Klopt maar kun je op basis van 1 seizoen stellen dat hij die meerwaarde heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:14 schreef Downwards het volgende:
Vreemde redenatie ook dat "ja, maar de meeste goals uit standaardsituaties". Dat soort spelers zijn juist goud waard, als ze daarnaast ook nog voetballend van toegevoegde waarde zijn.
Nee, we kunnen hem beter bij Vitesse laten want we weten niet 100% zeker of hij het wel zo goed gaat doen hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Klopt maar kun je op basis van 1 seizoen stellen dat hij die meerwaarde heeft?
Denk dat Feyenoord toch beter ook op de moneyball toer kan gaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ll-Midtjylland.dhtml
Jij richt je nu ook alleen op scorend vermogen. De laatste seizoenen stond hij steevast in het rijtje middenvelders met meeste balveroveringen, duels gewonnen en geslaagde passes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een versterking voor Feyenoord hoor, wil alleen kanttekening plaatsen bij het ophemelen op basis van "scorend"-vermogen in 1 seizoen, terwijl dat in alle seizoen ervoor stukken minder was.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, we kunnen hem beter bij Vitesse laten want we weten niet 100% zeker of hij het wel zo goed gaat doen hier.
Ofzo.
Hij is behoorlijk gegroeid in zijn tweede jaar bij Vitesse. Als je de huidige Vejinovic met zijn kwaliteiten aankomend seizoen weer een jaar in de (sub)top van De Eredivisie laat meedraaien en ook geregeld vrije trappen en af en toe eens een penalty laat nemen, zal hij ong. op dezelfde cijfers uitkomen qua goals.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
Yep, linksback en spits.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
2 Aankopen gehad, nog 2 te gaan wat mij betreft.
Ik denk dat El Ahmadi blijft, maar dat Clasie en Vilhena weggaan, en wellicht ook nog Immers.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Clasie en El Ahmadi weg gaan zal er ook nog een middenvelder moeten komen.
Een Immers 2.0 zou leuk zijn, maar een middennvelder is geen absolute noodzaak toch? Vilhena - Sleegers - Vejinovic - Toornstra - Immersquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Clasie en El Ahmadi weg gaan zal er ook nog een middenvelder moeten komen.
Dan wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Een Immers 2.0 zou leuk zijn, maar een middennvelder is geen absolute noodzaak toch? Vilhena - Sleegers - Vejinovic - Toornstra - Immers
Op de bank ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op nog een jaar Immers.
Mehquote:
Ik ook. Denk niet dat Gio radicaal van gedachten verandert tov Fredtsjquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, ik hoop het maar ik verwacht hem gewoon basis aankomend seizoen. Helaas.
Denk toch dat Gio het juist totaal om gaat gooien mits hij goede vervangers heeft, en daar is er nu 1 van binnengehaald.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Denk niet dat Gio radicaal van gedachten verandert tov Fredtsj
Ik vind niet dat je je komend seizoen moet richten op zoveel mogelijk winst. We zijn een voetbalclub, geen handelshuis. Quitte draaien en zorgen dat je Europees voetbal haalt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
3,5 miljoen voor Vejinovic is netjes.. nu maar hopen dat hij de lijn van vorig seizoen door trekt. En dat er nog een paar uitgaande transfers komen.. Zonder Europees voetbal zal Feyenoord toch ergens anders zijn winst vandaan moeten halen.
Scheelt wel flink wat boetes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Zonder Europees voetbal zal Feyenoord toch ergens anders zijn winst vandaan moeten halen.
Vilhena zou wel positief zijn voor een langer verblijf omdat ze bij Gio waarschijnlijk meer kans op spelen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat El Ahmadi blijft, maar dat Clasie en Vilhena weggaan, en wellicht ook nog Immers.
Niet vergeten dat Sleegers nog terugkomt. Maar mochten El Ahmadi en Immers beiden ook nog vertrekken dan moet er inderdaad nog wel een middenvelder bij.
Maar ik verwacht dat Feyenoord zich kan concentreren op de zoektocht naar een nieuwe linksback.
Europees voetbal halen sowieso.. maar Feyenoord heeft ook een buffertje nodig voor de mindere tijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je komend seizoen moet richten op zoveel mogelijk winst. We zijn een voetbalclub, geen handelshuis. Quitte draaien en zorgen dat je Europees voetbal haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |