quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:54 schreef Vleermuis het volgende:
Yes, weer een brilliant topic van Ome Vleermuis
Yannis Pappalamelullos.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:54 schreef Blik het volgende:
papa
lamuh-piemul-los
(streepjes zodat die het eigenlijk niet anders uit kan spreken)
Neem het dan op en zet het op het net!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:27 schreef Falco het volgende:
Morgen dus luisteren he!
sjack ships.. wie verzint hetquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:31 schreef stoepjong het volgende:
Whehehe ik heb de volgende namen aangemeldt:
Anna Bolen
Sjack Ships
en Vaas Bloemen
hihi
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:38 schreef shredder het volgende:
Wat! Ik was vandaag jarig! En Giel heeft mn naam genoemd.Als eerste zelfs.
Willem Drienschuiffen
oftewel ' wil 'm d'erin schuiven'![]()
Gefeliciteerd ja! Hij zei er later ook iets van: 'Ben ik er weer (?) ingetrapt!' Misschien ga ik de geboortedatum van Ben Gailerdanjau maar eens verzetten en kijken of ie er nu wel intrapt.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:38 schreef shredder het volgende:
Wat! Ik was vandaag jarig! En Giel heeft mn naam genoemd.Als eerste zelfs.
Willem Drienschuiffen
oftewel ' wil 'm d'erin schuiven'![]()
Ik dacht iets van "ik geloof het niet"quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
wat voor opmerking maakte hij er over?![]()
19 februari: Hessem Içlekuer (SM is lekker)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:15 schreef Loserkid het volgende:
hij zegt net dat hij er ECHT niet meer intrapt..
Wie gaat deze uitdaging met m aan?
Elke werkdag, rond 07.10 's ochtends.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:06 schreef MrTimbo.B het volgende:
hoelaat komt dat er dan steeds o en op welke dagen ?
Weet je wat ik gedaan heb; het stukje opgenomen op MD met de timer. Want om 7 uur slaap ik ook nog. En ik heb wel naar MP3 geconverteerd, maar ja heeft iemand een hostsite voor me?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Zeer simpel: An Naal
Heeft er iemand MP3's ik ga toch niet 7.10 me bedje uit
www.rapidshare.dequote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:26 schreef shredder het volgende:
Ik heb nog wel het stukje van Willem Drienschuiffen op mp3. Weet iemand waar ik 'm gratis kan hosten?
grappigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Eddy Eeds
Ja Halloquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:03 schreef GSMboy het volgende:
sorry voor de kick, maar heeft iemand nog de MP3 van Willemdrienschuiven, en van Wil Jemululzien?
Kan je dan beter spellen als Jacques Ships. Komt geloofwaardiger over.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:31 schreef stoepjong het volgende:
Whehehe ik heb de volgende namen aangemeldt:
Anna Bolen
Sjack Ships
en Vaas Bloemen
hihi
Ben De Leider.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:34 schreef GSMboy het volgende:
Verder nog leuke namen?
zaadvlekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:45 schreef GSMboy het volgende:
Seamon Staines
En Al Coholic
Leuke Bart Simpson grappen...
Bij Beavis & Butthead hadden ze er ook een hele rits.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:45 schreef GSMboy het volgende:
Seamon Staines
En Al Coholic
Leuke Bart Simpson grappen...
Is het iemand eigenlijk opgevallen dat hij na Wil Jemelulzien en de opmerking dat het rare namen waren, iets zegt dat lijkt op "cunnilingus".quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef GSMboy het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)a/giel/20050118-2.rm dus bij de 11:20
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:23 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja Hallo![]()
Gelukkig had ik 'm nog; Willem Drienschuiffen
Bestaat dat uitzendbureau gedoe nog?
En Cindyzieniezonderbrillekequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is het iemand eigenlijk opgevallen dat hij na Wil Jemelulzien en de opmerking dat het rare namen waren, iets zegt dat lijkt op "cunnilingus".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |