abonnement Unibet Coolblue
pi_153733172
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Blaadjes het volgende:

ja jongens maar dit:

[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.
Daaamn... :{

Zeg, kunnen jullie samen die Fleeca Job nog eens doen?
Heb van de week hier en daar wat zitten lezen over mensen die om de een of andere reden hun bonus niet kregen. En na het overnieuw doen van Fleeca Job met de persoon waar je het oorspronkelijk mee deed kregen zij alsnog hun bonus.

What's there to lose.

Over een ticket aanmaken... tsja, als ik heel eerlijk ben, als ik jouw profiel had dan deed ik maar gewoon m'n mond houden. :@
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153733181
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen :')

dan verdien je gewoon een ban! :P
pi_153733211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef redboyke het volgende:
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen :')

dan verdien je gewoon een ban! :P
Doe eens lief jij. o|O
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153733316
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef redboyke het volgende:
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen :')

dan verdien je gewoon een ban! :P
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Ik miss wel dat je sneeuw kon aanzetten in de lobby toen :'(
Ich hock in meinem Bonker
pi_153733353
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Ik miss wel dat je sneeuw kon aanzetten in de lobby toen :'(
Gewoon 422 miljoen uitgeven aan 'style & blabla' :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153733444
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Ik miss wel dat je sneeuw kon aanzetten in de lobby toen :'(
Als ze je al een keer gepakt hebben dan gaan ze je echt niet nog eens pakken op een oud vergrijp. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153733460
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Gewoon 422 miljoen uitgeven aan 'style & blabla' :D
haha ja dat was echt wel meer. de stats in game kloppen ook niet met SC.

Ach wat the hell ik maak gewoon ticket. heb nu ook geen vermogen ofzo dus miljoentje extra is ook lekker en krijg ik een ban kan ik me even op wat anders richten.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 21 juni 2015 @ 23:45:14 #58
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153733499
damn, een voltic + dak ziet er zoooo goed uit :P
pi_153733866


Bij elke nieuwe pagina ga ik dit weer even spammen, anders vinden we geen 4e persoon.

- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.

Ik zoek nog 1 persoon welke gemotiveerd genoeg is en tijd genoeg heeft om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.

Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.

Laat het weten! ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153734055
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]

Bij elke nieuwe pagina ga ik dit weer even spammen, anders vinden we geen 4e persoon.

- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.

Ik zoek nog 1 persoon welke gemotiveerd genoeg is en tijd genoeg heeft om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.

Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.

Laat het weten! ^O^
opzich zou ik wel willen. Kunnen we dan max 1 heist per avond afspreken en niet elke avond?
maar ja met oefenen erbij wordt het wel een tijdrovende klus.

Mja kweet niet. doe maar niet. kan niet met zekerheid zeggen dat ik er veel tijd voor heb. sorry
Ich hock in meinem Bonker
pi_153734079
ticket verzonden...als ik Anna weer heb komt het vast goed en vraag ik haar nummer :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153734229
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

opzich zou ik wel willen. Kunnen we dan max 1 heist per avond afspreken en niet elke avond?
maar ja met oefenen erbij wordt het wel een tijdrovende klus.

Mja kweet niet. doe maar niet. kan niet met zekerheid zeggen dat ik er veel tijd voor heb. sorry
Als je niet weet of je genoeg tijd hebt dan beter niet doen. Ik mik er wel op om in niet meer dan 2 weken klaar te zijn. :)
We hoeven uiteraard niet elke avond een heist te doen maar ik hoop toch op in ieder geval 4 avonden in de week, anders schiet het gewoonweg niet op.
Eerste week een paar keer oefenen en rollen verdelen, tweede week er door heen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 22 juni 2015 @ 00:07:56 #63
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153734237
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:02 schreef Blaadjes het volgende:
ticket verzonden...als ik Anna weer heb komt het vast goed en vraag ik haar nummer :D
Bluf. DM staat open voor naaktfotos van GTA godin Anna.

(Wss een onderbetaalde en overbehaarde indiër)
pi_153734320
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Bluf. DM staat open voor naaktfotos van GTA godin Anna.

(Wss een onderbetaalde en overbehaarde indiër)
Niet naakt, maar hier heb je er een paar. :P
http://gta.wikia.com/Anna_(GTA_Online)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153734347
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Bluf. DM staat open voor naaktfotos van GTA godin Anna.

(Wss een onderbetaalde en overbehaarde indiër)
Ja bedankt he nu wordt mijn droom vannacht geen mooie droom maar een behaarde nachtmerrie. :(
Ich hock in meinem Bonker
pi_153734426
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als je niet weet of je genoeg tijd hebt dan beter niet doen. Ik mik er wel op om in niet meer dan 2 weken klaar te zijn. :)
We hoeven uiteraard niet elke avond een heist te doen maar ik hoop toch op in ieder geval 4 avonden in de week, anders schiet het gewoonweg niet op.
Eerste week een paar keer oefenen en rollen verdelen, tweede week er door heen. :)
Ok dan doe ik niet mee. Seizoen is ook begonnen dus ben ik niet lekker om 3 uur thuis uit werk en wil niet avonden gebonden zijn.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153734552
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ok dan doe ik niet mee. Seizoen is ook begonnen dus ben ik niet lekker om 3 uur thuis uit werk en wil niet avonden gebonden zijn.
Begrijpelijk.
Enne, het kan altijd nog wanneer je wel tijd hebt. Dan kom ik gewoon helpen. Dus geen gemiste kansen. ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153734738
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Daaamn... :{

Zeg, kunnen jullie samen die Fleeca Job nog eens doen?
Heb van de week hier en daar wat zitten lezen over mensen die om de een of andere reden hun bonus niet kregen. En na het overnieuw doen van Fleeca Job met de persoon waar je het oorspronkelijk mee deed kregen zij alsnog hun bonus.

What's there to lose.

Over een ticket aanmaken... tsja, als ik heel eerlijk ben, als ik jouw profiel had dan deed ik maar gewoon m'n mond houden. :@
Lees dat nu pas over fleeca. Gaan we zeker proberen. ^O^
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 22 juni 2015 @ 00:31:50 #69
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153734797
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]

Bij elke nieuwe pagina ga ik dit weer even spammen, anders vinden we geen 4e persoon.

- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.

Ik zoek nog 1 persoon welke gemotiveerd genoeg is en tijd genoeg heeft om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.

Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.

Laat het weten! ^O^
Ik kom wel mee. Ik heb tijd zat :')

Enige wat ik heb is dat ik rond 22:10 moet eten ivm Ramadan :P
pi_153738371
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik kom wel mee. Ik heb tijd zat :')

Enige wat ik heb is dat ik rond 22:10 moet eten ivm Ramadan :P
Gewoon een pizzatje nemen tijdens het heisten :{w
pi_153738372
:@
  maandag 22 juni 2015 @ 08:50:42 #72
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153738411
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 08:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Gewoon een pizzatje nemen tijdens het heisten :{w
Mja tis wel beter om 30-45 minuten tijd te nemen om wat te eten anders voel je je een paar uur later zo vertyft :P
  maandag 22 juni 2015 @ 09:46:27 #73
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153739187
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik kom wel mee. Ik heb tijd zat :')

Enige wat ik heb is dat ik rond 22:10 moet eten ivm Ramadan :P
Sterkte!
pi_153739964
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik kom wel mee. Ik heb tijd zat :')

Enige wat ik heb is dat ik rond 22:10 moet eten ivm Ramadan :P
Weet waar je aan begint, he! :) Genoteerd. Ben je al level 60?

Ik moet standaard rond 22:30 m'n hond de deur uit doen, dus dat komt dan mooi uit.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 22 juni 2015 @ 10:54:38 #75
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153740562
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:46 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Sterkte!
Mwah, heb vakantie, beetje gamen, luieren, middagdutjes :z, alleen wat later eten :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')