Lekborsten: nog niet gehad. Wel zoogcompressen klaarliggen voor het geval het gaat gebeuren.
Hoera voor het verlof van FF!
Ik voel de baby ook nog regelmatig flink draaien, lijkt echt groot en lomp vergeleken met de eerste subtiele vlindermoves

Tevens meld. 41+3 lalala. Gisterochtend belde mijn moeder op haar vrije dag en toen was ik zo verveeld dat we spontaan hebben afgesproken (lukt bijna nooit ivm werk en afstand) in een stad tussen ons in. Volgens mij vond iedereen het een raar idee (met de auto? Driekwartier? En wat nou als het begint?

) en ze moest aan mijn vader (en zichzelf ook...) beloven dat ze me direct met haar eigen auto naar huis zou brengen an het zou beginnen

Ze heeft wel tien keer gevraagd of ik dit zeker weten wilde. Haha zo bezorgd ken ik ze niet. Maar was heel fijn, beetje gewinkeld, gewandeld en thee gedronken en het deed mij goed om veel afleiding te hebben. Ik fiets wel door mijn eigen stad maar zo in je verlof wordt je wereld wel kleiner en daar was ik echt klaar mee. En ik had ook echt niet het gevoel dat 'ie zou komen en dat deed hij ook niet.
Zo bellen voor nog een keer strippen, hallo nummer 4.