abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153785866
2015

Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

1 januari: hetzusjevan
6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari Svane

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:27:42 #2
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153787659
Joe :) stil hier :P

Soms is het verschil in mijn buikgrootte zo groot dat ik mijn baby kwijt ben ;( terwijl ie de andere dag echt huge is! Vooral als ik s avonds op mijn rug lig kan ie helemaal verdwijnen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153787856
Fuchsia *O* leuk he.

Ik heb net ineens m'n ondergoed wat nat :X Begint dat nu al? Dit soort dingen was ik alweer vergeten...

Pinquit, apart he dat dat kan.
pi_153787974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef pinquit het volgende:

Soms is het verschil in mijn buikgrootte zo groot dat ik mijn baby kwijt ben ;( terwijl ie de andere dag echt huge is! Vooral als ik s avonds op mijn rug lig kan ie helemaal verdwijnen
Gek dat dat zo wisselt hč! Bij mij ist 's avonds vooral standje hoogzwanger ( :P) Overdag lijkt 'ie weer kleiner.
pi_153788080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef pinquit het volgende:

Dat is bij mij echt elke ochtend geloof ik :D
Schudden voor gebruik
pi_153788285
Dat was wel een tijd, maar verdwijnen lukt echt niet meer :+ Sowieso op mijn rug liggen niet echt :')
pi_153788690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat was wel een tijd, maar verdwijnen lukt echt niet meer :+ Sowieso op mijn rug liggen niet echt :')
Op mijn zij ook niet :X

half zit/lig, omrol acties hier _O-
Schudden voor gebruik
pi_153788709
Bij mij hangt het vooral af van hoeveel ik gegeten heb... ik had altijd al wel een beetje last van een opgezette buik na het eten,en nu met baby wordt ie dan ineens veel groter. Maar op de lege maag is ie best bescheiden.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153790753
Die van mij is gewoon altijd dik :') alleen soms dik met een hard stuk rechts, en tien minuten later met een hard stuk links. Hoevaak ik ook wel niet de vraag heb gehad of het er echt maar eentje is... Alleen vandaag al een keer of zes.
pi_153790818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:04 schreef FlyingFish het volgende:
Die van mij is gewoon altijd dik :') alleen soms dik met een hard stuk rechts, en tien minuten later met een hard stuk links. Hoevaak ik ook wel niet de vraag heb gehad of het er echt maar eentje is... Alleen vandaag al een keer of zes.
"Nee, het zijn er drieëntwintig"
Professioneel gifmenger.
pi_153791592
Ik begin 's ochtends met een 4-weken buik en eindig 's avonds met een 34 weken buik hahaha, fijn om te lezen dat dat bij jullie ook zo is ;)

Wat ik me wel af vroeg: ik voel mijn baby elke dag, maar las ergens dat dat normaal pas bij weet ik veel hoeveel weken gebeurt. Heb ik een soort jerommeke als baby?! :o

En die natte onderbroeken }:| Ik ben verkouden nu en moet dus standaard een verschoninkje mee :@
pi_153795891
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:32 schreef Bloesem. het volgende:
Ik begin 's ochtends met een 4-weken buik en eindig 's avonds met een 34 weken buik hahaha, fijn om te lezen dat dat bij jullie ook zo is ;)

Wat ik me wel af vroeg: ik voel mijn baby elke dag, maar las ergens dat dat normaal pas bij weet ik veel hoeveel weken gebeurt. Heb ik een soort jerommeke als baby?! :o

En die natte onderbroeken }:| Ik ben verkouden nu en moet dus standaard een verschoninkje mee :@
Ik voelde mijn baby vanaf 14 weken (weet niet hoe ver je bent) en hij is nu heel sterk en druk (mijn moeder noemt hem haar woelwatertje O+ ).
pi_153795953
Ik voel m ook elke dag bloesem, alleen niet altijd even vaak/sterk.

Gisteren hele dag niet gevoeld, bij de fotograaf begon ie te trappen, en toen thuis in bed weer. Man is met zijn hand op mn buik in slaap gevallen en heeft ook heel duidelijk schopjes gevoeld. Zo ontroerend O+ vervolgens sliep man ook en schrok in zijn slaap, incl schokbeweging. Zowel ik als mini schrokken ons rot :')
pi_153796120
Ik voelde de baby ook vanaf 16 weken regelmatig Bloesem!

Weet iemand hoe het met Ludann is? Die heb ik volgens mij al een tijdje niet gezien hier? Maar misschien heb ik dat gemist..

Mijn borsten deden denk ik een proefritje gisteren, want ik geloof niet dat er vannacht veel gelekt is.
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:12:01 #15
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153796401
Hm, nu je het zegt. Was Ludann niet op vakantie oid?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:33:13 #16
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153796562
Nog even een *O* voor Fuchsia!
Dat moment van het horen van de eerste hartslagen vergeet je nooit meer. O+
Geniet er lekker van!

Hier nog steeds geen lekkende tieten gelukkig. Maar wel wat meer afscheiding al de hele zwangerschap. Dus hier ook standaard inlegkruisjes bij. Anders heb ik witte vlekken in mijn ondergoed en broek. :X
Oost west, mij best.
pi_153796568
Lekborsten: nog niet gehad. Wel zoogcompressen klaarliggen voor het geval het gaat gebeuren.

Hoera voor het verlof van FF!

Ik voel de baby ook nog regelmatig flink draaien, lijkt echt groot en lomp vergeleken met de eerste subtiele vlindermoves *;

Tevens meld. 41+3 lalala. Gisterochtend belde mijn moeder op haar vrije dag en toen was ik zo verveeld dat we spontaan hebben afgesproken (lukt bijna nooit ivm werk en afstand) in een stad tussen ons in. Volgens mij vond iedereen het een raar idee (met de auto? Driekwartier? En wat nou als het begint? :o) en ze moest aan mijn vader (en zichzelf ook...) beloven dat ze me direct met haar eigen auto naar huis zou brengen an het zou beginnen :D Ze heeft wel tien keer gevraagd of ik dit zeker weten wilde. Haha zo bezorgd ken ik ze niet. Maar was heel fijn, beetje gewinkeld, gewandeld en thee gedronken en het deed mij goed om veel afleiding te hebben. Ik fiets wel door mijn eigen stad maar zo in je verlof wordt je wereld wel kleiner en daar was ik echt klaar mee. En ik had ook echt niet het gevoel dat 'ie zou komen en dat deed hij ook niet.

Zo bellen voor nog een keer strippen, hallo nummer 4.
pi_153796584
En *O* voor Fuchsia's echo! Heerlijk gevoel!
pi_153796730
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 08:12 schreef pinquit het volgende:
Hm, nu je het zegt. Was Ludann niet op vakantie oid?
Weet ik niet, maar ik bedacht ineens dat ik haar hier al even niet gezien heb..
pi_153796976
Moggûh!

Succes met poging nummer 4 Mina!

Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. :O
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153797726
Jeetje Mina, die van jou heeft er ook geen zin in! Ik hoop dat deze strippoging zijn werk gaat doen!
pi_153797868
Meld!

Nee, Ludann mis ik ook inderdaad!
pi_153797946
:W Ik kom mij hier ook (weer :@) melden!
Vrijdag had ik ineens een positieve test in mijn handen. Was wel redelijk onverwacht, maar wel heel erg welkom :) Heb al een dochtertje van 3 en een zoon van net 7 maanden.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_153797993
Gefeliciteerd Sicilia!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153797997

23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')