Ik dacht ook al...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:09 schreef Harmankardon het volgende:
Pluff gaat uitstraling zitten pluggen? Het moet niet gekker worden.
Bobquote:
Ach naja, zolang je maar weet waar je t over hebt he?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Loka? ned help
[..]
Bob![]()
Ik hou van je he voordat je weer begint zeiken dat ik je over dat ik je over sla he
Wat is pluggen?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:09 schreef Harmankardon het volgende:
Pluff gaat uitstraling zitten pluggen? Het moet niet gekker worden.
Dat betekent doei.quote:
Ja, heb ze al gevonden.quote:
Ik had/heb chlamydia en gonorroe tegelijk. Maar de symptomen zijn al minder en ik moet nog een weekje wahten en dan ben k weer beter.quote:
quote:
Zijn ze weer.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had/heb chlamydia en gonorroe tegelijk. Maar de symptomen zijn al minder en ik moet nog een weekje wahten en dan ben k weer beter.
Geen soa's hieroquote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had/heb chlamydia en gonorroe tegelijk. Maar de symptomen zijn al minder en ik moet nog een weekje wahten en dan ben k weer beter.
Hoe is het met jou?
Ik houd van zeuren soms.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Loka? ned help
[..]
Bob![]()
Ik hou van je he voordat je weer begint zeiken dat ik je over dat ik je over sla he
Ben je condoombezwaard ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Onderweg waarom?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen soa's hiero
Wel lekker eigenlijk, ben erg druk de laatste tijd, veel onderweg en dat bevalt me eigenlijk wel
Weet je wat ik niet snap? Dat jij vindt dat het risico zonder condoom net zo groot is terwijl jij hier de enige bent die soa's heeft. Ik snap het gewooon niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |