abonnement Unibet Coolblue
pi_153763442
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 51% gewijzigd door trolley op 23-06-2015 09:29:00 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153763479
:')
Zie!
pi_153763493
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:14 schreef johnson555 het volgende:
:')
:*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:29:03 #4
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153763954
Waarom werkt die shit op mobiel niet
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:34:18 #5
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_153764102
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:29 schreef Amoeba het volgende:
Waarom werkt die shit op mobiel niet
luiheid
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:13:15 #6
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153767656
Gezeik met die OP altijd...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153767931
Fixed it.

Maar kijken jullie echt dagelijks in die OP of wat? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153768149
Wtf, brandstof in de kofferbak? Zat er niet gewoon een gat in de zijkant van de auto, ofzo? :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:11:38 #9
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153768630
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:29 schreef trolley het volgende:
Fixed it.

Maar kijken jullie echt dagelijks in die OP of wat? :')
Nee
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153769482
Voor het eerst in maanden weer losse ritten ipv locatiewerk. Nu in Breda. :P
pi_153770518
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de brandstof die hij in de kofferbak gegooid heeft een omhulsel van jerrycan had?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef DireStraits7 het volgende:
Wtf, brandstof in de kofferbak? Zat er niet gewoon een gat in de zijkant van de auto, ofzo? :')
Niet zoals ze het vrijdag vertelden. Deze persoon had de brandstofslang gepakt en het zo in de koffer 'gespoten'. Maar meer weet ik ook niet.
pi_153770548
Kan me echt niet voorstellen dat je dat doet, dan moet je wel echt last hebben van een zieke brainfart..
pi_153770793
Ik denk dat ze zich op kantoor doodlachen: "hij gelooft het nog ook!"
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153770808
Dat kan nooit waar zijn. Als je zoiets doet ben je nog te dom om te weten hoe je een deur open doet, dus dat soort mensen komt niet buiten.
pi_153771134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:42 schreef DeMuur het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat je dat doet, dan moet je wel echt last hebben van een zieke brainfart..
Verdomme _O-

Meer serieus, ik geloof het verhaal gewoon niet op deze manier, dat kan gewoon niet. ^^

[ Bericht 4% gewijzigd door DrSnuggle op 23-06-2015 12:30:04 ]
pi_153771867
FF betaald pauze houden op Schiphol :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153775347
Morgen mijn eerste Lexus :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153775603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:41 schreef kweenie1 het volgende:

[..]


[..]

Niet zoals ze het vrijdag vertelden. Deze persoon had de brandstofslang gepakt en het zo in de koffer 'gespoten'. Maar meer weet ik ook niet.
Die bus hebben wij als het goed is daarna gereinigd. Er zat aan de andere kant een gat voor een extra tank, maar die extra tank zat er niet waardoor alles wat je erin gooide in de achtercabine terecht kwam. Was nog een behoorlijk duur geintje voor onze klant om dat schoon te maken.
pi_153776192
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:10 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Die bus hebben wij als het goed is daarna gereinigd. Er zat aan de andere kant een gat voor een extra tank, maar die extra tank zat er niet waardoor alles wat je erin gooide in de achtercabine terecht kwam. Was nog een behoorlijk duur geintje voor onze klant om dat schoon te maken.
Kijk, hier wordt het verhaal wel direct een stuk geloofwaardiger van. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_153776765
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:10 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Die bus hebben wij als het goed is daarna gereinigd. Er zat aan de andere kant een gat voor een extra tank, maar die extra tank zat er niet waardoor alles wat je erin gooide in de achtercabine terecht kwam. Was nog een behoorlijk duur geintje voor onze klant om dat schoon te maken.
Dat zou makkelijk kunnen. Is er niet bijverteld ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:48:02 #21
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_153776838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kijk, hier wordt het verhaal wel direct een stuk geloofwaardiger van. :P
En logischer! Ik zou er ook niet bij nadenken als ik gewoon een bus moest tanken.

OT: Keer op keer blijf ik me verbazen over sommige hikers. Ik kom tegelijk met een andere hiker van EW aan bij de snelweglocatie in Meerkerk, ik groet, krijg niets terug en nog geen minuut later is 'ie weg. Sommige lopen blijkbaar liever 20 min alleen. :')

Maakt niet uit, maar als je zo bent weet je wel echt dat dit een geschikt baantje is voor je.
pi_153776920
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:48 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

En logischer! Ik zou er ook niet bij nadenken als ik gewoon een bus moest tanken.

OT: Keer op keer blijf ik me verbazen over sommige hikers. Ik kom tegelijk met een andere hiker van EW aan bij de snelweglocatie in Meerkerk, ik groet, krijg niets terug en nog geen minuut later is 'ie weg. Sommige lopen blijkbaar liever 20 min alleen. :')

Maakt niet uit, maar als je zo bent weet je wel echt dat dit een geschikt baantje is voor je.
Bij Meerkerk een keer een liftje gekregen, onderweg kwamen we nog een hiker tegen. Die sloeg beleefd af. Like, whut? Waarom zou je liever in je uppie gaan lopen? _O- Ieder z'n ding natuurlijk, maar die vent van de LM en ik keken elkaar wel even heel raar aan. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153777035
Zolang ze in Meerkerk zelf niets regelen, moeten wij als hikers maar solidair zijn. Jammer genoeg kom ik bijna nooit iemand tegen als ik moet lopen in Meerkerk. Ja, andere mensen die ook moeten lopen. :')

Zelf ook pas één keer iemand meegenomen en ik ben best wel vaak in Meerkerk geweest. Er komen tientallen chauffeurs op een dag, maar blijkbaar allemaal op een andere tijdstip. :|
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153778188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Zolang ze in Meerkerk zelf niets regelen, moeten wij als hikers maar solidair zijn. Jammer genoeg kom ik bijna nooit iemand tegen als ik moet lopen in Meerkerk. Ja, andere mensen die ook moeten lopen. :')

Zelf ook pas één keer iemand meegenomen en ik ben best wel vaak in Meerkerk geweest. Er komen tientallen chauffeurs op een dag, maar blijkbaar allemaal op een andere tijdstip. :|
Ik stond bij de bushalte van 14:00 tot 14:36 vandaag :')
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:56:05 #25
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_153779048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:28 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ik stond bij de bushalte van 14:00 tot 14:36 vandaag :')
Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen. :D
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:56:27 #26
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153779060
Voor morgen een rit van Maastricht naar Amsterdam, vertrek om 8:00 sharp.
Houdt in morgen om 5:30 opstaan |:(
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:56:33 #27
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_153779064
Oopss dubbel
pi_153779154
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen. :D
Deze man weet :7 _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153779468
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen. :D
Had zelfs al een broodje gegeten bij tankstation en ben bij Lexmond eraf gegaan om binnendoor te rijden. Reed niet op navigatie dus tijd een beetje verkeerd ingeschat. ;(
pi_153779556
Ik heb vanavond een privechauffeur naar Arnhem. :7 Donderdag weer rijles, dus niet beschikbaar, maar hopelijk wel werk voor vrijdag. Gisteren en vandaag ook al niet gebeld.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153780789
Morgen voor het eerst naar Meerkerk, en ik lees een hoop over "de bushalte bij de A27". Waar zit die precies, want ik krijg 'm op maps niet gevonden, wel de bushaltes in Meerkerk zelf.
pi_153781447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef tvdl het volgende:
Morgen voor het eerst naar Meerkerk, en ik lees een hoop over "de bushalte bij de A27". Waar zit die precies, want ik krijg 'm op maps niet gevonden, wel de bushaltes in Meerkerk zelf.


De halte aan de kant van de Mac Donalds is richting Utrecht. Voor de richting Dordrecht moet je onder de snelweg door lopen. In 9292 is de halte ook onvindbaar, maar je kunt de vertrektijden vinden op arriva.nl
pi_153781557
Ik vind het laatste mailtje van EW "Feedback nav klantbezoek" maar een beetje raar.

Ze willen dat je, bij klanten waar dat nodig is, én het formulier invult op blabla.nl/autotransport én de scan/foto van het transportformulier stuurt naar transportinfo@blabla.nl

Terwijl als ik online dat formulier invul en daar de scan van mijn transportformulier upload, het systeem automatisch een kopie van dat mailtje stuurt naar transportinfo@blabla.nl met daarop netjes overzichtelijk alle gegevens en als bijlage de scan met de bestandsnaam hernoemd naar klantnaam+kenteken+datum.

Waarom willen ze dan dat je los een mailtje stuurt met alleen de scan van transportformulier? Dan ontvangen ze hem dus twee keer in de transportinfo@blabla.nl-inbox, één keer netjes met alle gegevens en één keer een losse bijlage waar ze verder geen eisen aan stellen welke gegevens je er bij geeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 23-06-2015 19:15:07 ]
pi_153781738
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:10 schreef Volluto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De halte aan de kant van de Mac Donalds is richting Utrecht. Voor de richting Dordrecht moet je onder de snelweg door lopen. In 9292 is de halte ook onvindbaar, maar je kunt de vertrektijden vinden op arriva.nl
Ik zou die halte lekker vermijden omdat je daar amper reisopties hebt, dus als je wat mist zit je daar 55 minuten te wachten. In het dorp Meerkerk zijn meer reisopties en kan je nog even naar de Plus/bakker gaan.

Mocht je hem toch willen gebruiken; op de arriva.nl website heb ik vorige keer ook intens lang gezocht naar de vertrektijden maar niet een fatsoenlijk actueel overzicht kunnen vinden. In de Android app "OVinfo" kwam ik die halte echter wel tegen plus realtime vertrektijden.

https://play.google.com/s(...)skywave.ovinfo&hl=nl
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:31:50 #35
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153781946
Keiharde tentamenstress. Morgen aantreden voor Partial Differential Equations. Gaat wel goedkomen denk ik. Even 3 uur afzien en ploeteren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:39:42 #36
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_153782153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef tvdl het volgende:
Morgen voor het eerst naar Meerkerk, en ik lees een hoop over "de bushalte bij de A27". Waar zit die precies, want ik krijg 'm op maps niet gevonden, wel de bushaltes in Meerkerk zelf.
Op 9292 ga je hem niet vinden, op de website van Arriva zoeken op lijn 388 en dan halte P+R A27, als je toch die bus wilt nemen. Zou ik alleen doen bij de snelweglocatie trouwens, bij die andere kan je beter in Meerkerk zelf zijn.
pi_153782702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:10 schreef Volluto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De halte aan de kant van de Mac Donalds is richting Utrecht. Voor de richting Dordrecht moet je onder de snelweg door lopen. In 9292 is de halte ook onvindbaar, maar je kunt de vertrektijden vinden op arriva.nl
Super! Dank je wel
pi_153783300
Ja ik vind het mailtje ook een beetje vreemd. Is dit één algemeen bericht of heeft iedereen een mailtje met dingen die voor hem/haar van toepassing zijn? Ik kan me namelijk he-le-maal niet vinden in de opmerkingen: ik vul altijd alles dezelfde dag, soms ook onderweg, alvast in. Ook de foto in de bijlage, met de kilometerstanden herken ik niet. Overigens is voor deze klant niet altijd meer een transportformulier nodig...
pi_153784933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb vanavond een privechauffeur naar Arnhem. :7 Donderdag weer rijles, dus niet beschikbaar, maar hopelijk wel werk voor vrijdag. Gisteren en vandaag ook al niet gebeld.
Vanochtend zelfs direct door NL gebeld :@ maar had al 2 ritten :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153784955
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:11 schreef yosander het volgende:

[..]

Vanochtend zelfs direct door NL gebeld :@ maar had al 2 ritten :P
Die hebben mijn nummer ook, verdorie. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_153784982
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die hebben mijn nummer ook, verdorie. ;(
:o Wijs ze de volgende keer wel door naar jou :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153785795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef tvdl het volgende:
Ja ik vind het mailtje ook een beetje vreemd. Is dit één algemeen bericht of heeft iedereen een mailtje met dingen die voor hem/haar van toepassing zijn? Ik kan me namelijk he-le-maal niet vinden in de opmerkingen: ik vul altijd alles dezelfde dag, soms ook onderweg, alvast in. Ook de foto in de bijlage, met de kilometerstanden herken ik niet. Overigens is voor deze klant niet altijd meer een transportformulier nodig...
Ik heb geen mail van ew gehad vandaag?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:38:51 #43
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153785908
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:11 schreef yosander het volgende:

[..]

Vanochtend zelfs direct door NL gebeld :@ maar had al 2 ritten :P
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:11 schreef yosander het volgende:

[..]

Vanochtend zelfs direct door NL gebeld :@ maar had al 2 ritten :P
Ritten via Autoreset of direct voor NL?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:39:46 #44
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153785950
Overigens buitengewoon onbeschoft om werknemers van een ander bedrijf direct te benaderen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153786293
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:12 schreef yosander het volgende:

[..]

:o Wijs ze de volgende keer wel door naar jou :+
Jaaaaa! *O* Dan krijg jij voor elk ritje wat je doorstuurt een biertje. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_153786364
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:39 schreef Amoeba het volgende:
Overigens buitengewoon onbeschoft om werknemers van een ander bedrijf direct te benaderen.
Concurrentiebeding? :+ of je werkt dan wel gewoon voor ar?
pi_153791505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Ritten via Autoreset of direct voor NL?
Die ritten gaan wel gewoon via AR dan.
Ze hebben het trouwens wel aan me gevraagd of ze mijn nummer mochten hebben en bellen in het geval van een spoedje. Zo ben ik eens gebeld voor een ritje die 's avonds nog moesten worden uitgevoerd (AR kon niemand meer vinden toen, terwijl ik die dag gewoon beschikbaar en aan het werk was :?).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153791513
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jaaaaa! *O* Dan krijg jij voor elk ritje wat je doorstuurt een biertje. :+
Deal :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:37:14 #49
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153791699
Ja als het met AR overlegd is, is het prima. Beetje jammer dat AR zoiets dan niet aan ons vertelt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153791924
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Amoeba het volgende:
Ja als het met AR overlegd is, is het prima. Beetje jammer dat AR zoiets dan niet aan ons vertelt.
NL wil alleen mensen uit groningen hiervoor, voor als AR niemand voor ze kan regelen. Dan proberen ze het zelf met hun privé bestand. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:51:38 #51
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153792131
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

NL wil alleen mensen uit groningen hiervoor, voor als AR niemand voor ze kan regelen. Dan proberen ze het zelf met hun privé bestand. :)
Ah okay
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153797757
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ah okay
Hebben ze bij de vogel op de Europalaan jouw nummer niet?
pi_153797805
fml nu van Groningen naar Rotterdam in een Polo zonder radio :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:41:44 #54
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153798373
De rit van Maastricht naar de Zuidas (BMW 5 serie 2014) zit erop, vanmorgen om 6:00 in de trein en nu weer terug :)
pi_153798775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Plofkonijn het volgende:
De rit van Maastricht naar de Zuidas (BMW 5 serie 2014) zit erop, vanmorgen om 6:00 in de trein en nu weer terug :)
Worth het vroege opstaan :+
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:02:10 #56
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153798878
Ik begin een steeds diepere haat te ontwikkelen tegen Portfolio's. Godzijdank is het m'n laatste,
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:30:42 #57
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153799569
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Worth het vroege opstaan :+
Dat is zeker zo, rustig op de weg dus lekker door kunnen rijden.

quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Fiorano het volgende:
Ik begin een steeds diepere haat te ontwikkelen tegen Portfolio's. Godzijdank is het m'n laatste,
Portfolio's?
pi_153802062
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:10 schreef yosander het volgende:
fml nu van Groningen naar Rotterdam in een Polo zonder radio :'(
En geen airco en cc, maar nu met de veerpont over de Maas verder _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:49:35 #59
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153803139
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:08 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Hebben ze bij de vogel op de Europalaan jouw nummer niet?
Uhm, weet ik niet. Maar ze hebben me in ieder geval nog nooit gebeld.

Maar ik heb daar ook al tijden geen locatiewerk meer gedaan. Zo af en toe nog eens sporadisch een rit voor de verhuurmaatschappij, maar tegenwoordig kom ik daar alleen nog maar bij die Renault dealer.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:51:35 #60
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153803194
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Fiorano het volgende:
Ik begin een steeds diepere haat te ontwikkelen tegen Portfolio's. Godzijdank is het m'n laatste,
Fuck reflecties inderdaad. :') Moet er nu ook weer een schrijven over een project.

Mooie is dat als je die PRV verkloot (plannen en organiseren + reflecteren), of één van de twee, dan haal je direct het hele vak niet. Mag je die PRV weer gaan lopen herkansen.

Ooit voor Lineare Algebra 1 met de pet lopen zwaaien naar zo'n PRV (Professionele Vaardigheden) Schrijven 1, moest ik die PRV herkansen anders kon ik het vak volgend jaar opnieuw doen. En ja, ik had het tentamen gewoon gehaald. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:59:47 #61
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153804982
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:30 schreef Plofkonijn het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, rustig op de weg dus lekker door kunnen rijden.

[..]

Portfolio's?
Kritische zelfreflectie enzo. 10 HES competentie's kunnen verklaren dat jij ze hebt. Hoop gedoe, weinig nut.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Fuck reflecties inderdaad. :') Moet er nu ook weer een schrijven over een project.

Mooie is dat als je die PRV verkloot (plannen en organiseren + reflecteren), of één van de twee, dan haal je direct het hele vak niet. Mag je die PRV weer gaan lopen herkansen.

Ooit voor Lineare Algebra 1 met de pet lopen zwaaien naar zo'n PRV (Professionele Vaardigheden) Schrijven 1, moest ik die PRV herkansen anders kon ik het vak volgend jaar opnieuw doen. En ja, ik had het tentamen gewoon gehaald. :')
Godver das kansloos
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153807779
Balen man, morgen een BMW 5 serie (nog zonder kenteken) van Hilversum naar Den Dolder. O-)

Daarna alleen een Nissan Primaster naar Meerkerk. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:08:00 #63
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153809437
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:59 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kritische zelfreflectie enzo. 10 HES competentie's kunnen verklaren dat jij ze hebt. Hoop gedoe, weinig nut.

[..]

Godver das kansloos
Ja die PRV was nog wel zinnig, je kreeg een opgave en het doel was dat je de uitwerking van het probleem als een 'article' schreef, inleiding, probleembeschrijving, uitwerking en dat alles in  \LaTeX .

Nu moet je een planning inleveren voor een project en ook nog reflecteren op die planning en op het maatschappelijk nut vh project. :')

Kennen jullie dat gevoel als je na 2 uur en 50 minuten zweten in de tentamenruimte denkt dat je zo tussen de 5 en de 6 hebt, dan in de laatste 5 minuten nog even een opgave zwart op wit zet en daarmee de glorie veilig stelt? _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153810098
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vind het laatste mailtje van EW "Feedback nav klantbezoek" maar een beetje raar.

Ze willen dat je, bij klanten waar dat nodig is, én het formulier invult op blabla.nl/autotransport én de scan/foto van het transportformulier stuurt naar transportinfo@blabla.nl
Dit geldt alleen voor "een aantal klanten". Indien dit het geval is, staat dat ook duidelijk in je ritomschrijving.

@/autotransport:
"De gegevens uit de link ‘autotransport’ gaat namelijk de dag erop naar onze klant"

@/transportinfo:
"Van een aantal klanten moet je dezelfde dag/avond het transportformulier doorsturen naar ons:"

Het verschil is dus dat bij de eerste het de dag erop gebeurt en bij de ander dezelfde dag/avond.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153810130
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik zou die halte lekker vermijden omdat je daar amper reisopties hebt, dus als je wat mist zit je daar 55 minuten te wachten. In het dorp Meerkerk zijn meer reisopties en kan je nog even naar de Plus/bakker gaan.
Waarom zou je 20-25 minuten naar het dorp gaan lopen, als je ook 15 minuten naar de snelweghalte kan lopen en een veel grotere kans hebt opgepikt te worden door een vriendelijke passant?

Bovendien ben je vanuit de snelweglocatie zo'n 20-30 minuten sneller op Utrecht Centraal, omdat die dus over de snelweg gaat en niet binnendoor via Lexmond etc.

Voor de liefhebbers, de vertrektijden ri. Utrecht:
08:06
08:36
09:30
10:30
11:28
12:28
13:28
14:28
15:32
16:02
16:32
17:01
17:32
18:02
18:33
19:03
http://www.arriva.nl/uw-reis/dienstregeling-per-lijn/
Met bus/Meerkerk/Lijn 388 naar Utrecht/P+R A27

edit: Screenshotje is net zo makkelijk:


[ Bericht 8% gewijzigd door DireStraits7 op 24-06-2015 18:48:25 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:49:22 #66
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153810268
Gyazo. Gebruik het.

https://gyazo.com/tabs/history

Thank me later.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153810433
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen. :D
Bij die in Meerkerk kan je beter in de kantine gaan zitten. Gratis thee/koffie, Cup-a-Soup, wifi, wc op drie meter en gewoon chill op een stoel. :)

Kan je ondertussen even je tijden doorgeven en hoef je dat thuis/onderweg ook niet meer te doen. Met een beetje geluk kom je nog een hiker tegen die jou naar het dorp kan brengen. 8)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153826617
Weet niet of er mensen bekend mee zijn, maar ik had net mijn eerste wisselrit. Moest 3 formulieren inleveren met op elk forumulier handtekening van klant. Dit ben ik echter op 1 vergeten, ze zouden AR inlichten. Kan ik de zak verwachten? of is er nog hoop
  donderdag 25 juni 2015 @ 12:20:50 #69
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153827789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Grunn57 het volgende:
Weet niet of er mensen bekend mee zijn, maar ik had net mijn eerste wisselrit. Moest 3 formulieren inleveren met op elk forumulier handtekening van klant. Dit ben ik echter op 1 vergeten, ze zouden AR inlichten. Kan ik de zak verwachten? of is er nog hoop
Niet te veel zorgen over maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153827978
Hopen op het beste dan maar.
pi_153830382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Grunn57 het volgende:
Weet niet of er mensen bekend mee zijn, maar ik had net mijn eerste wisselrit. Moest 3 formulieren inleveren met op elk forumulier handtekening van klant. Dit ben ik echter op 1 vergeten, ze zouden AR inlichten. Kan ik de zak verwachten? of is er nog hoop
Voor wie reed je?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153832865
Bijna vier uur gedaan per OV naar mijn tweede rit. Eerst vertraging bij ophaallocatie rit één, daardoor bus/trein gemist. Daarna vertraging bij Hilversum en daardoor overstap gemist op Amersfoort. Vervolgens wederom vertraging en zodoende miste ik mijn bus op Apeldoorn, waardoor ik helemaal via Deventer naar Zwolle om moest rijden om de bus de andere kant op te nemen.

En dat allemaal voor zo'n schijtbusje naar Meerkerk. :')
Hij reed overigens niet slecht en nu lekker in het zonnetje naar huis. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153832925
Eindelijk de heilige drie van leaserijdend Nederland voltooid, de C-klasse, A4 en de 3-serie.

De 3-serie wint met overmacht _O_
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:10:36 #74
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153835294
Morgen lekker met een Fiat Punto naar Den Haag.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153835820
morgen lekker 30 min lopen in nijverdaal :D
pi_153835975
En weer geen werk voor morgen... }:|

Ik bel ze morgenochtend zelf wel even, vragen of ze anders nog locatiewerkers zoeken ofzo.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153836773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:40 schreef Sarasi het volgende:
En weer geen werk voor morgen... }:|

Ik bel ze morgenochtend zelf wel even, vragen of ze anders nog locatiewerkers zoeken ofzo.
Hier ook niks. Werd wel gebeld, maar toen bleek ik de ritten niet uit te kunnen voeren of zo.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153836854
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Hier ook niks. Werd wel gebeld, maar toen bleek ik de ritten niet uit te kunnen voeren of zo.
Dafuq. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153837273
Ik heb het juist veel te druk, gisteren naar Luxemburg geweest om daar mensen op te halen, nu vandaag de hele dag in Brussel aan het doorbrengen (zit er nog steeds), morgen ook weer in ritje. Ik jou het weekend vrij, maar anders had ik dan ook nog opdrachten kunnen doen.
pi_153849925
Spoedje van Assen naar Den Helder! *O* In een connect.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153851052
Spoedje Assen - Meerkerk per V60 :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153851197
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:06 schreef yosander het volgende:
Spoedje Assen - Meerkerk per V60 :P
Ik haat je. _O- Je zit niet bij me in de bus nu, geloof ik. Anders had je een mep gehad. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153851488
^ :Ach beter iets dan niets. :{
pi_153852583
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik haat je. _O- Je zit niet bij me in de bus nu, geloof ik. Anders had je een mep gehad. :')
Haha :P had je zelf gebeld?
Ik zit nu in de bus baar Assen. Je moet zeker voor de vogel rijden? Ik moet er daar ook uit :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153857199
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Haha :P had je zelf gebeld?
Ik zit nu in de bus baar Assen. Je moet zeker voor de vogel rijden? Ik moet er daar ook uit :+
Nee, werd gebeld. :) Voor de vogel inderdaad, zit nu in de trein richting huis, rond zeven uur thuis. :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 15:57:02 #86
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153859254
Vandaag lekker stukje gereden met de Punto, dat TwinAir motortje blijft leuk. Gretig dingetje. Overigens wel een bijna-crash gehad. Reed langs een vrachtwagen met een open laadklep en de chauffeur die stond te lossen laat het steekkarretje schieten waardoor hij half van de laadklep af rolde en bijna op mijn auto. Mijn hart heeft toen redelijk wat te verduren gehad denk ik :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153859355
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, werd gebeld. :) Voor de vogel inderdaad, zit nu in de trein richting huis, rond zeven uur thuis. :P
Niet de bus over de afsluitdijk gepakt? :P

Voor maandag twee ritjes voor NL, Groningen - Heerenveen en terug. Up! afleveren en een 520d terugbrengen :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153859490
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:01 schreef yosander het volgende:

[..]

Niet de bus over de afsluitdijk gepakt? :P

Voor maandag twee ritjes voor NL, Groningen - Heerenveen en terug. Up! afleveren en een 520d terugbrengen :+
Ik haat bussen en het scheelde maar 20min ofzo. Dus nee. :P Ik wil ook nog wel werk voor maandag, maar het is nog vroeg dus ik heb nog hoop. *O*

Morgen nog even aan de motor knutselen en de gp kijken en dan maar weer eens aan de studie. Maandag over een week heb ik m'n laatste tentamen. Dinsdag nog rijles, woensdag werken op de universiteit en vrijdag een dagje werken voor een praktijk in Drenthe. Dus ik mag van mezelf alleen maandag werken voor AR, en geen spoedjes. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 26-06-2015 16:15:44 ]
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 16:10:28 #89
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153859559
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik haat bussen en het scheelde maar 20min ofzo. Dus nee. :P Ik wil ook nog wel werk voor maandag, maar het is nog vroeg dus ik heb nog hoop. *O*

Morgen nog even aan de motor knutselen en de gp kijken en dan maar weer eens aan de studie. Maandag over een week heb ik m'n laatste tentamen. Dinsdag nog rijksr, woensdag werken op de universiteit en vrijdag een dagje werken voor een praktijk in Drenthe. Dus ik mag van mezelf alleen maandag werken voor AR, en geen spoedjes. :P
Net de kwalificaties zitten kijken. Valentinoooo _O_ *Moebs gaat morgen ook aan de motor knutselen*
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:28:51 #90
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153861651
Voor maandag inmiddels gebeld, een behoorlijke rit:
- Eindhoven - Hoogeveen - Emmen - Assen - Eindhoven (ca. 550 km) :)

Nou hopen op een comfortabele kar _O_
pi_153861765
Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
pi_153861916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende:
Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Ja. En waarom is dat niet haalbaar? :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:45:13 #93
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153862029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende:
Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Ik zou niet direct inzien waarom dat dat niet haalbaar is?
Oké, met 30 graden is het misschien minder aangenaam maar kan wel :P
pi_153862119
Als je daarvoor ook iets te doen hebt bijvoorbeeld.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:53:03 #95
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153862172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:50 schreef WichRakley het volgende:
Als je daarvoor ook iets te doen hebt bijvoorbeeld.
Of rit niet aannemen, of daar netjes heen gaan. Niet zeiken, gewoon doen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153862184
Want boodschappen doen in pantalon is een doodzonde natuurlijk. Stel je voor dat je vrienden erachter komen dat je je ook netjes kunt kleden! :o
Your opinion of me is none of my business.
pi_153862238
Was gewoon redelijk vraag hoor mensen, niet zo arrogant ineens... Ik ga wel netjes gekleed, maar vroeg me het gewoon af.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:56:26 #98
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153862247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Want boodschappen doen in pantalon is een doodzonde natuurlijk. Stel je voor dat je vrienden erachter komen dat je je ook netjes kunt kleden! :o
Autisten doen geen boodschappen, die laten ze bezorgen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:57:30 #99
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153862273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:56 schreef WichRakley het volgende:
Was gewoon redelijk vraag hoor mensen, niet zo arrogant ineens... Ik ga wel netjes gekleed, maar vroeg me het gewoon af.
Nee een stomme vraag. Zelfde als vragen of je altijd in je voetbalkleding moet verschijnen als je een wedstrijd moet spelen ofzo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153862306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:56 schreef WichRakley het volgende:
Was gewoon redelijk vraag hoor mensen, niet zo arrogant ineens... Ik ga wel netjes gekleed, maar vroeg me het gewoon af.
'Goh, er staat nog eens vermeld dat ik echt netjes gekleed moet gaan. Bovenop het feit dat dat sowieso al de policy is van EW natuurlijk. Zou het dan echt moeten?'

Redelijke vraag ja. Je maakte het helemaal af met dat het soms gewoon niet mogelijk zou zijn omdat je ervoor 'iets' hebt. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153862546
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende:
Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Je haf zeker ook moeite met netjes kleden op je sollicitatie ? :D
Zie!
pi_153862640
Uh nee? Hoezo?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:55:48 #103
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153864928
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende:
Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Ik snap je vraag wel, feit is echter gewoon dat er bij dit baantje altijd van je verwacht wordt dat je er representatief uit ziet. Het is wel zo dat wanneer in de instructie staat dat je er netjes uit moet zien, dat er bij die adressen inderdaad meer op gelet wordt. Ik heb er zelf gelukkig niet zo'n moeite mee, ik kleed me altijd wel vrij netjes. Verder is het gewoon een kwestie van goed inplannen met je kleding denk ik, altijd even wat paraat hebben voor het geval je moet werken. Het lijkt me dat het dan ook geen enkel probleem is om aan de eisen te voldoen.

En ja, ik snap soms ook niet waarom ik in een half verrotte bus niet gewoon een nette (lees: ongerafelde) spijkerbroek aan mag hebben. Maar ja, de regels zijn heel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door McAwesome op 26-06-2015 20:51:32 ]
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153865937
Bedankt voor het fatsoenlijke antwoord.
pi_153882060
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik haat bussen en het scheelde maar 20min ofzo. Dus nee. :P Ik wil ook nog wel werk voor maandag, maar het is nog vroeg dus ik heb nog hoop. *O*

Morgen nog even aan de motor knutselen en de gp kijken en dan maar weer eens aan de studie. Maandag over een week heb ik m'n laatste tentamen. Dinsdag nog rijles, woensdag werken op de universiteit en vrijdag een dagje werken voor een praktijk in Drenthe. Dus ik mag van mezelf alleen maandag werken voor AR, en geen spoedjes. :P
Rossiii :)
  zondag 28 juni 2015 @ 18:34:12 #106
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153907300
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153920124
Vandaag twee keer Almere. Nu eerst Bolsward - Almere en daarna Lelystad - Almere. ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153920298
En ik zit in de UB. Leuk hier hoor. Echt gezellig. Ik heb kaas en wilde perziken en twee soorten ham en dadels en vijg. O+ En statistiek. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 29 juni 2015 @ 08:59:43 #109
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153920306
Ik ga ook naar de UB. Koffie en bammetjes. En stochastiek.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153920359
Gelukkig is het pas de derde keer dat mijn laatste gesprek op stage uitgesteld is. Van woensdag naar vrijdag naar dinsdag naar woensdag. Door wat miscommunicatie had ik vandaag ook vrij gehouden. :')

Afgelopen vrijdag nog twee spoedjes kunnen krijgen. Hopelijk krijg ik vandaag ook nog wat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_153920378
quote:
9s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:59 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga ook naar de UB. Koffie en bammetjes. En stochastiek.
Studieboks.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 29 juni 2015 @ 09:43:57 #112
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153920755
Dat geklaag over de UB :{w

Jullie hebben over 2 weekjes een vakantie van een week of 8-10, ik heb over 6 weken een vakantie van 3 weken. Dus hou op met klagen gaarne.
  maandag 29 juni 2015 @ 09:52:51 #113
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153920857
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat geklaag over de UB :{w

Jullie hebben over 2 weekjes een vakantie van een week of 8-10, ik heb over 6 weken een vakantie van 3 weken. Dus hou op met klagen gaarne.
Over twee weken "vakantie" hebben. Oftewel, een weekje vrij om daarna 4 weken vakantiewerk te doen om hopelijk daarna nog een weekje vrij te kunnen hebben. Oh nee, dan mag ik weer voorbereiden op een nieuw jaar... }:|
pi_153922276
Ritten voor morgen al binnen :o
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 29 juni 2015 @ 13:43:51 #115
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153924616
quote:
9s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Studieboks.
Studieboks terug.

Gehuil over exponentiële verdelingen is weer maximaal jwz.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 29 juni 2015 @ 13:59:31 #116
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153924984
Ik ben geen Studentchauffeur meer :'(

Gisteren laatste dienst gehad, woensdag beginnen bij de bank. Morgen nog even m'n verdedigingsgesprek en eindportfolioassessment door worstelen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153927033
quote:
9s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Studieboks terug.

Gehuil over exponentiële verdelingen is weer maximaal jwz.
Pylynomial regression hier, onder andere. Dolletjes.

En ahw, Fiorano! Blijf je nog wel hier rondhangen?
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 29 juni 2015 @ 15:22:29 #118
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_153927085
Vanmorgen kwam ik een andere hiker tegen, volledig in pak :') Veel plezier met deze temperatuur.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 29 juni 2015 @ 15:22:41 #119
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153927097
Net zoals die Rotterdammer de arbeidersleef met ons delen? :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 29 juni 2015 @ 15:32:26 #120
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153927369
Ik kan tenminste fatsoenlijk op vakantie straks door het arbeidersleven :7
  maandag 29 juni 2015 @ 15:39:32 #121
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153927577
Inmiddels halverwege de rit Eindhoven - Hoogeveen - Emmen - Assen - Eindhoven, voor de auto hoef je 't niet te laten, 2.2L 185pk, 9-trapsautomaat.
(even foto geleend van internet)


Range Rover Evoque full option *O*
  maandag 29 juni 2015 @ 15:50:58 #122
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153927868
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Pylynomial regression hier, onder andere. Dolletjes.

En ahw, Fiorano! Blijf je nog wel hier rondhangen?
Jaaa blijf hier wel hangen, jullie toekomstbeeld verpesten over het leven van een fulltime arbeider
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:22 schreef Amoeba het volgende:
Net zoals die Rotterdammer de arbeidersleef met ons delen? :7
Oui ^O^
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 29 juni 2015 @ 16:18:28 #123
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153928770
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan tenminste fatsoenlijk op vakantie straks door het arbeidersleven :7
Maar gelukkig woon je nog thuis.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 29 juni 2015 @ 16:22:53 #124
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153928900
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar gelukkig woon je nog thuis.
Gelukkig wel inderdaad. Alsof ik een beetje ga lopen koken, wassen en strijken elke dag zeg :{w
  maandag 29 juni 2015 @ 16:24:03 #125
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153928936
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gelukkig wel inderdaad. Alsof ik een beetje ga lopen koken, wassen en strijken elke dag zeg :{w
Je zou deze eens kunnen overwegen om er een te nemen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 29 juni 2015 @ 16:30:33 #126
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153929131
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gelukkig wel inderdaad. Alsof ik een beetje ga lopen koken, wassen en strijken elke dag zeg :{w
Krijg ook nog eens .a.s woensdag de sleutel. Eerst ff klussen en dan over 1,5 week erin.
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je zou deze eens kunnen overwegen om er een te nemen.
Ik ga het binnenkort eens proberen of die de taken naar tevredenheid gaat uitvoeren
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153929872
Donderdag gewerkt, vrijdag gewerkt, vandaag gewerkt en morgen ook alweer werk gehad.

Volgens mij heb ik nog nooit 4 dagen op rij gewerkt voor EW. :s)

Vandaag had ik een Peugeot 508 RXH; prima wagentje. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 29 juni 2015 @ 17:26:43 #128
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_153930636
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je zou deze eens kunnen overwegen om er een te nemen.
Ik ben wel een fokker he, dan kan je dat niet krijgen.
pi_153933835
ik ben mijn portomonnee en dus tankpas verloren tijdens werk vandaag :{
Is dit een reden om het noodnummer te bellen, of morgenochtend gelijk even de hikerlijn bellen?
pi_153934499
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:48 schreef nuckythompson het volgende:
ik ben mijn portomonnee en dus tankpas verloren tijdens werk vandaag :{
Is dit een reden om het noodnummer te bellen, of morgenochtend gelijk even de hikerlijn bellen?
Ik denk niet dat het noodnummer bellen zin heeft omdat je dan toch iemand thuis belt en die zal waarschijnlijk nu 's avonds niets kunnen doen er aan.

Ik zou morgenochtend bellen om hem te laten blokkeren.
pi_153937669
quote:
9s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:59 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga ook naar de UB. Koffie en bammetjes. En stochastiek.
1CV20?
pi_153938528
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:39 schreef Plofkonijn het volgende:
Inmiddels halverwege de rit Eindhoven - Hoogeveen - Emmen - Assen - Eindhoven, voor de auto hoef je 't niet te laten, 2.2L 185pk, 9-trapsautomaat.
(even foto geleend van internet)
[ afbeelding ]

Range Rover Evoque full option *O*
Wat voor kleur had de range rover?
Dacht een biker te zien vlakbij Eindhoven in een rode evoque.

Vandaag zelf een spoedje gekregen rond 16:00 in een VW Caddy (Groningen - Hapert) . Zit nu in de trein en hopelijk rond 1:00 thuis :)
pi_153938623
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Wat voor kleur had de range rover?
Dacht een biker te zien vlakbij Eindhoven in een rode evoque.

Vandaag zelf een spoedje gekregen rond 16:00 in een VW Caddy (Groningen - Hapert) . Zit nu in de trein en hopelijk rond 1:00 thuis :)
Dat zijn nog s spoedjes op t einde van de dag haha :+

Morgen franeker - Waalwijk. Per hyundai i40 :+
  maandag 29 juni 2015 @ 22:45:22 #134
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153939241
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef cheese. het volgende:

[..]

1CV20?
2WB20
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153948696
Zo, wat zijn die mensen in Nijmegen (dan weten de insiders genoeg?) toch vaak chagrijnig. Kan nooit een lachje vanaf.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:55:23 #136
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_153949360
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Zo, wat zijn die mensen in Nijmegen (dan weten de insiders genoeg?) toch vaak chagrijnig. Kan nooit een lachje vanaf.
De grote in Almere in Nijmegen?

Ik ben er één keer geweest en ging heel makkelijk daar. Sleutels gekregen, alvast een handtekening op het formulier zodat ik niet weer naar binnen hoefde. Ik kon zo vertrekken
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:08:05 #137
436995 A_Valbuena
One man army
pi_153951241
Nog easywayers die naar de grote A in Almere moeten? Zoja, ze staan er weer hoor :D : De beruchte EW Gestapo :p. Blikje cola en mentos gekregen, aardige gozer die instructeur!
أنا مغربي
pi_153951855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Nog easywayers die naar de grote A in Almere moeten? Zoja, ze staan er weer hoor :D : De beruchte EW Gestapo :p. Blikje cola en mentos gekregen, aardige gozer die instructeur!
Zullen wel denken, goed warm weer, maar s even zien :+
pi_153952076
Was net ook bij Athon. Colaatje en wat mentos gingen er wel in. Aardige vent wel.
pi_153952214
"Heb je nog opmerkingen/vragen?" vroeg hij. "Tja, beetje warm vandaag hé. :')
pi_153952804
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:39 schreef DeensZweet het volgende:
Was net ook bij A. Colaatje en wat mentos gingen er wel in. Aardige vent wel.
Geen klantnamen! ;)


Hè, ik wil ook wel weer eens werken. Maar eerst overmorgen m'n laatste tentamen en vanaf zaterdag een weekje naar Turkije :D
pi_153953565
Plezier alvast! Ik heb net even heerlijk uitgewaaid op de motor tijdens rijles en ga nu weer richting de ub. Maandag laatste tentamen! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:58:55 #143
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153953930
Net nog even gebeld voor een Fiat 500 naar Den Bosch, Alleen maar Fiat gereden de laatste tijd...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 30 juni 2015 @ 15:00:52 #144
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153953964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Zo, wat zijn die mensen in Nijmegen (dan weten de insiders genoeg?) toch vaak chagrijnig. Kan nooit een lachje vanaf.
Over het algemeen vind ik het best meevallen, bij de autobedrijven is het personeel vaak erg vriendelijk. Er zijn inderdaad een aantal locaties waarbij ik te werk ga volgens het 'inpakken en wegwezen' principe.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153955512
Vandaag bij alle twee de afleveradressen en lift en wat te drinken gekregen en bij eentje zelfs een appel :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153957580
Om 20 voor 6 nog gebeld voor een ritje, zo zei J. het letterlijk :P, van Wieuwerd naar Venray voor morgen. :D

Wel met een Polo slowmotion uit 2010, maar zolang dat ding airco en cc heeft, ben ik tevreden. :P De korte broek en t-shirt maar mee in de tas voor de terugweg. Ik ga niet ruim 4 uur in het OV terug in m'n EW kloffie natuurlijk :') 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153957614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:10 schreef trolley het volgende:
Om 20 voor 6 nog gebeld voor een ritje, zo zei J. het letterlijk :P, van Wieuwerd naar Venray voor morgen. :D

Wel met een Polo slowmotion uit 2010, maar zolang dat ding airco en cc heeft, ben ik tevreden. :P De korte broek en t-shirt maar mee in de tas voor de terugweg. Ik ga niet ruim 4 uur in het OV terug in m'n EW kloffie natuurlijk :') 8)7
Ik had vorige week een Polo zonder airco, cc en radio :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153957626
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:12 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik had vorige week een Polo zonder airco, cc en radio :')
Zeg dit nou niet :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153958202
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:13 schreef trolley het volgende:

[..]

Zeg dit nou niet :'(
Ik wil m wel overnemen hoor
pi_153958305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Nog easywayers die naar de grote A in Almere moeten? Zoja, ze staan er weer hoor :D : De beruchte EW Gestapo :p. Blikje cola en mentos gekregen, aardige gozer die instructeur!
Ze kunnen beter reisformaat busjes deodorant uitdelen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:53:38 #151
398873 Plofkonijn
Wortels incoming!
pi_153958556
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Wat voor kleur had de range rover?
Dacht een biker te zien vlakbij Eindhoven in een rode evoque.
Inderdaad een rode, rond Eindhoven kan wel kloppen (ben wel PC overigens)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 21:13:29 #152
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_153961981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:00 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Over het algemeen vind ik het best meevallen, bij de autobedrijven is het personeel vaak erg vriendelijk. Er zijn inderdaad een aantal locaties waarbij ik te werk ga volgens het 'inpakken en wegwezen' principe.
Valt inderdaad best mee, vaak zijn ze wel vriendelijk. Wel enorm contrast tussen bedrijven maar de schadebedrijven zijn wel echt het minst vriendelijk. Boeit me gelukkig vrij weinig maar ben wel eens binnengekomen, ik groette gewoon, werd kort aangekeken en na een halve minuut krijg ik met een enorme zucht en een zure kop te horen: 'Kom met dat formulier dan, ik wacht er op hoor.' Meer dan ' :') ' kon ik niet opbrengen maar hey, aan het werk dus netjes blijven. :D
  dinsdag 30 juni 2015 @ 22:22:17 #153
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153963790
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:13 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Valt inderdaad best mee, vaak zijn ze wel vriendelijk. Wel enorm contrast tussen bedrijven maar de schadebedrijven zijn wel echt het minst vriendelijk. Boeit me gelukkig vrij weinig maar ben wel eens binnengekomen, ik groette gewoon, werd kort aangekeken en na een halve minuut krijg ik met een enorme zucht en een zure kop te horen: 'Kom met dat formulier dan, ik wacht er op hoor.' Meer dan ' :') ' kon ik niet opbrengen maar hey, aan het werk dus netjes blijven. :D
Precies, ben het volledig met je eens wat betreft de schadebedrijven. De situatie die je schetst heb ik zelf ook een aantal keer meegemaakt bij dergelijke bedrijven. Inderdaad gewoon professioneel blijven, ik ben dan altijd maar blij dat ik zelf wel plezier heb met mijn leven en in mijn werk!

Vandaag trouwens een zeer lange tijd moeten wachten voordat de klant arriveerde. Na vele telefoontjes over en weer bleek dat mevrouw in de file stond, en dat het nog wel even ging duren. Ben dus maar op een bankje gaan zitten (gelukkig had ik wat studiemateriaal mee) en na een tijdje kwam de klant aan. Mevrouw was erg vriendelijk, bedankte me uitgebreid voor het wachten en gaf me nog allerlei drinken mee voor onderweg. Ik was knap chagrijnig door het lange wachten (niet op mevrouw hoor, kan ze niks aan doen) maar zulke dingen maken het dan weer helemaal goed wat mij betreft! Daarnaast was het weer ook niet onaardig :)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:20:30 #154
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153965761
Vanaf vandaag Bachelor of Economics.

Scriptie en eindportfolio succesvol verdedigd. Morgen aan het leven van arbeider beginnen.

Nice
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153975076
Goh, ik krijg voor het eerst, ooit, de AR-nieuwbsrief in mijn email. :+
pi_153975099
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:09 schreef underground1009 het volgende:
Goh, ik krijg voor het eerst, ooit, de AR-nieuwbsrief in mijn email. :+
Scroll direct maar door naar beneden. Hufters. :') Doe dat gewoon even netjes in een mail met als onderwerp belangrijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153975107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:09 schreef underground1009 het volgende:
Goh, ik krijg voor het eerst, ooit, de AR-nieuwbsrief in mijn email. :+
ik niet,

ze verzenden er ook 2 per jaar ofzo :') Vorige keer wel gehad.
pi_153975113
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Scroll direct maar door naar beneden. Hufters. :') Doe dat gewoon even netjes in een mail met als onderwerp belangrijk.
Wat staat erin dan?
pi_153975176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef cheese. het volgende:

[..]

Wat staat erin dan?
Alle openstaande declaraties van voor 1 juli moeten voor 5 juli ingevoerd zijn, anders gaan ze zelf je uren 'schatten'. :') Ivm verhoging wettelijk minimumloon.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153975500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef cheese. het volgende:

[..]

ik niet,

ze verzenden er ook 2 per jaar ofzo :') Vorige keer wel gehad.
Kijk eens op intranet bij nieuwsbrieven ;) staan ze netjes van iedere maand :+ Daar las ik ze dus ook altijd maar ik werd nu verrast met een nieuwsbrief in m'n inbox :P
pi_153976914
Ik krijg het nieuwe AR uitgifte formulier te zien? Met als toevoeging bij accesoire: laadkabels :{
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:26:02 #162
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153978610
Godverdomme ik had net nieuwe formulieren geprint
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:26:39 #163
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153978630
Moet je alsnog de kofferbak opengooien om naar startkabels te zoeken :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 juli 2015 @ 18:25:42 #164
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153984039
Vandaag lekker 135 km gereden in een heerlijk schone VW Polo. Lekker wagentje, goed uitgerust ook, en het grootste deel van de route was 130 dus ik kon lekker doorrijden.

Zelf overigens geen AR-nieuwsbrief gehad. Declaraties voer ik gelukkig altijd dezelfde avond nog in, dus daar heb ik niet zo'n probleem mee. Fijn trouwens dat we nu naar startkabels mogen zoeken! Ik had ook net een hele lading nieuwe formulieren geprint. Die kunnen dus allemaal de vuilnismand in...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 1 juli 2015 @ 18:27:55 #165
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_153984089
Voor morgen de opdrachten ook alweer binnen. VW Transporter van Uden naar Veghel, vervolgens van Wijchen naar Amsterdam in een Hyundai ix35 en tot slot van Oostzaan naar Amersfoort in een Ford Galaxy.

Wordt weer lekker zweten :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_153984172
Vandaag een dagje voor de universiteit gewerkt, morgen een dagje UB doen en vrijdag een dag werken voor een gecombineerde praktijk van psychologen in een boerderij in Drenthe. Lekker in m'n uppie het archief in duiken, wat knuffelen met de immense witte herder die daar rondloopt en ijsjes eten in het zonnetje. :7 En dan eens kijken wanneer ik volgende week weer kan werken want maandag is mijn laatste tentamen. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:07:20 #167
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153984847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:33 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag een dagje voor de universiteit gewerkt, morgen een dagje UB doen en vrijdag een dag werken voor een gecombineerde praktijk van psychologen in een boerderij in Drenthe. Lekker in m'n uppie het archief in duiken, wat knuffelen met de immense witte herder die daar rondloopt en ijsjes eten in het zonnetje. :7 En dan eens kijken wanneer ik volgende week weer kan werken want maandag is mijn laatste tentamen. *O*
Je beseft je dat je je agenda voor de komende week dagelijks met ons deelt?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153984923
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je beseft je dat je je agenda voor de komende week dagelijks met ons deelt?
Ik wil gewoon heel graag dat het vakantie is.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:13:09 #169
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153984950
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wil gewoon heel graag dat het vakantie is.
Ik heb na morgenochtend vakantie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153985227
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb na morgenochtend vakantie.
Ik heb chocolade hazelnoten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153985311
Ik heb een enorme piemel :D
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:36:01 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153985471
quote:
8s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb chocolade hazelnoten.
Ik heb een bak ijs.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153985857
Niet al vakantie hebben :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153985893
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb een bak ijs.
Ik ook. Ben&Jerry's half baked. En perenijsjes.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:56:43 #175
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_153985918
Ben&Jerry's. Rijke tata. :')

Bijlenen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_153986889
morgen en vrijdag locatiewerk bij Ster in Hoofddorp :P Ga ik nog mensen van hier tegenkomen dan?
pi_153988426
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
morgen en vrijdag locatiewerk bij Ster in Hoofddorp :P Ga ik nog mensen van hier tegenkomen dan?
Denk het niet Job
pi_153997156
Op naar Zwaagdijk, straks lekker uitwaaien op de Afsluitdijk en dan 2,5 uur ov'en naar Amersfoort -O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153997261
Kom ik aan in Hoofddorp, wordt mij verteld dat ze al genoeg mensen hebben dus ik mag weer naar huis. :')
pi_153997290
Dat is lullig. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_153997331
:')
Zwembroek aan en gaan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_153998141
ik dus bellen, ja is een foutje.
Wel nog een ritje gekregen van Leiden-Amsterdam en misschien Hoofddorp-Purmerend als dat uitkomt. Zal wel niet dus _O-
pi_153998410
*edit*

[ Bericht 94% gewijzigd door RTS91 op 02-07-2015 11:03:29 ]
pi_154000488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:57 schreef RTS91 het volgende:
*edit*
Toch maar niet geworden?:+
pi_154002598
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:43 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Toch maar niet geworden?:+
Bij nader inzien toch niet omdat ik per 1 september geen OV jaarkaart meer heb _O-
pi_154011656
Morgen 400 km in twee boodschappenkarretjes. Ik denk dat ik gewoon een lange boxer aandoe. Vlak na ophaaladres de kleren uit en en vlak vóór afleveren de kleren weer aan. Alle ramen open. Misschien dat ik het dan overleef.
pi_154011744
Ik ben overigens wel benieuwd wat de vrouwelijke hikers aandoen met deze temperaturen, je wordt al snel niet meer serieus genomen als je te weinig aandoet denk ik. Maar aan de andere kant, echt koel kleden en nog een beetje formeel overkomen is ook lastig.
  donderdag 2 juli 2015 @ 19:43:06 #188
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154012613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef cucked het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat de vrouwelijke hikers aandoen met deze temperaturen, je wordt al snel niet meer serieus genomen als je te weinig aandoet denk ik. Maar aan de andere kant, echt koel kleden en nog een beetje formeel overkomen is ook lastig.
Burka. Gewoon simpel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154013419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef cucked het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat de vrouwelijke hikers aandoen met deze temperaturen, je wordt al snel niet meer serieus genomen als je te weinig aandoet denk ik. Maar aan de andere kant, echt koel kleden en nog een beetje formeel overkomen is ook lastig.
Ik denk dat zij het juist makkelijker hebben en zich 'luchtiger' kunnen kleden dan mannen.
Een rokje en blousje vs. een chino/pantalon en overhemd, daarbij kunnen zij nog vrij open schoenen dragen. ;)

Tevens zit ik op dit moment in de trein in pak met mijn jasje in mn hand. Wees blij dat je dat niet aan hoeft te trekken ;)
pi_154013928
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef cucked het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat de vrouwelijke hikers aandoen met deze temperaturen, je wordt al snel niet meer serieus genomen als je te weinig aandoet denk ik. Maar aan de andere kant, echt koel kleden en nog een beetje formeel overkomen is ook lastig.
Gewoon een blousje of een effen hemdje (tank) met een rokje/luchtige broek, of een jurkje.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154014854
Vandaag heb ik gewoon de hele dag in pak rondgelopen en was eigenlijk prima te doen. Op de fiets was het even warm maar in de auto niet meer. Op locatie gewacht en ook daar was het koel. Als je je niet te druk maakt om de warmte is het (voor je gevoel) vaak ook een stuk minder warm.

Dan even iets anders:

Is er nog steeds animo voor een meet? Dan wil ik dat evt. wel organiseren.

Dus als je daar bij wilt zijn en een leuk idee hebt om te doen, laat dat dan weten :)
pi_154015078
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:59 schreef stripe het volgende:
Vandaag heb ik gewoon de hele dag in pak rondgelopen en was eigenlijk prima te doen. Op de fiets was het even warm maar in de auto niet meer. Op locatie gewacht en ook daar was het koel. Als je je niet te druk maakt om de warmte is het (voor je gevoel) vaak ook een stuk minder warm.

Dan even iets anders:

Is er nog steeds animo voor een meet? Dan wil ik dat evt. wel organiseren.

Dus als je daar bij wilt zijn en een leuk idee hebt om te doen, laat dat dan weten :)
Maar jij bent hiker toch?
pi_154015917
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:07 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Maar jij bent hiker toch?
Ik ook maar doe meestal locatiewerk en daar is dat ook verplicht. Dreef zowat weg vandaag in de stoptrein.. ;(
  donderdag 2 juli 2015 @ 22:01:05 #194
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154016813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:59 schreef stripe het volgende:
Vandaag heb ik gewoon de hele dag in pak rondgelopen en was eigenlijk prima te doen. Op de fiets was het even warm maar in de auto niet meer. Op locatie gewacht en ook daar was het koel. Als je je niet te druk maakt om de warmte is het (voor je gevoel) vaak ook een stuk minder warm.

Dan even iets anders:

Is er nog steeds animo voor een meet? Dan wil ik dat evt. wel organiseren.

Dus als je daar bij wilt zijn en een leuk idee hebt om te doen, laat dat dan weten :)
Ja niet in Groningen ofzo pls.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 2 juli 2015 @ 22:19:13 #195
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154017356
Vandaag twee van de drie auto's een schuifdak (Transporter en ix35)! Ook voor het eerst dat ik die optie tegenkom op een VW Transporter. Zo'n open dakje is toch wel lekker met stadsverkeer, beetje zon in de auto.

Ook nog 10 minuten lopen uitgespaard omdat een man op een scooter langs kwam rijden die me even een lift aanbood tot een bepaald punt. Mensen kwamen vandaag ook veel aanzetten met flesjes water en dergelijke. Toch leuk om te zien dat ze met je meeleven als ze zien dat je aan komt zetten met je pantalon en overhemd :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154017958
Hehe gratis ijsje tijdens werk halen morgen als je bij EW werkt.

Zie facebook, best geinig bedacht.
  donderdag 2 juli 2015 @ 22:49:38 #197
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154018371
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:59 schreef stripe het volgende:
Vandaag heb ik gewoon de hele dag in pak rondgelopen en was eigenlijk prima te doen. Op de fiets was het even warm maar in de auto niet meer. Op locatie gewacht en ook daar was het koel. Als je je niet te druk maakt om de warmte is het (voor je gevoel) vaak ook een stuk minder warm.

Dan even iets anders:

Is er nog steeds animo voor een meet? Dan wil ik dat evt. wel organiseren.

Dus als je daar bij wilt zijn en een leuk idee hebt om te doen, laat dat dan weten :)
Mogen arbeiders ook komen? :@
pi_154018525
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mogen arbeiders ook komen? :@
Terechte vraag
pi_154023337
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Terechte vraag
vast wel toch? :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:50:50 #200
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_154023923
Gisteren 1 van de meest spannende ritten gehad.

De heenreis naar de klant bestond al uit regen- en hagelbuien die ik net heb kunnen ontlopen. Maar vervolgens de klant in een VW Polo dsg7 (wist niet dat dat bestond :') ) naar huis moeten brengen. De hele rit hebben we een lichtshow voor onze neus gehad, overal waar je keek bliksem. Maar het was nog aardig droog. Tot zo'n 30km voor de eindbestemming, het brak compleet los. Een regen en onweer en hagel en bliksem, alles! Op een gegeven moment maar in een treintje 70 gereden op de snelweg want het was echt zwemmen over het water. het sturen ging opeens ook erg licht en één keer een broekpoepmoment gehad dat de auto z'n eigen weg wilde leiden. 😄 gelukkig is alles goed gegaan en is de klant veilig thuis gekomen en ben ik in die stromende regen naar de bushalte gelopen.
pi_154026578
Easyway is begonnen met de meest karigste actie tot nu toe. Zorg dat 3 mensen bij EasyWay gaan werken en krijg een VVV bon van 25 euro. :')
pi_154030059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:25 schreef TommieAH het volgende:
Easyway is begonnen met de meest karigste actie tot nu toe. Zorg dat 3 mensen bij EasyWay gaan werken en krijg een VVV bon van 25 euro. :')
Geef mij meer werk en ze krijgen een vvv bon van mij :+ niks werven haha
pi_154036357
Ritje Den Haag - Almere ging niet door omdat mijn contactpersoon een personeelsuitje had en de auto gister al opgehaald had moeten worden :').

Maar ik heb mijn goedmakertje voor maandag al binnen: een Audi A6 allroad quatro 3.0 tdi >:)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154040544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:25 schreef TommieAH het volgende:
Easyway is begonnen met de meest karigste actie tot nu toe. Zorg dat 3 mensen bij EasyWay gaan werken en krijg een VVV bon van 25 euro. :')
Ha! Dat heb je mooi verkeerd. Vroeger kreeg je namelijk 1 uur extra uitbetaald als je iemand aandroeg :')
pi_154040746
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ha! Dat heb je mooi verkeerd. Vroeger kreeg je namelijk 1 uur extra uitbetaald als je iemand aandroeg :')
Als je 22 jaar of ouder bent was dat een betere actie dan de huidige. Meer geld en gewoon in geldvorm en niet een VVV-bon.

Maar lijkt me ook een beetje onmogelijk om drie mensen te refereren die ook daadwerkelijk aangenomen gaan worden.
pi_154080195
Ik had vrijdag een rit van Duiven naar Ridderkerk in een VW crafter L3 met luchtgeveerde stoel. Echt prima busjes zijn dat, vooral als je over golvend wegdek rijdt, zoals op sommige plaatsen op de a15. Daarna ook nog in een fiat 500 gereden, maar ik rijd dan toch veel liever in een VW up, hoewel het wel een leuke auto is om te zien.

pi_154098355
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als je 22 jaar of ouder bent was dat een betere actie dan de huidige. Meer geld en gewoon in geldvorm en niet een VVV-bon.

Maar lijkt me ook een beetje onmogelijk om drie mensen te refereren die ook daadwerkelijk aangenomen gaan worden.
Precies dit, ja. Alsof ik drie mensen ken zonder bijbaan die nog werkzoekende zijn op mijn leeftijd.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154098441
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:34 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Dreef zowat weg vandaag in de stoptrein.. ;(
Je kunt toch gewoon zomerse kleding nemen voor de terugreis?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154100513
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:27 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon zomerse kleding nemen voor de terugreis?
Het was tijdens locatiewerk.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:18:01 #210
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154100545
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 18:03 schreef yosander het volgende:
Ritje Den Haag - Almere ging niet door omdat mijn contactpersoon een personeelsuitje had en de auto gister al opgehaald had moeten worden :').

Maar ik heb mijn goedmakertje voor maandag al binnen: een Audi A6 allroad quatro 3.0 tdi >:)
Echt een ziek motorblok is dat _O_

Net terug van een (lang) weekend Luxemburg met de studentenmotorclub. Moeilijk hard door bochten jagen, kampvuren en BBQ's. Traditiegetrouw gaat er altijd wel mensen op hun bek maar de enige 'bocht' die ik niet haalde kwam uit op even offroaden in een graanveld. Heel m'n kuip lag vol graan enzo. _O- Wel mazzeltje dat ik niet ergens in dat graanveld op m'n bek ging. :')

Oja en morgen naar Barneveld met een -O- Focus -O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:25:42 #211
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154100786
Gast... :')

Het wordt echt eens tijd dat jij door het CBR opgeroepen wordt om te kijken of jij mentaal wel in staat bent een motorvoertuig te besturen.
#26 || Luciano da Silva
pi_154100835
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt een ziek motorblok is dat _O_

Net terug van een (lang) weekend Luxemburg met de studentenmotorclub. Moeilijk hard door bochten jagen, kampvuren en BBQ's. Traditiegetrouw gaat er altijd wel mensen op hun bek maar de enige 'bocht' die ik niet haalde kwam uit op even offroaden in een graanveld. Heel m'n kuip lag vol graan enzo. _O- Wel mazzeltje dat ik niet ergens in dat graanveld op m'n bek ging. :')

Oja en morgen naar Barneveld met een -O- Focus -O-
Quote voor het nageslacht. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:27:47 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154100844
quote:
15s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Gast... :')

Het wordt echt eens tijd dat jij door het CBR opgeroepen wordt om te kijken of jij mentaal wel in staat bent een motorvoertuig te besturen.
Gast, ik neem bewust een risico door hard te gaan rijden in Luxemburg. Die shit kan gebeuren en dat weet ik. Big deal dat ik een doodswens heb en jij niet. Maar het is niet alsof ik uit de bocht vloog cq crashte. Ik haalde die bocht niet, remde af en ging rechtdoor. Door een graanveldje ploegen en terug de weg op. Hallelujah. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:29:47 #214
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_154100897
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast, ik neem bewust een risico door hard te gaan rijden in Luxemburg. Die shit kan gebeuren en dat weet ik. Big deal dat ik een doodswens heb en jij niet.
Heb je je motorrijbewijs al?
  zondag 5 juli 2015 @ 22:30:57 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154100941
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:29 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Heb je je motorrijbewijs al?
Ik wilde semi grappig 'nee' zeggen, maar dan gaat een of andere toetsenbordridder weer AR mailen ofzo. Dus ik zeg maar 'ja'.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154101000
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast, ik neem bewust een risico door hard te gaan rijden in Luxemburg. Die shit kan gebeuren en dat weet ik. Big deal dat ik een doodswens heb en jij niet. Maar het is niet alsof ik uit de bocht vloog cq crashte. Ik haalde die bocht niet, remde af en ging rechtdoor. Door een graanveldje ploegen en terug de weg op. Hallelujah. :')
Kortom, je vloog uit de bocht :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154101016
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast, ik neem bewust een risico door hard te gaan rijden in Luxemburg. Die shit kan gebeuren en dat weet ik. Big deal dat ik een doodswens heb en jij niet. Maar het is niet alsof ik uit de bocht vloog cq crashte. Ik haalde die bocht niet, remde af en ging rechtdoor. Door een graanveldje ploegen en terug de weg op. Hallelujah. :')
Wel een big deal dat je dus ook bewust het risico neemt een automobilist het trauma van z'n leven op te laten lopen of een andere motorrijder uit je groep mee te nemen in je wens. En het aller beroerdste is nog dat je NOG STEEDS niet begrijpt waarom wij die niet ook cool of geweldig of stoer vinden. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:33:57 #218
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101033
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel een big deal dat je dus ook bewust het risico neemt een automobilist het trauma van z'n leven op te laten lopen of een andere motorrijder uit je groep mee te nemen in je wens. En het aller beroerdste is nog dat je NOG STEEDS niet begrijpt waarom wij die niet ook cool of geweldig of stoer vinden. :')
Je denkt dat ik het hardste reed ofwat? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154101106
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je denkt dat ik het hardste reed ofwat? :')
Maar mamma, IEDEREEN reed hard!
Your opinion of me is none of my business.
pi_154101145
Te hard rijden, tegelijkertijd met je vizier kloten voor een bocht, "gewoon even niet opletten" en daardoor de bocht uitvliegen, en het dan hier als een oorlogsverhaal komen vertellen. Sorry, maar dat is gewoon zwakbegaafd.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:38:15 #221
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101179
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar mamma, IEDEREEN reed hard!
Zo ongeveer iedere motorrijder rijdt in Luxemburg als een mongool Sar. :') Langs al die wegen staan deze borden:
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:38:31 #222
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101185
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:37 schreef Sarasi het volgende:
Te hard rijden, tegelijkertijd met je vizier kloten voor een bocht, "gewoon even niet opletten" en daardoor de bocht uitvliegen, en het dan hier als een oorlogsverhaal komen vertellen. Sorry, maar dat is gewoon zwakbegaafd.
Ik reed niet te hard. :') Je mocht daar 90 en ik reed 70 ofzo. Ik zag die bocht wat te laat, knal met 40 ofzo dat graanveld in en rijd terug naar de weg. Big deal.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154101209
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik reed niet te hard. :')
Blijkbaar wel he, anders had je de bocht wel gehaald. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:39:42 #224
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101223
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Blijkbaar wel he, anders had je de bocht wel gehaald. :')
Ik lette toch niet op wijsneus. Ik reed 70 waar 90 mocht.

Ik was met dat vizier aan het kutten en hard rijden en met een vizier kutten gaat niet tegelijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:40:25 #225
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_154101242
Ga eens in DM spammen joh aapjes
  zondag 5 juli 2015 @ 22:40:37 #226
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_154101248
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik reed niet te hard. :') Je mocht daar 90 en ik reed 70 ofzo. Ik zag die bocht wat te laat, knal met 40 ofzo dat graanveld in en rijd terug naar de weg. Big deal.
Je rijdt TE hard als je de bocht uit vliegt. Sorry hoor, maar van alle berichten die ik hier lees van jou moet ik zeggen dat ik je echt een idioot vind. Ooit komt er een dag dat het echt fout gaat, dat moet je je realiseren
  zondag 5 juli 2015 @ 22:40:43 #227
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154101249
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik lette toch niet op wijsneus. Ik reed 70 waar 90 mocht.
Ik weet niet wat ik gevaarlijker vindt. Te hard rijden of niet opletten op een weg waar je weet dat iedereen te hard rijdt.

Daarom: CBR
#26 || Luciano da Silva
pi_154101287
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik gevaarlijker vindt. Te hard rijden of niet opletten op een weg waar je weet dat iedereen te hard rijdt.

Daarom: CBR
Dit. :Y

Bovendien is mogen niet gelijk aan kunnen. Dat je er 90 mag, betekent niet dat het verantwoord is.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154101317
Niet opletten, daardoor een bocht missen, en dat 'no big deal' vinden :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:43:28 #230
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101342
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik gevaarlijker vindt. Te hard rijden of niet opletten op een weg waar je weet dat iedereen te hard rijdt.

Daarom: CBR
Dit was niet zo'n bergweg he, gewoon zo'n glooiend dalletje. Ik liep te kloten met dat vizier, dat was losgeschoten en had ik net vastgezet. Ik zie een flauw bochtje wat laat, anticipeer door af te remmen en maar dat veld in te rijden. Ik legde hem niet plat ofzo, gewoon beheerst rechtdoor. What the fuck snappen jullie niet. :')

Die gozer die achter mij reed zei ook al, waarom pak je die bocht niet gewoon, met jouw snelheid was dat echt geen probleem.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit. :Y

Bovendien is mogen niet gelijk aan kunnen. Dat je er 90 mag, betekent niet dat het verantwoord is.
Je was er toch niet bij? :') Je kon daar gemakkelijk 90. Ik zei toch dat het de meest flauwe bocht was die je kon bedenken? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:45:11 #231
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101406
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Niet opletten, daardoor een bocht missen, en dat 'no big deal' vinden :')
Ik vind het echt geen probleem. Ik koos bewust voor dat veld. Wat wel een big deal is als je in zo'n haarspeldbocht te wijd uitkomt. Ja dan kun je een tegenligger koppen. Alsof dit 'gevaarlijk' was. Het ergste wat kon gebeuren was dat mijn voorwiel blokkeerde ofzo en ik m'n eigen motor kon oprapen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154101448
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit was niet zo'n bergweg he, gewoon zo'n glooiend dalletje. Ik liep te kloten met dat vizier, dat was losgeschoten en had ik net vastgezet. Ik zie een flauw bochtje wat laat, anticipeer door af te remmen en maar dat veld in te rijden. Ik legde hem niet plat ofzo, gewoon beheerst rechtdoor. What the fuck snappen jullie niet. :')

Die gozer die achter mij reed zei ook al, waarom pak je die bocht niet gewoon, met jouw snelheid was dat echt geen probleem.

[..]

Je was er toch niet bij? :') Je kon daar gemakkelijk 90. Ik zei toch dat het de meest flauwe bocht was die je kon bedenken? :')
En toch vloog je eruit, dus blijkbaar deed je toch iets verkeerd. :D Je bent gewoon een gevaar op de weg als je niet oplet, zeker als je daardoor een fucking bocht niet haalt en een graanveld in moet racen. Sorry hoor, maar de volgende keer gebeurt het in een bocht waar je vol op een tegenligger knalt, die je niet gezien hebt want je was niet aan het opletten. Hoe is dat in fucksnaam 'no big deal'? :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:46:37 #233
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154101459
Je kan jezelf nu gaan verdedigen wat je wilt, maar feit is dat het er niet beter op wordt mede gezien door jouw 'historie' en je stoere praat wat daarbij hoort.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 juli 2015 @ 22:52:06 #234
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101641
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef joppie_saus het volgende:
Je kan jezelf nu gaan verdedigen wat je wilt, maar feit is dat het er niet beter op wordt mede gezien door jouw 'historie' en je stoere praat wat daarbij hoort.
Ik heb nooit anderen serieus in gevaar gebracht. Ik rem godverdomme wel voor oversteekplaatsen, stoplichten, frot me er niet tussen op rotondes. Ik geef er geen fuck om om mezelf in gevaar te brengen ofzo. Dat jij dat 'stoere praat' vindt interesseert me verder echt niks, ik ga niet naar Luxemburg om keurig bochtjes te maken die ik met m'n fiets ook kan maken. En ja dan kan het gebeuren dat je na 1500 km je concentratie verslapt. Fucking kut dat ik een graanveld inrijd, volledig met je eens, maar ik ga me daar echt niet druk om maken verder. :')

Kreeg trouwens net een bericht dat er iemand met 120 km/u op de snelweg onderuit was geklapt. Dat is een 'big deal'.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En toch vloog je eruit, dus blijkbaar deed je toch iets verkeerd. :D Je bent gewoon een gevaar op de weg als je niet oplet, zeker als je daardoor een fucking bocht niet haalt en een graanveld in moet racen. Sorry hoor, maar de volgende keer gebeurt het in een bocht waar je vol op een tegenligger knalt, die je niet gezien hebt want je was niet aan het opletten. Hoe is dat in fucksnaam 'no big deal'? :')
Je studeert toch psychologie? Je snapt toch ook wel dat je juist op de gevaarlijke momenten (dus die bochten waar jij het over hebt) alert bent? Dit was een glooiend weggetje, links naar beneden, een shitload overzicht, vandaar dat ik met dat vizier aan het kutten was. Ik zag het wel maar anticipeerde te laat. Het is geen verdediging maar gewoon de waarheid. Verder rijd jij ook niet zo perfect dus blaat maar niet te hard. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:52:18 #235
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_154101647
GA WEG UIT MIJN TOPIC JA ~O>
  zondag 5 juli 2015 @ 22:53:44 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154101703
Hey, Moebsje.

Wat jij wil, lieverd O+

Ik lees je overlijdensadvertentie wel in het lokale sufferdje van Eindje. Zal aan je denken.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 juli 2015 @ 22:56:54 #237
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154101812
quote:
17s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:53 schreef joppie_saus het volgende:
Hey, Moebsje.

Wat jij wil, lieverd O+

Ik lees je overlijdensadvertentie wel in het lokale sufferdje van Eindje. Zal aan je denken.
Stoer man.

Wat maakt het uit als ik een motor total loss rijd of een arm breek ofzo. Nu zoek ik echt de limieten niet zo ver op (ik rijd echt niet als hardste, ik houd de voorrijder meestal niet bij), en zeker met weinig rijervaring op de motor kan dat gewoon gebeuren dat je een fout maakt. Dan kan ik me echt niet drukmaken om een keer de motor wassen omdat ik door een godsvergeten graanveld bonjour. :') Komop zeg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154101856
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb nooit anderen serieus in gevaar gebracht. Ik rem godverdomme wel voor oversteekplaatsen, stoplichten, frot me er niet tussen op rotondes. Ik geef er geen fuck om om mezelf in gevaar te brengen ofzo. Dat jij dat 'stoere praat' vindt interesseert me verder echt niks, ik ga niet naar Luxemburg om keurig bochtjes te maken die ik met m'n fiets ook kan maken. En ja dan kan het gebeuren dat je na 1500 km je concentratie verslapt. Fucking kut dat ik een graanveld inrijd, volledig met je eens, maar ik ga me daar echt niet druk om maken verder. :')

Kreeg trouwens net een bericht dat er iemand met 120 km/u op de snelweg onderuit was geklapt. Dat is een 'big deal'.

[..]

Je studeert toch psychologie? Je snapt toch ook wel dat je juist op de gevaarlijke momenten (dus die bochten waar jij het over hebt) alert bent? Dit was een glooiend weggetje, links naar beneden, een shitload overzicht, vandaar dat ik met dat vizier aan het kutten was. Ik zag het wel maar anticipeerde te laat. Het is geen verdediging maar gewoon de waarheid. Verder rijd jij ook niet zo perfect dus blaat maar niet te hard. :')
Ja, ik studeer psychologie, dus ik weet dat je in de eerste instantie absoluut geen onderscheid maakt tussen beide situaties, maar het 'oh fuck' moment en de verhoogde alertheid pas hebt als het al te laat is. Te laat anticiperen gebeurt heus niet alleen in glooiende kutweggetjes naar links. :') En als je nou verder een goede chauffeur was geweest met enig inzicht was het anders geweest, maar je laat keer op keer weer zien dat je gewoon het intelligentieniveau van een dode garnaal hebt, dat je consequenties slecht overziet en dat je de reactie van anderen slecht kunt inschatten. Als we het dan toch over mijn studie hebben, autisme much. Misschien even een keuring doen bij het CBR binnenkort. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_154102017
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind het echt geen probleem. Ik koos bewust voor dat veld. Wat wel een big deal is als je in zo'n haarspeldbocht te wijd uitkomt. Ja dan kun je een tegenligger koppen. Alsof dit 'gevaarlijk' was. Het ergste wat kon gebeuren was dat mijn voorwiel blokkeerde ofzo en ik m'n eigen motor kon oprapen.
"Ik koos bewust voor dat veld"

:')

:D

Dan zou ik gewoon dat hele rijbewijs maar inleveren. Of wat dacht jij? Die ouwe Duc zou ook best wel eens leuk kunnen zijn offroad?

_O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:05:13 #240
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102076
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

"Ik koos bewust voor dat veld"

:')

:D

Dan zou ik gewoon dat hele rijbewijs maar inleveren. Of wat dacht jij? Die ouwe Duc zou ook best wel eens leuk kunnen zijn offroad?

_O-
Er ging een of andere gozer met een DL650 door een riviertje lopen bonjouren. :') Dan zal een graanveld met een sportmotor wel lukken toch? _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154102098
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er ging een of andere gozer met een DL650 door een riviertje lopen bonjouren. :') Dan zal een graanveld met een sportmotor wel lukken toch? _O-
Mja. Dit is ook een manier om je onder die debiliteit uit te lullen ja.

:')

Iemand op een allroad DL650 reed door een rivier. Daarom koos ik er bewust voor niet de bocht te pakken maar een graanveldje te proberen.

:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:11:05 #242
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102273
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja. Dit is ook een manier om je onder die debiliteit uit te lullen ja.

:')
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik anticipeerde te laat. Ik dacht dat mijn snelheid te hoog was en dat ik hem dan onderuit zou leggen. In feite was mijn snelheid meer dan prima, maar ik remde af en kwam in dat veld tot stilstand. Stond daar een vangrail had ik echt wel ingestuurd en was het gewoon goed gegaan. Vol op een vangrail of een mooi graanveld sturen is natuurlijk wel een subtiel verschil dat je keuze zou kunnen beïnvloeden, nietwaar?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:11:44 #243
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102299
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja. Dit is ook een manier om je onder die debiliteit uit te lullen ja.

:')

Iemand op een allroad DL650 reed door een rivier. Daarom koos ik er bewust voor niet de bocht te pakken maar een graanveldje te proberen.

:')
Je kunt geen PI lezen? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:12:28 #244
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154102328
Welkom op Fok! Iemand die zegt dat die, tijdens werk, 250 ofzo in Duitsland met een Porsche, van meer dan een ton waard, knalt is tof en dan zijn we allemaal jaloers.

Maar oh oh als die jongen een bocht op een motorvakantie verkeerd inschat is het een gevaarlijke debiel. :')

Ik moet ook wel eens lachen om z'n ongelukjes/roekeloze dingen als ik in dit topic lurk maar laten we niet allemaal de moraalridder uit gaan hangen. :D
pi_154102350
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik anticipeerde te laat. Ik dacht dat mijn snelheid te hoog was en dat ik hem dan onderuit zou leggen. In feite was mijn snelheid meer dan prima, maar ik remde af en kwam in dat veld tot stilstand. Stond daar een vangrail had ik echt wel ingestuurd en was het gewoon goed gegaan. Vol op een vangrail of een mooi graanveld sturen is natuurlijk wel een subtiel verschil dat je keuze zou kunnen beïnvloeden, nietwaar?
Heb je de boer nog opgezocht om hem te compenseren voor zijn verliezen of was je daar ook te stoer voor? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_154102372
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik anticipeerde te laat. Ik dacht dat mijn snelheid te hoog was en dat ik hem dan onderuit zou leggen. In feite was mijn snelheid meer dan prima, maar ik remde af en kwam in dat veld tot stilstand. Stond daar een vangrail had ik echt wel ingestuurd en was het gewoon goed gegaan. Vol op een vangrail of een mooi graanveld sturen is natuurlijk wel een subtiel verschil dat je keuze zou kunnen beïnvloeden, nietwaar?
Maar goed, die vangrail stond er niet.

En als je niet in staat bent in te schatten of je met snelheid X een, naar jouw zeggen flauwe, volledig overzichtelijke bocht door komt, dan rijd je óf véél en véél te hard, of je had nooit een motorrijbewijs moeten halen omdat je te achterlijk bent om de weg te lezen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:17:35 #247
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102482
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:12 schreef CruisinDen het volgende:
Welkom op Fok! Iemand die zegt dat die, tijdens werk, 250 ofzo in Duitsland met een Porsche, van meer dan een ton waard, knalt is tof en dan zijn we allemaal jaloers.

Maar oh oh als die jongen een bocht op een motorvakantie verkeerd inschat is het een gevaarlijke debiel. :')

Ik moet ook wel eens lachen om z'n ongelukjes/roekeloze dingen als ik in dit topic lurk maar laten we niet allemaal de moraalridder uit gaan hangen. :D
Van die gozers die ook denken dat ik niet geschrokken was ofzo. Ik kan er achteraf wel mee lachen maar dat mag blijkbaar niet.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Heb je de boer nog opgezocht om hem te compenseren voor zijn verliezen of was je daar ook te stoer voor? :)
Echt als je zulke bullshit op je tentamens schreef snap ik wel dat je een studie natuurkunde niet af kon maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154102483
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:12 schreef CruisinDen het volgende:
Welkom op Fok! Iemand die zegt dat die, tijdens werk, 250 ofzo in Duitsland met een Porsche, van meer dan een ton waard, knalt is tof en dan zijn we allemaal jaloers.

Maar oh oh als die jongen een bocht op een motorvakantie verkeerd inschat is het een gevaarlijke debiel. :')

Ik moet ook wel eens lachen om z'n ongelukjes/roekeloze dingen als ik in dit topic lurk maar laten we niet allemaal de moraalridder uit gaan hangen. :D
Het gaat een beetje om hoe iemand het brengt en 'leert' van een fout ook natuurlijk he. Had hij gezegd: 'Mooie vakantie gehad, wel een bocht compleet verkeerd ingeschat omdat ik zat te kutten met m'n vizier, daardoor een graanveld ingestuurd. Flink van geschrokken, gebeurt me niet weer. :{ ' hadden wij allemaal hooguit uiterst verbaasd van zoveel zelfinzicht gereageerd. Maar nee, meneer brengt het als 'TROLOLOLOL graanveld ingereden met de motor want ik was niet echt aan het opletten en dat kon daar best vond ik want ik reed langzamer dan de maximum snelheid en iedereen rijdt daar hard en er was geen vangrail, maar daardoor ben ik wel soort van uit de bocht gevlogen een graanveld in. Ach, no biggie mensen, gebeurt iedereen weleens! Yolo, ik kies bewust voor mijn doodswens! *O* '
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:19:28 #249
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102537
quote:
4s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het gaat een beetje om hoe iemand het brengt en 'leert' van een fout ook natuurlijk he. Had hij gezegd: 'Mooie vakantie gehad, wel een bocht compleet verkeerd ingeschat omdat ik zat te kutten met m'n vizier, daardoor een graanveld ingestuurd. Flink van geschrokken, gebeurt me niet weer. :{ ' hadden wij allemaal hooguit uiterst verbaasd gereageerd van zoveel zelfinzicht. Maar nee, meneer brengt het als 'TROLOLOLOL graanveld ingereden met de motor want ik was niet echt aan het opletten en dat kon daar best vond ik want ik reed langzamer dan de maximum snelheid en iedereen rijdt daar hard en er was geen vangrail, maar daardoor ben ik wel soort van uit de bocht gevlogen een graanveld in. Ach, no biggie mensen, gebeurt iedereen weleens! Yolo, ik kies bewust voor mijn doodswens! *O* '
Alsof hier ook maar een kern van waarheid inzit. Telkens als mij iets overkomt legt een of andere gozer hier het onder een microscoop en blaast het op. Alsof ik dat veld ook daadwerkelijk als circuit zie, want oja, 40 km/u is 'racen'.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154102597
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alsof hier ook maar een kern van waarheid inzit. Telkens als mij iets overkomt legt een of andere gozer hier het onder een microscoop en blaast het op. Alsof ik dat veld ook daadwerkelijk als circuit zie, want oja, 40 km/u is 'racen'.
Dat je met 40 kilometer per uur uit een flauwe bocht vliegt maakt het niet beter.

Godverdomme man, met een klein beetje oefening kun je een rotonde nemen met 40 :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:22:48 #251
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102633
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat je met 40 kilometer per uur uit een flauwe bocht vliegt maakt het niet beter.

Godverdomme man, met een klein beetje oefening kun je een rotonde nemen met 40 :D
Ik kwam met 70 aanrijden ging rechtdoor, remde af naar 40, stuiterde dat grasveld in en kwam tot stilstand. Ik dacht dat ik met 70 te hard ging voor die bocht maar dat was niet zo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154102676
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kwam met 70 aanrijden ging rechtdoor, remde af naar 40, stuiterde dat grasveld in en kwam tot stilstand. Ik dacht dat ik met 70 te hard ging voor die bocht maar dat was niet zo.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Maar goed, die vangrail stond er niet.

En als je niet in staat bent in te schatten of je met snelheid X een, naar jouw zeggen flauwe, volledig overzichtelijke bocht door komt, dan rijd je óf véél en véél te hard, of je had nooit een motorrijbewijs moeten halen omdat je te achterlijk bent om de weg te lezen.
Neem het nou maar van me aan. Ik heb áltijd gelijk als jij de discussie over motorrijden probeert aan te gaan. Of moeten we het ook nog even over het achterstallig onderhoud van die ketting van je hebben? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:25:50 #253
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102740
Gozer ik was afgeleid. Hoe vaak moet ik het nog herhalen. Ik was helemaal niet met die bocht bezig of wat dan ook.

Ga nou niet door lopen janken over dingen die ik al 20x gezegd heb. Alsof ik niet weet dat je gewoon je koppie erbij moet houden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:26:15 #254
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102750
Die ketting is trouwens gesneuveld aan de pekel denk ik.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:28:12 #255
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154102816
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alsof hier ook maar een kern van waarheid inzit. Telkens als mij iets overkomt legt een of andere gozer hier het onder een microscoop en blaast het op. Alsof ik dat veld ook daadwerkelijk als circuit zie, want oja, 40 km/u is 'racen'.
De frequentie van je incidentjes speelt ook een rol, denk ik zo. Hoe lang is het nou geleden dat je met de Jag de bocht niet haalde? Een maandje of twee misschien?
pi_154102827
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
Gozer ik was afgeleid. Hoe vaak moet ik het nog herhalen. Ik was helemaal niet met die bocht bezig of wat dan ook.

Ga nou niet door lopen janken over dingen die ik al 20x gezegd heb. Alsof ik niet weet dat je gewoon je koppie erbij moet houden.
Maar je had nog wel tijd genoeg om af te remmen van 70 naar 40, waarna je alsnog die bocht niet door kwam, en je tussendoor nog te bedenken dat het met 70 ook wel gekund had?

Afgeleid zijn, daardoor een bocht niet zien, je snelheid verkeerd inschatten, onnodig afremmen en ondanks dat alles alsnóg een graanveld induiken. Dan moet je gewoon je motorrijbewijs inleveren.

quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:26 schreef Amoeba het volgende:
Die ketting is trouwens gesneuveld aan de pekel denk ik.
Dat zal het zijn ja :')

You know I'm right. ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:29:46 #257
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154102866
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:28 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De frequentie van je incidentjes speelt ook een rol, denk ik zo. Hoe lang is het nou geleden dat je met de Jag de bocht niet haalde? Een maandje of twee misschien?
Het was toen niet echt mijn intentie om lomp te rijden. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:34:08 #258
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154103000
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het was toen niet echt mijn intentie om lomp te rijden. :')
Nou ja, ook toen maakte je een inschattingsfout én deed je er lacherig over in dit topic. Ik zie een trend. :)
  zondag 5 juli 2015 @ 23:34:34 #259
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154103012
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Maar je had nog wel tijd genoeg om af te remmen van 70 naar 40, waarna je alsnog die bocht niet door kwam, en je tussendoor nog te bedenken dat het met 70 ook wel gekund had?

Afgeleid zijn, daardoor een bocht niet zien, je snelheid verkeerd inschatten, onnodig afremmen en ondanks dat alles alsnóg een graanveld induiken. Dan moet je gewoon je motorrijbewijs inleveren.

[..]

Dat zal het zijn ja :')

You know I'm right. ;)
Bocht niet eens geprobeerd. Niet ingestuurd, rechtdoor gegaan (insturen gaf paaltjes = pijn) afgeremd (70 naar 40 is 1 seconde ofzo? Wild guess hoor, ik ging echt niet hard dat kutveld in.) Terug de weg opgedraaid, drie teugen adem genomen en achteraf gehoord van die gozer die achter mij reed dat ik gewoon die bocht had moeten pakken.

Gast ik heb die ketting gewoon schoongemaakt en in het vet gezet hoor. :') Maar ik heb in de winter wat te veel doorgereden en met name ook met vorst. Maar ik weet niet hoe oud die ketting al was want zolang heb ik die motor niet. Kan toch gebeuren dat die shit kapot gaat.

Je had gelijk met die hele set vervangen. Hallelujah. Trouwens ik ben er achter wat het probleem met die gashendel is, Ducati heeft van die aluminium stuurdoppen voor de eckte eckte sier aan de zijkant. het rubber van dat handvat komt daar overheen (paar mm) als je die doppen goed aandraait. Moeilijk kut, want om dat te zien moet je dus het snuggere idee hebben gehad om eens heel dat handvat eraf te halen ipv alleen die gaskabel (usual suspect) te vervangen. Dus binnenkort m'n stuur maar eens verbouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amoeba op 06-07-2015 09:38:29 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:38:19 #260
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154103125
Jeuj wat een activiteit hier ineens. Is Moebje weer eens gecrasht ofzo?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 5 juli 2015 @ 23:38:19 #261
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154103126
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Nou ja, ook toen maakte je een inschattingsfout én deed je er lacherig over in dit topic. Ik zie een trend. :)
Ik vond dat met die auto wel oprecht kut. Ondanks dat er niks kapot aan was, was dat gewoon echt niet de bedoeling. Dit is m'n eigen motor dus dan ben ik niet andermans zooi aan het slopen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:39:06 #262
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154103153
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vond dat met die auto wel oprecht kut. Ondanks dat er niks kapot aan was, was dat gewoon echt niet de bedoeling. Dit is m'n eigen motor dus dan ben ik niet andermans zooi aan het slopen.
Behalve een graanveld.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:39:32 #263
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154103168
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:39 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Behalve een graanveld.
Kleinigheidje blijf je houden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154103352
Nou ja. Ik verlaat deze discussie en verwijs daarbij naar mijn signature.

:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:47:23 #265
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154103443
quote:
4s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het gaat een beetje om hoe iemand het brengt en 'leert' van een fout ook natuurlijk he. Had hij gezegd: 'Mooie vakantie gehad, wel een bocht compleet verkeerd ingeschat omdat ik zat te kutten met m'n vizier, daardoor een graanveld ingestuurd. Flink van geschrokken, gebeurt me niet weer. :{ ' hadden wij allemaal hooguit uiterst verbaasd van zoveel zelfinzicht gereageerd. Maar nee, meneer brengt het als 'TROLOLOLOL graanveld ingereden met de motor want ik was niet echt aan het opletten en dat kon daar best vond ik want ik reed langzamer dan de maximum snelheid en iedereen rijdt daar hard en er was geen vangrail, maar daardoor ben ik wel soort van uit de bocht gevlogen een graanveld in. Ach, no biggie mensen, gebeurt iedereen weleens! Yolo, ik kies bewust voor mijn doodswens! *O* '
Is toch goed gegaan? Hij heeft er ongetwijfeld van geleerd. Het ding is dat hij alles in dit topic gooit. We hebben allemaal vast wel, ook tijdens werk, van die close calls gehad.

(Zelf wel eens in de binnenbocht van de A27 naar de A6 richting de grote in Almere. Kan makkelijk met een redelijke snelheid in een polo, word toch eng in een lege sprinter. :P )

Even 3x adem halen en door. Leer je alleen maar van.
pi_154111008
Zal ik ondertussen maar even ontopic melden dat ik net een spoedje heb gehad van wat volgens het kenteken een BMW 3-serie schijnt te zijn? Helemaal in het zuiden ophalen en brengen naar A. in Almere. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 6 juli 2015 @ 16:13:07 #267
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154116563
Ford Focus is omgezet naar een Superb _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154118079
Morgen de dag beginnen met een gloednieuwe Clio. Daarna wisseltje Hillegom-Dronten met een Peugeot 309sw en een mystery car :7

En dan 5 weken niet werken want vakantie *O*
  maandag 6 juli 2015 @ 17:18:35 #269
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154118553
Vakantie! *O* Morgen even lekker uitslapen en ontspannen, daarna fulltime beschikbaar om te hiken. :7

Vandaag ook nog een liftje gegeven aan een hiker die een keer een Audi total loss heeft gereden. Wel gezellig. Denk alleen niet dat 'ie voldeed aan de kledingeisen. :P

[ Bericht 31% gewijzigd door Schaafkaas op 06-07-2015 18:59:27 ]
  maandag 6 juli 2015 @ 19:00:59 #270
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154121122
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:13 schreef Amoeba het volgende:
Ford Focus is omgezet naar een Superb _O_
M'n pa had een nieuwe Superb besteld, maar die kan dit jaar niet meer geleverd worden, dus geen 20% meer, dus het wordt nu wat anders ;(
  maandag 6 juli 2015 @ 19:19:44 #271
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154121625
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

M'n pa had een nieuwe Superb besteld, maar die kan dit jaar niet meer geleverd worden, dus geen 20% meer, dus het wordt nu wat anders ;(
Dit was een Combi uit 2012 ofzo. Wel retetraag blok dat erin lag, maargoed. Wat gaat het dan worden?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 6 juli 2015 @ 19:22:33 #272
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154121725
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:18 schreef Schaafkaas het volgende:
Vakantie! *O* Morgen even lekker uitslapen en ontspannen, daarna fulltime beschikbaar om te hiken. :7

Vandaag ook nog een liftje gegeven aan een hiker die een keer een Audi total loss heeft gereden. Wel gezellig. Denk alleen niet dat 'ie voldeed aan de kledingeisen. :P
Echt ik was nog nooit op die locatie geweest in Barneveld (De Landweer), maar kwam toch 4 andere hikers tegen. Maar 2 ervan hadden autisme en die 2 senioren was ik snel kwijt.

Echt een kutlocatie nu al. Ik sta daar bij die portier, moet ik weer terug om het kenteken te halen. Zet dat dan in de ritgegevens of spijker dat aan een lantaarnpaal ofzo. :') Die bustijden zijn ook echt absurd daar. Tussen 9-13 geen bus en dus een grafeind wandelen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 6 juli 2015 @ 19:53:36 #273
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154122766
Tripo. Morgen Eindje - Breukelen per Mazda6 Sportbreak. Dat ding nog nooit gereden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154132788
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

M'n pa had een nieuwe Superb besteld, maar die kan dit jaar niet meer geleverd worden, dus geen 20% meer, dus het wordt nu wat anders ;(
Moest vorige week een Picanto afleveren, tijdelijke leasauto totdat de Superb werd geleverd (ergens in oktober :')).

Audi A6 3.0 V6 met verstelbare luchtvering van vandaag was bruut _O_

Had daarvoor een nieuwe Mondeo vol in de opties, heerlijke auto (nieuwwaarde zat dan ook tegen de 50k aan :P)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:05:46 #275
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154136949
Nog een spoedje Huis ter Heide - Barneveld gekregen. Zo kom je er nooit en nu 2x achter elkaar.

Maar ik heb geen haast. Even wat tomatensoep bij de grote LM van Breukelen gescoord, die lekker opdrinken en dan maar eens naar station Breukelen rollen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154139120
Die foto's op ew Facebook :+ die heeft een hele fotoshoot gedaan in een weiland haha
pi_154149927
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:05 schreef Amoeba het volgende:
Nog een spoedje Huis ter Heide - Barneveld gekregen. Zo kom je er nooit en nu 2x achter elkaar.

Maar ik heb geen haast. Even wat tomatensoep bij de grote LM van Breukelen gescoord, die lekker opdrinken en dan maar eens naar station Breukelen rollen.
Hoe was de Peugeot 207 SW 1.6HDiF 90 Blue Lease ?? :D
  dinsdag 7 juli 2015 @ 19:28:33 #278
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154149992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:26 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Hoe was de Peugeot 207 SW 1.6HDiF 90 Blue Lease ?? :D
Leeg. Ik dacht die 31km op de reservetank te kunnen halen. Hij begon net voor het eerste tankstation hard te piepen dus er maar even diesel ingegooid.

Echt asociaal hoe leeg mensen hun auto soms inleveren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154151095
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Leeg. Ik dacht die 31km op de reservetank te kunnen halen. Hij begon net voor het eerste tankstation hard te piepen dus er maar even diesel ingegooid.

Echt asociaal hoe leeg mensen hun auto soms inleveren.
Asociaal inderdaad.

Ik had die rit toch niet gehaald en had ook weinig zin om pas rond 17u nog vanuit Barneveld naar huis te moeten komen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:10:25 #280
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154151140
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:09 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Asociaal inderdaad.

Ik had die rit toch niet gehaald en had ook weinig zin om pas rond 17u nog vanuit Barneveld naar huis te moeten komen.
Om 17.00 was ik al thuis. Die auto daar om half 2 afgegooid.

Weer 3 medehikers tegengekomen en weer 2 autisten trouwens. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:31:38 #281
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154151739
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Leeg. Ik dacht die 31km op de reservetank te kunnen halen. Hij begon net voor het eerste tankstation hard te piepen dus er maar even diesel ingegooid.

Echt asociaal hoe leeg mensen hun auto soms inleveren.
Ik word er ook altijd verdrietig van als ik instap in een auto en zie dat het metertje van de tank al in het rood staat. Ik moest een keer ruim 200 km rijden met een Audi A4, het tankstation was 2,5 km van het ophaaladres, ik geloof dat ik dat nog maar net heb gehaald aangezien de boordcomputer geen range meer kon aangeven (zo leeg was de tank). Nu zit er altijd wel wat marge op, maar ik kneep hem wel even. Als je een diesel leeg rijdt, dan ben je nog lang niet jarig namelijk... Uiteindelijk 20 euro aan diesel erin gegooid, en de eindbestemming ruimschoots gehaald.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:36:29 #282
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154151888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:31 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik word er ook altijd verdrietig van als ik instap in een auto en zie dat het metertje van de tank al in het rood staat. Ik moest een keer ruim 200 km rijden met een Audi A4, het tankstation was 2,5 km van het ophaaladres, ik geloof dat ik dat nog maar net heb gehaald aangezien de boordcomputer geen range meer kon aangeven (zo leeg was de tank). Nu zit er altijd wel wat marge op, maar ik kneep hem wel even. Als je een diesel leeg rijdt, dan ben je nog lang niet jarig namelijk... Uiteindelijk 20 euro aan diesel erin gegooid, en de eindbestemming ruimschoots gehaald.
Precies! Ik dacht ook, fuck it, ik ga wel tanken. Als ik dat dieselblok kapot draai dan heb ik het helemaal verkloot. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154152069
Niet gebeld voor morgen helaas. Beetje bummer, maar vrijdag nog een kans. :) En misschien nog een spoedje morgen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154193273
En inderdaad, gisteren nog een spoedje Groningen-Almere en Wageningen-Stadskanaal gehad. Zo'n Picanto is leuk! Vooral in de file of in de stad. :D Ideaal dingetje, heeft nog best veel pit ook.

Ik moest de eerste auto (Caddy) wel aftanken... 70 euro kwijt. ;( Dat soort voorschotten zijn niet grappig meer, eigenlijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154193423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Precies! Ik dacht ook, fuck it, ik ga wel tanken. Als ik dat dieselblok kapot draai dan heb ik het helemaal verkloot. :')
een diesel blok draai je dan echt niet direct stuk hoor. :'). Enige wat je wel moet doen is even ontluchten, maar daarvoor zit er als het goed is een knijp balg onder de motorkap.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_154194798
Gister geen spoedje gekregen. Net wel gebeld voor Groningen - Wijk bij Duurstede voor een insignia :P
Altijd een leuk stukje lopen naar de Vogel in Grunn als lijn 12 niet rijdt :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 9 juli 2015 @ 12:27:46 #287
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154195237
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

een diesel blok draai je dan echt niet direct stuk hoor. :'). Enige wat je wel moet doen is even ontluchten, maar daarvoor zit er als het goed is een knijp balg onder de motorkap.
Ja ik weet het. Dan nog staat het niet goed als je AR moet bellen met dat je zonder diesel staat en een tankstation genegeerd hebt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:09:19 #288
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154196059
Nog een ritje Eindje - Maarssen gekregen per Caddy
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154199461
Kreeg vanochtend zowaar een lift naar de bushalte van de CP in Amstelveen, waar je normaal 25 minuten moet lopen. Daarna nog een rit gedaan van Amsterdam naar Vianen en hopelijk is er morgen ook wat te doen. Gelukkig schijnt de zon weer, want met regen is het toch een stuk minder leuk om te werken.
pi_154201649
Morgen een VW golf cabrio uit 1989 van wiuwert naar Amsterdam haha :+ dat zijn nog eens ritjes
pi_154202296
Morgen een Opel Cascada cabrio 1.6 turbo van Groningen naar Den Haag. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:30:23 #292
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154202709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:36 schreef Drowzz het volgende:
Morgen een VW golf cabrio uit 1989 van wiuwert naar Amsterdam haha :+ dat zijn nog eens ritjes
Tof :D

Ik wil pics :9
pi_154203573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:36 schreef Drowzz het volgende:
Morgen een VW golf cabrio uit 1989 van wiuwert naar Amsterdam haha :+ dat zijn nog eens ritjes
zal wel een lang ritje worden. Ik ken iemand met zo'n golf 1 cabriolet. Zijn niet bepaald snel :) .
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:40:24 #294
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154204060
Morgen een Peugeot 508 en een VW Golf, Groningen - Lisserbroek en Zwaag - Groningen. Geen cabrio dus, maar niks te klagen dacht ik zo. 508 heb ik nog niet eerder gereden, ben benieuwd. :)

En aangezien het ophaaladres en afleveradres in Groningen vlakbij elkaar zitten (Driebond) pak ik lekker de auto daarnaartoe. :9
pi_154208387
Deze week 4(!) dagen beschikbaar geweest, niet één keer werk gekregen. Laatste kans is een spoedje morgen, maar ga er niet meer van uit. :{
pi_154208589
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tof :D

Ik wil pics :9
Doen we :+

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

zal wel een lang ritje worden. Ik ken iemand met zo'n golf 1 cabriolet. Zijn niet bepaald snel :) .
Ach bijna weekend, rustig aan mag :+
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:54:03 #297
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154211224
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:25 schreef stripe het volgende:
Deze week 4(!) dagen beschikbaar geweest, niet één keer werk gekregen. Laatste kans is een spoedje morgen, maar ga er niet meer van uit. :{
Vakantie, wen eraan.

Ik vind dat wel echt verneukt dat je ook speciaal overdag vrijhoudt en dan gewoon niks hebt. Lekker nutteloos op de bank liggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Amoeba op 10-07-2015 00:02:53 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154211349
Overigens staat voor mijn ritje nog het oude adres van het bedrijf in de rit info. Voor de zesde maatschappij. Ik ga wel gewoon naar hun nieuwe adres want zover ik weet zijn ze volledig verhuisd en anders is het gemakkelijker om alsnog naar het oude adres te gaan dan andersom. Acht uur ophalen dus AR kan ik er ook niet meer over bellen morgen. Ach, soit. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_154211512
Julie hebben wel weer geluk met de autootjes lees ik. Morgen twee ritten en twee keer niks eigenlijk.
pi_154214139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:58 schreef Sarasi het volgende:
Overigens staat voor mijn ritje nog het oude adres van het bedrijf in de rit info. Voor de zesde maatschappij. Ik ga wel gewoon naar hun nieuwe adres want zover ik weet zijn ze volledig verhuisd en anders is het gemakkelijker om alsnog naar het oude adres te gaan dan andersom. Acht uur ophalen dus AR kan ik er ook niet meer over bellen morgen. Ach, soit. :P
Ik kan je zeggen dat op het oude adres alleen nog een truck rental zit. Paar maanden geleden kwam ik daar achter omdat ze het oude adres nog hadden ingevoerd, maar dat kwam door de vestiging die de opdracht gaf. AR en beide vestigingen ingelicht, slecht dat ze het nog niet op orde hebben, want de verbinding tussen beide vestigingen is best slecht :').

Maar geniet van je cabrio :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154214367
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 05:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat op het oude adres alleen nog een truck rental zit. Paar maanden geleden kwam ik daar achter omdat ze het oude adres nog hadden ingevoerd, maar dat kwam door de vestiging die de opdracht gaf. AR en beide vestigingen ingelicht, slecht dat ze het nog niet op orde hebben, want de verbinding tussen beide vestigingen is best slecht :').

Maar geniet van je cabrio :D
Haha, dit is gewoon van zes naar zes dus echt gaar dat ze het oude adres er nog hebben staan. :') Maar bedankt voor de bevestiging, en dat genieten komt wel goed! :D
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')