Ik zie dat iemand bij de Q&A bij het project er twee weken geleden al een vraag over heeft gesteld:quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:13 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ik bedoel Löwen automobielen. Die heeft een lening lopen bij GVE en vraagt nu een lening bij TheDutchDeal.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:38 schreef aAks het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand bij de Q&A bij het project er twee weken geleden al een vraag over heeft gesteld:
Waarom staat er nergens dat je ook al een lening hebt lopen bij Geldvoorelkaar waar je nog meer dan 13000 euro moet terugbetalen?
Er zijn twee reacties op, maar die kan ik niet zien, heb geen account bij TheDutchDeal. Kun jij zien of de ondernemer al heeft gereageerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Voor mij ook reden om er met een grote boog omheen te lopen, ook al is het verhaaltje nog zo goed. Want papier is geduldig(!).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:42 schreef Horsemen het volgende:
Ik blijf al dat heen en weer geschuif tussen de platformen, zonder het kenbaar te maken dubieus vinden, zeker als de eerste keer succesvol is geweest.
Ze zijn daar inderdaad fors laat met betalen. Net als bij kleine zus Lendico trouwens. Daar kan het zo maar oplopen tot twee wéken vertraging.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef obligataire het volgende:
Dat begint alweer goed bij ZENCAP: de allereerste uitbetaling en meteen al 2 dagen vertraging en met het weekend erbij, worden dat er minstens 4.
Ook nog eens in zeer gebrekkig Nederlands: 'vertraagd door 2 dagen'. Zou daar nou niemand zitten die dat ziet. Hun hele site rammelt taalkundig. Ik denk dat ze hem met Google translate hebben vertaald uit het Duits of Engels........
Ik vertrouw lendico niet echt, nu staat er een jongen van 25 jaar op die zijn studie wil financieren via deze weg. Volgens mij kan hij nog gewoon studiefinanciering krijgen en die lening is volgens mij veel voordeliger dan via lendico.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ze zijn daar inderdaad fors laat met betalen. Net als bij kleine zus Lendico trouwens. Daar kan het zo maar oplopen tot twee wéken vertraging.
Nog niet, maar wie weet komt ie nog een keerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:09 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Hij heeft dus niet voor een 3e keer geprobeerd om financiering voor en 2e paard te krijgen?
Ik raak altijd in de war van die rentepercentages, krijg je deze rente per jaar of is dit over de hele looptijd?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Nog niet, maar wie weet komt ie nog een keerIk heb nu deze:
Trouwerij 10,00%
Verbouwing 9,00%
Tweedehands auto 4,49%
Herfinancieren CC 10,71%
Nieuwe leven 6,00%
Na de bruiloft 7,64%
Restschuld Woning 5,27%
Aanschaf auto 8,28%
Aanschaf auto 4,84%
Aanschaf Auto 10,85%
Aanschaf Motor 4,18%
Bedragen van 75 tot 250 euro. De rentepercentages heb ik de fees al vanaf gehaald in mijn sheet.
Ik heb daar ook redelijk wat in zitten, stuk meer dan CF in elk geval maar we gaan het zien!quote:Op zondag 28 juni 2015 21:58 schreef obligataire het volgende:
Laatst kwam hier iemand betogen dat crowdlending bijzonder risicovol is en dat je maar beter op de beurs kunt zitten met je geld. Ik wens 'm veel plezier morgen
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw op Collin, GVE. Zencap, Aygodutch, KOM, en…………………………….lendahand
Syriza Griekenland N.V.
Project:2050 Zakelijk
Leendoel: Financiering Pinkapitaal
Classificatie:5
Graydon-rating: geen
Kredietbedrag:¤ 1.000.000.000
Looptijd: 50 jaar
Rente per jaar: 25%
Ik zeg doen!!quote:Op maandag 29 juni 2015 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw op Collin, GVE. Zencap, Aygodutch, KOM, en…………………………….lendahand
Syriza Griekenland N.V.
Project:2050 Zakelijk
Leendoel: Financiering Pinkapitaal
Graydon-rating: geen
Kredietbedrag:¤ 1.000.000.000
Looptijd: 50 jaar
Rente per jaar: 25%
ik heb een beetje een hekel aan Zencap. Het gaat allemaal ongelooflijk traag daar. Niet alleen met uitbetalen, hoor. Zo heb ik weken geleden geïnvesteerd in Vakantieappartement Ameland. Project was een dag later vol, maar sindsdien nog helemaal niets gehoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef obligataire het volgende:
Dat begint alweer goed bij ZENCAP: de allereerste uitbetaling en meteen al 2 dagen vertraging en met het weekend erbij, worden dat er minstens 4.
Ook nog eens in zeer gebrekkig Nederlands: 'vertraagd door 2 dagen'. Zou daar nou niemand zitten die dat ziet. Hun hele site rammelt taalkundig. Ik denk dat ze hem met Google translate hebben vertaald uit het Duits of Engels........
Lijkt me een redelijke 5. Mensen hebben ook nog 2 B.V.'s zie creditsafe rapport. Snap niet helemaal waarom deze activiteit onder een VOF uitgevoerd wordt.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:38 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Big Five for Live International
Project:11068 Zakelijk
Leendoel:Financiering werkkapitaal
G-PD percentage:0,06
Creditsafe score:75
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 50.000
Geinvesteerd:¤ 500
Product:
Lening
Looptijd: