Ook die ontdooien wel als je op de juiste knoppen duwt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:36 schreef MissMSX het volgende:
Wel een manier om de frigide types eruit te filteren
Ja, maar dat is voor nu misschien een brug te ver voor pluffquote:Op zondag 21 juni 2015 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die ontdooien wel als je op de juiste knoppen duwt.
Air is het kacheltje voor frigide dames?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die ontdooien wel als je op de juiste knoppen duwt.
Air gaat ven de UitStraling awardquote:Op zondag 21 juni 2015 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Air is het kacheltje voor frigide dames?
Ze is net 21. Ik 28 . Maakt dat uit?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voor nu misschien een brug te ver voor pluff
Waarom begin je nou over die user?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Air gaat ven de UitStraling award
Waar is uitstraling? Ik wil pappa trotsmaken deze vaderdag dat het erop lijkt dat ik een gratis date kan regelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Air gaat ven de UitStraling award
Ik moest een beetje aan Freddy got fingered denken, hierdoorquote:Op zondag 21 juni 2015 17:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar is uitstraling? Ik wil pappa trotsmaken deze vaderdag dat het erop lijkt dat ik een gratis date kan regelen.
Tom Greenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest een beetje aan Freddy got fingered denken, hierdoor
Kan gebeurenquote:
"Im gonna make you proud daddy"quote:
Hoi bubbeltjequote:
Dat is even geleden, goedemiddagquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis yats, magnetronkoffie en ongetwijfeld nog wat anderen in je opsomming.
Wat moet ik met een poedelprijs als ik zo succesvol ben?quote:
Dont be too cocky my friend.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik met een poedelprijs als ik zo succesvol ben?
Mijn mond viel net even open...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
Wow, die pluff regelt even soepeltjes een date met sextalk. #hosselpro
Zei je gisteravond iets over overschatten?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgens mij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgens mij is dit stiekem wat de vrouw wilt.
Dat dus...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee. De sekspraat bedoel ik dan.
Zien!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:48 schreef Fascination het volgende:
Ik vond een schattige foto waar ik als baby met m'n moeder en onze eerste teckel opsta. Vermoedelijk de dag na m'n geboorte, omdat m'n moeder er een beetje gehavend uitziet. :$ Teckellove is me met de paplepel ingegoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |