Wut? Waar heb je kluisjes? Op de UvA kun je nog niet eens een pakket bij de receptie achterlaten of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Popolo het volgende:
[..]
Mijn bundel ziet er niet veel anders uit als aan het begin van mijn opleiding. Handig, kluisjes.
Erasmus heeft ook kluisjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Waar heb je kluisjes? Op de UvA kun je nog niet eens een pakket bij de receptie achterlaten of zo.
Ik doe dan helaas (nog) geen rechten aan de uni, ben een hbo'er.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Waar heb je kluisjes? Op de UvA kun je nog niet eens een pakket bij de receptie achterlaten of zo.
die mogen niet hiero, dan is het gelijk fraudequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel niet van die harde papieren dingen maar van die hele dunne plastic flapjes die je overal op kunt plakken.
Cursist, kssstquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Popolo het volgende:
[..]
Ik doe dan helaas (nog) geen rechten aan de uni, ben een hbo'er.
Iets te blijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Is dat plaatje in de OP in Nijmegen? Zier er niet verkeerd uit, lekker modern.
Je mag blijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Popolo het volgende:
[..]
Zal ik wachten tot september? Mag ik dan terug?
Ja, nieuwe grotiusgebouwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Is dat plaatje in de OP in Nijmegen? Zier er niet verkeerd uit, lekker modern.
Ook lekker hoog plafondquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, nieuwe grotiusgebouw
Lekker marmer aan de muurtjes, vloer en trappen van natuursteen. Veel wit en hout, veel glas en natuurlijk licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Universiteit van Leiden is de gelukkige. ^^quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag blijven
Welke uni ga je studeren straks?
Oohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Straalt teveel blijheid vrijheid vrolijkheid uit.
Ah succesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef Popolo het volgende:
[..]
Universiteit van Leiden is de gelukkige. ^^
Leiden, erg nice. Hoor er goeie dingen over.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef Popolo het volgende:
[..]
Universiteit van Leiden is de gelukkige. ^^
Ja, hele atrium is 3/4 verdiepingen hoog. Glazen dak zodat er altijd natuurlijk licht is, zonnepanelen op het dak. Klimaat is opzich prima, al vind ik die bieb soms te warm.quote:
Tofquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, hele atrium is 3/4 verdiepingen hoog. Glazen dak zodat er altijd natuurlijk licht is, zonnepanelen op het dak. Klimaat is opzich prima, al vind ik die bieb soms te warm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De JB van de rechtenfaculteit. Hele gebouw is enkel rechten. Eigen bieb van 3 verdiepingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh
Ik vind die oude gebouwen van buiten vaak wel mooi maar qua zalen etcetera kan je beter een mooi nieuw gebouw hebben denk ik. Al lijkt dit me de UB.
Oke wauwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De JB van de rechtenfaculteit. Hele gebouw is enkel rechten. Eigen bieb van 3 verdiepingen
Trek enkel wel veel toeristen van andere faculteiten.
Ja redelijk. Tentamen tijd zit gewoon vol. Je ziet voornamelijk boekenkasten omdat de tafels meer aan de buitenkant staan langs de ramen voor extra licht. Daarnaast staan beneden ook in het midden tafels. En dan boven en eerste verdieping ook 'langs het gat' zitplaatsen. Boven 2 computerhokken en beneden één tafel met 10 computers.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tof
Wel genoeg zitplekken beschikbaar? Ik zie bijna alleen maar boekenkasten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |