Jaaaaaaquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog zo'n megadoos met Mora frituursnacks in de vriezer liggen, lijkt je dat wat?
Beetje chubby.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je eet elke dag frituur zeg je?
Echt? Ik en auto's is primaquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heb ik je wel eens een slipcursus aangeboden, Whiskers. Misschien kunnen we wat fixen?
Waar zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je eet elke dag frituur zeg je?
Zullen we er eentje nemen en hem dan Specularium noemenquote:
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, jij had vroeger toch zo'n oude Volvo met achterwielaandrijving?
Word het vast een kutkat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we er eentje nemen en hem dan Specularium noemen
*Wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheugen laat mij zelden in de steekquote:
Jaja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat mij zelden in de steekHebben we het wel eens over gehad, beetje slippend door de bocht en zo.
Nee, dat is er gewoon een die veel liefde nodig heeft omdat niemand hem begrijptquote:
Heerlijk idd.. Auto's zijn leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat mij zelden in de steekHebben we het wel eens over gehad, beetje slippend door de bocht en zo.
Bij katten is dat wel leuk?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is er gewoon een die veel liefde nodig heeft omdat niemand hem begrijpt.
Nog steeds Honda nu of heb je wat anders?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heerlijk idd.. Auto's zijn leuk!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
*Wordt.Zoiets dus, gewoon irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die Honda nogquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog steeds Honda nu of heb je wat anders?
Bij Specu is het ook gewoon schattig, dus waarom bij katten nietquote:
Jaquote:
Ik vind ze...quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Specu is het ook gewoon schattig, dus waarom bij katten niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |