quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook dit jaar wil ik weer mijn streekgenoot adopteren. Roy Curvers.
in 2012 nog winnaar van de proloog (als je de uitslag op zijn kop leest)
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag Reinhard Janse van Rensburg, halve Nederlander, niet te verwarren met Reinhard Heydrich.
Dit jaar 6e al in de Waalse Pijl na ook nog eens pech te hebben gehad in volle finale. Man voor beide muurtjes in de eerste weekquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was mijn black horse voor de etappe naar De Muur. Hopelijk hoeft ie niet te knechten.
Jammer dat ie denk ik voor Bardet moet gaan rijden die dat soort dingen ook vrij goed kan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:23 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dit jaar 6e al in de Waalse Pijl na ook nog eens pech te hebben gehad in volle finale. Man voor beide muurtjes in de eerste week
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zou graag Paul Voss willen adopteren!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Bartosz Huzarski al gekozen? Zo nee,
Ik vind dit eigenlijk al een serieus grensgevalletje, maar omdat jij het bent keur ik hem toch maar goed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik mijn Colombiaanse vriend Julián David Arredondo nomineren?
Ik wil ook best de belangen van Lollerphilippe behartigen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk al een serieus grensgevalletje, maar omdat jij het bent keur ik hem toch maar goed.
Ik denk niet dat die gaat, maar ik heb hem al goedgekeurd en mijn mening weegt hier heel zwaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil ook best de belangen van Lollerphilippe behartigen.
Ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die gaat, maar ik heb hem al goedgekeurd en mijn mening weegt hier heel zwaar.
Ik wilde nog proberen er hier mee weg te komen, maar het leek me te genant om te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Alaphilippe is een groot talent die zich al flink heeft laten zien in het voorjaar, die is toch niet onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |