SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je gister zei rond 21 uur had ik het zo geplanned dus.....ik ben er 9. ga proberen iets eerder te zijn.Ich hock in meinem Bonker![]()
ik vind het goedquote:Op zondag 21 juni 2015 20:07 schreef Blaadjes het volgende:
Omdat je gister zei rond 21 uur had ik het zo geplanned dus.....ik ben er 9. ga proberen iets eerder te zijn.![]()
Succes voor zometeen, gasten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
![]()
Nieuw topic, dus nogmaals! Bij deze zoek ik 3 mensen voor de Criminal Mastermind Challenge.
- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.
Ik zoek 3 personen welke gemotiveerd genoeg zijn en tijd genoeg hebben om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.
Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.
Laat het weten!
Jaqen, laat aub nog even weten of je echt wil mee doen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
In. Maar ik ben dinsdag pas weer thuis. En ik zal mn main even levelen naar 60. Zelfde rolverdelingen?quote:[img]http
okzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 21 juni 2015 20:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw topic, dus nogmaals! Bij deze zoek ik 3 mensen voor de Criminal Mastermind Challenge.
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.
Ik zoek 3 personen welke gemotiveerd genoeg zijn en tijd genoeg hebben om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.
Laat het weten!
Jaqen, laat aub nog even weten of je echt wil mee doen.![]()
Weet waar je aan begint he.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In. Maar ik ben dinsdag pas weer thuis. En ik zal mn main even levelen naar 60. Zelfde rolverdelingen?
Rolverdelingen moeten we maar even per setup/heist bekijken tijdens de oefenronde. Ik weet sowieso ook niet wat iedereen z'n sterke kanten zijn.
Nadat dat gedaan is schrijf ik het op en heb je tijdens die setup/heist voor de volgende keren dezelfde taak.
Yep. Ik stel wel voor om maximaal 1 heist per dag te doen. Anders gaat het geduld en de scherpte van de groep te snel achteruit.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint he.
Rolverdelingen moeten we maar even per setup/heist bekijken tijdens de oefenronde. Ik weet sowieso ook niet wat iedereen z'n sterke kanten zijn.
Nadat dat gedaan is schrijf ik het op en heb je tijdens die setup/heist voor de volgende keren dezelfde taak.![]()
Lijkt me geweldig als dat lukt.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yep. Ik stel wel voor om maximaal 1 heist per dag te doen. Anders gaat het geduld en de scherpte van de groep te snel achteruit.
Nou nog een 4e!My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
gefeliciteerd ouwequote:Op zondag 21 juni 2015 22:53 schreef lesleyyb het volgende:
DIT:
[ afbeelding ]
is het mooiste wat ik op mn verjaardag had kunnen krijgen. hier ga ik mooi een osiris van halen
en blij dat het eindelijk achter de rug is![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 juni 2015 22:53 schreef lesleyyb het volgende:
DIT:
[ afbeelding ]
is het mooiste wat ik op mn verjaardag had kunnen krijgen. hier ga ik mooi een osiris van halen
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Zal wel komen omdat ik een fresh install heb gedaan ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 22:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Ik heb wel allebei de bonussen.. dan moet jij hem toch ook hebben?is geen andere reden waarom ik 'm niet zou moeten krijgen.
Dit is vreemd.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
wij allebei dus. ik ga ticket aanmaken divJa sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 22:55 schreef lesleyyb het volgende:
ok, das apart...
en ineens is iedereen ook offline![]()
had direct de pest in.
en omdat het soms niet te spelen is voor mij helemaal
Doe maar idd. Rockstar gaat je die andere miljoen ook wel geven. Even vermelden met wie je in het team zat etc. en het komt vast wel goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
wij allebei dus. ik ga ticket aanmaken div
Gefeliciteerd, mensjes!
Wel eindelijk afgemaakt iddquote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Doe maar idd. Rockstar gaat je die andere miljoen ook wel geven. Even vermelden met wie je in het team zat etc. en het komt vast wel goed.
Gefeliciteerd, mensjes!
Inderdaad, eindelijk.quote:En nogmaals, die andere miljoen krijg je ook wel. Not to worry. Dus laat het je humeur niet verzieken.
Neuh doe ik ook niet. Het is maar een spelletje, maar wil toch gerechtigheidquote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk.En nogmaals, die andere miljoen krijg je ook wel. Not to worry. Dus laat het je humeur niet verzieken.
Daar ga ik ook wel vanuit dat we die krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk.En nogmaals, die andere miljoen krijg je ook wel. Not to worry. Dus laat het je humeur niet verzieken.
Maar even analyseren. Div had een reinstall en ik moest ineens opnieuw activeren. 1 plus 1 is 2 denk ik
Ich hock in meinem Bonker![]()
*telt na*quote:Op zondag 21 juni 2015 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit dat we die krijgen.
Maar even analyseren. Div had een reinstall en ik moest ineens opnieuw activeren. 1 plus 1 is 2 denk ik
Yup, klopt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
maak straks ff ticket. zit nu op lappie en moet natuurlijk weer msinfo enzo meesturen. dat zal ik maar niet van lappie doen
quote:
Kom kom, andere kant van de garage er ook bij. Wat daar staat is maar 4 miljoen!quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is teveel geld in 1 fotoMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dit betaal ik nog van m'n losgeld man.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is teveel geld in 1 foto![]()
![]()
daar staan nog een coquette,casco,surano,elegy,jester en een gewone kurumaquote:Op zondag 21 juni 2015 23:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kom kom, andere kant van de garage er ook bij. Wat daar staat is maar 4 miljoen!![]()
Euh, je wil je miljoen toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
Toch twijfels of ik wel ticket aan moet maken....Zet die ook eens op de foto dan. Laat die grote e-penis maar eens zwabberen. Ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:16 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
daar staan nog een coquette,casco,surano,elegy,jester en een gewone kuruma
Gewoon doen, Rockstar owns you, dus simpel zat. Ze gaan echt niet je geschiedenis doorspitten lijkt me?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
Toch twijfels of ik wel ticket aan moet maken....![]()
Hier, Div, stuur er anders ook maar even 1.![]()
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Edit: Blaadjes, Div, hebben jullie toevallig de Fleeca Job samen gedaan?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Jup. Dacht ik. Tijd geledenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hier, Div, stuur er anders ook maar even 1.![]()
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Edit: Blaadjes, Div, hebben jullie toevallig de Fleeca Job samen gedaan?
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Euh, je wil je miljoen toch?
[..]
Zet die ook eens op de foto dan. Laat die grote e-penis maar eens zwabberen. Ofzo.
ja jongens maar dit:quote:Op zondag 21 juni 2015 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Rockstar owns you, dus simpel zat. Ze gaan echt niet je geschiedenis doorspitten lijkt me?
en dit
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.Ich hock in meinem Bonker![]()
Dus? Wat willen ze doen? "Oh shit, je hebt een glitch gebruikt die wij niet gepatched hebben!"quote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
ja jongens maar dit:
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.eigen schuld IMHO hoor. Gaan ze volgens mij niet moeilijk over doen.
![]()
daar staat wel tegenover ik heb dit oa dus 1 mil miss gewoon als verlies nemen
die 32 miljard was geen glitch hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus? Wat willen ze doen? "Oh shit, je hebt een glitch gebruikt die wij niet gepatched hebben!"eigen schuld IMHO hoor. Gaan ze volgens mij niet moeilijk over doen.
Ik gok dat ze echt niet moeilijk gaan doenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mja was wel in de ps3 tijd dus ik ga de gok gewoon wagen![]()
![]()
Die goede oude PS3 tijd..quote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mja was wel in de ps3 tijd dus ik ga de gok gewoon wagen
Daaamn...quote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
ja jongens maar dit:
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.![]()
Zeg, kunnen jullie samen die Fleeca Job nog eens doen?
Heb van de week hier en daar wat zitten lezen over mensen die om de een of andere reden hun bonus niet kregen. En na het overnieuw doen van Fleeca Job met de persoon waar je het oorspronkelijk mee deed kregen zij alsnog hun bonus.
What's there to lose.
Over een ticket aanmaken... tsja, als ik heel eerlijk ben, als ik jouw profiel had dan deed ik maar gewoon m'n mond houden.
Doe eens lief jij.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef redboyke het volgende:
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen
dan verdien je gewoon een ban!
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef redboyke het volgende:
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen
dan verdien je gewoon een ban!
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Ik miss wel dat je sneeuw kon aanzetten in de lobby toen
Gewoon 422 miljoen uitgeven aan 'style & blabla'quote:Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Als ze je al een keer gepakt hebben dan gaan ze je echt niet nog eens pakken op een oud vergrijp.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
haha ja dat was echt wel meer. de stats in game kloppen ook niet met SC.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon 422 miljoen uitgeven aan 'style & blabla'
Ach wat the hell ik maak gewoon ticket. heb nu ook geen vermogen ofzo dus miljoentje extra is ook lekker en krijg ik een ban kan ik me even op wat anders richten.Ich hock in meinem Bonker![]()
![]()
Bij elke nieuwe pagina ga ik dit weer even spammen, anders vinden we geen 4e persoon.
Ik zoek nog 1 persoon welke gemotiveerd genoeg is en tijd genoeg heeft om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.
Laat het weten!
opzich zou ik wel willen. Kunnen we dan max 1 heist per avond afspreken en niet elke avond?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Bij elke nieuwe pagina ga ik dit weer even spammen, anders vinden we geen 4e persoon.
Ik zoek nog 1 persoon welke gemotiveerd genoeg is en tijd genoeg heeft om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.
Laat het weten!
maar ja met oefenen erbij wordt het wel een tijdrovende klus.
Mja kweet niet. doe maar niet. kan niet met zekerheid zeggen dat ik er veel tijd voor heb. sorryIch hock in meinem Bonker![]()
ticket verzonden...als ik Anna weer heb komt het vast goed en vraag ik haar nummer
Als je niet weet of je genoeg tijd hebt dan beter niet doen. Ik mik er wel op om in niet meer dan 2 weken klaar te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
opzich zou ik wel willen. Kunnen we dan max 1 heist per avond afspreken en niet elke avond?
maar ja met oefenen erbij wordt het wel een tijdrovende klus.
Mja kweet niet. doe maar niet. kan niet met zekerheid zeggen dat ik er veel tijd voor heb. sorry
We hoeven uiteraard niet elke avond een heist te doen maar ik hoop toch op in ieder geval 4 avonden in de week, anders schiet het gewoonweg niet op.
Eerste week een paar keer oefenen en rollen verdelen, tweede week er door heen.
Bluf. DM staat open voor naaktfotos van GTA godin Anna.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:02 schreef Blaadjes het volgende:
ticket verzonden...als ik Anna weer heb komt het vast goed en vraag ik haar nummer
(Wss een onderbetaalde en overbehaarde indiër)![]()
Niet naakt, maar hier heb je er een paar.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bluf. DM staat open voor naaktfotos van GTA godin Anna.
(Wss een onderbetaalde en overbehaarde indiër)![]()
http://gta.wikia.com/Anna_(GTA_Online)My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ja bedankt he nu wordt mijn droom vannacht geen mooie droom maar een behaarde nachtmerrie.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bluf. DM staat open voor naaktfotos van GTA godin Anna.
(Wss een onderbetaalde en overbehaarde indiër)
Ok dan doe ik niet mee. Seizoen is ook begonnen dus ben ik niet lekker om 3 uur thuis uit werk en wil niet avonden gebonden zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Als je niet weet of je genoeg tijd hebt dan beter niet doen. Ik mik er wel op om in niet meer dan 2 weken klaar te zijn.
We hoeven uiteraard niet elke avond een heist te doen maar ik hoop toch op in ieder geval 4 avonden in de week, anders schiet het gewoonweg niet op.
Eerste week een paar keer oefenen en rollen verdelen, tweede week er door heen.Ich hock in meinem Bonker![]()
Begrijpelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dan doe ik niet mee. Seizoen is ook begonnen dus ben ik niet lekker om 3 uur thuis uit werk en wil niet avonden gebonden zijn.
Enne, het kan altijd nog wanneer je wel tijd hebt. Dan kom ik gewoon helpen. Dus geen gemiste kansen.
Lees dat nu pas over fleeca. Gaan we zeker proberen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Daaamn...![]()
Zeg, kunnen jullie samen die Fleeca Job nog eens doen?
Heb van de week hier en daar wat zitten lezen over mensen die om de een of andere reden hun bonus niet kregen. En na het overnieuw doen van Fleeca Job met de persoon waar je het oorspronkelijk mee deed kregen zij alsnog hun bonus.
What's there to lose.
Over een ticket aanmaken... tsja, als ik heel eerlijk ben, als ik jouw profiel had dan deed ik maar gewoon m'n mond houden.
Ik kom wel mee. Ik heb tijd zatquote:Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Laat het weten!
Enige wat ik heb is dat ik rond 22:10 moet eten ivm Ramadan![]()
![]()
Gewoon een pizzatje nemen tijdens het heistenquote:Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kom wel mee. Ik heb tijd zat
![]()
Mja tis wel beter om 30-45 minuten tijd te nemen om wat te eten anders voel je je een paar uur later zo vertyftquote:Op maandag 22 juni 2015 08:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon een pizzatje nemen tijdens het heisten![]()
![]()
Sterkte!quote:Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, he!quote:Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Enige wat ik heb is dat ik rond 22:10 moet eten ivm RamadanGenoteerd. Ben je al level 60?
Ik moet standaard rond 22:30 m'n hond de deur uit doen, dus dat komt dan mooi uit.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Geen idee welke level ik ben, ik speel alleen heists met mensen van hierquote:Op maandag 22 juni 2015 10:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, he!Genoteerd. Ben je al level 60?
Ik moet standaard rond 22:30 m'n hond de deur uit doen, dus dat komt dan mooi uit.![]()
![]()
Net gechecked, level 26. Dat is veeeeeeeeel te laag.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen idee welke level ik ben, ik speel alleen heists met mensen van hier![]()
Als je nu toch alle tijd hebt, ga even flink missies doen, en golfen want je strength moet max zijn. (Strength geeft een kleine damage reduction, niet veel maar het kan het verschil zijn tussen falen of met 1 hitpoint over slagen. Of van een berg af flikkeren en de val overleven in plaats van je nek te breken.)
Golfen kun je het beste alleen doen, want anders moet je op de andere speler wachten en duurt het alleen maar langer.
Je hoeft overigens niet goed te golfen.
Je bent zo'n 2 uur tijd kwijt met golfen om je bar te vullen, dus het is ontzettend saai om te doen. Maar je krijgt er wel een hoop RP voor, dus je kunt in ieder geval lekker levelen terwijl je dit doet.
Als je echt niet wil golfen dan kun je een missie van Gerald starten (er komt geen politie voor in zijn missies) en tijdens de missie mensen op straat in elkaar slaan. Je bent dan wel veel meer tijd kwijt vermoed ik en je krijgt er geen rp voor.
Als je straks online bent, geef maar een seintje hier. Dan wil ik je wel helpen met missies. Grotere kans dat de missies slagen en je krijgt meer rp als er meerdere personen zijn.
Level 60 is absoluut het minimum. Je hebt die 60 extra hitpoints gewoon nodig. Trek hierbij heist armour aan en je hebt effectief 120 extra hitpoints. Zo kun je je nog een foutje veroorloven.
Tijdens het oefenen deze week hoef je nog geen 60 te zijn in ieder geval, dus dat scheelt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Nah, laat iemand anders dan maar, heb geen zin om te grindenEr zal vast wel iemand zijn met lvl60 die tijd heeft.
Ik speel het nog amper en om dan saaie golf shit te doen enzo gaat het er niet leuker op maken.![]()
En daarom dus: Weet waar je aan begint.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nah, laat iemand anders dan maar, heb geen zin om te grindenEr zal vast wel iemand zijn met lvl60 die tijd heeft.
Ik speel het nog amper en om dan saaie golf shit te doen enzo gaat het er niet leuker op maken.![]()
Nou, mensen, we zoeken er nog steeds 1!
Laat het weten!
Dan nog haha. Ik vast zelf af en toe eens 24 uur. En die laatste paar uur zijn altijd killing, laat staan als ik niks mocht drinkenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, heb vakantie, beetje gamen, luieren, middagdutjes, alleen wat later eten
![]()
![]()
16GB RAM besteld, morgen weer normaal gamen
B! Komt dit je bekend voor?
About damn time xDquote:Op maandag 22 juni 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
16GB RAM besteld, morgen weer normaal gamen![]()
quote:
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Tijdje geleden ook al gevraagd. Nog iemand die om en om races wil winnen? Ik moet die car mods allemaal unlocken
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2015 16:14:24 ]![]()
Ben je morgen middag thuis?quote:Op maandag 22 juni 2015 16:14 schreef d4v1d het volgende:
Tijdje geleden ook al gevraagd. Nog iemand die om en om races wil winnen? Ik moet die car mods allemaal unlockenMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Hmm. Vanavond dan maar? Vanaf morgen avond moet ik me gaan bezig houden met de heists (als we tenminste nog een 4e gaan vinden).quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dealquote:Op maandag 22 juni 2015 16:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hmm. Vanavond dan maar? Vanaf morgen avond moet ik me gaan bezig houden met de heists (als we tenminste nog een 4e gaan vinden).
Ik ga even informeren hoelaat het eten hier op tafel staat. Deze race toch?![]()
Yeap.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deal
Ik ga even informeren hoelaat het eten hier op tafel staat. Deze race toch?
Moet jij nog 45 races en een beetje om auto upgrades te unlocken? Ga jij anders even met David rijden dan!quote:Dank. Ken je toevallig nog iemand die z'n naam in dat plaatje wil hebben?quote:
wanhoop gespotquote:Op maandag 22 juni 2015 17:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Moet jij nog 45 races en een beetje om auto upgrades te unlocken? Ga jij anders even met David rijden dan!
[..]
Dank. Ken je toevallig nog iemand die z'n naam in dat plaatje wil hebben?![]()
![]()
Goed gezien.quote:
Nee dat is het aantal rondes voor alle prestatie upgrades.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Moet jij nog 45 races en een beetje om auto upgrades te unlocken? Ga jij anders even met David rijden dan!
Edit: 50 overwinningen dus als je vanaf 0 begint.![]()
Top, dat wordt wel doorbijtenquote:Op maandag 22 juni 2015 18:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee dat is het aantal rondes voor alle prestatie upgrades.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2015 18:15:22 ]![]()
Ik ook, want we missen nog een 4e. x)quote:Op maandag 22 juni 2015 18:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Jolly ik heb wel een en andere twijfels maar daar DM ik je morgen wel even over.
Nou ja, ik lees het wel.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Jaaaa die comedy club! I've been therequote:Op maandag 22 juni 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
16GB RAM besteld, morgen weer normaal gamen
B! Komt dit je bekend voor?
Zin om later te kijken of we die 1 mil krijgen als we nog een keer fleeca doen?Ich hock in meinem Bonker![]()
Hmm, ja eigenlijk wel. Maar ook weer nietquote:Op maandag 22 juni 2015 19:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaaa die comedy club! I've been there
Zin om later te kijken of we die 1 mil krijgen als we nog een keer fleeca doen?![]()
Kom kom, Fleeca job, 45 minuten ben je er klaar mee.
Ik hou van directe duidelijke mensen.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, ja eigenlijk wel. Maar ook weer niet
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou van directe duidelijke mensen.
Hehe, nee is goedGa morgen de pc weer opnieuw installeren enzulks dus voordat ik daar weer iets mee verneuk
Wie spät?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Zeg maar maakt mij niet uitquote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, nee is goedGa morgen de pc weer opnieuw installeren enzulks dus voordat ik daar weer iets mee verneuk
Wie spät?Ich hock in meinem Bonker![]()
Nou, ik heb de loyalty-bonus na de Fleeca-job. B. niet
Je hebt die ticket nog toch?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Haha kan ookquote:Op maandag 22 juni 2015 21:07 schreef Blaadjes het volgende:
Ze bekijken het maar zoek wel een glitch.
Nee zou je het hier even uit willen leggen?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er staat bij jou nog veel meer open.If you know what I mean.
Nee, dat komt wel vanavond, of anders morgen.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zou je het hier even uit willen leggen?![]()
![]()
PC gamen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
ok ik heb de tijdquote:Op maandag 22 juni 2015 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat komt wel vanavond, of anders morgen.
Genoeg om al z'n upgrades te hebben in ieder geval. En ik kan geen Criminal Records meer zien.quote:
Met LompeHork in 1 zit 93 rondjes gereden toenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Genoeg om al z'n upgrades te hebben in ieder geval. En ik kan geen Criminal Records meer zien.![]()
![]()
Mooie avond was dat welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met LompeHork in 1 zit 93 rondjes gereden toenMoet ik hier iets raars zien?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
tis geen 1 miljoen glitch maar ja je moet wat
[ afbeelding ]
Nette outfit overigens.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooie avond was dat wel
[..]
Moet ik hier iets raars zien?
Nette outfit overigens.
Je hebt er niet veel aan maar toch leuk als je mensen uitnodigt in je huis
Tornado, Flash, het lijkt me sterk als we voor vanavond of uberhaubt nog een 4e persoon vinden dus ik stel eigenlijk voor om het voorlopig maar uit te stellen.
Ik had het stiekem ook wel verwacht. Er zijn uberhaubt nog weinig fokkers online, laat staan die-hards die hier aan willen beginnen (of niet aan kunnen beginnen ivm tijd).
Jammer, ik had er absoluut zin in.
Ik kan nog een poging doen om bijvoorbeeld hier een vierde persoon te zoeken, maar ik wil wel van jullie weten of jullie daar o.k. mee zijn.
Weet je wel waarvoor?quote:![]()
Ik zoek 3 personen welke de heists minimaal 1x gespeeld hebben, gemotiveerd genoeg zijn en tijd genoeg hebben om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn.
De criminal mastermind challenge eist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen, maar dit is niet persé nodig.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt. Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
Nou ja, ik hoor het graag. Maar weet alsjeblieft zeker of je de tijd en het geduld hiervoor hebt!
Oh shit, dan skip ik toch eventjes. Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn dat ik een avond niet aanwezig ben en dan het spel stil ligt![]()
![]()
Ook afgevangen. Dit is een kwestie van teamwork.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Blaadjes het volgende:
the horror als in in pacific dood gaat bij motoren(met KERS ja)jatten doodgaat
- Dikke heist armour dragen.
- Altijd samen weg rijden, niet 1 voor 1.
- Niet de eerste rechts maar de 2e rechts ivm minder weerstand.
- Bij elkaar blijven. Als 1 iemand op z'n bek gaat blijven de anderen in de buurt om vijanden weg te schieten. Als niemand helpt dan is de crasher inderdaad dood.
Met die heist armour kun je ontzettend veel hebben dus deze missie is geen probleem mits mensen op hun teamgenoten letten.
Ik heb elke setup en heist helemaal doordacht! KAN bijna NIET mis gaan.![]()
Alleen die straaljager en vuilniswagen missies hebben een wat hoger risico, maar niet onoverkomelijk.
Een avond is niet erg. Maar het zou fijn zijn als je iig 4 avonden per week beschikbaar bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:51 schreef LompeHork het volgende:
Oh shit, dan skip ik toch eventjes. Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn dat ik een avond niet aanwezig ben en dan het spel stil ligt
Goed puntquote:Dat is volgens mij nog wel te doen. Ik neem het nog even in overweging, laat het je vanavond wel even weten. (kan ik even een inschatting van m'n tijd maken)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Een avond is niet erg. Maar het zou fijn zijn als je iig 4 avonden per week beschikbaar bent.![]()
Is goed. Zou tof zijn! Maar liever dat je niet zeker bent en nee zegt dan ja zegt en 2 weken met vakantie gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Dat is volgens mij nog wel te doen. Ik neem het nog even in overweging, laat het je vanavond wel even weten. (kan ik even een inschatting van m'n tijd maken)
Ok, ik heb dus GTA V, zelfs een strategy guide, maar toen kwam the witcher en eigenlijk heb ik het nauwelijks gespeeld.
Toch opzoek naar een nieuw online spelletje, is dit iets om mee te beginnen?![]()
![]()
Hmm, ligt er aan. Momenteel wordt er ontzettend veel gecheat in public lobbies en deze cheaters kunnen je speelplezier ontzettend vergallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Plamboom het volgende:
Ok, ik heb dus GTA V, zelfs een strategy guide, maar toen kwam the witcher en eigenlijk heb ik het nauwelijks gespeeld.
Toch opzoek naar een nieuw online spelletje, is dit iets om mee te beginnen?
Dus het beste is met een crew online te spelen in een private lobby, anders haal je er weinig plezier uit.
Ik hoop nog steeds dat er een dag komt waar R* eindelijk z'n shit eens op orde heeft.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Nouja ik ben geloof ik level 44 dus dan zou ik nog 16 levels moeten gaan zitten grinden om mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Tornado, Flash, het lijkt me sterk als we voor vanavond of uberhaubt nog een 4e persoon vinden dus ik stel eigenlijk voor om het voorlopig maar uit te stellen.
Ik had het stiekem ook wel verwacht. Er zijn uberhaubt nog weinig fokkers online, laat staan die-hards die hier aan willen beginnen (of niet aan kunnen beginnen ivm tijd).
Jammer, ik had er absoluut zin in.
Ik kan nog een poging doen om bijvoorbeeld hier een vierde persoon te zoeken, maar ik wil wel van jullie weten of jullie daar o.k. mee zijn.![]()
Gotcha? zin om te racen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdens het oefenen is dat niet zo'n probleem. Dan krijg je er ook nog een hoop levels bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nouja ik ben geloof ik level 44 dus dan zou ik nog 16 levels moeten gaan zitten grinden om mee te kunnen doen.
Ik vind het ook geen probleem om samen even een partij missies te doen, want dan level je ook als een raket.
Maar voor het echtje vind ik level 60 toch echt een minimum. Niet alleen voor de hitpoints, maar ook voor de heavy armour die je dan hebt unlocked en ook genoeg armours bij je kunt dragen indien nodig.
Wat ik ook belangrijk vind is dat je strength vol is. Dat moet Tornado ook nog doen.
Met een volle strength bar verlies je minder health wanneer je geraakt wordt en heb je minder schade van op je bek gaan door een motor ongeluk enzovoorts. Je houdt het gewoon langer uit. Ik merk het verschil enorm met mijn poppetje. Af en toe ga ik zo enorm op m'n bek en ik heb maar een schram. Terwijl m'n andere poppetje zo dood is.
Hiervoor moet je dus wel een paar uur golfen of mensen in elkaar slaan. Of met iemand tennissen.
Dit lijkt misschien allemaal gezeur, maar het plan is om door 5 heists heen te gaan zonder een enkele keer dood te gaan en het risico moet gewoon zoveel mogelijk beperkt worden.
Stel dat we bijna bij het einde zijn en die lectro bikes moeten stelen. En je gaat onderuit en je overleeft de crash niet omdat je poppetje geen strength had getrained en zo slap is als een vaatdoek. Da's gewoon zonde.
Terug trekken mag altijd uiteraard. No hard feelings. Maar wil je wel dan ben ik beschikbaar om je te helpen een beetje te powerlevelen. Het enige wat jij nodig hebt is tijd en motivatie.
We gaan voor 10 miljoen, en da's iets wat R* niet zonder moeite weg geeft. Ze hebben liever dat je een shark card koopt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef d4v1d het volgende:
Gotcha? zin om te racen?Nou, mijn poppetje heeft nog niet genoeg races gedaan, dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar evengoed nee.Misschien dat ik over een paar maanden of zelfs een jaar eens denk om het spel opnieuw te spelen. En dan ga ik poppetje 2 pas levelen.
Ahjo, racen is toch leukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou, mijn poppetje heeft nog niet genoeg races gedaan, dus...![]()
Maar evengoed nee.Misschien dat ik over een paar maanden of zelfs een jaar eens denk om het spel opnieuw te spelen. En dan ga ik poppetje 2 pas levelen.
![]()
![]()
Ik wil ook nog wat levelen, mag ik misschien dan meedoen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Tijdens het oefenen is dat niet zo'n probleem. Dan krijg je er ook nog een hoop levels bij.
Ik vind het ook geen probleem om samen even een partij missies te doen, want dan level je ook als een raket.
Maar voor het echtje vind ik level 60 toch echt een minimum. Niet alleen voor de hitpoints, maar ook voor de heavy armour die je dan hebt unlocked en ook genoeg armours bij je kunt dragen indien nodig.
Wat ik ook belangrijk vind is dat je strength vol is. Dat moet Tornado ook nog doen.
Met een volle strength bar verlies je minder health wanneer je geraakt wordt en heb je minder schade van op je bek gaan door een motor ongeluk enzovoorts. Je houdt het gewoon langer uit. Ik merk het verschil enorm met mijn poppetje. Af en toe ga ik zo enorm op m'n bek en ik heb maar een schram. Terwijl m'n andere poppetje zo dood is.
Hiervoor moet je dus wel een paar uur golfen of mensen in elkaar slaan. Of met iemand tennissen.
Dit lijkt misschien allemaal gezeur, maar het plan is om door 5 heists heen te gaan zonder een enkele keer dood te gaan en het risico moet gewoon zoveel mogelijk beperkt worden.
Stel dat we bijna bij het einde zijn en die lectro bikes moeten stelen. En je gaat onderuit en je overleeft de crash niet omdat je poppetje geen strength had getrained en zo slap is als een vaatdoek. Da's gewoon zonde.
Terug trekken mag altijd uiteraard. No hard feelings. Maar wil je wel dan ben ik beschikbaar om je te helpen een beetje te powerlevelen. Het enige wat jij nodig hebt is tijd en motivatie.
We gaan voor 10 miljoen, en da's iets wat R* niet zonder moeite weg geeft. Ze hebben liever dat je een shark card koopt.Je hoeft niet bang te zijn dat ik mee wil doen met je crimnal mastermind challenge
![]()
![]()
Ik kan niemand zo ver krijgen GTA op PC te kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hmm, ligt er aan. Momenteel wordt er ontzettend veel gecheat in public lobbies en deze cheaters kunnen je speelplezier ontzettend vergallen.
Dus het beste is met een crew online te spelen in een private lobby, anders haal je er weinig plezier uit.
Ik hoop nog steeds dat er een dag komt waar R* eindelijk z'n shit eens op orde heeft.![]()
En als ik hier mensen wil joinen moet ik minimaal level weetikwat zijn en alles al gedaan hebben ofniet?![]()
![]()
Jij had sowieso mee mogen doen hoor. Je bent momenteel nog een ongeleid projectiel naar mijn mening, maar je hebt inmiddels door hoe je rustig een heli landt dus je kunt ander gedrag aanleren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wat levelen, mag ik misschien dan meedoen?Je hoeft niet bang te zijn dat ik mee wil doen met je crimnal mastermind challenge
![]()
En uiteraard mag je mee doen met missies, waarom zou dat niet mogen.Nee hoor, geen minimale levels of wat dan ook nodig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef Plamboom het volgende:
En als ik hier mensen wil joinen moet ik minimaal level weetikwat zijn en alles al gedaan hebben ofniet?
Toevallig willen een aantal mensen van ons een specifieke challenge doen. Hiervoor zijn wat vereisten voor nodig, maar dit is een hoge uitzondering.
Edit: Als je in de crew wil, geef maar een seintje (en je social club id). Dan voeg ik of iemand anders je vanavond even toe.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jolly_Reaper op 23-06-2015 14:14:06 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jij had sowieso mee mogen doen hoor. Je bent momenteel nog een ongeleid projectiel naar mijn mening, maar je hebt inmiddels door hoe je rustig een heli landt dus je kunt ander gedrag aanleren.![]()
En uiteraard mag je mee doen met missies, waarom zou dat niet mogen.
[..]
Nee hoor, geen minimale levels of wat dan ook nodig.
Toevallig willen een aantal mensen van ons een specifieke challenge doen. Hiervoor zijn wat vereisten voor nodig, maar dit is een hoge uitzondering.
Edit: Als je in de crew wil, geef maar een seintje (en je social club id). Dan voeg ik of iemand anders je vanavond even toe.
roep maar als je een keer missies gaat doen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 14:23:46 ]![]()
Ja, ik ga niemand roepen natuurlijk. Zorg maar gewoon dat je vaker online bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee
roep maar als je een keer missies gaat doen
En dan zeker in public lobby's vol met hackers kuttenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, ik ga niemand roepen natuurlijk. Zorg maar gewoon dat je vaker online bent.![]()
![]()
Je kan zelf ook een crew sessie of invite only sessie starten, lieverd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeker in public lobby's vol met hackers kutten
Eerst naar Story Mode, ESC, Online, Play Online, Invite Only/Crew/Friend sessie starten.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
ja dat snap ik, maar als er dan dus niemand online is zit je zelf een beetje in je uppie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je kan zelf ook een crew sessie of invite only sessie starten, lieverd.
Eerst naar Story Mode, ESC, Online, Play Online, Invite Only/Crew/Friend sessie starten.![]()
![]()
Dat is een risico inderdaad. Maar je kan ook van te voren even vragen op het forum of iemand zin heeft om te joinen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar als er dan dus niemand online is zit je zelf een beetje in je uppie?
Daarnaast kun je in je eentje ook prima levelen. Heb ik ook grotendeels gedaan door het herhalen van missies die je in je eentje kunt spelen.
Dat raakte je toch ook wel beu op den duur?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat is een risico inderdaad. Maar je kan ook van te voren even vragen op het forum of iemand zin heeft om te joinen.
Daarnaast kun je in je eentje ook prima levelen. Heb ik ook grotendeels gedaan door het herhalen van missies die je in je eentje kunt spelen.Ich hock in meinem Bonker![]()
wut sinds wanneer zie jij blauwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat raakte je toch ook wel beu op den duur?![]()
![]()
Vanavond heisten. Welke maakt mij vrij weinig uit, ik wil geld
- d4v1dquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
haha goed plan. wie kunnen we hier nog meer bij betrekken? Miss kan Divje mod worden op KPD of SEX?quote:Ich hock in meinem Bonker![]()
KELquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha goed plan. wie kunnen we hier nog meer bij betrekken? Miss kan Divje mod worden op KPD of SEX?![]()
![]()
Misschien kunnen we d4v1d ronselen voor CRE, écht wat voor hem.![]()
![]()
Wow... een blauwe blaadjes?![]()
Ik ga nu voor het eerst sinds lange tijd weer GTA opstarten, nadat hij met 10 kb/s de updates download natuurlijk![]()
![]()
dit moet wel een complot zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ga nu voor het eerst sinds lange tijd weer GTA opstarten, nadat hij met 10 kb/s de updates download natuurlijk![]()
![]()
Als je gewoon niet wilt spelen mag je dat ook zeggen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef dolf1010 het volgende:
![]()
Niet beu genoeg om jou voorbij te gaan qua level.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat raakte je toch ook wel beu op den duur?![]()
Staat je goed hoor, dat blauw. Giroblauw past bij jou.Ik wilde eigenlijk vanavond gaan oefenen met de groep, maar gezien we technisch gezien nog geen groep hebben vind ik het prima. Daarnaast moeten Tornado en Flash op golfles.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:03 schreef d4v1d het volgende:
Vanavond heisten. Welke maakt mij vrij weinig uit, ik wil geld
- d4v1d
- d4v1d
- Horkjen
- Gotcha
- {vul jou naam hier in en maak kans op een geweldige avond met bovenstaande 3 mensen}
Om 20:00 ofzo starten we dan.![]()
Jaqen, als je ook mee doet met die heist dan kun je ook gelijk lekker levelen.
ik doe wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:15 schreef d4v1d het volgende:
- d4v1d
- Horkjen
- Gotcha
- {vul jou naam hier in en maak kans op een geweldige avond met bovenstaande 3 mensen}
Om 20:00 ofzo starten we dan.![]()
Ik moet alles nog doen ik ben nog altijd in de SP bezig maar t schiet niet op, ben te veel aan t rondkloten
Online kan ik geen cargoplanes spawnen.quote:
Nouja, kan wel maar dan word ik gebanned
Waar kan ik solliciteren? Oh nee laat maar, dat is niet mijn ding. KPDquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KEL![]()
![]()
Misschien kunnen we d4v1d ronselen voor CRE, écht wat voor hem.
![]()
Special Crate drop vandaag opgepikt. Zo speciaal vind ik dat shirt nou ook weer niet...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
ik vind je er best special uitzien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Special Crate drop vandaag opgepikt. Zo speciaal vind ik dat shirt nou ook weer niet...Ich hock in meinem Bonker![]()
Het meest speciale was dat ik op een public server zat met maar 5 mensen, zonder hackers/scriptkiddies en een in-game special crate drop binnen 2 uur werd aangekondigd toen ik de lobby binnenkwam. Niemand behalve wat AI-enemies die bij de krat aanwezig waren..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Als ik om 5 uur op zou moeten was ik geeneens zo lang doorgegaan als jij nuquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat laatste stukje morgen maar hoor5 uur op
Morgenaovnd vind ik prima.![]()
Groot gelijk, goos.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat laatste stukje morgen maar hoor5 uur op
Ik schoot iemand dood in pak die zijn pistool trok, dit was gewoon een net pak. Was geen politie en had ook geen bruine kleding zoals die twee beveiligers in het begin. Was dit een burger?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iemand schoot sowieso 1 kogel op een omstander. Ander gebeurt dit niet.zoja, waarom bleef die lutser niet liggen. Im schoot gewoon op de grond en plafond, indimidatiebalkje was op dat mkment 3/4e vol volgensmij, djs dat kon nket missen.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 00:00:14 ]![]()
Ongecontroleerde actie dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik schoot iemand dood in pak die zijn pistool trok, dit was gewoon een net pak. Was geen politie en had ook geen bruine kleding zoals die twee beveiligers in het begin. Was dit een burgeroh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Dat betekent dus dat de intimidatie balk teveel leeg was gelopen, anders gebeurt dit niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik schoot iemand dood in pak die zijn pistool trok, dit was gewoon een net pak. Was geen politie en had ook geen bruine kleding zoals die twee beveiligers in het begin. Was dit een burger
Zodra je de gijzelaars niet onder controle hebt gaan ze rare dingen doen. De bankmedewerkers trekken aan de bel en 1 van de burgers heeft dus schijnbaar een pistool bij zich.
Als ik een pistool bij me had, in een bank stond en 1 van de overvallers gedraagt zich als een pussy dan schoot ik hem ook overhoop.(Ware het niet dat we in NL wonen en ik dus ook gewoon de bak in zou mogen.
)
Ik snap alleen niet waarom het zover kwam. En twee keer zelfs.
Ik heb tig keer die gijzelaars moeten onderdrukken en dit is gewoon te makkelijk. Gewoon tegen muren of de grond blijven schieten en het balkje vol houden.
Ja ik heb die pacific ook eerder gedaan, met jullie zelfs en dat ging gewoon vlekkeloos.
En zie edit. Die balk was redelijk vol
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 00:11:11 ]![]()
Ik zorg zelf altijd dat het balkje niet eens een milimeter leeg loopt. Heb geen idee wanneer gijzelaars moeilijk gaan doen, of dit gebeurt tijdens het leeg lopen van het balkje of wanneer het balkje echt leeg is. Ik blijf gewoon schieten.
Nou ja, morgen weer een kans.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ja mn kat wou mn kamer uit dus keek 15 seconde niet io mn scherm.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zorg zelf altijd dat het balkje niet eens een milimeter leeg loopt. Heb geen idee wanneer gijzelaars moeilijk gaan doen, of dit gebeurt tijdens het leeg lopen van het balkje of wanneer het balkje echt leeg is. Ik blijf gewoon schieten.
Nou ja, morgen weer een kans.![]()
![]()
Gast.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja mn kat wou mn kamer uit dus keek 15 seconde niet io mn scherm.Nou, de oorzaak is gevonden.
Haha, hadden we die maar gedaan. Iemand van ons was tot 2x toe niet imponerend genoeg voor de gijzelaars en daarna moest iemand hoog nodig naar bed dus de heist staat nog open.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:21 schreef lesleyyb het volgende:
jullie mogen dan pacific standard gedaan hebben, ik heb mn sabre turbo terug <3
Zo zie je maar....je kan nog zo goed plannen maar er is maar 1 kat nodig om het te laten mislukken.
die moet je aaien en voer geven zodat jij voor ze kan zorgen en ze lief en schattig kunnen gaan doen bij jouquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker niet. Katten zijn leuk!
Behalve die in mijn tuin komen dan.![]()
ja maar voor mijn vogels zijn ze minder lief en schattig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
die moet je aaien en voer geven zodat jij voor ze kan zorgen en ze lief en schattig kunnen gaan doen bij jou
Vogelsquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja maar voor mijn vogels zijn ze minder lief en schattig.![]()
![]()
En eerder zeri je nog drie-kwart vol. En je zei dat je 15 seconden wat anders aan het doen was. Als je 15 seconden iets anders aan het doen bent dan blijft dat balkje echt niet vol. Zit niet zo te liegen, man.quote:![]()
![]()
Het is echt niet erg om fouten te maken, doen we allemaal, maar kom er in ieder geval voor uit zodat we er allemaal wat van leren.
Ik hoop het.quote:
Oeh, FITTI!
Anyway, kan weer gewoon met 30-40 fps spelen ipv de 10-20 fps die ik haalde tijdens Fleeca met B.
Tijdens Pacific finale ook een paar van die momentjes.
Niks fitti, ik word alleen nogal chagrijnig als mensen eerst het een en dan weer het ander zeggen want daar kan ik niks mee, en daar heeft David soms een handje van.quote:
Ik vind hem verder een fijne knul hoor. Behalve dan dat hij me vaak zomaar afmaakte, maar dat heeft ie inmiddels afgeleerd.
Aww. *krul over de bol*quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niks fitti, ik word alleen nogal chagrijnig als mensen eerst het een en dan weer het ander zeggen want daar kan ik niks mee, en daar heeft David soms een handje van.
Ik vind hem verder een fijne knul hoor. Behalve dan dat hij me vaak zomaar afmaakte, maar dat heeft ie inmiddels afgeleerd.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:
quote:![]()
Had je je andere miljoen al gekregen van rukster?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Lees het topic, ik wel. B nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
Had je je andere miljoen al gekregen van rukster?
Had die post gemist. Mijn oprechte excuses.quote:![]()
Nou ja, mooi iig.
Geaccepteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Had die post gemist. Mijn oprechte excuses.![]()
Nou ja, mooi iig.
Pfew, kom ik daar even goed mee weg zeg.quote:
Door het oog van de speld in de hooiberg!quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Pfew, kom ik daar even goed mee weg zeg.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wil je hem straks nog eens doen? Maar dan host jij...voor mn miljoentje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:52 schreef Divje het volgende:
Oeh, FITTI!
Anyway, kan weer gewoon met 30-40 fps spelen ipv de 10-20 fps die ik haalde tijdens Fleeca met B.
Tijdens Pacific finale ook een paar van die momentjes.Ich hock in meinem Bonker![]()
Kan het niet zo snel vinden maar kun je de map voor opgenomen video veranderen? Draai GTA en mn C-schijf van een 128GB SSD en daar is niet veel ruimte voor video meer over.
Oh en kan iemand me in de clan inviten? SapporoNL is de username.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wil je hem straks nog eens doen? Maar dan host jij...voor mn miljoentje.Ja hoor
Geen idee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
Kan het niet zo snel vinden maar kun je de map voor opgenomen video veranderen? Draai GTA en mn C-schijf van een 128GB SSD en daar is niet veel ruimte voor video meer over.
Oh en kan iemand me in de clan inviten? SapporoNL is de username.
En: Check.Sup, daaaawg.quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Gedaan. Welkomquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
Oh en kan iemand me in de clan inviten? SapporoNL is de username.![]()
![]()
Nog even verder zoeken dan, misschien kan het ergens in een .ini ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Geen idee.
En: Check.
[..]
Sup, daaaawg.
En thanks.![]()
quote:Tuuuuuurbooooooooooo!
Wrijf het er anders maar in hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Jaqen was eerder, kreeg zijn invite net
Ja ik zit niet te liegen manquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
En eerder zeri je nog drie-kwart vol. En je zei dat je 15 seconden wat anders aan het doen was. Als je 15 seconden iets anders aan het doen bent dan blijft dat balkje echt niet vol. Zit niet zo te liegen, man.![]()
![]()
Het is echt niet erg om fouten te maken, doen we allemaal, maar kom er in ieder geval voor uit zodat we er allemaal wat van leren.
[..]
Ik hoop het.![]()
![]()
Divje, muil houden of je krijgt een golfclub in je bakkes
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 12:25:53 ]![]()
Arrrhhh! Those be fightin' words!quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Shiver me timbers!quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Arrrhhh! Those be fightin' words!
[ afbeelding ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Waar is dit eigenlijk een reactie op.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie dit als een uitdaging om te gaan golfen.
Heb een vette deathmatch gevonden bovenop de Maze Bank, Speedy en z'n crew hebben t ook op Youtube staan. Episch
En weer wat goede races. Ahhh,
[ Bericht 6% gewijzigd door Divje op 24-06-2015 12:43:15 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Oh, David, die moeten wij een keer doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb een vette deathmatch gevonden bovenop de Maze Bank, Speedy en z'n crew hebben t ook op Youtube staan. Episch
Ik wil ook mee doen!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Oh, David, die moeten wij een keer doen.
Ben ook op zoek naar die Adversary mode custom jobs, speciaal voor jou Jolly
Gevonden.
Niemand onlinemeh
[ Bericht 3% gewijzigd door Divje op 24-06-2015 13:10:44 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Eh? Wil online en krijg de optie om character transfer te doen?
Laat maar, gta doet gwn raar.
Wat wél gefixed is, m'n user radio
Je bedoelt die jobs waar 1 team moet snipen en het andere team op een gare springschans het ene team omver moet rijden?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook mee doen!!
Ben ook op zoek naar die Adversary mode custom jobs, speciaal voor jou Jolly
Nee dank, ik pas.![]()
Maar die adversary jobs van R* zijn misschien wel leuk. Moeten we nog steeds een keer doen.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Nee dat de ene op de fiets moet vluchten voor de ander in een truck.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je bedoelt die jobs waar 1 team moet snipen en het andere team op een gare springschans het ene team omver moet rijden?
Nee dank, ik pas.![]()
Maar die adversary jobs van R* zijn misschien wel leuk. Moeten we nog steeds een keer doen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat de ene op de fiets moet vluchten voor de ander in een truck.![]()
![]()
![]()
![]()
Die's van R*, niet? Van Martin. Nou, kom maar op, ik ga wel fietsen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat de ene op de fiets moet vluchten voor de ander in een truck.
Ik rij je wel over!quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Die's van R*, niet? Van Martin. Nou, kom maar op, ik ga wel fietsen.
Niet allemaal tegelijk!quote:
Wat ben ik toch geliefd hier.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk!
Wat ben ik toch geliefd hier.
Yep, om 20:00.quote:
Mijn steam werkt weer. Doorlopen mensen, niks aan de hand
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 19:56:32 ]![]()
Ik krijg een request van ene wauturr. Wie is dat?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dat ben ik, heb GTA net aangeschaft.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik krijg een request van ene wauturr. Wie is dat?![]()
Okidoke. Welkom.quote:
Ik kom wel ff.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef d4v1d het volgende:
wie komt er even de pacific met ons afmaken?![]()
ik kan wel als er nog iemand nodig isquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef d4v1d het volgende:
wie komt er even de pacific met ons afmaken?![]()
randoms zijn soms zulke retards, doe een pacific standard, leg de tactiek uit. dat 3 schieten en degene met het geld blijft in cover. wie gaat als eerste naar buiten? degene met het geld met een rocket launcher waarmee ie zichzelf opblaast -_-![]()
Sorry, we zitten in een heist.quote:
Nieuwe bug: Zonder gijzelaars dood te maken de bank uit, onderweg ook geen noose tegen gekomen. Bij de motoren aangekomen opeens overal noose.
Ik snap er echt niks van.
Heb wel eens met een motor naar het einde gereden, prima te doen.
Maar niet te doen met die noose gasten.
We hebben het opgegeven. Morgen misschien weer.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
100 meter van die dinghy crasht het spel van d4v1d.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
100 meter van die dinghy crasht het spel van d4v1d.Ik kon mezelf wel slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
100 meter van die dinghy crasht het spel van d4v1d.smoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bed ook lekker ipv fleeca
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon mezelf wel slaanIk lach altijd heel ongecontroleerd. stilletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
True true.quote:
Bedoelde meer dat wij al paar keer gefaald hebben met Fleeca
Dus ssshhhhh
flaresquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
True true.
Bedoelde meer dat wij al paar keer gefaald hebben met Fleeca
Dus ssshhhhh![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon mezelf wel slaanJa, wij konden jou ook slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 23:01:22 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: