Als jij iemand ten huwelijk gaat vragen moet ook eerst de jingle worden ingestart.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Als jij iemand ten huwelijk gaat vragen moet ook eerst de jingle worden ingestart.
LB1 dan toch maarquote:Op maandag 22 juni 2015 13:13 schreef Bronson het volgende:
Morgen al niet veel beter.![]()
Lunchbox 1
Right Thing - Simply Red
The Spark - Afrojack ft. Spree Wilson
Lunchbox 2
Wake Me Up When September Ends- Green Day
Bills - Lunchmoney Lewis
sarcasmequote:
Alleen omdat ze grote tieten heeftquote:
Duh.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen omdat ze grote tieten heeft
Dat wordt morgen met stoel en laptop bij de brievenbus wachten.quote:
Kon je een nog oudere quote vinden?quote:
Vast welquote:
Live SC erbij met z'n xylofoon en rainmakerquote:Op maandag 22 juni 2015 12:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Als jij iemand ten huwelijk gaat vragen moet ook eerst de jingle worden ingestart.
quote:Op maandag 22 juni 2015 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Live SC erbij met z'n xylofoon en rainmaker
Komt die uit de privécollectie van eend en mint?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeders die uitbranders geven over FB messenger
Jammende faxquote:
Die meest rechter doet wel raar.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het was een gezellig weekend
[ afbeelding ]
Je zou toch Ronnie Flex verwachten dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:31 schreef Pino112 het volgende:
Editie NL heeft een item over Drank en Drugs, en wie moet er weer wat over vertellen?
Gerard Ekdom
Ronnie fax?quote:Op maandag 22 juni 2015 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zou toch Ronnie Flex verwachten dan.
gebaseerd op de kwaliteit van zijn """"""""muziek"""""""" klopt dat wel ja.quote:
5 juli zit jij weer voor de tv om naar een kwaliteits programma te kijken op rtl5.quote:
sex-menquote:Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond genieten van het ontblote lijf van Hugh Jackman. X-men film kijken.
Ruitjes hakken in een houten overhemd lijkt me meerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hugh hakt hout in een ruitjesoverhemd
Goeien broeder! XDquote:
Timooooquote:Op maandag 22 juni 2015 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar benne we weer eens
3FMquote:
Mhaw. To much SC.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goedemorgen Jimmy...
Wil je een ontbijtje?
[ afbeelding ]
Inderdaad. De albumversie is beter.quote:
Je bedoelt haar productieteam?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
Wat maakt die Taylor Swift toch een belachelijk slimme plaatjes.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:45 schreef Bronson het volgende:
Waarom draait 3FM niet wat vaker de ex megahit van Kendrick Lamar.
quote:
quote:
Heeft Muis haar fles azijn bij je laten staan?quote:
whatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw. To much SC.
https://instagram.com/annanystrom/
Muis en Jimmyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft Muis haar fles azijn bij je laten staan?
Muis.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft Muis haar fles azijn bij je laten staan?
Ben je het nog steeds met je uitspraak eens Wolf?quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Stenders is bij deze afgeschreven(niet dat ik OOIT naar hem luister, veelteveel SKIHUT troep in dat programma)
Giel Beelen in de ochtend:![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je het nog steeds met je uitspraak eens Wolf?
Waarom zit je allemaal oude quotes op te diepen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zit je allemaal oude quotes op te diepen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Er kunnen verschillende redenen zijn.
Of SC verveelt zich op werk of hij wordt oud en is aan het mijmeren over het verleden.
Het is heel simpel zo'n quote te vinden, kost je 5 minuten en het geeft weer wat conversatiemateriaalquote:
Je bent pas ooit als Martin Luther King niet meer overeind komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is heel simpel zo'n quote te vinden, kost je 5 minuten en het geeft weer wat conversatiemateriaal![]()
Oud ben ik al, Muis
Ik keek ook even bij posts van jou uit 2003.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is heel simpel zo'n quote te vinden, kost je 5 minuten en het geeft weer wat conversatiemateriaal![]()
Oud ben ik al, Muis
Verdomme.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom graaf jij deze onzin opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik keek ook even bij posts van jou uit 2003.
Kunnen ringen bij mannen? Weet je het inmiddels al?![]()
Goeie binnenkomer wel.quote:
Was dat echt mijn binnenkomer? Nicequote:
Of deze dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef JDude het volgende:
Wie zit er in godsnaam nog te wachten op die debielen die naar Leuk Is Anders bellen...
Yup. Waardoor hier standaard de radio 2 uur op een andere zender ging.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Of deze dan.
Wat was Leuk Is Anders ook alweer? Die zever van Dolf "wandelend geraamte" Janssen toch?
Ben benieuwd of deze al op zijn en hoe ze gesmaakt hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, twee flesjes Argentijnse wijn en een flesje champagne overgehouden aan de verloting van de pallets ontvangen relatiegeschenken bij 't Nieuwjaarsontbijt.
En ik begin de dag niet vaak met een zalm-sandwich.
Ja. Leuk is Sanders was beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Of deze dan.
Wat was Leuk Is Anders ook alweer? Die zever van Dolf "wandelend geraamte" Janssen toch?
Post van voor het faxtijdperk gevonden.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Net flink zitten schijten, trouwensmonumentale berg
Ik ben een kwaliteits user, zoals al jaren duidelijk is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Post van voor het faxtijdperk gevonden.
Gaat het vandaag wel goed met je?quote:
Zou je de azijn weer terug kunnen brengen naar Wageningen?quote:
Het regent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou je de azijn weer terug kunnen brengen naar Wageningen?
eenschquote:
Beide armen gebroken?quote:
Arme muisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee zo ruig ging het er nou ook niet aan toe.
GHBquote:
Omdat dan de uitslag te voorspelbaar wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:07 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Clap Your Hands - Sia
Beast Of Burden - The Rolling Stones
Lunchbox 2
Something In The Water - Brooke Fraser
Woman - Wolfmother
Waarom niet Rolling Stones en Wolfmother in één lunchbox.
Dat doen ze altijd. Maar dan ga ik toch voor Wolfmother.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:07 schreef Bronson het volgende:
Waarom niet Rolling Stones en Wolfmother in één lunchbox.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Maar dan ga ik toch voor Wolfmother.
Eenschquote:
Bah.quote:
waarom post je ditquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was wel even het cum 5 minuutje.
Voor Jimmy?quote:
De tekst is "cum my lady"quote:
Cum cum my ladyquote:
Seks is niet alleen voor het weekend.quote:
Ik zou het niet weten....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Seks is niet alleen voor het weekend.
dit is toch wel erg ongepast hoor, bah vieze tekstenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cum cum my lady
we are gonna cum together.
Ik alleen van verhalen van anderen.quote:
Niet met mijquote:
Wil je wat suiker bij je azijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:46 schreef Bronson het volgende:
Godsamme, filmmuziekrequest doen en dan Ed Sheeran draaien.
Jezusmaria man.
Heb je een zware dag vandaag Jim?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:46 schreef Bronson het volgende:
Godsamme, filmmuziekrequest doen en dan Ed Sheeran draaien.
Jezusmaria man.
Uhuh en precies daarna Come Togehter van Echosmith.quote:
Jullie schrijven come verkeerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh en precies daarna Come Togehter van Echosmith.
Ik zou ook niet weten hoe dat cumtquote:
Niet Cum Laude afgestudeerd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe dat cumt
Niks mis meequote:
& Tietenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Hoor ik nieuws over bier?
Bier![]()
Bier![]()
BIER
topdagje dusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, mijn werkdag begon met Coldplay op 3FM en eindigt met Coldplay op 3FM
Duurde je werkdag 4 minuten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, mijn werkdag begon met Coldplay op 3FM en eindigt met Coldplay op 3FM
welke? De oude nummers van Coldplay zijn prima te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
Fix you vanmiddag en vanochtend trouble (die trek ik wel wat beter)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke? De oude nummers van Coldplay zijn prima te doen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fix you vanmiddag en vanochtend trouble (die trek ik wel wat beter)
Hahaha, je zei 'trek'.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fix you vanmiddag en vanochtend trouble (die trek ik wel wat beter)
XDquote:
Als een motherfaxerquote:
Hè bah.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fax you vanmiddag en vanochtend troebel (die trek ik wel wat beter)
Doe iets van Foo Fighters er bij en je lunchbox wordt vast gekozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:36 schreef rubbereend het volgende:
ik wilde ook eens een lunchbox maken voor Effe Ekdom...... maar je moet 5 platen invullen en hunnie kiezen er twee
dat wil ik niet. Ik wil twee liedjes!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe iets van Foo Fighters er bij en je lunchbox wordt vast gekozen.
Ik wil ook wel eens watquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wil ik niet. Ik wil twee liedjes!
Max Martin is dan ook een garantie voor hitsuccesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
Wat maakt die Taylor Swift toch een belachelijk slimme plaatjes.
Max Martinquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Max Martin is dan ook een garantie voor hitsucces
"Floppy Bellies and no Nudity "quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
Raiders of the Lost Shark (2014) - IMDb
Must see, dit
Een andere rol van 1 van de castleden ook echtquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
Raiders of the Lost Shark (2014) - IMDb
Must see, dit
Godverdommequote:Op woensdag 24 juni 2015 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Floppy Bellies and no Nudity "
Nee bedankt![]()
Maar wat dacht je van deze classic wolfje
Titanic II (Video 2010) - IMDb
quote:But when a tsunami hurls an ice berg into the new ship's path, the passengers and crew must fight to avoid a similar fate.
Dat je als acteur/actrice mee wil doen aan zoietsquote:
Nog niet. Net weer thuisquote:
Mokkeltje?quote:
Ja bizar. Om over Sharknado maar niet te beginnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat je als acteur/actrice mee wil doen aan zoiets![]()
Dat je het script leest en denkt: nou dit kan wel wat worden![]()
Aan de andere kant, als het geld vangtgewoon vervolgens nooit in je portfolio opnemen
Ik beweer ook nergens dat het een geweldige vraag is, augurkje!quote:
Je denkt zeker dat je Robert Cray Bandquote:
Plint, aangezien mijn #holymoly vraag door Bronson is afgekeurd, heb jij wel een kwaliteitsvraag?quote:
En ik denk (weet haast wel zeker) dat je daar als hoogopgeleide na een paar weken dóódongelukkig van wordt. Niks ten nadele van de mensen die dit werk wel doen overigens.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)ar-AAc25zp?ocid=iehpLekker kort door de bocht, als je als hoogopgeleide asperges wil gaan steken, wat ik best zou willen als ik werkloos mocht worden, word je toch niet aangenomen
overgekwalificeerd en een Pool is goedkoper
Het gaat er vaak om dat een baas niet iemand aan wilt nemen die hoger opgeleid is dan hemzelf. Ze zijn bang voor tegenspraak, etc.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik denk (weet haast wel zeker) dat je daar als hoogopgeleide na een paar weken dóódongelukkig van wordt. Niks ten nadele van de mensen die dit werk wel doen overigens.
Buiten dat... je snijdt jezelf gewoon flink in de vingers... als je 3000bpm verdient krijg je een WW van 2100 ongeveer...quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik denk (weet haast wel zeker) dat je daar als hoogopgeleide na een paar weken dóódongelukkig van wordt. Niks ten nadele van de mensen die dit werk wel doen overigens.
Wat een onzin dat laatste.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende is vaak ook nog eens als je vrijwillig werk aanneemt tijdens je ww periode en de nieuwe werkperiode is te kort dat je naar je ww kunt fluiten. Dus zat je lekker in je ww van je kantoorbaantje, moet je 3 maanden seizoenswerk doen voor nog minder dan je ww en zit je daarna in de bijstand. Top ideeMaar ze zijn de regels van ww aan het veranderen dus mss is het tegenwoordig positiever?
En dan nog. Kom je op solicitatie met je gebruinde kop en zand onder je nagels dat je er niet meer onderuit krijgt. En dan de vraag wat doe je nu voor werk? Je zegt aspergesteker. Ik denk dat je dan keihard wordt uitgelachen en niet serieus wordt genomen.
Dat laatste is nog te verdedigen door de situatie uit te leggen. Denk dat de meeste werkgevers dat wel waarderen juist.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Het vervelende is vaak ook nog eens als je vrijwillig werk aanneemt tijdens je ww periode en de nieuwe werkperiode is te kort dat je naar je ww kunt fluiten. Dus zat je lekker in je ww van je kantoorbaantje, moet je 3 maanden seizoenswerk doen voor nog minder dan je ww en zit je daarna in de bijstand. Top ideeMaar ze zijn de regels van ww aan het veranderen dus mss is het tegenwoordig positiever?
En dan nog. Kom je op solicitatie met je gebruinde kop en zand onder je nagels dat je er niet meer onderuit krijgt. En dan de vraag wat doe je nu voor werk? Je zegt aspergesteker. Ik denk dat je dan keihard wordt uitgelachen en niet serieus wordt genomen.
ik verwacht dat we deze niet terug gaan horen vanmiddagquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik verwacht dat we deze niet terug gaan horen vanmiddag
quote:
Echte bazen gebruiken paintquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
Photoshop. Niet dat ze in een tutorial even vermelden dat een functie alleen in RGB modus werkt. Ik zit me al een half uur kapot te zoeken waarom het niet werkt.
Ok.quote:
want niet geschoten is altijd mis! ja toch, niet dan, rolluf?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ook niet
maar ik probeer het toch
Beste cliché ooitquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
want niet geschoten is altijd mis! ja toch, niet dan, rolluf?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry, jij bent sowieso baas. Al gebruik je corel draw <3
RGB is geschikter voor plaatjes op beelscherm, CMYK is voor drukwerk gemaakt. En wat ik aan het maken ben moet geprint worden. Maar aanpassing kan alleen in RGB modus.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet waar ik het over heb, ik wil niemand die grafische dingen doet beledigen
Ik weet dit nog van m'n oude werk in de wenskaartenindustriequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
RGB is geschikter voor plaatjes op beelscherm, CMYK is voor drukwerk gemaakt. En wat ik aan het maken ben moet geprint worden. Maar aanpassing kan alleen in RGB modus.
Ik heb Oh Well gevraagdquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er een <1977-plaatje wordt gedraaid zou mooi zijn.
Rhiannon of Oh Well pt 1 ofzo
Heldquote:
Daardoor ging ik uitzoeken welk bandje daar nu achter zat. Daarvoor had ik ze, op basis van Tango in the Night, afgeschreven als middelmaatquote:
Jaquote:
Heb jij die een?quote:
Sand in my Hoes xDquote:
Hand in my Hoes?quote:
Ik snap het wel, het besturingssysteem dat zij gebruiken op hun computers is gyrOS XDquote:
Nieuwe single he. Vind ik trouwens veel minderquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
7 mei voor het laatst op een reguliere doordeweekse dag gedraaid.
zit het verdomme net na te kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
7 mei voor het laatst op een reguliere doordeweekse dag gedraaid.
sorry, jeugdsentimentquote:
Oh, was jij het?quote:
oh, die moet ik nog even invullen! Leuk programma van Robquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:48 schreef Sersjee het volgende:
Ook te kiezen voor Rob's Mega Top 50 ding op radio 2. Idem Buffalo Bob & the Rinkelstars...
ja, ik ben die andere bekende FOK!-er op 3FMquote:
Gestemd op Heart en Roxettequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, die moet ik nog even invullen! Leuk programma van Rob
Idd...quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, The Lau is er eindelijk vandoor, heeft het knap lang volgehouden
RIP
Nee, gewoon te oud.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
Loop ik net naar de waterkoker en schenk mijn bekertje vol, is mijn Thé Lau!
Too soon?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
Loop ik net naar de waterkoker en schenk mijn bekertje vol, is mijn Thé Lau!
Too soon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Dolk in mijn rug die tweet van jequote:
ik moet iets doen om de kansen te vergroten dat er toch iets over wordt gezegdquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dolk in mijn rug die tweet van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |