Komkommer door de gang, ditdat.quote:
minionquote:
na gebruik?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan niet. Heb ik vandaag al weggegeven
Het plannen ervan nog meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Koen66 het volgende:
zal qua BBQ lastig blijven de epische GF BBQ van vorig jaar te evenaren
eerder tijdensquote:
tijdens gebruik weggeven. Hahahahaquote:
Ja ze bleven stekenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
tijdens gebruik weggeven. Hahahaha![]()
Mooie MI
Jawel, want ik was er niet bijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Koen66 het volgende:
zal qua BBQ lastig blijven de epische GF BBQ van vorig jaar te evenaren
met geluid erin?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
met geluid erin?
en dan beetje kracht zetten en dan *PLOEINGGGG* dat hij eruit schiet, terwijl er BIEEEDOOOOOOBIEEEEEDOOOOOOOO geluid uit komt, En dat hij er zo hard uit schiet dat je doppler effect krijgt
Christusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
met geluid erin?
en dan beetje kracht zetten en dan *PLOEINGGGG* dat hij eruit schiet, terwijl er BIEEEDOOOOOOBIEEEEEDOOOOOOOO geluid uit komt, En dat hij er zo hard uit schiet dat je doppler effect krijgt
[..]
met geluid erin?
[..]
met geluid erin?
zeker 1/3 van huidige KSC bezetting was er nog niet toenquote:
Ik denk in plaatjesquote:
alleen jij en marijkequote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1/3 van huidige KSC bezetting was er nog niet toen
quote:
Veel verloop dus in deze kc?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1/3 van huidige KSC bezetting was er nog niet toen
En ST, Wok, Cat, Takki, MPGquote:
Weet je zeker dat dat je "brein" isquote:
ja ik ookquote:
alleen die 2 en dat was 1/3e van de mensen die er waren, grote opkomst dus!quote:
ja zieke geest bedoel ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je "brein" is
Niet gewoon je zieke geest
Bos, voerdief, LDG'tje, KG, ...quote:
quote:
knetter, jjh, KG, bos, ldg, SuitN, en nog een paarquote:
Ben je al 40+ Marijke?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja die ook nog
Mijn geheugen laat me flink in de steek
Dank u voor het aanvullenquote:
Ja ouderdom he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja die ook nog
Mijn geheugen laat me flink in de steek
Het is een serieuze vraagquote:
Nee, nog lange nietquote:
Jij zit anders dichterbij de 40 dan ikquote:
age is just a numberquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog lange niet![]()
[..]
Jij zit anders dichterbij de 40 dan ik![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog lange niet![]()
[..]
ja bij mannen wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik zie trouwens dat ik even flink in de buidel mag tasten voor dat koffiezet apparaat...![]()
Ik vraag hem wel als verhuiscadeau voor mijn nieuwe woning
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ja bij mannen wel jaKomt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
zie mijn edit, beetje sloom was ikquote:
Jullie komen maar gewoon vaak langsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zei ik toch alDus koop nou maar gewoon een goedkopie filter apparaat! Is zonde zo'n ding aan te schaffen terwijl je em zelf niet gebruikt
Dan mag je nog niks vergeten, na de 40 mag dat namelijk welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog lange niet![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |