Bedankt voor deze info...quote:Op maandag 22 juni 2015 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al eens verteld dat mijn oudste zus mij altijd Ieniemienie noemt?
Ik word altijd blij als ik dat stukje van Tutti Ragazzi hoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Bedankt voor deze info...
Ik moest iets doen met die tekst: DJ MadMaster - Bell-Nits-Draaiorgel-Deisyy...
En vanaf nu heb je Dees ook altijd tot je beschikking...quote:Op maandag 22 juni 2015 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word altijd blij als ik dat stukje van Tutti Ragazzi hoor.
Ik zie mezelf al lopen met mijn centenbakquote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info...
Ik moest iets doen met die ingesproken tekst: DJ MadMaster - Bell-Nits-Draaiorgel-Deisyy...
Laten we het hier maar niet over je onderkaak gaan hebben...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al lopen met mijn centenbak
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het hier maar niet over je onderkaak gaan hebben...
Dat had ik al. En na The Nits mute ik het altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
En vanaf nu heb je Dees ook altijd tot je beschikking...
Ik was bolle hopquote:Op maandag 22 juni 2015 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, Ieniemienie, maar misschien maar beter ook, omdat het je bij nader inzien toch niet leek wat je verwachtte.
Had ik al eens verteld dat mijn oudste zus mij altijd Ieniemienie noemt?
Morgen weer Yoga 09:00 uurquote:
3 to go...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
maar net de 1ste dag avondvierdaagse gelopen!![]()
héérlijk
nee afgelopenquote:
tIM rOTHquote:
muziekquote:
daaromquote:
Tim Roth 1982quote:Op maandag 22 juni 2015 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik niet. David Lee Roth ken ik wel.
Dat is een hardrock-"zanger"quote:Op maandag 22 juni 2015 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik niet. David Lee Roth ken ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |