abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153807344
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Spannend Mina!

Poeh. Ik ben moe. Een luie dag met peuter is best wel fijn soms :D niet heel pedagogisch oké waarschijnlijk maar goed :@
Probeer je nou te zeggen dat je als moeder nooit meer lui mag zijn? :{

:P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153807499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:33 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Probeer je nou te zeggen dat je als moeder nooit meer lui mag zijn? :{

:P
Nou.. Nee! Maar ik vind het voor peuter soms wel sneu dat ik soms te moe ben om met hem stukken te wandelen of te voetballen op een veldje.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153807579
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. Nee! Maar ik vind het voor peuter soms wel sneu dat ik soms te moe ben om met hem stukken te wandelen of te voetballen op een veldje.
herkenbaar, helemaal als dat komt door de zwangerschap en dat ik de hele week weer te veel uren heb gemaakt op mijn werk, waardoor ik in het weekend gewoon echt doodop ben :@
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153807689
Hier ook doodmoe.. Koppijn.. Gelukkig met zoon vanmorgen naar n vriendin geweest, zodat zij ook wat leuks met m deed.

Maar t kost mij soms ook wel moeite om iets anders te doen dan tv kijken.

Gelukkig Kon hij net lekker in de tuin spelen en ik in de tuin frummelen.
pi_153807749
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:41 schreef Skoap het volgende:

[..]

herkenbaar, helemaal als dat komt door de zwangerschap en dat ik de hele week weer te veel uren heb gemaakt op mijn werk, waardoor ik in het weekend gewoon echt doodop ben :@
jij werkt nog fulltime ook toch? Knap hoor! Ik 3 dagen, ook wel heel druk en vaak langer dan nodig dan, maar op m'n vrije dagen ben ik wel af. In het weekend kan ik gelukkig de balans wat beter vinden als man thuis is. :)
pi_153807751
Daarom hoop ik op een mooie zomer. Badje op, kids poedelen. Mama op de loungebank met een koud drankje :) Meer energie heb ik vaak ook niet om met ze te doen hoor.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153807806
Ik werk maar 1,5 dag, maar soms vind ik thuis zijn meer vermoeiend dan n werkdag.

Fulltime werken, ik moet er niet aan denken!

Mina! Laat er nu maar s wat beginnen!
pi_153807817
Gefeliciteerd met je mooie ventje McLaura! O+ *O*
pi_153808007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:47 schreef Estrys het volgende:
Daarom hoop ik op een mooie zomer. Badje op, kids poedelen. Mama op de loungebank met een koud drankje :) Meer energie heb ik vaak ook niet om met ze te doen hoor.
Klinkt als muziek in de oortjes!
pi_153808087
Spannend Mina, ik duim dat het nog voor zondag vanzelf gebeurt!
pi_153808224
Mclaura, gefeliciteerd met jullie mooie zoontje! Heel veel geluk!!

Verder leef ik nog ;) en gaag het opzich wel goed. Wat last van de nieuwe medicijnen. Ik maak me nu alleen meer zorgen om mijn vriend doe gisterenavond opeens flauwviel gepaard met hartkloppingen en wat druk op de borst. Huisarts bij geweesg en alle controles waren goed, hartfilmpje niet nodig. Vanmorgen nog even bij de eigen huisarts geweest en daar waren de dontroles ook weer goed. Wel voor de zekerheid bloed laten prikken.
Hij blijft nu sowieso een week thuis. Beide huisartsen denken dat spanning/stress de boosdoener is. Maar de schrik zit er goed in. Heb zelf amper geslapen vannacht omdag ik mijn vriend in de gaten wilde houden. Maar goed dat ga ik ook niet volhouden nu en is ook niet positief voor mijn bloeddruk etc. We proberen nu lekker rustig aan te doen vandaag. Gelukkig neemt mijn vriend nu ook zijn rust :)

Dus zo vallen we hier van het een in het ander ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153808341
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:47 schreef Kuukske het volgende:

[..]

