Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel op de redactie dansen ze zich een ongeluk op dit deuntje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Lachband met G-mongolen wordt ook weer ingestart.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben fuckin MH17 moe. Je begint bijna te hopen op een MH18 die wordt neergeklapt.
Oh ... en Trijntje.
Henk plaatste iedere dag om 00:07 een tweet dat het zo laat is. Iedere dag in een andere taal.quote:
License to clock.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk plaatste iedere dag om 00:07 een tweet dat het zo laat is. Iedere dag in een andere taal.
FF dimmen jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
Misschien krijgen we nog dwergwerpen, ik blijf kijken.
Of zijn broer:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Iedere provincieclub heeft blijkbaar een Henk de Haan.
Die struinen op zondag de kerken bij langs, en vullen de busje met elektrische fietsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
En waar moet al dat kermisvolk nu aan de bak komen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat de Mocro's alle kermissen allang verneukt hadden in Nederland.
Daar is de tafel niet op berekend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Nu wil ik dat Trijntje dezelfde act probeert.
Met d'r dikke reet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Had die Indiaan dat jaren terug gedaan op Eurosong, dan had ze misschien gewonnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Michiel heeft weer lekker misbruik gemaakt van de zwakke momenten van anderen.
Zou dt dan ook iets met elkandert van doen hebben? Hij filmt ze echt als "aapjes" in vergelijk met Bert Haanstra die wel mensen in hun waarde liet.quote:
Oh sorry ik kom onder een steen vandaan blijkbaar.quote:
Zet de barman nog steeds neer uit gewoonte van toen Freek er altijd was...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Waarom staat er altijd een glas bier naast Jinek.Ze zuipt er nooit van.
Wel, hoor. Op het eind is het glas meestal leeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
daar gaat haar kut van stinken hequote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Klopt, ze lust geen bier, dus daarom drinkt ze het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Ze giet het over op dat glas water wat er naast staat. Man man man. 2 glazen drinken op tafel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wel, hoor. Op het eind is het glas meestal leeg.
Niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze giet het over op dat glas water wat er naast staat. Man man man. 2 glazen drinken op tafel.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:22 schreef waxmask het volgende:
Jellinek en huilen? Die heeft niet eens traanbuisjes die demoon.
Goed overzicht over de hele tafel zo, dat wel....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:23 schreef Paxcon het volgende:
De Trijn doet ook even alsof ze maatschappelijk betrokken is
Daarbij is het een prototype Regulier Dwars look.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Van Erp moet eens uit de kast komen. Zeurig stemtoontje.
Die docu bevestigt het stereotype.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:27 schreef waxmask het volgende:
Hahah wat een kinderen daar hahaha had nog beetje hoop dat de bombarie overdreven was, maar dit is echt de zieligste motorbende onder de motorbendes....
Elke keer dat gegroet en gefriemel aan elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs op de Molukken zag je de locals denken, daar heb je die Fags weer...
Had meer broederschap en club liefde verwacht, maar iedereen zat er duidelijk voor zichzelf. Angst heerst er onder de mensen zelf zo zag je ook wel, je kan niemand vertrouwen en elke dag kan je laatste zijn, zelfs door je clubmannen, die je bij straf niet eens aan durven kijken maar als een vals wijf van de zijkant klappen.quote:
Geen echte Drent ook nog.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat lollig, hij heeft in het Engels een gruwelijk Nederlands accent en hier weer een enorm Amerikaans accent.
iddquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat lollig, hij heeft in het Engels een gruwelijk Nederlands accent en hier weer een enorm Amerikaans accent.
Maar dat ook met Mikey was een duidelijk geval van Scapegoat. En laten vallen als hij vast komt te zitten voor iets waar de club niks aan had. En die gast met zijn 2 dochters....quote:
Was dat nou echt of een broodje aap?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laatst had een verloskundige de kop van de romp van een baby getrokken.
Schijnt Freeks slang ook genaaid te hebben..... (get it?)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik had echt nog nooit van die kerel gehoord
Jinek is in alles minder. Ze is wereldvreemd en speelt een act.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef 0906 het volgende:
Vind Jinek als het om de sfeer en onderwerpen gaat toch een stuk minder dan Pauw. Wie deelt die mening?
Pauw kan zo lekker recalcitrant en kritisch zijn, dat mis ik wel bij Jinek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef 0906 het volgende:
Vind Jinek als het om de sfeer en onderwerpen gaat toch een stuk minder dan Pauw. Wie deelt die mening?
Ik denk zelfs dat dat kan werken naast een langzaam dement wordende Witteman, die af en toe weg sukkelt en het einde van de uitzending niet haalt, waarop de eind tune stiller ingezet wordt en ze allemaal stiekem weggaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Pauw kan zo lekker recalcitrant en kritisch zijn, dat mis ik wel bij Jinek.
Een tragedie, een afgang. Erger dan de 3 J's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ook voor niet-fans als Mani, johannes en ik was het een diepe teleurstelling hoor Trijn.
Een Jack Spijkerman biertje, gadverdamme.quote:
Dat Edsilia nooit echt is doorgebroken is , volgens de Oosterhuisjes, Nederlands schuld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik proef weinig zelfreflectie bij Trijn.
Eddy Poelman.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek is in alles minder. Ze is wereldvreemd en speelt een act.
Eva: 100.000 euro, zeg maar modaal....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:53 schreef Grunge. het volgende:
Wereldvreemd is Eva wel ja. En dat is inderdaad erg jammer.
Precies waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eva: 100.000 euro, zeg maar modaal....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:
Bizar, hè? 150.000 zelfs.quote:
okquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:02 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)cal=default&f=tweets
Dan snap je er dus bijzonder weinig vanquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:03 schreef tralalala het volgende:
Die man heeft gewoon gelijk, ga werken schooiers.
Het ironische is dat de man zelf niet eens weet wat werken isquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:03 schreef tralalala het volgende:
Die man heeft gewoon gelijk, ga werken schooiers.
Kalief Klavert wil een baard kriegenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Kan die Ebola Klaver niet gewoon met een spiekerbroek en trui aan tafel zitten? Of voelt hij zich nu meer?
spiekerbroek?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Kan die Ebola Klaver niet gewoon met een spiekerbroek en trui aan tafel zitten? Of voelt hij zich nu meer?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Coco98 het volgende:
Bah hoe deze man overhyped wordt omdat hij doodging.
Maar volgens mij genoot hij er wel van dus prima.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Coco98 het volgende:
Bah hoe deze man overhyped wordt omdat hij doodging.
Dat is prima.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar volgens mij genoot hij er wel van dus prima.
Da\s wel echt een goeiequote:Op woensdag 24 juni 2015 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gras maaien op zondag ook naar 21%.
Als straks Halbe premier wordt (horrorscenario) verlangt iedereen terug naar Rutte.quote:
Pechtold is een nog grotere debielquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een filmpje waarin Pechtold keihard werd gepwnd door Rutte, mooi man.
Allemaal spielerij, Peggold heeft zijn plekje in de nieuwe regering al zeker gesteld door dat hele PGB debacle.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een filmpje waarin Pechtold keihard werd gepwnd door Rutte, mooi man.
In het land der blindenquote:
En vooral van zichzelf.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Pechtold is een groot fan van Hans van Baalen
Prima kerel, foute partij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen met ook maar 1 hersencel stemt volgende verkiezingen op Pieter "Storms" Omtzigt.
Ja precies, maar dat boeit me dan weer geen kut, alle partijen zijn aids op dit moment.quote:
Ik wil mijn nacht terug.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Het vrouwenvoetbal stond ook hoog in de peiling. Gelukkig is die hype weer over.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil alleen iets weten over het seksleven van De Mart.
#Toneelstukje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Roffelloller hij spreekt Jinek met "U" aan.
Kan hij altijd nog maatschappijleer gaan geven op een middelbare schoolquote:
Eva begon.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Roffelloller hij spreekt Jinek met "U" aan.
Wij zijn daar medeschuldig aan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Beetje jammer dat dit programma nog steeds 700.000-800.000 kijkers trekt.
Ja maar, dat is gangbaar als je tegen een kamerlid praat.quote:
Je draagt daar zelf blijkbaar ook aan bij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar, dat is gangbaar als je tegen een kamerlid praat.
quote:
Kut weer, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Je draagt daar zelf blijkbaar ook aan bij.
Hij durfde geen heroïne te spuiten, wat een beta.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef gosschalks het volgende:
Filemon is een mietje, hij durfde een aantal drugs niet eens te nemen
Ja, dat durft toch iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij durfde geen heroïne te spuiten, wat een beta.
Straks denkt Eva nog dat ze goed presenteert.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was zelf keihard aan de poppersquote:
Daar weet Eva meer van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Gaat Filemon ook nog aan de Krokodil of hoe zit dat....
Die foto's van die lichaamsdelen met vleesetende bacteriënquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Gaat Filemon ook nog aan de Krokodil of hoe zit dat....
Hij vroeg of het paddox heet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
Mart acteert dat hij niet weet wat paddo's zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |