Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995). CruisinDen, hiker regio Amsterdam DireStraits7, hiker regio Hilversum Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset) McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Wtf, brandstof in de kofferbak? Zat er niet gewoon een gat in de zijkant van de auto, ofzo?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik neem aan dat de brandstof die hij in de kofferbak gegooid heeft een omhulsel van jerrycan had?
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef DireStraits7 het volgende: Wtf, brandstof in de kofferbak? Zat er niet gewoon een gat in de zijkant van de auto, ofzo?
Niet zoals ze het vrijdag vertelden. Deze persoon had de brandstofslang gepakt en het zo in de koffer 'gespoten'. Maar meer weet ik ook niet.
Ik denk dat ze zich op kantoor doodlachen: "hij gelooft het nog ook!"
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 23 juni 2015 11:42 schreef DeMuur het volgende: Kan me echt niet voorstellen dat je dat doet, dan moet je wel echt last hebben van een zieke brainfart..
Verdomme
Meer serieus, ik geloof het verhaal gewoon niet op deze manier, dat kan gewoon niet. ^^
[ Bericht 4% gewijzigd door DrSnuggle op 23-06-2015 12:30:04 ]
Niet zoals ze het vrijdag vertelden. Deze persoon had de brandstofslang gepakt en het zo in de koffer 'gespoten'. Maar meer weet ik ook niet.
Die bus hebben wij als het goed is daarna gereinigd. Er zat aan de andere kant een gat voor een extra tank, maar die extra tank zat er niet waardoor alles wat je erin gooide in de achtercabine terecht kwam. Was nog een behoorlijk duur geintje voor onze klant om dat schoon te maken.
Die bus hebben wij als het goed is daarna gereinigd. Er zat aan de andere kant een gat voor een extra tank, maar die extra tank zat er niet waardoor alles wat je erin gooide in de achtercabine terecht kwam. Was nog een behoorlijk duur geintje voor onze klant om dat schoon te maken.
Kijk, hier wordt het verhaal wel direct een stuk geloofwaardiger van.
Die bus hebben wij als het goed is daarna gereinigd. Er zat aan de andere kant een gat voor een extra tank, maar die extra tank zat er niet waardoor alles wat je erin gooide in de achtercabine terecht kwam. Was nog een behoorlijk duur geintje voor onze klant om dat schoon te maken.
Kijk, hier wordt het verhaal wel direct een stuk geloofwaardiger van.
En logischer! Ik zou er ook niet bij nadenken als ik gewoon een bus moest tanken.
OT: Keer op keer blijf ik me verbazen over sommige hikers. Ik kom tegelijk met een andere hiker van EW aan bij de snelweglocatie in Meerkerk, ik groet, krijg niets terug en nog geen minuut later is 'ie weg. Sommige lopen blijkbaar liever 20 min alleen.
Maakt niet uit, maar als je zo bent weet je wel echt dat dit een geschikt baantje is voor je.
En logischer! Ik zou er ook niet bij nadenken als ik gewoon een bus moest tanken.
OT: Keer op keer blijf ik me verbazen over sommige hikers. Ik kom tegelijk met een andere hiker van EW aan bij de snelweglocatie in Meerkerk, ik groet, krijg niets terug en nog geen minuut later is 'ie weg. Sommige lopen blijkbaar liever 20 min alleen.
Maakt niet uit, maar als je zo bent weet je wel echt dat dit een geschikt baantje is voor je.
Bij Meerkerk een keer een liftje gekregen, onderweg kwamen we nog een hiker tegen. Die sloeg beleefd af. Like, whut? Waarom zou je liever in je uppie gaan lopen? Ieder z'n ding natuurlijk, maar die vent van de LM en ik keken elkaar wel even heel raar aan.
Zolang ze in Meerkerk zelf niets regelen, moeten wij als hikers maar solidair zijn. Jammer genoeg kom ik bijna nooit iemand tegen als ik moet lopen in Meerkerk. Ja, andere mensen die ook moeten lopen.
Zelf ook pas één keer iemand meegenomen en ik ben best wel vaak in Meerkerk geweest. Er komen tientallen chauffeurs op een dag, maar blijkbaar allemaal op een andere tijdstip. :|
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 23 juni 2015 15:53 schreef DireStraits7 het volgende: Zolang ze in Meerkerk zelf niets regelen, moeten wij als hikers maar solidair zijn. Jammer genoeg kom ik bijna nooit iemand tegen als ik moet lopen in Meerkerk. Ja, andere mensen die ook moeten lopen.
Zelf ook pas één keer iemand meegenomen en ik ben best wel vaak in Meerkerk geweest. Er komen tientallen chauffeurs op een dag, maar blijkbaar allemaal op een andere tijdstip. :|
Ik stond bij de bushalte van 14:00 tot 14:36 vandaag
Ik stond bij de bushalte van 14:00 tot 14:36 vandaag
Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen.
Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen.
Deze man weet
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen.
Had zelfs al een broodje gegeten bij tankstation en ben bij Lexmond eraf gegaan om binnendoor te rijden. Reed niet op navigatie dus tijd een beetje verkeerd ingeschat.
Ik heb vanavond een privechauffeur naar Arnhem. Donderdag weer rijles, dus niet beschikbaar, maar hopelijk wel werk voor vrijdag. Gisteren en vandaag ook al niet gebeld.
Morgen voor het eerst naar Meerkerk, en ik lees een hoop over "de bushalte bij de A27". Waar zit die precies, want ik krijg 'm op maps niet gevonden, wel de bushaltes in Meerkerk zelf.
Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef tvdl het volgende: Morgen voor het eerst naar Meerkerk, en ik lees een hoop over "de bushalte bij de A27". Waar zit die precies, want ik krijg 'm op maps niet gevonden, wel de bushaltes in Meerkerk zelf.
De halte aan de kant van de Mac Donalds is richting Utrecht. Voor de richting Dordrecht moet je onder de snelweg door lopen. In 9292 is de halte ook onvindbaar, maar je kunt de vertrektijden vinden op arriva.nl
Ik vind het laatste mailtje van EW "Feedback nav klantbezoek" maar een beetje raar.
Ze willen dat je, bij klanten waar dat nodig is, én het formulier invult op blabla.nl/autotransport én de scan/foto van het transportformulier stuurt naar transportinfo@blabla.nl
Terwijl als ik online dat formulier invul en daar de scan van mijn transportformulier upload, het systeem automatisch een kopie van dat mailtje stuurt naar transportinfo@blabla.nl met daarop netjes overzichtelijk alle gegevens en als bijlage de scan met de bestandsnaam hernoemd naar klantnaam+kenteken+datum.
Waarom willen ze dan dat je los een mailtje stuurt met alleen de scan van transportformulier? Dan ontvangen ze hem dus twee keer in de transportinfo@blabla.nl-inbox, één keer netjes met alle gegevens en één keer een losse bijlage waar ze verder geen eisen aan stellen welke gegevens je er bij geeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 23-06-2015 19:15:07 ]
De halte aan de kant van de Mac Donalds is richting Utrecht. Voor de richting Dordrecht moet je onder de snelweg door lopen. In 9292 is de halte ook onvindbaar, maar je kunt de vertrektijden vinden op arriva.nl
Ik zou die halte lekker vermijden omdat je daar amper reisopties hebt, dus als je wat mist zit je daar 55 minuten te wachten. In het dorp Meerkerk zijn meer reisopties en kan je nog even naar de Plus/bakker gaan.
Mocht je hem toch willen gebruiken; op de arriva.nl website heb ik vorige keer ook intens lang gezocht naar de vertrektijden maar niet een fatsoenlijk actueel overzicht kunnen vinden. In de Android app "OVinfo" kwam ik die halte echter wel tegen plus realtime vertrektijden.
Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef tvdl het volgende: Morgen voor het eerst naar Meerkerk, en ik lees een hoop over "de bushalte bij de A27". Waar zit die precies, want ik krijg 'm op maps niet gevonden, wel de bushaltes in Meerkerk zelf.
Op 9292 ga je hem niet vinden, op de website van Arriva zoeken op lijn 388 en dan halte P+R A27, als je toch die bus wilt nemen. Zou ik alleen doen bij de snelweglocatie trouwens, bij die andere kan je beter in Meerkerk zelf zijn.
De halte aan de kant van de Mac Donalds is richting Utrecht. Voor de richting Dordrecht moet je onder de snelweg door lopen. In 9292 is de halte ook onvindbaar, maar je kunt de vertrektijden vinden op arriva.nl
Ja ik vind het mailtje ook een beetje vreemd. Is dit één algemeen bericht of heeft iedereen een mailtje met dingen die voor hem/haar van toepassing zijn? Ik kan me namelijk he-le-maal niet vinden in de opmerkingen: ik vul altijd alles dezelfde dag, soms ook onderweg, alvast in. Ook de foto in de bijlage, met de kilometerstanden herken ik niet. Overigens is voor deze klant niet altijd meer een transportformulier nodig...
Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Sarasi het volgende: Ik heb vanavond een privechauffeur naar Arnhem. Donderdag weer rijles, dus niet beschikbaar, maar hopelijk wel werk voor vrijdag. Gisteren en vandaag ook al niet gebeld.
Vanochtend zelfs direct door NL gebeld maar had al 2 ritten
Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef tvdl het volgende: Ja ik vind het mailtje ook een beetje vreemd. Is dit één algemeen bericht of heeft iedereen een mailtje met dingen die voor hem/haar van toepassing zijn? Ik kan me namelijk he-le-maal niet vinden in de opmerkingen: ik vul altijd alles dezelfde dag, soms ook onderweg, alvast in. Ook de foto in de bijlage, met de kilometerstanden herken ik niet. Overigens is voor deze klant niet altijd meer een transportformulier nodig...
Die ritten gaan wel gewoon via AR dan. Ze hebben het trouwens wel aan me gevraagd of ze mijn nummer mochten hebben en bellen in het geval van een spoedje. Zo ben ik eens gebeld voor een ritje die 's avonds nog moesten worden uitgevoerd (AR kon niemand meer vinden toen, terwijl ik die dag gewoon beschikbaar en aan het werk was ).
Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Amoeba het volgende: Ja als het met AR overlegd is, is het prima. Beetje jammer dat AR zoiets dan niet aan ons vertelt.
NL wil alleen mensen uit groningen hiervoor, voor als AR niemand voor ze kan regelen. Dan proberen ze het zelf met hun privé bestand.
Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Plofkonijn het volgende: De rit van Maastricht naar de Zuidas (BMW 5 serie 2014) zit erop, vanmorgen om 6:00 in de trein en nu weer terug
Dat is zeker zo, rustig op de weg dus lekker door kunnen rijden.
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Fiorano het volgende: Ik begin een steeds diepere haat te ontwikkelen tegen Portfolio's. Godzijdank is het m'n laatste,
Hebben ze bij de vogel op de Europalaan jouw nummer niet?
Uhm, weet ik niet. Maar ze hebben me in ieder geval nog nooit gebeld.
Maar ik heb daar ook al tijden geen locatiewerk meer gedaan. Zo af en toe nog eens sporadisch een rit voor de verhuurmaatschappij, maar tegenwoordig kom ik daar alleen nog maar bij die Renault dealer.
Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef Fiorano het volgende: Ik begin een steeds diepere haat te ontwikkelen tegen Portfolio's. Godzijdank is het m'n laatste,
Fuck reflecties inderdaad. Moet er nu ook weer een schrijven over een project.
Mooie is dat als je die PRV verkloot (plannen en organiseren + reflecteren), of één van de twee, dan haal je direct het hele vak niet. Mag je die PRV weer gaan lopen herkansen.
Ooit voor Lineare Algebra 1 met de pet lopen zwaaien naar zo'n PRV (Professionele Vaardigheden) Schrijven 1, moest ik die PRV herkansen anders kon ik het vak volgend jaar opnieuw doen. En ja, ik had het tentamen gewoon gehaald.
Fuck reflecties inderdaad. Moet er nu ook weer een schrijven over een project.
Mooie is dat als je die PRV verkloot (plannen en organiseren + reflecteren), of één van de twee, dan haal je direct het hele vak niet. Mag je die PRV weer gaan lopen herkansen.
Ooit voor Lineare Algebra 1 met de pet lopen zwaaien naar zo'n PRV (Professionele Vaardigheden) Schrijven 1, moest ik die PRV herkansen anders kon ik het vak volgend jaar opnieuw doen. En ja, ik had het tentamen gewoon gehaald.
Godver das kansloos
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Balen man, morgen een BMW 5 serie (nog zonder kenteken) van Hilversum naar Den Dolder.
Daarna alleen een Nissan Primaster naar Meerkerk.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Kritische zelfreflectie enzo. 10 HES competentie's kunnen verklaren dat jij ze hebt. Hoop gedoe, weinig nut.
[..]
Godver das kansloos
Ja die PRV was nog wel zinnig, je kreeg een opgave en het doel was dat je de uitwerking van het probleem als een 'article' schreef, inleiding, probleembeschrijving, uitwerking en dat alles in .
Nu moet je een planning inleveren voor een project en ook nog reflecteren op die planning en op het maatschappelijk nut vh project.
Kennen jullie dat gevoel als je na 2 uur en 50 minuten zweten in de tentamenruimte denkt dat je zo tussen de 5 en de 6 hebt, dan in de laatste 5 minuten nog even een opgave zwart op wit zet en daarmee de glorie veilig stelt?
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 18:09:27 ]
Op dinsdag 23 juni 2015 18:15 schreef RacerDKB het volgende: Ik vind het laatste mailtje van EW "Feedback nav klantbezoek" maar een beetje raar.
Ze willen dat je, bij klanten waar dat nodig is, én het formulier invult op blabla.nl/autotransport én de scan/foto van het transportformulier stuurt naar transportinfo@blabla.nl
Dit geldt alleen voor "een aantal klanten". Indien dit het geval is, staat dat ook duidelijk in je ritomschrijving.
@/autotransport: "De gegevens uit de link ‘autotransport’ gaat namelijk de dag erop naar onze klant"
@/transportinfo: "Van een aantal klanten moet je dezelfde dag/avond het transportformulier doorsturen naar ons:"
Het verschil is dus dat bij de eerste het de dag erop gebeurt en bij de ander dezelfde dag/avond.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik zou die halte lekker vermijden omdat je daar amper reisopties hebt, dus als je wat mist zit je daar 55 minuten te wachten. In het dorp Meerkerk zijn meer reisopties en kan je nog even naar de Plus/bakker gaan.
Waarom zou je 20-25 minuten naar het dorp gaan lopen, als je ook 15 minuten naar de snelweghalte kan lopen en een veel grotere kans hebt opgepikt te worden door een vriendelijke passant?
Bovendien ben je vanuit de snelweglocatie zo'n 20-30 minuten sneller op Utrecht Centraal, omdat die dus over de snelweg gaat en niet binnendoor via Lexmond etc.
Voor de liefhebbers, de vertrektijden ri. Utrecht: 08:06 08:36 09:30 10:30 11:28 12:28 13:28 14:28 15:32 16:02 16:32 17:01 17:32 18:02 18:33 19:03 http://www.arriva.nl/uw-reis/dienstregeling-per-lijn/ Met bus/Meerkerk/Lijn 388 naar Utrecht/P+R A27
edit: Screenshotje is net zo makkelijk:
[ Bericht 8% gewijzigd door DireStraits7 op 24-06-2015 18:48:25 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Bustijden afstemmen op je aankomsttijd. Ik hou liever een kwartier 'pauze' bij een tankstation dan een half uur wachten na 20 min te hebben gelopen bij een bushalte zonder bushokje, in de regen.
Bij die in Meerkerk kan je beter in de kantine gaan zitten. Gratis thee/koffie, Cup-a-Soup, wifi, wc op drie meter en gewoon chill op een stoel.
Kan je ondertussen even je tijden doorgeven en hoef je dat thuis/onderweg ook niet meer te doen. Met een beetje geluk kom je nog een hiker tegen die jou naar het dorp kan brengen. 8)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Weet niet of er mensen bekend mee zijn, maar ik had net mijn eerste wisselrit. Moest 3 formulieren inleveren met op elk forumulier handtekening van klant. Dit ben ik echter op 1 vergeten, ze zouden AR inlichten. Kan ik de zak verwachten? of is er nog hoop
Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Grunn57 het volgende: Weet niet of er mensen bekend mee zijn, maar ik had net mijn eerste wisselrit. Moest 3 formulieren inleveren met op elk forumulier handtekening van klant. Dit ben ik echter op 1 vergeten, ze zouden AR inlichten. Kan ik de zak verwachten? of is er nog hoop
Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Grunn57 het volgende: Weet niet of er mensen bekend mee zijn, maar ik had net mijn eerste wisselrit. Moest 3 formulieren inleveren met op elk forumulier handtekening van klant. Dit ben ik echter op 1 vergeten, ze zouden AR inlichten. Kan ik de zak verwachten? of is er nog hoop
Bijna vier uur gedaan per OV naar mijn tweede rit. Eerst vertraging bij ophaallocatie rit één, daardoor bus/trein gemist. Daarna vertraging bij Hilversum en daardoor overstap gemist op Amersfoort. Vervolgens wederom vertraging en zodoende miste ik mijn bus op Apeldoorn, waardoor ik helemaal via Deventer naar Zwolle om moest rijden om de bus de andere kant op te nemen.
En dat allemaal voor zo'n schijtbusje naar Meerkerk. Hij reed overigens niet slecht en nu lekker in het zonnetje naar huis.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik heb het juist veel te druk, gisteren naar Luxemburg geweest om daar mensen op te halen, nu vandaag de hele dag in Brussel aan het doorbrengen (zit er nog steeds), morgen ook weer in ritje. Ik jou het weekend vrij, maar anders had ik dan ook nog opdrachten kunnen doen.
Vandaag lekker stukje gereden met de Punto, dat TwinAir motortje blijft leuk. Gretig dingetje. Overigens wel een bijna-crash gehad. Reed langs een vrachtwagen met een open laadklep en de chauffeur die stond te lossen laat het steekkarretje schieten waardoor hij half van de laadklep af rolde en bijna op mijn auto. Mijn hart heeft toen redelijk wat te verduren gehad denk ik
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Voor maandag twee ritjes voor NL, Groningen - Heerenveen en terug. Up! afleveren en een 520d terugbrengen
Ik haat bussen en het scheelde maar 20min ofzo. Dus nee. Ik wil ook nog wel werk voor maandag, maar het is nog vroeg dus ik heb nog hoop.
Morgen nog even aan de motor knutselen en de gp kijken en dan maar weer eens aan de studie. Maandag over een week heb ik m'n laatste tentamen. Dinsdag nog rijles, woensdag werken op de universiteit en vrijdag een dagje werken voor een praktijk in Drenthe. Dus ik mag van mezelf alleen maandag werken voor AR, en geen spoedjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 26-06-2015 16:15:44 ]
Ik haat bussen en het scheelde maar 20min ofzo. Dus nee. Ik wil ook nog wel werk voor maandag, maar het is nog vroeg dus ik heb nog hoop.
Morgen nog even aan de motor knutselen en de gp kijken en dan maar weer eens aan de studie. Maandag over een week heb ik m'n laatste tentamen. Dinsdag nog rijksr, woensdag werken op de universiteit en vrijdag een dagje werken voor een praktijk in Drenthe. Dus ik mag van mezelf alleen maandag werken voor AR, en geen spoedjes.
Net de kwalificaties zitten kijken. Valentinoooo *Moebs gaat morgen ook aan de motor knutselen*
Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende: Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende: Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Ik zou niet direct inzien waarom dat dat niet haalbaar is? Oké, met 30 graden is het misschien minder aangenaam maar kan wel
Op vrijdag 26 juni 2015 17:53 schreef Sarasi het volgende: Want boodschappen doen in pantalon is een doodzonde natuurlijk. Stel je voor dat je vrienden erachter komen dat je je ook netjes kunt kleden!
Autisten doen geen boodschappen, die laten ze bezorgen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 26 juni 2015 17:56 schreef WichRakley het volgende: Was gewoon redelijk vraag hoor mensen, niet zo arrogant ineens... Ik ga wel netjes gekleed, maar vroeg me het gewoon af.
Nee een stomme vraag. Zelfde als vragen of je altijd in je voetbalkleding moet verschijnen als je een wedstrijd moet spelen ofzo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 26 juni 2015 17:56 schreef WichRakley het volgende: Was gewoon redelijk vraag hoor mensen, niet zo arrogant ineens... Ik ga wel netjes gekleed, maar vroeg me het gewoon af.
'Goh, er staat nog eens vermeld dat ik echt netjes gekleed moet gaan. Bovenop het feit dat dat sowieso al de policy is van EW natuurlijk. Zou het dan echt moeten?'
Redelijke vraag ja. Je maakte het helemaal af met dat het soms gewoon niet mogelijk zou zijn omdat je ervoor 'iets' hebt.
Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef WichRakley het volgende: Flink wat kilometers gemaakt afgelopen tijd. Maar als ze expliciet melden dat je netjes eruit moet zien in de gegevens, letten ze er bij die adressen dan meer op dan in de ritgegevens waar dat niet zo aangegeven is? Soms is het niet haalbaar om in een pantalon en nette schoenen te lopen.
Je haf zeker ook moeite met netjes kleden op je sollicitatie ?