jij werkt nog fulltime ook toch? Knap hoor! Ik 3 dagen, ook wel heel druk en vaak langer dan nodig dan, maar op m'n vrije dagen ben ik wel af. In het weekend kan ik gelukkig de balans wat beter vinden als man thuis is. :)
Ja ik werk 4 * 9 , maar helaas wordt dat vaak wel 40-42 uur per week... ik werk vaak nog 1 uurtje in de avond omdat er weer "iets" is, nadeel van werken voor een bedrijf waarvan het hoofdkantoor in NY zit en het is daar 6 uur vroeger dan in NL. Verder ben ik verantwoordelijk voor onderhand 20 man (en dat worden er binnenkort nog meer) Je begrijpt dat het hele bedrijf ook heel erg uitkijkt naar mijn zwangerschapsverlof :D (NOT)
pi_153808711
Oeh, wederom schrikken Joycie. Het zit jullie niet mee samen. Wel fijn dat het niks ernstigs is. Rust samen maar goed en zorg goed voor elkaar!
pi_153809095
Schrikken Joyce! Het zou wel fijn zijn als jullie eens een rustige week hadden zonder medische dingen :{
pi_153809410
Dat zou heel fijn zijn Minarosa.. Ik weet soms niet meer hoeveel ik nog kan hebben.
Het is echt aftellen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153809635
Jeetje joycie, het zit jullie ook niet mee :*
pi_153809649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja ik werk 4 * 9 , maar helaas wordt dat vaak wel 40-42 uur per week... ik werk vaak nog 1 uurtje in de avond omdat er weer "iets" is, nadeel van werken voor een bedrijf waarvan het hoofdkantoor in NY zit en het is daar 6 uur vroeger dan in NL. Verder ben ik verantwoordelijk voor onderhand 20 man (en dat worden er binnenkort nog meer) Je begrijpt dat het hele bedrijf ook heel erg uitkijkt naar mijn zwangerschapsverlof :D (NOT)
Je kijkt er zelf wel naar uit hoop ik 8-). Of heb je ook Amerikaanse arbeidsvoorwaarden? :P
pi_153809677
Joycie, dat het jullie gauw weer mee mag zitten hoor :*.
pi_153809683
Gefeliciteerd, Laura! Leuke naam!

Sillie, dat zware gevoel had ik juist toen ik blaasontsteking had. Ma mn kuurtje was het over.
pi_153809745
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:18 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Je kijkt er zelf wel naar uit hoop ik 8-). Of heb je ook Amerikaanse arbeidsvoorwaarden? :P
Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Eindelijk even rust aan mijn kop.

Gelukkig werk ik voor de Nederlandse BV met Nederlandse arbeidsvoorwaarden. Zwangerschapsverlof in de US is echt ruk vergeleken met NL.
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:51:03 #121
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_153810308
Dames, wat gaan jullie snel hier ;) ik moet duidelijk nog even wennen!

McLaura, wat een prachtige zoon! Gefeliciteerd!!! *O*

Voor alle andere LLM's een dikke :* hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten.

Ik ga mijn best doen wat meer bij te lezen ;)
pi_153811150
Gefeliciteerd met de geboorte van Koen, McLaura!! *G*
pi_153811248
Hè joyciee wat naar! Jullie krijgen t wel voor je kiezen zeg... :*
pi_153811448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:

Verder leef ik nog ;) en gaag het opzich wel goed. Wat last van de nieuwe medicijnen. Ik maak me nu alleen meer zorgen om mijn vriend doe gisterenavond opeens flauwviel gepaard met hartkloppingen en wat druk op de borst. Huisarts bij geweesg en alle controles waren goed, hartfilmpje niet nodig. Vanmorgen nog even bij de eigen huisarts geweest en daar waren de dontroles ook weer goed. Wel voor de zekerheid bloed laten prikken.
Hij blijft nu sowieso een week thuis. Beide huisartsen denken dat spanning/stress de boosdoener is. Maar de schrik zit er goed in. Heb zelf amper geslapen vannacht omdag ik mijn vriend in de gaten wilde houden. Maar goed dat ga ik ook niet volhouden nu en is ook niet positief voor mijn bloeddruk etc. We proberen nu lekker rustig aan te doen vandaag. Gelukkig neemt mijn vriend nu ook zijn rust :)

Jeetje!!! :o
Schudden voor gebruik
pi_153812475
Gefeliciteerd McLaura! *G* Leuke, stoere naam en wat een schatje!

Hoop dat het nu gaat doorzetten Minarosa!
pi_153812930
In het kader van luxeprobleem: Iemand heeft een roze knuffelaapje in de brievenbus gestopt met een strik rond met "cadeautje!" erop.

Nu heb ik 1) geen idee van wie het komt en 2) ook geen idee wie er kennelijk kan denken dat we een meisjesbaby verwachten. :@
pi_153813300
McLaura gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam en wat een schattig ventje O+
pi_153813579
Vandaag rondleiding gehad in t nieuwe ziekenhuis hier. Ziet er super uit, ben heel benieuwd hoe het er ingericht uit ziet :)
:)
  woensdag 24 juni 2015 @ 21:30:58 #129
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153814830
In Delft mignonne?

Ik was net op controle bij de vk, en ik vroeg hoe ze over navelveters dachten. Ze kende het totaal niet maar ze vond het erg leuk en stond er absoluut voor open! Dus volgende keer even meenemen om te laten zien. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153814988
Sicilia gefeliciteerd met je zwangerschap *O* Nog meer 2016 babies O+

:* voor de slechte nachten van Malteser, het lange wachten van Minarosa en de zorgen over de vriend van J0ycje88. Schrikken zeg!

*O* voor de stickers voor Jagartrut en Stippelrientje

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:53 schreef Estrys het volgende:
Ik heb altijd een 'zwangerschaps' loopje. Waarschijnlijk iets van een afwijking of zo. Alleen nu relateren mensen het aan de zwangerschap. Maar normaal loop ik dus ook al zo moeilijk en waggelend. Aldus mijn directe omgeving. :P
Check 8-)
pi_153815024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef mignonne het volgende:
Vandaag rondleiding gehad in t nieuwe ziekenhuis hier. Ziet er super uit, ben heel benieuwd hoe het er ingericht uit ziet :)
Welk ziekenhuis is dat?
Ik kom geloof ik redelijk uit dezelfde regio, tussen Delft en Den Haag in ;)
pi_153815055
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:30 schreef Mariposas het volgende:
In Delft mignonne?

Ik was net op controle bij de vk, en ik vroeg hoe ze over navelveters dachten. Ze kende het totaal niet maar ze vond het erg leuk en stond er absoluut voor open! Dus volgende keer even meenemen om te laten zien. :)
yesh klopt!

wat gek? ik heb het gewoon gehad in de opleiding? nouja misschien verschilt dat per opleidingsplek dan ofzo. Fijn dat ze er voor open stond!
pi_153815361
O top dat het er zo super uit zag in Delft. [ik wist dus echt niet dat ze al zo ver waren met bouwen[/sub] Indien ik naar het ziekenhuis moet, is Delft de 1e optie geloof ik. Is januari 2016 wel klaar toch? :9
pi_153815550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
O top dat het er zo super uit zag in Delft. [ik wist dus echt niet dat ze al zo ver waren met bouwen[/sub] Indien ik naar het ziekenhuis moet, is Delft de 1e optie geloof ik. Is januari 2016 wel klaar toch? :9
Eind augustus is de grote verhuizing en vanaf 31 aug geloof ik zouden de eerste baby's daar geboren moeten worden. Dus tegen januari moet het goed ingewerkt zijn ;)

en qua bouwen, het zou tijd worden :P de plannen voor nieuwbouw schijnen er al sinds 2008 ofzo te liggen xD maar goed, worth the wait, het wordt prachtig.
Woon je jn de buurt van delft?
pi_153816113
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

Eind augustus is de grote verhuizing en vanaf 31 aug geloof ik zouden de eerste baby's daar geboren moeten worden. Dus tegen januari moet het goed ingewerkt zijn ;)

en qua bouwen, het zou tijd worden :P de plannen voor nieuwbouw schijnen er al sinds 2008 ofzo te liggen xD maar goed, worth the wait, het wordt prachtig.
Woon je jn de buurt van delft?
Klinkt goed, voor als ik er terecht zou komen ;)
Blijkt wel weer dat ik super goed op de hoogte ben O-)
Ja, ik woon in het Westland.
pi_153816263
Ieman uit mijn pufclubje gaat er eind aug. bevallen . Test case anyone ;) ?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153816296
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Klinkt goed, voor als ik er terecht zou komen ;)
Blijkt wel weer dat ik super goed op de hoogte ben O-)
Ja, ik woon in het Westland.
Nouja zo lang ben je nog niet zwanger toch dus heel gek is dat niet lijkt me :D
Gezellig! ik woon ook daar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153816333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef SaskiaR het volgende:
Ieman uit mijn pufclubje gaat er eind aug. bevallen . Test case anyone ;) ?
ohja? mag ze wel tot de 28e de benen bij elkaar houden :D de grote verhuizing is de 28e pas. Van wat ik vandaag begreep is dan pas alle personeel en materiaal daar op locatie.
pi_153816695
Van harte met de kleine jongen McLaura!
pi_153816902
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

ohja? mag ze wel tot de 28e de benen bij elkaar houden :D de grote verhuizing is de 28e pas. Van wat ik vandaag begreep is dan pas alle personeel en materiaal daar op locatie.
Ze is de 26e uitgerekend... Maar anders mag ze vast ergens anders heen :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153816994
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ze is de 26e uitgerekend... Maar anders mag ze vast ergens anders heen :)
ah op die fiets! ja ongetwijfeld :D tot die tijd wordt t het oude ziekenhuis. Of elders als ze dat wil.

Ben wel benieuwd naar de eerste baby's daar :D
pi_153818342
Gefeliciteerd McLaura!! Wat een schatje!

Minarosa die kleine van jou houdt de spanning er goed in he! Hopelijk doet het strippen nu wel iets.

Sicilia gefeliciteerd, leuk een 3e en zo dicht bij elkaar lijkt me voor de kindjes ook heel leuk. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap tegemoet gaat :).

Bwoah mensen die kwaaltjes lijken me echt niet tof af en toe ;(. Blij dat hier ervaren mensen zitten die tips hebben, super lief :). En Joycie jullie zit het echt niet mee, echt schrikken van je vriend! Fijn idee dat ie even een weekje rustig aan doet.. Hoop dat alles goed is en blijft voor jullie nu.

Ik sluit af met een duit in het positief-nieuws zakje: ik had een goede uitslag van de combinatietest (geen verhoogd risico) en bloedonderzoek was ook goed (niet dat ik begrepen heb wat die waardes die ze opnoemde nou zeggen maar blijkbaar was het goed). Gelukkig :).
pi_153819514
Goed om te horen van de combinatietest en het bloedonderzoek hetzusjevan! *O*

En jeetje Joycie wat een schrik weer! Hoop dat het nu weer allemaal de positieve kant op draait voor jullie!

Ik ben hier helemaal klaar met vandaag. Al de hele dag rugpijn en net ook een uur lang een wild trappelende en kontdraaiende mini, dus nu voelt er vanalles van binnen ook nog beurs. Auw! (De ruimte in mijn buik is echt te klein voor dit soort acties hoor beeb!) Eens zien of slapen helpt..
pi_153823300
Goedemorgen! :W

Klinkt pijnlijk kazy! Hopelijk heb je goed kunnen slapen..

Ik heb voor 't eerst deze week een prima nacht gehad, heerlijk rustig geslapen met maar 1 plaspauze (tov 6 gisternacht).

Half dagje werken nu en dan weekend. En ik kan gaan aftellen; nog 2 weekjes en dan vakantie! *O*
  donderdag 25 juni 2015 @ 07:21:50 #145
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_153823302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:

Pfff wat heftig zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je vriend.

Minarosa, al iets gemerkt van de strippoging?

Gisteren geen tijd meer gehad om mijn post aan te passen, dus maar even zo: we hebben gisteren een eerste echo gehad. Termijn klopte precies met de datum van terugplaatsing: ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. En het hartje klopt! O+ we beginnen het inmiddels nu toch wel te geloven. Als alles goed gaat dan ben ik op 14 februari 2016 uitgerekend. Over twee weken weer een echo en als dan alles goed is dan mogen we naar een gewone verloskundige *)
pi_153823329
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:21 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Gisteren geen tijd meer gehad om mijn post aan te passen, dus maar even zo: we hebben gisteren een eerste echo gehad. Termijn klopte precies met de datum van terugplaatsing: ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. En het hartje klopt! O+ we beginnen het inmiddels nu toch wel te geloven. Als alles goed gaat dan ben ik op 14 februari 2016 uitgerekend. Over twee weken weer een echo en als dan alles goed is dan mogen we naar een gewone verloskundige *)
Dat wordt een Valentijnsbaby voor jou! *O*
pi_153823454
Frummeltje: wat ongelooflijk ontzettend fijn! Het is jullie zó gegund!!!!
pi_153823460
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:21 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Yeah!! Wat goed! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_153823472
Wat super frummeltje!! *O*
pi_153823480
Frummel, wat lekker 'echt' zo he, met "echobewijs"...

Joycie, beterschap voor je lover..! Doe alletwee maar lekker rustig aan!

Mijn kind komt naar buiten met builen en schrammen en een scheve neus. Ik kan niet wennen aan die buik, en knal steeds tegen aanrechtbladen, douchedeuren en kasthoeken aan. En nu vergat ik net dat er tussen mij en het bureau nog iemand zit. Druk echt snoeihard met mijn buuk tegen de rand aan om te reiken naar de nietmachine. Sorry kind.... Hoop niet dat je hoofd ertussen zat... |:( :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')