abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153823492
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:59 schreef Sara82 het volgende:
Frummel, wat lekker 'echt' zo he, met "echobewijs"...

Joycie, beterschap voor je lover..! Doe alletwee maar lekker rustig aan!

Mijn kind komt naar buiten met builen en schrammen en een scheve neus. Ik kan niet wennen aan die buik, en knal steeds tegen aanrechtbladen, douchedeuren en kasthoeken aan. En nu vergat ik net dat er tussen mij en het bureau nog iemand zit. Druk echt snoeihard met mijn buuk tegen de rand aan om te reiken naar de nietmachine. Sorry kind.... Hoop niet dat je hoofd ertussen zat... |:( :@
Lang leve die hele sloot water om mini heen ;)
S. 2014
J. 2016
pi_153823494
:+ Er zit gelukkig nog een zak met water omheen Sara :D hoewel ik denk dat het bij die van mij al een stuk minder helpt, die neemt zelf zoveel ruimte in. Kan nu echt wel voeten vinden en gosteravond ook een stukje been volgens mij.
pi_153823606
Een frummel voor frummel! Wat leuk een Valentijnskindje!

Arm kind van Sara, maar volgens mij hebben we daar allemaal last van :P Ik sta ook regelmatig iets te dicht op de punt van de onderste keukenkastjes enzo. Lang leve het vruchtwater inderdaad haha.

Leuk is dat he IMA als je de ledematen kunt onderscheiden O+ (Oke gisteravond vond ik het iets minder maar goed :+ )

Ik voel heel goed steeds een voetje links uitsteken iedere keer en bovenin de billen (terwijl daar ook nog een placenta voor zit). De voetjes schieten wel gelijk weg als je ze aanraakt :D
pi_153823622
Morning!

Frummel, wat fijn! En een goede combinatietest las ik (sorry, nog niet wakker, naam vergeten :P). Sara, herkenbaar, vooral deurklinken zijn onverwachtse verrassingen.

Plasmarathon vannacht, maar heerlijk geslapen tussendoor. Rustig dagje op de planning. Wat kleine boodschapjes en het toilet kitten. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153823741
Wat super Frummel!! *O*
pi_153823765
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 08:19 schreef kazy het volgende:
Een frummel voor frummel! Wat leuk een Valentijnskindje!

Arm kind van Sara, maar volgens mij hebben we daar allemaal last van :P Ik sta ook regelmatig iets te dicht op de punt van de onderste keukenkastjes enzo. Lang leve het vruchtwater inderdaad haha.

Leuk is dat he IMA als je de ledematen kunt onderscheiden O+ (Oke gisteravond vond ik het iets minder maar goed :+ )

Ik voel heel goed steeds een voetje links uitsteken iedere keer en bovenin de billen (terwijl daar ook nog een placenta voor zit). De voetjes schieten wel gelijk weg als je ze aanraakt :D
Ja, klopt ja :D
pi_153823998
Ik voel het echt niet, wat waar zit... zelfs de VK kon het niet voelen, dus die deed maar gewoon een extra echo (ook leuk!). Maarja, ik heb ook een dikke vette placenta bovenop. Wel leuk trouwens dat mijn inschatting van wat waar zat wel klopte (voetjes in mn rechterzij, handjes vlak boven mn bekken en de kont links in mn zij).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153824124
Wat fijn van de goede echo en al een kloppend hartje Frummel!

Hier net een groeiecho gehad. Voor het eerst dat ik een beetje kon zien hoe baby het doet qua formaat, maar die loopt perfect op het lijntje. Mijn buik-formaat loopt daar een stuk op voor, maar dat komt door veel vruchtwater. Bij de eerste meting van het hoofdje kwam deze uit op 39 weken (ben nu precies 34) qua lengte dus dat was even schrikken, maar de metingen daarna kwamen netjes rond de 34.5 uit. En ik heb een foto van de neusgaten van m'n baby *O*
  donderdag 25 juni 2015 @ 09:11:14 #159
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153824202
Ik kan de voeten echt heel goed voelen, maar ik heb wel eens een foto geplaatst hoe dat er bij mijn buik uitziet, dus jullie kunnen dat vast wel voorstellen. :D en af en toe verschuif ik de benen en voeten als ze te veel uitsteken, het is af en toe echt een duwwedstrijdje. Volgens de verloskundige is mijn buik ook heel soepel, daarom zo goed voelbaar.

Wat fijn dat de echo goed was frummel, wat bijzonder moet dat zijn geweest! Zo lang naar uitgekeken. En dan ook zo'n mooie UD!

Zou mina nu eindelijk bezig zijn? *O*

Gelukkig heb je tijdens verlof tijd om ma te denken. Ik bedacht me namelijk gisteren dat ik niets heb gekocht om de kinderwagen op te maken. En ik moet maar eens m'n vluchttas gaan inpakken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153824321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
Ik kan de voeten echt heel goed voelen, maar ik heb wel eens een foto geplaatst hoe dat er bij mijn buik uitziet, dus jullie kunnen dat vast wel voorstellen. :D en af en toe verschuif ik de benen en voeten als ze te veel uitsteken, het is af en toe echt een duwwedstrijdje. Volgens de verloskundige is mijn buik ook heel soepel, daarom zo goed voelbaar.

Wat fijn dat de echo goed was frummel, wat bijzonder moet dat zijn geweest! Zo lang naar uitgekeken. En dan ook zo'n mooie UD!

Gelukkig heb je tijdens verlof tijd om ma te denken. Ik bedacht me namelijk gisteren dat ik niets heb gekocht om de kinderwagen op te maken. En ik moet maar eens m'n vluchttas gaan inpakken.
Voor de kinderwagen kun je ook wieglakentjes enzo gebruiken. Zo staat het iig op de lijst van de textielset die wij ooit gekocht hebben.

Moet eigenlijk ook gewoon eens uitzoeken wat we hebben. Bedacht me laatst al dat we nog een matras en hoeslakens voor het ledikantje moesten kopen, want het ledikantje wat we hebben is groter dan standaard, dus wat we al hadden is te klein en gaat door naar m'n schoonzusje. Maar goed, baby komt toch eerst in de co-sleeper dus heeft geen haast.
pi_153824404
Daar had ik nog geen seconde bij stil gestaan. :') Ook maar halen dus.
pi_153824451
*O* voor de goede echo's

Mijn lijf heeft het opgegeven voor deze week. Nog steeds last van mijn rug. Nu even rust pakken dan maar. Nu de kindjes op school en bij de oppas zijn. Moet ook echt beter op mijn houding letten en naar mezelf luisteren. Niemand anders kan mijn lijf horen roepen ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153824460
Oh, moet daar nog van alles in? Ik heb gisteren net spullen voor het wiegje gehaald, had ik ook nog niet kwam ik achter..

En vluchttas ja, dat moet ook even.
pi_153824743
Dames: voor wie nog een zwangerschapsshoot wil doen, een aantal ideeen wellicht?

http://www.slechtegrappen(...)-niet-door-de-beugel

>:)
pi_153824855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:45 schreef silliegirl het volgende:
Dames: voor wie nog een zwangerschapsshoot wil doen, een aantal ideeen wellicht?

http://www.slechtegrappen(...)-niet-door-de-beugel

>:)
Haha, daar zitten wel hele lelijke bij! En hoezo al die geweren :?

Wij hebben uiteindelijk geen echte shoot gedaan, maar met mijn vader wat foto's gemaakt, die zijn echt mooi geworden O+
pi_153824929
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:11 schreef Mariposas het volgende:
Aankleedkussenhoezen passen precies om het matrasje van de kinderwagen :+

Die foto klinkt echt bijzonder zeg! Ik ken m niet, wil je m nog eens plaatsen?
pi_153824949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Haha, daar zitten wel hele lelijke bij! En hoezo al die geweren :?

Wij hebben uiteindelijk geen echte shoot gedaan, maar met mijn vader wat foto's gemaakt, die zijn echt mooi geworden O+
Snap ik ook niet. Geweer en baby combi is voor mij alles behalve logisch.
pi_153824980
Frummeltje een goede echo *O* Zo bijzonder O+

Hetzusjevan een goede uitslag *O*

Ik vind het vandaag een goede dag om geboren te worden voor Minarosa's baby ;)
pi_153824990
Ik kende het linkje al. Maar er zitten gedrochten tussen ja, en dan bedoel ik niet alleen de foto's ;)

Ik heb de afgelopen keren gewoon met een vriendin die graag foto's maakt wat leuke fotos gemaakt. We moeten eigenlijk wel nog onze 'muisjes' trilogie compleet maken. Maar dat gaat een uitdaging geven met twee van die eigenwijze :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153825038
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Snap ik ook niet. Geweer en baby combi is voor mij alles behalve logisch.
Als het een meisje wordt ;) om de jongens weg te jagen :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153825045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 08:57 schreef SaskiaR het volgende:
Ik voel het echt niet, wat waar zit... zelfs de VK kon het niet voelen, dus die deed maar gewoon een extra echo (ook leuk!). Maarja, ik heb ook een dikke vette placenta bovenop. Wel leuk trouwens dat mijn inschatting van wat waar zat wel klopte (voetjes in mn rechterzij, handjes vlak boven mn bekken en de kont links in mn zij).
Precies gespiegeld van de mijne! :D

Oh balen Estrys! Sterkte met je rug.

Kinderwagentjes opmaken heb ik ook nog totaal niet over nagedacht. Ik ging er wel vanuit dat de dekentjes en lakentjes van de wieg zouden passen. Vluchttas staat hier al een tijdje klaar op verzoek van man, die laatst al dacht dat we naar het ziekenhuis moesten toen ik 's nachts ineens iets te hard au riep bij fikse kramp in mijn kuit haha.

En die plaatjes Sillie! :X Je herinnert me er wel aan dat ik nog met man op stap moet om wat leuke zwangerschapsfoto's buiten te maken. Ik denk alleen niet dat ik me laat inspireren door die poses van de link whehe :') (Ook gewoon eentje die blijkbaar als kerstkaart is verstuurd.. Nooooh)
pi_153825542
Ze zijn deels hetzelfde, maar check even de laatste drie van deze pagina :D

http://www.ze.nl/p/156862(...)_zwangerschapsfotos_
pi_153825600
O die met die meloen kan ik vandaag wel maken. Die heb ik nog eentje liggen :')
pi_153825720
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:

23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
Oooh ik zie dit nu pas! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Volgens mij lijkt hij op zijn grote broer of niet? O+. Veel sterkte met het herstel en heel veel geluk samen! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153825764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ze zijn deels hetzelfde, maar check even de laatste drie van deze pagina :D

http://www.ze.nl/p/156862(...)_zwangerschapsfotos_
OMG, daar zitten nog ergere tussen dan die andere :D
Die tijgers, dat landbouwplastic, die kerstkaart, afschuwelijke buikschilderingen en die meloen met pistool idd, waarom?!
  donderdag 25 juni 2015 @ 10:48:28 #176
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153825839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:56 schreef Mineola het volgende:

[..]

Aankleedkussenhoezen passen precies om het matrasje van de kinderwagen :+

Die foto klinkt echt bijzonder zeg! Ik ken m niet, wil je m nog eens plaatsen?
Klopt, ik heb die van hema met sterretjes er net omgedaan! O+ Alleen ik heb ook maar 2 aankleedkussenhoezen, dus nog even wat bijkopen. :P

Foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 juni 2015 @ 10:51:30 #177
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153825889
Ik heb uiteindelijk besloten geen zwangerschapsshoot te doen. Ik ben niet zo'n ster in poseren, en het lijkt me leuker om foto's met zichtbaar kind te hebben (familiefoto's, wel een beetje eng woord :@ ). Bovendien gaat het geld de laatste tijd alweer hard genoeg, net even een schutting besteld. }:|
pi_153825976
Woooo! Echt een beentje ja! Wat bizar zeg, cool om te zien!

En verlof is inderdaad een bitch voor je rekening :D

Ik heb de vorige keer mijn man wat foto's laten maken met 34 weken of zo, een zwangerschapsshoot is niet echt iets voor ons (zélfs niet als we ons als tijgers laten beschilderen! :+). Naast de wekelijkse buikfoto's vind ik dat wel best.
En ik wil tzt denk ik weer een newborn/familyshoot laten doen met grote broer. Ela, lees je mee? O+ O-)
pi_153825980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:51 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb uiteindelijk besloten geen zwangerschapsshoot te doen. Ik ben niet zo'n ster in poseren, en het lijkt me leuker om foto's met zichtbaar kind te hebben (familiefoto's, wel een beetje eng woord :@ ). Bovendien gaat het geld de laatste tijd alweer hard genoeg, net even een schutting besteld. }:|
Da's niet goedkoop nee. Zonder studio kun je ook een heel eind komen hoor om wat leuke foto's te schieten. Vind het persoonlijk ook leuker en persoonlijker als mensen zelf leuke foto's maken, ipv het standaard rieten mandje roze strikje zwart/wit foto's gedoe.
  donderdag 25 juni 2015 @ 11:39:28 #180
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153826743
Oh studio foto's is sowieso niets voor mij, maar zo'n buiten shoot in de duinen of op de hei door een goede fotograaf, ja daar kan ik zelf echt niet tegen op. Ach ja, komt wel bij #2. :7
pi_153826868
Geen fotoshoot hier. Het grootste nadeel vond ik dat je op de foto moet namelijk. :P

Ik voelde met net een pakezel. Dikke buik, enkels zijn al even verdwenen, m'n tas vast (formaat damestas), een volle boodschappentas, een pak toiletpapier en een grote doos met een foodprocessor. Soms ben ik blij dat ik mezelf niet kan zien. :')
pi_153827211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Mariposas het volgende:
Oh studio foto's is sowieso niets voor mij, maar zo'n buiten shoot in de duinen of op de hei door een goede fotograaf, ja daar kan ik zelf echt niet tegen op.
Van dittem :Y En liefst nog iets met een zonsondergang ofzo O+

Man heeft hier een fotografie-opleiding gedaan (is eigenlijk ook fotograaf maar doet er niks mee), alleen is zijn stijl nogal industrieel (nouja strak en zwart/wit, fotografeert het liefst gebouwen), dus ik ben benieuwd of het gaat lukken om zo'n romantisch sfeertje op de foto te krijgen :D Als we überhaupt nog aan foto's maken toekomen..
pi_153827515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:45 schreef Mineola het volgende:

[..]

OMG, daar zitten nog ergere tussen dan die andere :D
Die tijgers, dat landbouwplastic, die kerstkaart, afschuwelijke buikschilderingen en die meloen met pistool idd, waarom?!
OMG :X . Inderdaad; waarom??

Ik heb vorig jaar op vakantie mooie foto's laten maken, kostte geen drol en ze waren echt goed bewerkt ook. Kreeg ze op stick mee.

Gezien we naar hetzelfde hotel gaan denk ik dat ik de fotograaf weer aan zijn jasje trek.Lijkt me leuk om de foto's van vorig jaar (in zelfde omgeving) naast die van nu kunnen leggen. Slechts een jaar verder maar toch al zo anders O+ . Heb ik meteen ook mooie baby-buik foto's :).
pi_153828016
Hier een newborn shoot cadeau gekregen! Ven er blij mee, liever mini in the picture, dan dat ik 'moet'.

Vriend kwam vd week wel thuis met gips.. En die bleek dus voor mij te zijn. Dat gaat, ons kennende, een grote bende worden 😎
pi_153828270
Wel foto's maken hoor! Studio hoeft helemaal niet, er zijn zoveel mooie plekjes waar het gewoon relaxed en fijn kan O+ Tips voor leuke fotografen overal in nl mag je altijd vragen!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 25 juni 2015 @ 13:20:17 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153829171
Ja ik zou best willen, maar kosten, kosten... :P

Ik hoop dat minarosa (bijna) babyknuffelen is. O+
pi_153829265
Volgende week kans op hittegolf dames.

Ik zet in op vanavond werpen om hem over te slaan. :P
pi_153829291
Dan is 't nog steeds heet... het lijkt me ook niet fijn om uitgeput van een bevalling te zijn en dan ook nog in de hitte in bed te (moeten) liggen.
pi_153829331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:20 schreef Mariposas het volgende:
Ja ik zou best willen, maar kosten, kosten... :P

Ik hoop dat minarosa (bijna) babyknuffelen is. O+
Laatste bezoek was 10 uur geleden. Ik gok/hoop dat het strippen deze keer meer effect heeft gehad :)
pi_153830271
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:24 schreef Krisvc het volgende:

Haha dat was ook mijn idee. Hoorde iets over temperaturen van rond de 30 graden. Lijkt me geen lekkere puf- en bevaltemperatuur :X

Hoewel Saskia natuurlijk ook wel een punt heeft..

Nouja goed excuus om flink wat ijsjes in te gaan slaan :Y)
pi_153830400
Oh niet weer over ijs beginnen, daar kan sillie niet tegen ;)
pi_153830534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:24 schreef Krisvc het volgende: