Maar Youtube snap je wel?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat snap ik dus niks van wat is dat
Waarom adviseert YT mij allerlei nummers/bands waar ik helemaal geen behoefte aan heb?quote:
dat snap ikquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:19 schreef Treehut362 het volgende:
Swim is an album by Caribou, released in April 2010. It was his first album featuring new material since the 2008 Polaris Music Prize-winning Andorra. It featured great changes in comparison to its predecessor, deviating from the psychedelic pop sound and taking more influences from various kinds of electronic dance music, especially deep house and minimal techno.Treehut, blijf me verbazen over je, dit is fijne muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Treehut, blijf me verbazen over je, dit is fijne muziek.
Kun je instellen bij google, niks onthouden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom adviseert YT mij allerlei nummers/bands waar ik helemaal geen behoefte aan heb?
China Crisis, Talk Talk en Vangelis is natuurlijk geen muziek waar je naar wilt luisteren.
Ik verwacht een hittegolf.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooie dag vandaag, zonnetje enzo, veel beter weer dan gisteren, geen weer om te zeuren, dat laat ik vandaag aan anderen over.
Van het weekend weer gewoon 16 graden hoor.quote:
Ik kijk niet op een week.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van het weekend weer gewoon 16 graden hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Da's wel mooi gedicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een geinig nummer van Doe Maar.quote:
Dat is dit liedje van Doe Maar meer van toepassing op jou.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een geinig nummer van Doe Maar.
We hebben tijd genoeg, ik kom sowieso altijd te laat.
Ik spreek informeel dan ook altijd af dat ik tussen zo laat en zo laat kom, een marge van een half uurtje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dit liedje van Doe Maar meer van toepassing op jou.
Ik vind het een slechte gewoonte om regelmatig te laat te komen, heb daar zelf gelukkig geen last van.
Ik zie geen youtube van jou, maar ik denk dat je de lyrics van Doe Maar in je spoiler bedoelt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spreek informeel dan ook altijd af dat ik tussen zo laat en zo laat kom, een marge van een half uurtje.
Maar ik dropte die YT omdat piet zei dat ie niet op een week kijkt.
Daar heb je het al, mijn kop er weer eens helemaal niet bij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen youtube van jou, maar ik denk dat je de lyrics van Doe Maar in je spoiler bedoelt.
Gelukkig ben ik vlot van begrip vanavondquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb je het al, mijn kop er weer eens helemaal niet bij.
Jij gaat morgen niet meer naar Neil, als ik het goed onthouden heb?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vlot van begrip vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |