Probeer je nou te zeggen dat je als moeder nooit meer lui mag zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Spannend Mina!
Poeh. Ik ben moe. Een luie dag met peuter is best wel fijn somsniet heel pedagogisch oké waarschijnlijk maar goed
Nou.. Nee! Maar ik vind het voor peuter soms wel sneu dat ik soms te moe ben om met hem stukken te wandelen of te voetballen op een veldje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:33 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat je als moeder nooit meer lui mag zijn?![]()
herkenbaar, helemaal als dat komt door de zwangerschap en dat ik de hele week weer te veel uren heb gemaakt op mijn werk, waardoor ik in het weekend gewoon echt doodop benquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. Nee! Maar ik vind het voor peuter soms wel sneu dat ik soms te moe ben om met hem stukken te wandelen of te voetballen op een veldje.
jij werkt nog fulltime ook toch? Knap hoor! Ik 3 dagen, ook wel heel druk en vaak langer dan nodig dan, maar op m'n vrije dagen ben ik wel af. In het weekend kan ik gelukkig de balans wat beter vinden als man thuis is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:41 schreef Skoap het volgende:
[..]
herkenbaar, helemaal als dat komt door de zwangerschap en dat ik de hele week weer te veel uren heb gemaakt op mijn werk, waardoor ik in het weekend gewoon echt doodop ben
Klinkt als muziek in de oortjes!quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:47 schreef Estrys het volgende:
Daarom hoop ik op een mooie zomer. Badje op, kids poedelen. Mama op de loungebank met een koud drankjeMeer energie heb ik vaak ook niet om met ze te doen hoor.
Ja ik werk 4 * 9 , maar helaas wordt dat vaak wel 40-42 uur per week... ik werk vaak nog 1 uurtje in de avond omdat er weer "iets" is, nadeel van werken voor een bedrijf waarvan het hoofdkantoor in NY zit en het is daar 6 uur vroeger dan in NL. Verder ben ik verantwoordelijk voor onderhand 20 man (en dat worden er binnenkort nog meer) Je begrijpt dat het hele bedrijf ook heel erg uitkijkt naar mijn zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
jij werkt nog fulltime ook toch? Knap hoor! Ik 3 dagen, ook wel heel druk en vaak langer dan nodig dan, maar op m'n vrije dagen ben ik wel af. In het weekend kan ik gelukkig de balans wat beter vinden als man thuis is.
Je kijkt er zelf wel naar uit hoop ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja ik werk 4 * 9 , maar helaas wordt dat vaak wel 40-42 uur per week... ik werk vaak nog 1 uurtje in de avond omdat er weer "iets" is, nadeel van werken voor een bedrijf waarvan het hoofdkantoor in NY zit en het is daar 6 uur vroeger dan in NL. Verder ben ik verantwoordelijk voor onderhand 20 man (en dat worden er binnenkort nog meer) Je begrijpt dat het hele bedrijf ook heel erg uitkijkt naar mijn zwangerschapsverlof(NOT)
Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Eindelijk even rust aan mijn kop.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf wel naar uit hoop ik. Of heb je ook Amerikaanse arbeidsvoorwaarden?
Jeetje!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Mclaura, gefeliciteerd met jullie mooie zoontje! Heel veel geluk!!
Verder leef ik nogen gaag het opzich wel goed. Wat last van de nieuwe medicijnen. Ik maak me nu alleen meer zorgen om mijn vriend doe gisterenavond opeens flauwviel gepaard met hartkloppingen en wat druk op de borst. Huisarts bij geweesg en alle controles waren goed, hartfilmpje niet nodig. Vanmorgen nog even bij de eigen huisarts geweest en daar waren de dontroles ook weer goed. Wel voor de zekerheid bloed laten prikken.
Hij blijft nu sowieso een week thuis. Beide huisartsen denken dat spanning/stress de boosdoener is. Maar de schrik zit er goed in. Heb zelf amper geslapen vannacht omdag ik mijn vriend in de gaten wilde houden. Maar goed dat ga ik ook niet volhouden nu en is ook niet positief voor mijn bloeddruk etc. We proberen nu lekker rustig aan te doen vandaag. Gelukkig neemt mijn vriend nu ook zijn rust
Dus zo vallen we hier van het een in het ander
Checkquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:53 schreef Estrys het volgende:
Ik heb altijd een 'zwangerschaps' loopje. Waarschijnlijk iets van een afwijking of zo. Alleen nu relateren mensen het aan de zwangerschap. Maar normaal loop ik dus ook al zo moeilijk en waggelend. Aldus mijn directe omgeving.
Welk ziekenhuis is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef mignonne het volgende:
Vandaag rondleiding gehad in t nieuwe ziekenhuis hier. Ziet er super uit, ben heel benieuwd hoe het er ingericht uit ziet
yesh klopt!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:30 schreef Mariposas het volgende:
In Delft mignonne?
Ik was net op controle bij de vk, en ik vroeg hoe ze over navelveters dachten. Ze kende het totaal niet maar ze vond het erg leuk en stond er absoluut voor open! Dus volgende keer even meenemen om te laten zien.
Eind augustus is de grote verhuizing en vanaf 31 aug geloof ik zouden de eerste baby's daar geboren moeten worden. Dus tegen januari moet het goed ingewerkt zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
O top dat het er zo super uit zag in Delft. [ik wist dus echt niet dat ze al zo ver waren met bouwen[/sub] Indien ik naar het ziekenhuis moet, is Delft de 1e optie geloof ik. Is januari 2016 wel klaar toch?
Klinkt goed, voor als ik er terecht zou komenquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eind augustus is de grote verhuizing en vanaf 31 aug geloof ik zouden de eerste baby's daar geboren moeten worden. Dus tegen januari moet het goed ingewerkt zijn![]()
en qua bouwen, het zou tijd wordende plannen voor nieuwbouw schijnen er al sinds 2008 ofzo te liggen xD maar goed, worth the wait, het wordt prachtig.
Woon je jn de buurt van delft?
Nouja zo lang ben je nog niet zwanger toch dus heel gek is dat niet lijkt mequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Klinkt goed, voor als ik er terecht zou komen
Blijkt wel weer dat ik super goed op de hoogte ben
Ja, ik woon in het Westland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
ohja? mag ze wel tot de 28e de benen bij elkaar houdenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef SaskiaR het volgende:
Ieman uit mijn pufclubje gaat er eind aug. bevallen . Test case anyone?
Ze is de 26e uitgerekend... Maar anders mag ze vast ergens anders heenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja? mag ze wel tot de 28e de benen bij elkaar houdende grote verhuizing is de 28e pas. Van wat ik vandaag begreep is dan pas alle personeel en materiaal daar op locatie.
ah op die fiets! ja ongetwijfeldquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ze is de 26e uitgerekend... Maar anders mag ze vast ergens anders heen
Pfff wat heftig zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je vriend.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Mclaura, gefeliciteerd met jullie mooie zoontje! Heel veel geluk!!
Verder leef ik nogen gaag het opzich wel goed. Wat last van de nieuwe medicijnen. Ik maak me nu alleen meer zorgen om mijn vriend doe gisterenavond opeens flauwviel gepaard met hartkloppingen en wat druk op de borst. Huisarts bij geweesg en alle controles waren goed, hartfilmpje niet nodig. Vanmorgen nog even bij de eigen huisarts geweest en daar waren de dontroles ook weer goed. Wel voor de zekerheid bloed laten prikken.
Hij blijft nu sowieso een week thuis. Beide huisartsen denken dat spanning/stress de boosdoener is. Maar de schrik zit er goed in. Heb zelf amper geslapen vannacht omdag ik mijn vriend in de gaten wilde houden. Maar goed dat ga ik ook niet volhouden nu en is ook niet positief voor mijn bloeddruk etc. We proberen nu lekker rustig aan te doen vandaag. Gelukkig neemt mijn vriend nu ook zijn rust
Dus zo vallen we hier van het een in het ander
Dat wordt een Valentijnsbaby voor jou!quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:21 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Pfff wat heftig zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je vriend.
Minarosa, al iets gemerkt van de strippoging?
Gisteren geen tijd meer gehad om mijn post aan te passen, dus maar even zo: we hebben gisteren een eerste echo gehad. Termijn klopte precies met de datum van terugplaatsing: ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. En het hartje klopt!we beginnen het inmiddels nu toch wel te geloven. Als alles goed gaat dan ben ik op 14 februari 2016 uitgerekend. Over twee weken weer een echo en als dan alles goed is dan mogen we naar een gewone verloskundige
Yeah!! Wat goed!quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:21 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Pfff wat heftig zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je vriend.
Minarosa, al iets gemerkt van de strippoging?
Gisteren geen tijd meer gehad om mijn post aan te passen, dus maar even zo: we hebben gisteren een eerste echo gehad. Termijn klopte precies met de datum van terugplaatsing: ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. En het hartje klopt!we beginnen het inmiddels nu toch wel te geloven. Als alles goed gaat dan ben ik op 14 februari 2016 uitgerekend. Over twee weken weer een echo en als dan alles goed is dan mogen we naar een gewone verloskundige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |