Ja ik kan inderdaad de negatieve reacties wel begrijpen, sta er zelf niet zo negatief in, maar dit is niet wat je verwacht van Refused.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik stapte er ook vrij enthousiast en onbevangen in, maar het was nochtans een enorme deceptie.
quote:
Je moet wat vaker in lied van de dag komen.quote:
On The Beach, en met name het titelnummer, is zijn allerbeste plaat jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:32 schreef DO2 het volgende:
Ik heb urenlang naar Neil Young geluisterd, vandaag. On The Beach, After The Goldrush, Rust Never Sleeps... Ik was bijna vergeten hoe goed zijn beste werk is. Met nameOn The Beach
blijft een voortreffelijke plaat. Ik ben geenszins een Neil Young adept, hoor, maar dat was toch ouderwets genieten.
Zijn mooiste, als je het mij vraagt.
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Z het volgende:
[..]
[..]
Je moet wat vaker in lied van de dag komen.
Er staan genoeg goede nummers op. Maar ook n aantal die uiteindelijk toch te weinig om het lijf hebben. Dat album volgt mi een duidelijk patroon: 2 fantastische nummers worden opgevolgd door 1 beduidend minder nummer die weer wordt opgevolgd door 2 fantastische nummers die weer worden opgevolgd door 1 beduidend minder nummer, etc...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:46 schreef richolio het volgende:
Ik vind die nieuwe van Jamie XX helemaal niet zo bijzonder, maar man, wat is Loud Places een goed nummer
Mwah, ik zou hem op drie zetten als ik het oeuvre van Ome Nelis zou moeten rangschikken. Al is dat gezien de omvang nog een prima plaats natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
On The Beach, en met name het titelnummer, is zijn allerbeste plaat ja
quote:
Ja...quote:Op maandag 29 juni 2015 09:55 schreef Norrage het volgende:
Ben ik de enige die van die #1 van 3voor12 voor Down The Rabbit Hole nog werkelijk nooit heeft gehoord? Roisin Murphy?
Moloko ken ik welquote:Op maandag 29 juni 2015 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja...
Dat is de zangeres van moloko en ze heeft ook een verdienstelijke solo carriere.
oh ik dacht dat dat wel een redelijk gerenommeerde naam wasquote:Op maandag 29 juni 2015 09:55 schreef Norrage het volgende:
Ben ik de enige die van die #1 van 3voor12 voor Down The Rabbit Hole nog werkelijk nooit heeft gehoord? Roisin Murphy?
Is idd wel van 8-10 jaar terug maar toen had ze wel wat airplay op de iets meer alternatieve kanalenquote:Op maandag 29 juni 2015 09:55 schreef Norrage het volgende:
Het Pixiestrucje effectief inzetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb gisteren die nieuwe docu over Kurt Cobain van HBO gezien, maar ik snap nog steeds niet heel goed waarom hij dan wel Nirvana zó bijzonder waren. Mede doordat het imo een vrij rommelige en matige documentaire was. Kan één van de muziekprofessoren kort uitleggen wat de ultieme kracht is/was van Nirvana?
Die toplijst van 3voor12 zou ik sowieso met een stevige korrel zout nemen. Damien Rice op 2.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:55 schreef Norrage het volgende:
Whut, Damien is echt het beste wat ik tot nog toe heb gezien dit jaar.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die toplijst van 3voor12 zou ik sowieso met een stevige korrel zout nemen. Damien Rice op 2.![]()
Oscar and the Wolf op 3.Dat die maar snel naar Pinkpop mogen ophoepelen...
Ik vond het vorig jaar op BKS al zonde dat ie een headlinerslot mocht vullen (en over het hele terrein te horen was; geen ontsnappen aan toenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut, Damien is echt het beste wat ik tot nog toe heb gezien dit jaar.
2013quote:Op maandag 29 juni 2015 13:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar op BKS al zonde dat ie een headlinerslot mocht vullen (en over het hele terrein te horen was; geen ontsnappen aan toen); vind het bij vlagen echt veel te zoetsappig. Dan had ik liever een 'echte' headliner erbij gehad.
Ja joh. Ga eens gauw fietsen. Damien Rice was fantastisch op Down The Rabbit Hole. Zeker weten headliner-waardig.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar op BKS al zonde dat ie een headlinerslot mocht vullen (en over het hele terrein te horen was; geen ontsnappen aan toen); vind het bij vlagen echt veel te zoetsappig. Dan had ik liever een 'echte' headliner erbij gehad.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2015 15:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zag net de set van Muse langskomen. Toch wel mooi hoor, met Citizen Erased en Micro Cuts.
Het zou me een stuk minder boeien als er gewoon fatsoenlijke acts stonden op andere podia tijdens zijn sets, maar blijkbaar vinden de programmeurs dat onnodig en zit ik met mijn mening veruit in de minderheid. Zowel op BKS toentertijd als op DtRH nu was er verder bar weinig te doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja joh. Ga eens gauw fietsen. Damien Rice was fantastisch op Down The Rabbit Hole. Zeker weten headliner-waardig.
Ik vond ze echt niet goed. Ik had al een keer een slecht concert van ze gezien, als voorprogramma van Radiohead. Maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk dus ik hoopte echt op een goedmaker. Albums vind ik super vet.quote:
Vanaf hier wist ik dat we het niet eens zouden wordenquote:Op maandag 29 juni 2015 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond ze echt niet goed. Ik had al een keer een slecht concert van ze gezien, als voorprogramma van Radiohead.
Gvdquote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
Sbtrkt was echt fenomenaal. Die man staat als een tovenaar op het podium. De op het album nogal poppy tracks worden de meest vreemde en toffe elektronica. Zijn live-drummer is briljant en Sampha zelf tourt mee voor de vocals.
Maar De Grote Tovenaar zelf...Speelt alles live, ook bizar snelle herhalende stukken die hij met het grootste gemak uit zijn computer kon halen. Hij mixt ook zijn samples live met een timing en geluid waar Madeon nog niet eens aan kan ruiken. En het is ook nog een geweldige verschijning, heen en weer springend tussen keyboards en knoppen met dat idiote masker op.
Dat is toch wel vaker zo? Dat er tijdens de headliners niet echt iets anders staat geprogrammeerd.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het zou me een stuk minder boeien als er gewoon fatsoenlijke acts stonden op andere podia tijdens zijn sets, maar blijkbaar vinden de programmeurs dat onnodig en zit ik met mijn mening veruit in de minderheid. Zowel op BKS toentertijd als op DtRH nu was er verder bar weinig te doen.
Verschilt heel erg per festival. Op Werchter staat er bijvoorbeeld altijd iets tegenover de headliner. Op Pukkelpop staan er op elk moment zo'n vier bands te spelen, ongeacht wie er op de Mainstage staat.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat is toch wel vaker zo? Dat er tijdens de headliners niet echt iets anders staat geprogrammeerd.
Werchter en Pukkelpop hebben wel een budget dat iets groter is dan dat van Down The Rabbit Hole.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per festival. Op Werchter staat er bijvoorbeeld altijd iets tegenover de headliner. Op Pukkelpop staan er op elk moment zo'n vier bands te spelen, ongeacht wie er op de Mainstage staat.
Ik zie niet echt in hoe dat iets uitmaakt. Werchter en Pukkelpop hebben ook veel grotere namen als headliner, en daartegenover programmering die op DTRH als headliner door kan gaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Werchter en Pukkelpop hebben wel een budget dat iets groter is dan dat van Down The Rabbit Hole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |