Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegtquote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
klinkt goed. en van koken word je ook moe, zeker als je al lui bent.
Fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
Ik wantrouw mensen die constant benadrukken hoe ze zijn.
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. Ik moest eens research doen voor m'n studie, kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enzquote:Op zondag 21 juni 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die reclames zijn hilarisch altijdHier krijg ik banners van internationale datingsites, dat Svetlana op me wacht. In het Game of Thrones topic heb ik banners van begrafenisverzekeraars
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. Ik moest eens research doen voor m'n studie, kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enz
Tijdje geleden in een tent gegeten waar de wijnkaart 60 (!!) pagina's hadquote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegthttp://chophouse.com.mt/
hmm. ik zie niet in hoe je daar niet zou kunnen eten met je ongeschoren kin en montyshirt?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegthttp://chophouse.com.mt/
Paradoxale post dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
Ik wantrouw mensen die constant benadrukken hoe ze zijn.
60? That's....overdoing it a bitquote:Op zondag 21 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje geleden in een tent gegeten waar de wijnkaart 60 (!!) pagina's hadOver pretentieus gesproken
fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. 'Ik moest eens research doen voor m'n studie', kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enz
Dan voel ik me opgelaten en als een toeristquote:Op zondag 21 juni 2015 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik zie niet in hoe je daar niet zou kunnen eten met je ongeschoren kin en montyshirt?
als je die pics bekijkt althans..
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMsquote:
That better be one damn fine steak thenquote:
PMt die je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMs
waarom dat dan? boeien wat anderen denken dat je bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan voel ik me opgelaten en als een toerist
Hij heeft me gepmtquote:
Lekkerste die ik gehad heb in de US. Dat dan weer wel. Maar goed dat ik niet hoefde te betalen iig.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That better be one damn fine steak then
Hij stuurt je ook nog eens pm's? Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |