongolide politielijers die zichzelf belangrijker vinden dan een mondiaal evenement te dwarsbomen in hun megalomane plannen?
Maar dan zijn die wielrenners tenminste wel weg.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
Verkeer is gewoon oorlog, maakt niet uit wat of waarop je rijdt. Iedereen voor zich en iedereen loopt overal op te kankeren als het niet gaat zoals ze het zelf willen. Er zijn maar weinig mensen die zich echt aan elk regeltje houden of de rust kunnen vinden en behouden in het huidige drukke verkeersbeeld.
Haal je wielrenners weg dan blijft er nog scootertuig over, asomobilisten, linksplakkers, bumperklevers, etc.
hey concullegaquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik trouwens even vaststellen dat mensen die serieus concullega in het dagelijks leven gebruiken het niet waard zijn de planeet met mij te delen
wat is datquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:13 schreef vaduz het volgende:
Fylax werk jij ook al bij de dagbesteding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |