Als dat uit zou komenquote:
Kan goed gaan knallen idd..quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Mijn god wat een kaarten!! Het asfalt smelt onder je reet vandaan!! En wat voor een onweerscomplexen moeten daar wel niet op ontstaan (bij de juiste setting)
Het wordt vanzelf weer winterquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:39 schreef GekkePoes het volgende:
De kaartjes hebben niet eens de juiste kleuren meer om die hitte aan te geven.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:01 schreef Monopoly het volgende:
Dat warme weer zal een fantastische onweersbui maken.Mooi op het balkon zitten met bier in de hand.
Ik wilde bijna een opmerking maken dat ik niet op het asfalt zit, maar hopelijk is het 11 of 18 juli ook nog mooi weer, dan ga ik namelijk (buiten) karten, smeltend asfalt zeer dicht onder mijn reetquote:Op donderdag 25 juni 2015 02:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Mijn god wat een kaarten!! Het asfalt smelt onder je reet vandaan!! En wat voor een onweerscomplexen moeten daar wel niet op ontstaan (bij de juiste setting)
Wel op de fp iig:quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgenochtend op de voorpagina van de telegraaf. en dan ook roepen dat het KNMI dit zegt.
Gaat ook niet uitkomenquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 40+ op deze kaartjes gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |