Ik wil toch echt alleen gaan danquote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, jammer
Maar dan zou je Cali meenemen en dan naar het Alhambra samen?
Lijkt me goed ideequote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee Cali en ik gaan in het najaar een stedentripje doen, ik wil weer naar RomeBen echt verliefd op die stad
Stedentripje naar Granadaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee Cali en ik gaan in het najaar een stedentripje doen, ik wil weer naar RomeBen echt verliefd op die stad
De trein naar Granada?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar straks dan tegen
Dan zeg ik verder niks meerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil toch echt alleen gaan dan
[..]
Lijkt me goed idee
Italie > Spanjequote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stedentripje naar Granada
Wat vind je leuk aan Rome?
Heb ik ook heel erg. Ik blijf het proberen, maar stedentrips zijn niet mijn ideale vakantie.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik nooit van een stad zal kunnen houden.
Doe mij maar de uitgestrekte dunbevolkte landschappen.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg. Ik blijf het proberen, maar stedentrips zijn niet mijn ideale vakantie.
Lekker de bergen in en hoogvlaktes op. Hoe kaler hoe beter (geen pun).
Leukquote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg ik verder niks meer
Wil je serieus wel helpen met plannen hoor. Vind ik echt leuk om te doen
Alsof je in een museum rondloopt, je kan overal chillen, wijn scoren op elke straathoek, hele nacht door feesten, lekker eten. Plus sowieso een idioot als het gaat om het Romeinse Rijk en hun keizersquote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stedentripje naar Granada
Wat vind je leuk aan Rome?
Den Haag > Parijs > Perpignan > Madrid > Granada.quote:
Tozzoquote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Den Haag > Parijs > Perpignan > Madrid > Granada.
Tot zo
Dat herken ik, Rome bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
Neemt niet weg dat steden erg fascinerend kunnen zijn.
[..]
Ja, herkenbaar.
Perceel is 91 m2 en woon oppervlak 62m2. Begane grond, verdieping, zolder. En tuinquote:
Waarom?quote:
Een dagje de hoogtepunten bekijken en dan snel de natuur inquote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
Neemt niet weg dat steden erg fascinerend kunnen zijn.
[..]
Ja, herkenbaar.
Dan zal het wel flink heet zijn daarquote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuk
Ik had nu het idee om augustus te doen. Dus gewoon... Augustus
Ik ga mee. Kom wel naar Den Haag eerst.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Den Haag > Parijs > Perpignan > Madrid > Granada.
Tot zo
Ja maar anders wordt het september en dat duurt nog zo langquote:
Da's miniquote:Op zondag 21 juni 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perceel is 91 m2 en woon oppervlak 62m2. Begane grond, verdieping, zolder. En tuin
De 25e juli?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga mee. Kom wel naar Den Haag eerst.
Eerst een weekje Den Haag in juli om de boel wat te 'breken'quote:Op zondag 21 juni 2015 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar anders wordt het september en dat duurt nog zo lang![]()
Mini, jaquote:
Als ik een weekje dan zou pakken word mijn vakantie korterquote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst een weekje Den Haag in juli om de boel wat te 'breken'
Cultuur en historie spreekt me meer aan, klimaat en landschap ook. Eten en drank is meer mijn smaak. Spanje is leuk en mooi, maar Italie is leuker en mooier. Bijvoorbeeld, Barcelona en Madrid ben ik geweest en hoef ik voor mijn gevoel nooit meer heen, Rome ben ik drie keer geweest en zou er morgen weer naartoe kunnen.quote:
Nopequote:
Dan doe je geen week maar een paar dagen. Midweek, so to speak.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef Californium het volgende:
Als ik een weekje dan zou pakken word mijn vakantie korter
Dilemma Dilemma
Zou ook kunnenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je geen week maar een paar dagen. Midweek, so to speak.
En het kan allemaal!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Kan ook zijn dat ik het over 2 weken zat ben en ik gewoon 4 weken vertrek naar where-ever
En barbecuenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mini, jaMaar voor mij alleen groot genoeg
En tuin is ook netjes, kan de motor veilig staan
Oh, dan moet je dat zeker niet doen. Kom je twee nachtjes ofzo. Minibreakquote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik een weekje dan zou pakken word mijn vakantie korter
Dilemma Dilemma
Doen wat je wil doenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Kan ook zijn dat ik het over 2 weken zat ben en ik gewoon 4 weken vertrek naar where-ever
quote:
Mee eens, met uitzondering van Madrid dan, dat vind ik toch wel een erg chique stad......en veel lekkere wijven daarquote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Cultuur en historie spreekt me meer aan, klimaat en landschap ook. Eten en drank is meer mijn smaak. Spanje is leuk en mooi, maar Italie is leuker en mooier. Bijvoorbeeld, Barcelona en Madrid ben ik geweest en hoef ik voor mijn gevoel nooit meer heen, Rome ben ik drie keer geweest en zou er morgen weer naartoe kunnen.
Helemaal geen neuks geven is onmogelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doen wat je wil doenen geen neuks geven
Oh, daar heb ik best wel zin inquote:
Ik hoor dat zo vaak over Rome. Staat al 10 jaar op onze planning, maar nooit van gekomen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Cultuur en historie spreekt me meer aan, klimaat en landschap ook. Eten en drank is meer mijn smaak. Spanje is leuk en mooi, maar Italie is leuker en mooier. Bijvoorbeeld, Barcelona en Madrid ben ik geweest en hoef ik voor mijn gevoel nooit meer heen, Rome ben ik drie keer geweest en zou er morgen weer naartoe kunnen.
Relatief weinig danquote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal geen neuks geven is onmogelijk
Logischquote:
Relatief weinig neuks gevenquote:
Als het allemaal doorgaat dan gaat dat zekere gebeuren in Casa El Thijsquote:
Jij bent ook welkom hoorquote:
Naar Oost-Europaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Te mainstream voor je hippe kont, of wat?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor dat zo vaak over Rome. Staat al 10 jaar op onze planning, maar nooit van gekomen.
En nu trekt het me niet meer
Oost-europa wel slim als vrouw alleen?quote:
Maandag misschien. Mits het weer meezit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zou ik afraden, mits grote stadquote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oost-europa wel slim als vrouw alleen?
Nee, stad enzo he. Ben daar echt klaar meequote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te mainstream voor je hippe kont, of wat?
Zou Cali kopen als mail-order bruid, mocht ze gekidnapt worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
Ahquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Cali kopen als mail-order bruid, mocht ze gekidnapt worden.
Hmmmmm, goed punt. Echt geen ideequote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Beide leuke bestemmingen! Als mensen tips willen, mijn DM staat openquote:
Zolang je niet bij wildvreemden instapt etc gaat dat primaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat dan gaat dat zekere gebeuren in Casa El Thijs
[..]
Jij bent ook welkom hoor
Warsaw kan, tenminste het 's avonds stappen niet mee gerekend.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.quote:
Klinkt ook goedquote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmmm, goed punt. Echt geen idee
Scandinavië dan maar
Wandelen in Noorwegen...
Hoger dan Kopenhagen ben ik Europa niet geweest, leuke stad dat dan weer welquote:
Ik hou het daarom wel op Lloretquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Ik hou het wel op Rio en Portugal, geen verblijfskosten
En ik heb ook nog wat adresjes in denemarken, thailand en australie. Maar die trekken mij minder.
Noorwegen vind ik fantastisch maar zo schrikbarend duur en ik kijk echt niet op een paar euro's maar damnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmmm, goed punt. Echt geen idee
Scandinavië dan maar
Wandelen in Noorwegen...
Oquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.
Harman?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
Klinkt ook goed
GOFFER! Misschien wel eff geld regelen bij mijn sugar-daddy
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maandag misschien. Mits het weer meezit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oh ja, daar zit je nuquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Beide leuke bestemmingen! Als mensen tips willen, mijn DM staat open
Overigens, die 'slag' zet er goed uit. Goede keus geweest te gaan ondanks de regen
[..]
Zolang je niet bij wildvreemden instapt etc gaat dat prima
Wiesdah?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
GOFFER! Misschien wel eff geld regelen bij mijn sugar-daddy
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |