Klopt maar kun je op basis van 1 seizoen stellen dat hij die meerwaarde heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:14 schreef Downwards het volgende:
Vreemde redenatie ook dat "ja, maar de meeste goals uit standaardsituaties". Dat soort spelers zijn juist goud waard, als ze daarnaast ook nog voetballend van toegevoegde waarde zijn.
Nee, we kunnen hem beter bij Vitesse laten want we weten niet 100% zeker of hij het wel zo goed gaat doen hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Klopt maar kun je op basis van 1 seizoen stellen dat hij die meerwaarde heeft?
Denk dat Feyenoord toch beter ook op de moneyball toer kan gaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ll-Midtjylland.dhtml
Jij richt je nu ook alleen op scorend vermogen. De laatste seizoenen stond hij steevast in het rijtje middenvelders met meeste balveroveringen, duels gewonnen en geslaagde passes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een versterking voor Feyenoord hoor, wil alleen kanttekening plaatsen bij het ophemelen op basis van "scorend"-vermogen in 1 seizoen, terwijl dat in alle seizoen ervoor stukken minder was.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, we kunnen hem beter bij Vitesse laten want we weten niet 100% zeker of hij het wel zo goed gaat doen hier.
Ofzo.
Hij is behoorlijk gegroeid in zijn tweede jaar bij Vitesse. Als je de huidige Vejinovic met zijn kwaliteiten aankomend seizoen weer een jaar in de (sub)top van De Eredivisie laat meedraaien en ook geregeld vrije trappen en af en toe eens een penalty laat nemen, zal hij ong. op dezelfde cijfers uitkomen qua goals.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
Yep, linksback en spits.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
2 Aankopen gehad, nog 2 te gaan wat mij betreft.
Ik denk dat El Ahmadi blijft, maar dat Clasie en Vilhena weggaan, en wellicht ook nog Immers.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Clasie en El Ahmadi weg gaan zal er ook nog een middenvelder moeten komen.
Een Immers 2.0 zou leuk zijn, maar een middennvelder is geen absolute noodzaak toch? Vilhena - Sleegers - Vejinovic - Toornstra - Immersquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Clasie en El Ahmadi weg gaan zal er ook nog een middenvelder moeten komen.
Dan wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Een Immers 2.0 zou leuk zijn, maar een middennvelder is geen absolute noodzaak toch? Vilhena - Sleegers - Vejinovic - Toornstra - Immers
Op de bank ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op nog een jaar Immers.
Mehquote:
Ik ook. Denk niet dat Gio radicaal van gedachten verandert tov Fredtsjquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, ik hoop het maar ik verwacht hem gewoon basis aankomend seizoen. Helaas.
Denk toch dat Gio het juist totaal om gaat gooien mits hij goede vervangers heeft, en daar is er nu 1 van binnengehaald.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Denk niet dat Gio radicaal van gedachten verandert tov Fredtsj
Ik vind niet dat je je komend seizoen moet richten op zoveel mogelijk winst. We zijn een voetbalclub, geen handelshuis. Quitte draaien en zorgen dat je Europees voetbal haalt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
3,5 miljoen voor Vejinovic is netjes.. nu maar hopen dat hij de lijn van vorig seizoen door trekt. En dat er nog een paar uitgaande transfers komen.. Zonder Europees voetbal zal Feyenoord toch ergens anders zijn winst vandaan moeten halen.
Scheelt wel flink wat boetes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Zonder Europees voetbal zal Feyenoord toch ergens anders zijn winst vandaan moeten halen.
Vilhena zou wel positief zijn voor een langer verblijf omdat ze bij Gio waarschijnlijk meer kans op spelen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat El Ahmadi blijft, maar dat Clasie en Vilhena weggaan, en wellicht ook nog Immers.
Niet vergeten dat Sleegers nog terugkomt. Maar mochten El Ahmadi en Immers beiden ook nog vertrekken dan moet er inderdaad nog wel een middenvelder bij.
Maar ik verwacht dat Feyenoord zich kan concentreren op de zoektocht naar een nieuwe linksback.
Europees voetbal halen sowieso.. maar Feyenoord heeft ook een buffertje nodig voor de mindere tijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je komend seizoen moet richten op zoveel mogelijk winst. We zijn een voetbalclub, geen handelshuis. Quitte draaien en zorgen dat je Europees voetbal haalt.
Als je het zo bekijkt kon van Hooijdonk er ook geen klote van in dat jaar dat Feyenoord de UEFA Cup won. Die hadden ze nooit moeten halen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef zerokil het volgende:
Niet goed genoeg imo. Ja hij heeft vorig seizoen 12(?) goals gemaakt in de eredivisie. Hoeveel van die 12 goals zijn uit standaardsituaties? Juist.
quote:Ruud van Os plaatst vraagtekens bij de haalbaarheid van dergelijke transfers. Volgens hem komt een speler als Vejinovic niet zomaar meer naar De Kuip. "Die speler kan met Vitesse de Europa League in en dan staat hij te springen om naar Feyenoord te komen?", luidt zijn visie in FC Rijnmond.
HMF dacht mij te kennen, maar achteraf bleek ik totaal niet te staan waar hij dacht dat ik stond. Ik sta n rij voor de laatste rij die tegen die plexiwand staat, rechts van de trappen, wat ik begreep staan jullie wat meer rijen naar voor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Charmed_Angel HMF Sjaakbauer en Don staan ook op W1.
En Kapiteintje soms, maar die boeler heeft geen SCC
Mwah, op zich kan ik begrijpen dat mensen die logica volgen. Alleen zijn de salarissen bij Feyenoord volgens mij nu gemiddeld wel wat hoger, uitgezonderd psv/ajax, dan bij de rest, dat blijft toch een rol spelen.quote:
Stond een goed stuk over in de Elf. Wat dat betreft moet je echt uitkijken dat AZ je weer niet voorbij gaat streven, die hebben het beleid schitterend op orde. Ontzettend jaloers op Eenhoorn>Gudde.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord toch beter ook op de moneyball toer kan gaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ll-Midtjylland.dhtml
Robert Eenhoorn is echt een goede Algemeen Directeur voor AZ inderdaad. Hoop echt dat hij binnen niet al te lange tijd een functie voor Feyenoord kan gaan bekleden. Maar daar reken ik voorlopig niet op, aangezien hij nog niet zolang bij AZ aan de slag is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stond een goed stuk over in de Elf. Wat dat betreft moet je echt uitkijken dat AZ je weer niet voorbij gaat streven, die hebben het beleid schitterend op orde. Ontzettend jaloers op Eenhoorn>Gudde.
Fantastisch. Want Clasie kan er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Marko Vejinovic neemt komend seizoen onze corners trouwens.
Ja, dat onze corners flink zouden verbeteren dacht ik ook toen Toornstra vorig jaar kwam.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb er al lang vrede mee dat we nooit een fatsoenlijke corner zullen zien. Kan alleen maar meevallen dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat onze corners flink zouden verbeteren dacht ik ook toen Toornstra vorig jaar kwam.
Dat was aan het begin van het seizoen wel het geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat onze corners flink zouden verbeteren dacht ik ook toen Toornstra vorig jaar kwam.
Als het goed is heeft Feyenoord na afgelopen seizoen een dik positief eigen vermogen. Maar stel dat het binnenkort nog eens echt heel kut gaat, is het inderdaad wel fijn om wat geld over te hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Europees voetbal halen sowieso.. maar Feyenoord heeft ook een buffertje nodig voor de mindere tijden.
Pauperspartaan.quote:
Schuurman en Nieuwkoop het je nog. Karsdorp ken er evt spelen. Niet nodig dus of het moet echt een zekere meerwaarde zijn.quote:
En voor de afstandsschoten hebben we Immers gelukkig al.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Een goed stuk in ELF? Is dat mogelijk? Verder wel eens hoor, maar waarschijnlijk wordt Eenhoorn teveel als een Feyenoorder gezien door de RvC ofzo..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stond een goed stuk over in de Elf. Wat dat betreft moet je echt uitkijken dat AZ je weer niet voorbij gaat streven, die hebben het beleid schitterend op orde. Ontzettend jaloers op Eenhoorn>Gudde.
Ook maar vroeger had je alleen VI/Elf en nog geen Internet dus toen scoorde ze nog met achtergrond verhalen en van die dingen nu moeten ze opvallen omdat blad te verkopen en dat lukt niet op een normale manier.quote:
quote:Feyenoord ziet af van ADO-spits Kramer
27-6-15 - 08:13
Feyenoord klopte aan bij Michiel Kramer, maar de kans dat de spits nog naar de Kuip zal verhuizen is minimaal. Technisch directeur Martin van Geel informeerde bij de clubtopscorer van ADO Den Haag.
,,Ze wilden mij in eerste instantie wel halen, maar uiteindelijk bleken ze toch niet allemaal overtuigd,'' zegt Kramer. ,,Nou, dat zien ze dus verkeerd in de Kuip.''
ADO Den Haag wil de spits best verkopen, ook al omdat de aanvaller zijn nog een jaar doorlopende contract niet wil verlengen. Maar de aanvalsleider in de uitverkoop doen, is volgens de beleidsbepalers in Den Haag niet aan de orde. FC Astana en ADO Den Haag waren al rond over de transfersom van 2,4 miljoen, maar Kramer zag een vertrek naar Kazachstan niet zitten.
Feyenoord zoekt nog naar een versterking in de aanvalslinie om het chronische gebrek aan scorend vermogen op te lossen. Kramer werd voor de winterstop een paar keer bekeken door de toenmalige trainer Fred Rutten en die was wel enthousiast. Intern bleek echter toch lang niet iedereen overtuigd van de kwaliteiten van de boomlange spits. ,,Heel jammer, het gaat 'm niet worden," meent Kramer, die afgelopen seizoen zeventien keer scoorde voor ADO. ,,Ik ben ervan overtuigd dat ik die bij elke andere club ook kan maken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |