Bedankt voor deze info...quote:Op maandag 22 juni 2015 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al eens verteld dat mijn oudste zus mij altijd Ieniemienie noemt?
Ik word altijd blij als ik dat stukje van Tutti Ragazzi hoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Bedankt voor deze info...
Ik moest iets doen met die tekst: DJ MadMaster - Bell-Nits-Draaiorgel-Deisyy...
En vanaf nu heb je Dees ook altijd tot je beschikking...quote:Op maandag 22 juni 2015 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word altijd blij als ik dat stukje van Tutti Ragazzi hoor.
Ik zie mezelf al lopen met mijn centenbakquote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info...
Ik moest iets doen met die ingesproken tekst: DJ MadMaster - Bell-Nits-Draaiorgel-Deisyy...
Laten we het hier maar niet over je onderkaak gaan hebben...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al lopen met mijn centenbak
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het hier maar niet over je onderkaak gaan hebben...
Dat had ik al. En na The Nits mute ik het altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
En vanaf nu heb je Dees ook altijd tot je beschikking...
Ik was bolle hopquote:Op maandag 22 juni 2015 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, Ieniemienie, maar misschien maar beter ook, omdat het je bij nader inzien toch niet leek wat je verwachtte.
Had ik al eens verteld dat mijn oudste zus mij altijd Ieniemienie noemt?
Morgen weer Yoga 09:00 uurquote:
3 to go...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
maar net de 1ste dag avondvierdaagse gelopen!![]()
héérlijk
nee afgelopenquote:
tIM rOTHquote:
muziekquote:
daaromquote:
Tim Roth 1982quote:Op maandag 22 juni 2015 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik niet. David Lee Roth ken ik wel.
Dat is een hardrock-"zanger"quote:Op maandag 22 juni 2015 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik niet. David Lee Roth ken ik wel.
een student moet studerenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Top mijn huisgenoot stuurt net iemand via de telefoon een boodschap dat hij nog even wiet moet halen bij de coffeeshop...
Ik word te oud om nog in een studentenhuis te wonen.
zucht.
* ieniminimuis belt het verzorgingstehuis of ze een plekje hebben
Je bent sowieso al te oud om nog te studeren.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word te oud om nog in een studentenhuis te wonen.
Lag het aan je kleding?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Helaas ik ben niet geselecteerd om mee te gaan naar Ghana. Maar ik had het wel verwacht.
Je zal je maar een week druk maken over welke kleding je aan moet trekken. Om een goede eerste indruk te maken.quote:
Jij bent dan ook geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zal je maar een week druk maken over welke kleding je aan moet trekken.
Zie de uitnodiging dan maar als een compliment. Ze wilden je iig zien/waren benieuwd naar jou.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt nog zo goed zijn en helemaal zijn wat ze zoeken, maar als je er bij staat als een zwerver word je het ook niet.
Maar ik was gewoon niet wat ze zochten, wat ook niet zo vreemd was. Ik vond het al opmerkelijk toen ik de uiteindelijke opdracht hoorde dat ik uitgekozen was om te komen.
Studeren op internet blijft tot de mogelijkheden behoren.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent sowieso al te oud om nog te studeren.
http://law.leidenuniv.nl/(...)ersiteit-leiden.htmlquote:Op maandag 22 juni 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:19 schreef Treehut362 het volgende:
Swim is an album by Caribou, released in April 2010. It was his first album featuring new material since the 2008 Polaris Music Prize-winning Andorra. It featured great changes in comparison to its predecessor, deviating from the psychedelic pop sound and taking more influences from various kinds of electronic dance music, especially deep house and minimal techno.Ik ga 'm later beluisteren, klinkt wel goed het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het album werd erkend als een van de 100 beste albums van het decennium So Far door Pitchfork Media in augustus 2014.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga 'm later beluisteren, klinkt wel goed het verhaal.
http://www.radio49.nl/listen.plsquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het album werd erkend als een van de 100 beste albums van het decennium So Far door Pitchfork Media in augustus 2014.
http://pitchfork.com/feat(...)albums-of-2010-2014/
Een cursus begrijpend lezen raad ik je als volgende studie aan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:45 schreef drakin het volgende:
Ik heb net een studie afgerond, een cursus en cursus 2 komt in november, misschien nog een extra tussendoor in september, hoezo te oud om te studeren, wie zegt nou weer zoiets onzinnigs?
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
dat snap ik dus niks van wat is datquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/listen.pls
Houd niet van lijstjes en die andere 99 draai ik nu hier:
laat maar ik snap hetquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een cursus begrijpend lezen raad ik je als volgende studie aan.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |