Wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit gepiep om niks.![]()
Fryslan boppe !
Ai caramba!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij de weermannen in Spanje vast wel ja
Laat maar komen! Ik begin zo onderhand het gevoel te hebben dat ik na mijn vroege zomervakantie direct in de herfst belandt benquote:
Touw weg, gestolenquote:
Ow, ik denk dat steuln gestolen is. Dan zou vot wel iets als weg zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Moet je Djeez even vragen.
klopt ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, ik denk dat steuln gestolen is. Dan zou vot wel iets als weg zijn.
Komt denk ik van vort?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, ik denk dat steuln gestolen is. Dan zou vot wel iets als weg zijn.
Ik heb zo'n plankje aan de muur hangenquote:
Altijd fijn, die objectiviteit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Klonk het volgende:
Samengevat, het wordt een of twee dagen poepheet wat geen normaal mens lekker vindt en daarna wordt het zomer
die ken ik weer dan niet. Maar is wel geinig ja.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:28 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Ik ken deze in de versie met een steen eraan:
- steen onzichtbaar = mist
- steen weg = tornado
spreiding is enorm op de langere termijn. Samen met dat lage neerslagsignaal zal het weer van de windrichting afhangen denk ik.quote:
Ik heb er vertrouwen in, we hebben nu eindelijk wel eens een weekje stabiel zomerweer verdiend.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
spreiding is enorm op de langere termijn. Samen met dat lage neerslagsignaal zal het weer van de windrichting afhangen denk ik.
Nou ja, volgende week vrijdag naar het zuiden van Frankrijk. Het is daar nu fris volgens mijn schoonouders, 27 graden.
Ik moet het nog maar zien, feit is wel inderdaad dat de warme lucht deze kant op komt. Maar tot hoever?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in, we hebben nu eindelijk wel eens een weekje stabiel zomerweer verdiend.
morgenochtend op de voorpagina van de telegraaf. en dan ook roepen dat het KNMI dit zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |