Gek dat dat zo wisselt hè! Bij mij ist 's avonds vooral standje hoogzwanger (quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef pinquit het volgende:
Joestil hier
![]()
Soms is het verschil in mijn buikgrootte zo groot dat ik mijn baby kwijt benterwijl ie de andere dag echt huge is! Vooral als ik s avonds op mijn rug lig kan ie helemaal verdwijnen
Dat is bij mij echt elke ochtend geloof ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef pinquit het volgende:
Joestil hier
![]()
Soms is het verschil in mijn buikgrootte zo groot dat ik mijn baby kwijt benterwijl ie de andere dag echt huge is! Vooral als ik s avonds op mijn rug lig kan ie helemaal verdwijnen
Op mijn zij ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat was wel een tijd, maar verdwijnen lukt echt niet meerSowieso op mijn rug liggen niet echt
"Nee, het zijn er drieëntwintig"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:04 schreef FlyingFish het volgende:
Die van mij is gewoon altijd dikalleen soms dik met een hard stuk rechts, en tien minuten later met een hard stuk links. Hoevaak ik ook wel niet de vraag heb gehad of het er echt maar eentje is... Alleen vandaag al een keer of zes.
Ik voelde mijn baby vanaf 14 weken (weet niet hoe ver je bent) en hij is nu heel sterk en druk (mijn moeder noemt hem haar woelwatertjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:32 schreef Bloesem. het volgende:
Ik begin 's ochtends met een 4-weken buik en eindig 's avonds met een 34 weken buik hahaha, fijn om te lezen dat dat bij jullie ook zo is
Wat ik me wel af vroeg: ik voel mijn baby elke dag, maar las ergens dat dat normaal pas bij weet ik veel hoeveel weken gebeurt. Heb ik een soort jerommeke als baby?!
En die natte onderbroekenIk ben verkouden nu en moet dus standaard een verschoninkje mee
Weet ik niet, maar ik bedacht ineens dat ik haar hier al even niet gezien heb..quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:12 schreef pinquit het volgende:
Hm, nu je het zegt. Was Ludann niet op vakantie oid?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
Wat een toffe naam! Geniet er van met z'n allen en een goed herstel van de keizersnede gewenst!quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |