Ah, ok ok okquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
Morgen, en ja. Ken het al, zit nog wat kleinigheidjes te herhalen en controleren.
wat vind je van de rode collegebundelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
Morgen, en ja. Ken het al, zit nog wat kleinigheidjes te herhalen en controleren.
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor interesseert het me echt geen klap hoe de Kluwer er uit ziet. De laatste die ik gekocht heb dateert sowieso al uit 2012.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat vind je van de rode collegebundel
Jij koopt niet jaarlijks een nieuwe wetbundel?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor interesseert het me echt geen klap hoe de Kluwer er uit ziet. De laatste die ik gekocht heb dateert sowieso al uit 2012.
wut?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor interesseert het me echt geen klap hoe de Kluwer er uit ziet. De laatste die ik gekocht heb dateert sowieso al uit 2012.
Jij koopt jaarlijks een nieuwe wetbundel?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij koopt niet jaarlijks een nieuwe wetbundel?
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Popolo het volgende:
[..]
Jij koopt jaarlijks een nieuwe wetbundel?
Ik ben eerstejaars, ik zou niet weten wat normaal is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Popolo het volgende:
[..]
Jij koopt jaarlijks een nieuwe wetbundel?
60 euro voor het boek wat je elke dag zowat gebruikt. Valt in het niets bij al die andere boeken van soms wel 100+ euro.quote:
donniesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Popolo het volgende:
[..]
2 donnies? Misschien 2e hands ja. Ik heb ze altijd voor 5 donnies gekocht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij koopt niet jaarlijks een nieuwe wetbundel?
Ik heb in 2013-14 en dit jaar een los BW + Awb gebruikt, plus dit jaar natuurlijk de fiscale bundel voor alle vakken. Voor de rest had ik niets nodig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wut?
Ben je nou echt te skeer om een nieuwe bundel te kopen? Er verandert nogal wat aan zo'n bundel, nu ook weer in boek 7, titel 10 en soberso ook in de Awb etc.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
Lekker boeiend zeg. Behalve natuurlijk dat je meer moet tillen. Lekker voor je.
Dat extra gewicht is echt marginaal. Hij is echt wel beter van kwaliteit, ziet er na een lang collegejaar als nieuw uit. Handige leeslinten ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in 2013-14 en dit jaar een los BW + Awb gebruikt, plus dit jaar natuurlijk de fiscale bundel voor alle vakken. Voor de rest had ik niets nodig.
Overigens vind ik het echt lachwekkend dat sommige mensen zich verheven voelen met die limited edition. Lekker boeiend zeg. Behalve natuurlijk dat je meer moet tillen. Lekker voor je.
Dus? Het interesseert me niet hoe mijn bundel er uit ziet na een lang collegejaar. Wat was die uitdrukking over een ridder met blinkend harnas ook alweer?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat extra gewicht is echt marginaal. Hij is echt wel beter van kwaliteit, ziet er na een lang collegejaar als nieuw uit. Handige leeslinten ook.
Mijn bundel ziet er niet veel anders uit als aan het begin van mijn opleiding. Handig, kluisjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Het interesseert me niet hoe mijn bundel er uit ziet na een lang collegejaar. Wat was die uitdrukking over een ridder met blinkend harnas ook alweer?
Tabjes vind ik dan weer aids, daar scheuren je pagina's van uit. Maarja. de limited edition is wel de shit hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Het interesseert me niet hoe mijn bundel er uit ziet na een lang collegejaar. Wat was die uitdrukking over een ridder met blinkend harnas ook alweer?
Leeslinten zijn heel handig, dat geef ik direct toe. Ik gebruik daarvoor bij gebrek aan beter maar een paar herbruikbare tabjes die ik voorin mijn bundel heb geplakt.
Ik bedoel niet van die harde papieren dingen maar van die hele dunne plastic flapjes die je overal op kunt plakken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tabjes vind ik dan weer aids, daar scheuren je pagina's van uit. Maarja. de limited edition is wel de shit hoor.
Wut? Waar heb je kluisjes? Op de UvA kun je nog niet eens een pakket bij de receptie achterlaten of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Popolo het volgende:
[..]
Mijn bundel ziet er niet veel anders uit als aan het begin van mijn opleiding. Handig, kluisjes.
Erasmus heeft ook kluisjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Waar heb je kluisjes? Op de UvA kun je nog niet eens een pakket bij de receptie achterlaten of zo.
Ik doe dan helaas (nog) geen rechten aan de uni, ben een hbo'er.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Waar heb je kluisjes? Op de UvA kun je nog niet eens een pakket bij de receptie achterlaten of zo.
die mogen niet hiero, dan is het gelijk fraudequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel niet van die harde papieren dingen maar van die hele dunne plastic flapjes die je overal op kunt plakken.
Cursist, kssstquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Popolo het volgende:
[..]
Ik doe dan helaas (nog) geen rechten aan de uni, ben een hbo'er.
Iets te blijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Is dat plaatje in de OP in Nijmegen? Zier er niet verkeerd uit, lekker modern.
Je mag blijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Popolo het volgende:
[..]
Zal ik wachten tot september? Mag ik dan terug?
Ja, nieuwe grotiusgebouwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Is dat plaatje in de OP in Nijmegen? Zier er niet verkeerd uit, lekker modern.
Ook lekker hoog plafondquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, nieuwe grotiusgebouw
Lekker marmer aan de muurtjes, vloer en trappen van natuursteen. Veel wit en hout, veel glas en natuurlijk licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Universiteit van Leiden is de gelukkige. ^^quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag blijven
Welke uni ga je studeren straks?
Oohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Straalt teveel blijheid vrijheid vrolijkheid uit.
Ah succesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef Popolo het volgende:
[..]
Universiteit van Leiden is de gelukkige. ^^
Leiden, erg nice. Hoor er goeie dingen over.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef Popolo het volgende:
[..]
Universiteit van Leiden is de gelukkige. ^^
Ja, hele atrium is 3/4 verdiepingen hoog. Glazen dak zodat er altijd natuurlijk licht is, zonnepanelen op het dak. Klimaat is opzich prima, al vind ik die bieb soms te warm.quote:
Tofquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, hele atrium is 3/4 verdiepingen hoog. Glazen dak zodat er altijd natuurlijk licht is, zonnepanelen op het dak. Klimaat is opzich prima, al vind ik die bieb soms te warm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De JB van de rechtenfaculteit. Hele gebouw is enkel rechten. Eigen bieb van 3 verdiepingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh
Ik vind die oude gebouwen van buiten vaak wel mooi maar qua zalen etcetera kan je beter een mooi nieuw gebouw hebben denk ik. Al lijkt dit me de UB.
Oke wauwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De JB van de rechtenfaculteit. Hele gebouw is enkel rechten. Eigen bieb van 3 verdiepingen
Trek enkel wel veel toeristen van andere faculteiten.
Ja redelijk. Tentamen tijd zit gewoon vol. Je ziet voornamelijk boekenkasten omdat de tafels meer aan de buitenkant staan langs de ramen voor extra licht. Daarnaast staan beneden ook in het midden tafels. En dan boven en eerste verdieping ook 'langs het gat' zitplaatsen. Boven 2 computerhokken en beneden één tafel met 10 computers.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tof
Wel genoeg zitplekken beschikbaar? Ik zie bijna alleen maar boekenkasten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |