Beetje struggles. Geen zin om er uitgebreid over uit te wijden want daar is het te gecompliceerd voor. Voel me gewoon niet zo lekker in m'n vel.quote:
Ik verlaat deze SC wel weer gewoon, al dat gepraat over gevoelensquote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verlaat deze SC wel weer gewoon, al dat gepraat over gevoelens.
quote:
Komt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Beetje struggles. Geen zin om er uitgebreid over uit te wijden want daar is het te gecompliceerd voor. Voel me gewoon niet zo lekker in m'n vel.
Yeah simpele ......ken je mij nog nietquote:Op zondag 21 juni 2015 03:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig voor avontuur.
Geen probleem. Ik was ook wel direct. Sterkte! En hopelijk komt het goed met je als je op stage gaat en zoquote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Beetje struggles. Geen zin om er uitgebreid over uit te wijden want daar is het te gecompliceerd voor. Voel me gewoon niet zo lekker in m'n vel.
De smaak van vers vleesch van de BBQ in mn mond, stelt me anders best wel tevreequote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verlaat deze SC wel weer gewoon, al dat gepraat over gevoelens.
Weet niet hoor.quote:
Ben ik al geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik was ook wel direct. Sterkte! En hopelijk komt het goed met je als je op stage gaat en zo
Het regent, erg ongeloofwaardig ditquote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De smaak van vers vleesch van de BBQ in mn mond, stelt me anders best wel tevree
Moet ik je een schop komen geven? T komt goed...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet hoor.
[..]
Ben ik al geweest.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:06 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik je een schop komen geven? T komt goed...
Dat is gewoon nep dan, niks geen houtskool dusquote:Op zondag 21 juni 2015 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De BBQ staat dan ook gewoon binnen
Oke, semester.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet hoor.
[..]
Ben ik al geweest.
Lekkere worst in je mond gehad?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De smaak van vers vleesch van de BBQ in mn mond, stelt me anders best wel tevree
Dan is t goed. Ik moet morgen al richting t zuiden.quote:
Voor zelfmoord of voor eten?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De BBQ staat dan ook gewoon binnen
doegggquote:
Het ging maar om 2 rundervinken en een kalfsbiefstuk, beetje zonde om voor dat beetje met kooltjes te gaan werken.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon nep dan, niks geen houtskool dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |