Die testen dat van tevoren!quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Stelletjes in een relatie doen het ook zonder condoom!
Klopt, maar die rekenen geen 200 euro per uur.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
16 verschillende meisjes tigtallen keren neuken zonder condoom. In totaal 3 soa's en 2X schimmelinfectie. Ik vind dat meevallen.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat jij vindt dat het risico zonder condoom net zo groot is terwijl jij hier de enige bent die soa's heeft. Ik snap het gewooon niet.
Mensen zien vooralquote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Onderweg waarom?
Om je vaders uitvaart te regelen?Hoe gaat het met hem verder?
Die laten zich (als t goed is) eerst testen...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Nou, ik nul.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef pluff het volgende:
[..]
16 verschillende meisjes tigtallen keren neuken zonder condoom. In totaal 3 soa's en 2X schimmelinfectie. Ik vind dat meevallen.
Dat klinkt wel goed. Hoe kom je aan die sociale kring en contacten?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen zien vooral
Nee, hopelijk geen uitvaart dit jaar.
Geen idee, heb hem niet veel meer gesproken de laatste tijd, ben vooral veel met mezelf en mn eigen sociale kring bezig.
Op zondag 21 juni 2015 03:12 schreef Inolvidable het volgende:
Moet je niet bij mij zijn, ben een ijskonigin.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:19 schreef UitStraling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 juni 2015 03:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat betekent doei.
Ik wilde wat gemeens zeggen maar eogenlijk zou ik t liefst n warm lichaam voelen nu
Doen hoeren ook afentoequote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die laten zich (als t goed is) eerst testen...
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je maagd was
Die neuken meerquote:
Ik 0, maar ik kom ook niet verder dan vijf vrouwen.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef pluff het volgende:
[..]
16 verschillende meisjes tigtallen keren neuken zonder condoom. In totaal 3 soa's en 2X schimmelinfectie. Ik vind dat meevallen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik 0, maar ik kom ook niet verder dan vijf vrouwen.
Best veel toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 meisjes gezoend.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Dat is over 15 jaar verspreid he?quote:
Ja natuurlijk gratis...Ik ga niet voor seks betalenquote:Op zondag 21 juni 2015 03:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 keer gezoend.
Niet slecht vind ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Dat is over 15 jaar verspreid he?
[..]
Ja natuurlijk gratis...Ik ga niet voor seks betalen
5 vrouwen, en met 1 onveilig gedaan?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Dat is over 15 jaar verspreid he?
[..]
Ja natuurlijk gratis...Ik ga niet voor seks betalen
Op de universiteit bedoel je? Ja, natuurlijk. Ik denk dat ongeveer 65 a 70% van de studenten daar vrouwelijk is. Maar daar heb ik nooit een vrouw gevonden hoor. Mijn ex studeerde geneeskunde, geen rechten.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Op je juristenopleiding, waren daar ook vrouwen?
Vind je? Ik vind t erg weinig eigenlijk.quote:
Je hebt zestien hoeren geneukt, is anders ok maar ik heb 't idee dat hier schuchtere en lievere mensen zitten, hou daar eens rekening meequote:Op zondag 21 juni 2015 03:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 meisjes gezoend.
Als de persoon maar nice isquote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, getallen. Wat maakt het uit? Veel, weinig.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, getallen. Wat maakt het uit? Veel, weinig.
Ja, van 7 jaar. Mijn hele studententijd eigenlijk...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had toch ook nog een lange relatie gehad?
Nou niet gek dat je dan niet in de 50 zit tochquote:Op zondag 21 juni 2015 03:29 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al ben ik t met je eens...Een getal zegt niets
[..]
Ja, van 7 jaar. Mijn hele studententijd eigenlijk...
Dat zat er nooit in en zit er ook niet in.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou niet gek dat je dan niet in de 50 zit toch
Wow, wat een sletquote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vond het echt niet normaal toen mijn ex vier jaar geleden zei dat hij twaalf bedpartners had gehad. Eigenlijk valt dat ook wel weer mee als ik er nu over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
62quote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vond het echt niet normaal toen mijn ex vier jaar geleden zei dat hij twaalf bedpartners had gehad. Eigenlijk valt dat ook wel weer mee als ik er nu over nadenk.
Damn, dan ben je echt een getal.quote:
Damn, weet je hun namen nog wel? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Maakt toch wel uit hoe ie met die vrouwen om is gegaan toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2015 03:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maakt toch wel uit hoe ie met die vrouwen om is gegaan toch?
?quote:
Excelquote:Op zondag 21 juni 2015 03:34 schreef yats het volgende:
[..]
Damn, weet je hun namen nog wel? Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:
Was dat niet supercalc in jouw tijd?quote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 21 juni 2015 03:39 schreef pluff het volgende:
[..]
Was dat niet supercalc in jouw tijd?
Ik ga slapen. Ik trek het niet meer hier tussen de mensen die een relatie mogen ervaren. Tussen de mensen die op een opleiding zitten met vrouwen. Tussen de mensen die eens in de al is het zoveel jaar gratis seks hebben.
Weltrusten.
trusten.quote:
Waarom koester je niet gewoon de mooie ervaringen en vergeet je de rest? Daar heb je geen sheet voor nodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na ja niet iedere vrouw is notatie waardig, sorry dat ik zo'n kwal ben daarin
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom koester je niet gewoon de mooie ervaringen en vergeet je de rest? Daar heb je geen sheet voor nodig.
Gaarne...quote:
* Barbusse reikt koffie aan...quote:
Ik ben al bijna twee uur wakker. Bioritme.quote:
je zou denken dat zich dat bij mij uiteindelijk ook zou gaan vormen na al zeker 3 jaar vroeg op moeten staan... maar nee.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al bijna twee uur wakker. Bioritme.
Lucky you.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
je zou denken dat zich dat bij mij uiteindelijk ook zou gaan vormen na al zeker 3 jaar vroeg op moeten staan... maar nee.
Wel wat slaapissues gehad tussendoor, maar een ritme van vroeg heb ik in het weekend nooit last van....
Ga je ook altijd rond hetzelfde tijdstip naar bed dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
[..]
je zou denken dat zich dat bij mij uiteindelijk ook zou gaan vormen na al zeker 3 jaar vroeg op moeten staan... maar nee.
Wel wat slaapissues gehad tussendoor, maar een ritme van vroeg heb ik in het weekend nooit last van....
Over het algemeen ga ik rond 11 ofzo naar bed.. gister was het 12...quote:Op zondag 21 juni 2015 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je ook altijd rond hetzelfde tijdstip naar bed dan?
Lekker vroeg voor een zaterdagquote:Op zondag 21 juni 2015 09:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Over het algemeen ga ik rond 11 ofzo naar bed.. gister was het 12...
was ook kapot. Hele week al... Ook veel sociale dingen gedaan en nieuwe mensen ontmoet en dat zuigt energie enzo. Wel leuk! Maar vermoeiende week zoquote:
Door achter dat doel te komen voor jezelf. Waar je het voor doet, wat je nog wil bereiken/meemaken in je leven.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
was ook kapot. Hele week al... Ook veel sociale dingen gedaan en nieuwe mensen ontmoet en dat zuigt energie enzo. Wel leuk! Maar vermoeiende week zo
Filosofische(?) vraag.
Ik vraag me wel eens af, hoe word je gelukkig?
Ik ben niet meer 'echt' ongelukkig. Ik word ook niet in de ochtend wakker met jeeeeej. Maar meer met een 'o het is ochtend, weer een standaard dag'. Ik mis wat in mijn leven. Een reden om op te staan ofzo... Een doel... Het lijkt zo eindeloos en zinloos allemaal. Hoe gaan andere mensen hiermee om?
/serieuze vraag.
Da's meer een vraag om over te filosoferen met een grote fles drank erbij, dan zondagochtend vlak na het opstaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:32 schreef Californium het volgende:
was ook kapot. Hele week al... Ook veel sociale dingen gedaan en nieuwe mensen ontmoet en dat zuigt energie enzo. Wel leuk! Maar vermoeiende week zo
Filosofische(?) vraag.
Ik ben niet meer 'echt' ongelukkig. Ik word ook niet in de ochtend wakker met jeeeeej. Maar meer met een 'o het is ochtend, weer een standaard dag'. Ik mis wat in mijn leven. Een reden om op te staan ofzo... Een doel... Het lijkt zo eindeloos en zinloos allemaal. Hoe gaan andere mensen hiermee om?
/serieuze vraag.
Hoe vind ik dat dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door achter dat doel te komen voor jezelf. Waar je het voor doet, wat je nog wil bereiken/meemaken in je leven.
Helemaal mee eens! ik hou van dat soort avonden! Maar zat me nu even dwars op deze zondagochtend omdat het zo vermoeiend lijkt om op te staan en dingen te gaan doen, omdat het me zinloos lijkt...quote:Op zondag 21 juni 2015 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer een vraag om over te filosoferen met een grote fles drank erbij, dan zondagochtend vlak na het opstaan.
Door de oneindige zinloosheid van ons bestaan te accepteren en er om lachen als je ziet hoe serieus anderen het nemen. / serieus antwoordquote:Op zondag 21 juni 2015 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Filosofische(?) vraag.
/serieuze vraag.
Oke. Ik stel als doel om mijn PhD af te maken binnen 3 jaar. Dat is een doel dat ik heb sinds ik ben begonnen... Zorgt er nu niet voor dat ik uit bed kom..quote:
Lastig. Ik denk dat je voor jezelf moet definiėren waar jij blij van wordt, dat wil zeggen, dat iets vinden waarvan jij in de ochtend denkt: YES! Weer een nieuwe dag, op naar...quote:Op zondag 21 juni 2015 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Filosofische(?) vraag.
/serieuze vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |