Akkoord!quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:19 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou graag Reto Hollenstein willen adopteren
quote:
Hij heet niet zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heet niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik gezien, maar was te druk met de volgende naam om het te verbeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Mooi bewaard voor de eeuwigheidquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die mag de archieven in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik mijn Colombiaanse vriend Julián David Arredondo nomineren?
Er wordt gefluisterd dat hij wel eens een outsider voor de eindzege kan zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef wimderon het volgende:
Bij Trek doet een onbekende Belg mee. Is S. Devolder goedgekeurd?
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook dit jaar wil ik weer mijn streekgenoot adopteren. Roy Curvers.
in 2012 nog winnaar van de proloog (als je de uitslag op zijn kop leest)
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag Reinhard Janse van Rensburg, halve Nederlander, niet te verwarren met Reinhard Heydrich.
Dit jaar 6e al in de Waalse Pijl na ook nog eens pech te hebben gehad in volle finale. Man voor beide muurtjes in de eerste weekquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was mijn black horse voor de etappe naar De Muur. Hopelijk hoeft ie niet te knechten.
Jammer dat ie denk ik voor Bardet moet gaan rijden die dat soort dingen ook vrij goed kan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:23 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dit jaar 6e al in de Waalse Pijl na ook nog eens pech te hebben gehad in volle finale. Man voor beide muurtjes in de eerste week
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zou graag Paul Voss willen adopteren!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Bartosz Huzarski al gekozen? Zo nee,
Ik vind dit eigenlijk al een serieus grensgevalletje, maar omdat jij het bent keur ik hem toch maar goed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik mijn Colombiaanse vriend Julián David Arredondo nomineren?
Ik wil ook best de belangen van Lollerphilippe behartigen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk al een serieus grensgevalletje, maar omdat jij het bent keur ik hem toch maar goed.
Ik denk niet dat die gaat, maar ik heb hem al goedgekeurd en mijn mening weegt hier heel zwaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil ook best de belangen van Lollerphilippe behartigen.
Ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die gaat, maar ik heb hem al goedgekeurd en mijn mening weegt hier heel zwaar.
Ik wilde nog proberen er hier mee weg te komen, maar het leek me te genant om te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Alaphilippe is een groot talent die zich al flink heeft laten zien in het voorjaar, die is toch niet onbekend.
akkoordquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Abdoe het volgende:
Ik ga voor José Joao Pimenta Costa Mendes. Van Bora.
Yates is ook okquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Helaas is mijn eerste keus Teklehaymanot al bezet. Dan kom ik uit bij m'n tweede keus: Simon Yates. Ik hoor graag of die nog onbekend genoeg is. Anders zou ik gaan voor Kristijan Durasek.
Fijnquote:
Volgens mij doet die niet mee. FDJ heeft z'n selectie al bekend gemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Geoffrey Soupe s'il vous plaîtMooie baas is dat wel
Hij rijdt sinds dit jaar voor Cofidisquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij doet die niet mee. FDJ heeft z'n selectie al bekend gemaakt.
Lijkt me logisch.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat we Merhawi Kudus bij dezen even opzij zetten voor Rellende_Rotscholier gezien zijn topic
We hebben ook mensen als Albert Timmer in deze reeks gehad, dus waarom niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Mag Jos van Emden eigenlijk? Hij is misschien wel erg bekend hier maar dat komt vooral doordat-ie Nederlands is natuurlijk.
Jos kan gewoon, want dat is een waterdrager in de marge. Als Stijn Arredondo mag adopteren mag jij zeker De Jos.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Mag Jos van Emden eigenlijk? Hij is misschien wel erg bekend hier maar dat komt vooral doordat-ie Nederlands is natuurlijk.
Blijf van Arredondo afquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jos kan gewoon, want dat is een waterdrager in de marge. Als Stijn Arredondo mag adopteren mag jij zeker De Jos.
Oh stom van mijquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:11 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Hij rijdt sinds dit jaar voor Cofidis
Als een winnaar van de bergtrui in een grote ronde geadoteerd mag worden, mag dat vast welquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik Alpuerto Contador adopteren? Aanstormend talent.
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Jacques Janse van Rensburg nog vrij?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:49 schreef Chiappucci het volgende:
Ik had graag Emanuel Buchmann, die kent u niet.
quote:
Allemaal akkoord, al is Brandle wel een twijfelgeval gezien zijn werelduurrecord. Maar de gemiddelde tour kijker weet daar toch niks vanafquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Moet hij in de lijst of niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denken jullie dat Mattia Cattaneo zal rijden?
Ik heb een zeer goed gevoel bij deze Lampre baas. Tenzij hij niet meedoet.
Ja doe maar, maar het is onder voorbehoud.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal akkoord
[..]
Moet hij in de lijst of niet?
Zolang je pas een andere kiest als hij definitief niet meegaat vind ik het primaquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja doe maar, maar het is onder voorbehoud.
Ja hèhè, dat is logisch.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang je pas een andere kiest als hij definitief niet meegaat vind ik het prima
Vergeet KUDUS niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal akkoord, al is Brandle wel een twijfelgeval gezien zijn werelduurrecord. Maar de gemiddelde tour kijker weet daar toch niks vanaf
[..]
Moet hij in de lijst of niet?
Staat er zo bijquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarschijnlijk niet, mede omdat waarschijnlijk de goddelijke Mario Costa mee mag doen. Maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denken jullie dat Mattia Cattaneo zal rijden?
Ik heb een zeer goed gevoel bij deze Lampre baas. Tenzij hij niet meedoet.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:15 schreef Mr_DG het volgende:
Ik wil graag wederom Ben Gastauer adopteren. Vorig jaar mooi onzichtbaar mogen ruiken aan de tour en dit jaar oogsten.
Ik was ook al oo zoek naar een held met briljante naamquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Graag Winner Anacona van team Movistar... met zo'n naam haal je gewoon een pareltje binnen.
Helaas ben je iets te laat. Zie de OP.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik zou graag Daniel Teklehaimanot willen, gewoon omdat ik z'n naam tof vind
Colombiaantjes laat ik graag aan anderen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, mede omdat waarschijnlijk de goddelijke Mario Costa mee mag doen. Maar pin me er niet op vast.
De besnorde Serpa is trouwens een aanrader voor iedereen.
Ah, shit daar is ie anders gespeld, waardoor ctrl F hem niet zag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helaas ben je iets te laat. Zie de OP.
Van de adoptierenners tot nu toe is juist Sam Bennett een van de bekendste.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Blik het volgende:
Sam Bennett a.u.b.
sommige adoptierenners zouden echt niet moeten kunnen naar mijn mening, maar soit
Ik zie het, ik doe een andere. Overigens vind ik Bennett echt niet bekender dan een Brandle (ex-houder wereld-uur-record) of Arredondo (blauwe trui drager Giro en etappe-winnaar Giroquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Van de adoptierenners tot nu toe is juist Sam Bennett een van de bekendste.
Die is trouwens al gekozen door iemand.
Eens. Zitten teveel bekende namen tussen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Blik het volgende:
Sam Bennett a.u.b.
sommige adoptierenners zouden echt niet moeten kunnen naar mijn mening, maar soit
Arredondo en Yates imo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. Zitten teveel bekende namen tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |