Schijnt Freeks slang ook genaaid te hebben..... (get it?)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik had echt nog nooit van die kerel gehoord
Jinek is in alles minder. Ze is wereldvreemd en speelt een act.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef 0906 het volgende:
Vind Jinek als het om de sfeer en onderwerpen gaat toch een stuk minder dan Pauw. Wie deelt die mening?
Pauw kan zo lekker recalcitrant en kritisch zijn, dat mis ik wel bij Jinek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef 0906 het volgende:
Vind Jinek als het om de sfeer en onderwerpen gaat toch een stuk minder dan Pauw. Wie deelt die mening?
Ik denk zelfs dat dat kan werken naast een langzaam dement wordende Witteman, die af en toe weg sukkelt en het einde van de uitzending niet haalt, waarop de eind tune stiller ingezet wordt en ze allemaal stiekem weggaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Pauw kan zo lekker recalcitrant en kritisch zijn, dat mis ik wel bij Jinek.
Een tragedie, een afgang. Erger dan de 3 J's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ook voor niet-fans als Mani, johannes en ik was het een diepe teleurstelling hoor Trijn.
Een Jack Spijkerman biertje, gadverdamme.quote:
Dat Edsilia nooit echt is doorgebroken is , volgens de Oosterhuisjes, Nederlands schuld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik proef weinig zelfreflectie bij Trijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |