Ook dat is in principe 'maar' een vorm van angst voor veranderingquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een grotere angst niet de angst voor de dood? (hoeft niet je eigen dood te zijn)
ik weet het ook nog niet, maar ik weet wel dat ik mijn werk niet ga opgeven / niet ga stoppen. Ik vind het wel leuk. Maar niet voor de rest van mijn leven. En ik wil iets hebben voor meer voldoening. Maar stoppen is tegenstrijdig met mijn denkbeelden en ik denk dat ik heel lang het gevoel ga hebben dat ik gefaald heb… Dat wil ik gewoon niet… Dus afmaken it isquote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk het te snappen
En nu weet je niet wat je wel zou willen? Of weet je het diep van binnen wel en durf je het (nog) niet toe te geven / uit te spreken, omdat het zo tegenstrijdig is met waar je nu mee bezig bent?
Karmaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
Toch weer zeiknat geregend.. Nu weer wat werken
Ik weet genoegquote:
Allicht heb ik dat. Ik ben op zoek naar een huis en wellicht heb ik die al gevonden bijvoorbeeld. En een vakantie naar een van de landen waar ik nog wel eens heen wil ook. Ik stel voor mezelf een plan op in mijn hoofd over hoe ik dat wil bereiken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede instelling. Zeker het waardering/voldoening kunnen halen uit soms kleine dingen kan best rust geven denk ik. Heb je voor jezelf ook doelen die je graag wil bereiken maar die meer lange termijn zijn? Hoe pak je dat aan?
Wat weerhoud je (buiten geld)?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef Californium het volgende:
Misschien dat ik ook gewoon 3 weken vakantie neem en dan 3 weken in mijn eentje in een warm oord in spanje of frankrijk ga zitten… Zo
Hoe awesome de NIjmeegse Zomerfeesten zijn, slimme meidquote:
Wel iets cultureels moet ik hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan elke dag fokken omdat je je boeken uit hebt zeker
I knowquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt, neemt niet weg dat je welkom bent ofc.
Is sowieso wel verstandig als je nog niet weet wat je wel wiltquote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het ook nog niet, maar ik weet wel dat ik mijn werk niet ga opgeven / niet ga stoppen. Ik vind het wel leuk. Maar niet voor de rest van mijn leven. En ik wil iets hebben voor meer voldoening. Maar stoppen is tegenstrijdig met mijn denkbeelden en ik denk dat ik heel lang het gevoel ga hebben dat ik gefaald heb… Dat wil ik gewoon niet… Dus afmaken it is
Gewoonlijk gaat het dan ook om problemen waarvoor een oplossing reeds als gewenst is aangegeven, dus dit is verder geen probleem. Maar het komt zo nu en dat weleens voor ja, magoed, thats the way it isquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kan ook nuttig zijn ja. Maar zoals ik al zei zullen er best mensen zijn die niet op je oplossingen zitten te wachten, hoe goed jij ze ook vindt.
Zou het ook niet kunnen handelenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel iets cultureels moet ik hebbenKan niet hele dag aan strand liggen
[..]
I know![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is sowieso wel verstandig als je nog niet weet wat je wel wilt
En ik denk idd dat je achteraf blij en trots gaat zijn dat je het hebt afgemaakt
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen handelenAllebei niet
![]()
Ik zou lekker met de hogesnelheidstrein naar Andalusië gaan. En dan naar het Alhambra en shit.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel iets cultureels moet ik hebbenKan niet hele dag aan strand liggen
[..]
I know![]()
Linkje?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou lekker met de hogesnelheidstrein naar Andalusië gaan. En dan naar het Alhambra en shit.
Eerst lekker dromen en peinzen in de trein en dan genieten van cultuur
Nee, althans, hier niet. De dood hoort bij t leven, hoe vervelend ook. En natuurlijk heeft het soms flinke impact als iets of iemand dood gaat, maar ik koester dan de momenten die ik met die persoon gehad heb naast t gemis van die persoon. Mocht het ooit mijn tijd zijn zal ik er waarschijnlijk eerst tegen vechten, maar als het zinloos is het ook accepteren en gewoon nog het beste er van proberen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een grotere angst niet de angst voor de dood? (hoeft niet je eigen dood te zijn)
Ik denk dat dat voor de meeste mensen een levenslang pad is. Steeds weer nieuwe inzichten die je plan/pad bijstellen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]Tijdens en daarna ga ik wel wat soul searching doen
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste mensen een levenslang pad is. Steeds weer nieuwe inzichten die je plan/pad bijstellen.
Er was een tijd dat ik doodongelukkig was, tot op het depressieve toe. En ik zag geen manier om daar uit te komen.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1495&bih=822
Daarom kan ik ook oprecht zeggen dat ik zo blij ben dat ik geen 20 meer ben. Nog steeds op zoek, maar wel veel meer rust op zoveel frontenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooie dingen hier op de zondagochtend
Waarom niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Zou ik daar alleen naartoe kunnen?
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen we het niet weer gewoon over tieten hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Okequote:
Ik had echt vage dromen vannacht. Ik lag op de grond en een plastic emmer waar zoutzuur in zat smolt weg en het zuur kwam steeds dichter bij mijn arm en ik kon niet opstaan en toen het mijn arm raakte schrok ik wakker.quote:
Waar werd jij ongelukkig van? En vooral, wat was voor jou de oplossing?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik doodongelukkig was, tot op het depressieve toe. En ik zag geen manier om daar uit te komen.
Totdat ik het wel zag en deed. Dus.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Existentieel gedoe in een nuchtere toestand, op een zondag ochtend. Tering.
Sowieso altijd het beste ervan proberen te maken ja..quote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, althans, hier niet. De dood hoort bij t leven, hoe vervelend ook. En natuurlijk heeft het soms flinke impact als iets of iemand dood gaat, maar ik koester dan de momenten die ik met die persoon gehad heb naast t gemis van die persoon. Mocht het ooit mijn tijd zijn zal ik er waarschijnlijk eerst tegen vechten, maar als het zinloos is het ook accepteren en gewoon nog het beste er van proberen te maken.
p.s. fokken vanuit de auto zuigt
Ja, je kunt daar echt dagen rondzwerven of in een mooie nis gaan zitten en mijmeren over het uitzicht, het leven etc.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Zou ik daar alleen naartoe kunnen?
Gelukkig ben ik nu niet helemaal nuchterquote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Existentieel gedoe in een nuchtere toestand, op een zondag ochtend. Tering.
Kan zo uit een slecht boek komen ditquote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, je kunt daar echt dagen rondzwerven of in een mooie nis gaan zitten en mijmeren over het uitzicht, het leven etc.
Zet ze in het dromentopicquote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had echt vage dromen vannacht. Ik lag op de grond en een plastic emmer waar zoutzuur in zat smolt weg en het zuur kwam steeds dichter bij mijn arm en ik kon niet opstaan en toen het mijn arm raakte schrok ik wakker.
En toen ik weer in slaap viel begon freaky droom nummer 2
Huwelijk. Werk. Materialistisch gehuil in de marge.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef yats het volgende:
[..]
Waar werd jij ongelukkig van? En vooral, wat was voor jou de oplossing?
Maar Andalusie is dan ook best romatisch hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zo uit een slecht boek komen dit![]()
Pseudo romantisch gekwijl
Zie mijn onderschriftquote:Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huwelijk. Werk. Materialistisch gehuil in de marge.
En de oplossing? Burn it all to the ground and putting on a suit.
Tegenwoordig kun je met de hogesnelheidstrein helemaal tot in Zuid-Spanje komen. De laatste stop voor Malaga overstappen naar Granada.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke. Nu even uitzoeken hoe ik daar kom
![]()
Laatste keer dat ik er was was het bovenal heel heet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Andalusie is dan ook best romatisch hoor
Neuh, ik heb niks met dromen, dit was de eerste die ik nog weet te herinneren in jaren.quote:
Hoe zou ik dan moeten gaan? Antwerpen / Parijs /quote:Op zondag 21 juni 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je met de hogesnelheidstrein helemaal tot in Zuid-Spanje komen. De laatste stop voor Malaga overstappen naar Granada.
Wel een flinke reis, maar met wat tussenstops in andere leuke plaatsen kun je een prima reis maken
[ afbeelding ]
Teh fakquote:Op zondag 21 juni 2015 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, ik heb niks met dromen, dit was de eerste die ik nog weet te herinneren in jaren.
yeah. Don't try mequote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
98 van de 100 keer moet dit toch falen?
Antwerpen, Parijs, Lyon, Avignon, Barca, en van daaruit is het makkelijk per trein of bus naar Granada.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan moeten gaan? Antwerpen / Parijs /
Gewoon door blijven gaan tot je die 2 van de 100 tegenkomt, jatoch :$quote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij zijn zo'n geniaal stel samen![]()
!
Maar eff kieken… Misschien dat een week strand en niets doe me misschien wel goed zou doen
It's a numbers gamequote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon door blijven gaan tot je die 2 van de 100 tegenkomt, jatoch :$
Ik ben dan ook een romanticus hostiquote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zo uit een slecht boek komen dit![]()
Pseudo romantisch gekwijl
Faxie plsquote:
Respect voor die stap. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen doen als jij gedaan hebt. Al heb ik er wel regelmatig aan gedachtquote:Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huwelijk. Werk. Materialistisch gehuil in de marge.
En de oplossing? Burn it all to the ground and putting on a suit.
Ik onthoud ze wel maar na 20 minuten wakker te zijn zijn ze wegquote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teh fak
Ik herinner me ze om de nacht gemiddeld, vaak ook hele lange. Sinds 3 weken ofzo, daarvoor herinnerde ik me ze ook nauwelijks.
Maak daar maar 99,9 vanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeldquote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Antwerpen, Parijs, Lyon, Avignon, Barca, en van daaruit is het makkelijk per trein of bus naar Granada.
Wat? Ken ik jou?quote:
Het zal je verbazen hoe vaak t toch werkt.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Probleem is dat bij hem duidelijk aanwijsbare redenen waren die buiten hem lagen. Jij kan niet weglopen van je problemen want het probleem zit IN jou.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Respect voor die stap. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen doen als jij gedaan hebt. Al heb ik er wel regelmatig aan gedacht
Do, or do not. There is no try.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Respect voor die stap. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen doen als jij gedaan hebt. Al heb ik er wel regelmatig aan gedacht
Heftig hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had echt vage dromen vannacht. Ik lag op de grond en een plastic emmer waar zoutzuur in zat smolt weg en het zuur kwam steeds dichter bij mijn arm en ik kon niet opstaan en toen het mijn arm raakte schrok ik wakker.
En toen ik weer in slaap viel begon freaky droom nummer 2
Volledig mee eensquote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene en geef dan alles wat je hebt.
Geen idee...tis in elk geval niet mijn dingquote:Op zondag 21 juni 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe vaak t toch werkt.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Probleem is dat bij hem duidelijk aanwijsbare redenen waren die buiten hem lagen. Jij kan niet weglopen van je problemen want het probleem zit IN jou.
/ goddammit
Wat moet jij nu weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |