quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat de ene op de fiets moet vluchten voor de ander in een truck.
Die's van R*, niet? Van Martin. Nou, kom maar op, ik ga wel fietsen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat de ene op de fiets moet vluchten voor de ander in een truck.
Ik rij je wel over!quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Die's van R*, niet? Van Martin. Nou, kom maar op, ik ga wel fietsen.
Niet allemaal tegelijk!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk!
Wat ben ik toch geliefd hier.
Yep, om 20:00.quote:
Dat ben ik, heb GTA net aangeschaft.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik krijg een request van ene wauturr. Wie is dat?
Okidoke. Welkom.quote:
Ik kom wel ff.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef d4v1d het volgende:
wie komt er even de pacific met ons afmaken?
ik kan wel als er nog iemand nodig isquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef d4v1d het volgende:
wie komt er even de pacific met ons afmaken?
Sorry, we zitten in een heist.quote:
100 meter van die dinghy crasht het spel van d4v1d.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
100 meter van die dinghy crasht het spel van d4v1d.Ik kon mezelf wel slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
100 meter van die dinghy crasht het spel van d4v1d.smoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bed ook lekker ipv fleeca
Ich hock in meinem Bonker
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon mezelf wel slaanIk lach altijd heel ongecontroleerd. stilletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
True true.quote:
flaresquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
True true.
Bedoelde meer dat wij al paar keer gefaald hebben met Fleeca
Dus ssshhhhh
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon mezelf wel slaanJa, wij konden jou ook slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 23:01:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |