Komkommer door de gang, ditdat.quote:
minionquote:
na gebruik?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan niet. Heb ik vandaag al weggegeven
Het plannen ervan nog meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Koen66 het volgende:
zal qua BBQ lastig blijven de epische GF BBQ van vorig jaar te evenaren
eerder tijdensquote:
tijdens gebruik weggeven. Hahahahaquote:
Ja ze bleven stekenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
tijdens gebruik weggeven. Hahahaha![]()
Mooie MI
Jawel, want ik was er niet bijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:07 schreef Koen66 het volgende:
zal qua BBQ lastig blijven de epische GF BBQ van vorig jaar te evenaren
met geluid erin?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
met geluid erin?
en dan beetje kracht zetten en dan *PLOEINGGGG* dat hij eruit schiet, terwijl er BIEEEDOOOOOOBIEEEEEDOOOOOOOO geluid uit komt, En dat hij er zo hard uit schiet dat je doppler effect krijgt
Christusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
met geluid erin?
en dan beetje kracht zetten en dan *PLOEINGGGG* dat hij eruit schiet, terwijl er BIEEEDOOOOOOBIEEEEEDOOOOOOOO geluid uit komt, En dat hij er zo hard uit schiet dat je doppler effect krijgt
[..]
met geluid erin?
[..]
met geluid erin?
zeker 1/3 van huidige KSC bezetting was er nog niet toenquote:
Ik denk in plaatjesquote:
alleen jij en marijkequote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1/3 van huidige KSC bezetting was er nog niet toen
quote:
Veel verloop dus in deze kc?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1/3 van huidige KSC bezetting was er nog niet toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |