Doe maar idd. Rockstar gaat je die andere miljoen ook wel geven. Even vermelden met wie je in het team zat etc. en het komt vast wel goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
wij allebei dus. ik ga ticket aanmaken div
Wel eindelijk afgemaakt iddquote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Doe maar idd. Rockstar gaat je die andere miljoen ook wel geven. Even vermelden met wie je in het team zat etc. en het komt vast wel goed.
Gefeliciteerd, mensjes!
Inderdaad, eindelijk.quote:
Neuh doe ik ook niet. Het is maar een spelletje, maar wil toch gerechtigheidquote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk.En nogmaals, die andere miljoen krijg je ook wel. Not to worry. Dus laat het je humeur niet verzieken.
Daar ga ik ook wel vanuit dat we die krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk.En nogmaals, die andere miljoen krijg je ook wel. Not to worry. Dus laat het je humeur niet verzieken.
*telt na*quote:Op zondag 21 juni 2015 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit dat we die krijgen.
Maar even analyseren. Div had een reinstall en ik moest ineens opnieuw activeren. 1 plus 1 is 2 denk ik
quote:
Kom kom, andere kant van de garage er ook bij. Wat daar staat is maar 4 miljoen!quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is teveel geld in 1 foto
Dit betaal ik nog van m'n losgeld man.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is teveel geld in 1 foto
daar staan nog een coquette,casco,surano,elegy,jester en een gewone kurumaquote:Op zondag 21 juni 2015 23:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kom kom, andere kant van de garage er ook bij. Wat daar staat is maar 4 miljoen!
Euh, je wil je miljoen toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
Toch twijfels of ik wel ticket aan moet maken....
Zet die ook eens op de foto dan. Laat die grote e-penis maar eens zwabberen. Ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:16 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
daar staan nog een coquette,casco,surano,elegy,jester en een gewone kuruma
Gewoon doen, Rockstar owns you, dus simpel zat. Ze gaan echt niet je geschiedenis doorspitten lijkt me?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
Toch twijfels of ik wel ticket aan moet maken....
Jup. Dacht ik. Tijd geledenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hier, Div, stuur er anders ook maar even 1.![]()
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Edit: Blaadjes, Div, hebben jullie toevallig de Fleeca Job samen gedaan?
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Euh, je wil je miljoen toch?
[..]
Zet die ook eens op de foto dan. Laat die grote e-penis maar eens zwabberen. Ofzo.![]()
ja jongens maar dit:quote:Op zondag 21 juni 2015 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Rockstar owns you, dus simpel zat. Ze gaan echt niet je geschiedenis doorspitten lijkt me?
Dus? Wat willen ze doen? "Oh shit, je hebt een glitch gebruikt die wij niet gepatched hebben!"quote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
ja jongens maar dit:
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.
die 32 miljard was geen glitch hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus? Wat willen ze doen? "Oh shit, je hebt een glitch gebruikt die wij niet gepatched hebben!"eigen schuld IMHO hoor. Gaan ze volgens mij niet moeilijk over doen.
Ik gok dat ze echt niet moeilijk gaan doenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mja was wel in de ps3 tijd dus ik ga de gok gewoon wagen
Die goede oude PS3 tijd..quote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mja was wel in de ps3 tijd dus ik ga de gok gewoon wagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |