Beetje struggles. Geen zin om er uitgebreid over uit te wijden want daar is het te gecompliceerd voor. Voel me gewoon niet zo lekker in m'n vel.quote:
Ik verlaat deze SC wel weer gewoon, al dat gepraat over gevoelensquote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verlaat deze SC wel weer gewoon, al dat gepraat over gevoelens.
quote:
Komt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Beetje struggles. Geen zin om er uitgebreid over uit te wijden want daar is het te gecompliceerd voor. Voel me gewoon niet zo lekker in m'n vel.
Yeah simpele ......ken je mij nog nietquote:Op zondag 21 juni 2015 03:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig voor avontuur.
Geen probleem. Ik was ook wel direct. Sterkte! En hopelijk komt het goed met je als je op stage gaat en zoquote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Beetje struggles. Geen zin om er uitgebreid over uit te wijden want daar is het te gecompliceerd voor. Voel me gewoon niet zo lekker in m'n vel.
De smaak van vers vleesch van de BBQ in mn mond, stelt me anders best wel tevreequote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verlaat deze SC wel weer gewoon, al dat gepraat over gevoelens.
Weet niet hoor.quote:
Ben ik al geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik was ook wel direct. Sterkte! En hopelijk komt het goed met je als je op stage gaat en zo
Het regent, erg ongeloofwaardig ditquote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De smaak van vers vleesch van de BBQ in mn mond, stelt me anders best wel tevree
Moet ik je een schop komen geven? T komt goed...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet hoor.
[..]
Ben ik al geweest.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:06 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik je een schop komen geven? T komt goed...
Dat is gewoon nep dan, niks geen houtskool dusquote:Op zondag 21 juni 2015 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De BBQ staat dan ook gewoon binnen
Oke, semester.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet hoor.
[..]
Ben ik al geweest.
Lekkere worst in je mond gehad?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De smaak van vers vleesch van de BBQ in mn mond, stelt me anders best wel tevree
Dan is t goed. Ik moet morgen al richting t zuiden.quote:
Voor zelfmoord of voor eten?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De BBQ staat dan ook gewoon binnen
doegggquote:
Het ging maar om 2 rundervinken en een kalfsbiefstuk, beetje zonde om voor dat beetje met kooltjes te gaan werken.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon nep dan, niks geen houtskool dus
Ik dacht ook al...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:09 schreef Harmankardon het volgende:
Pluff gaat uitstraling zitten pluggen? Het moet niet gekker worden.
Bobquote:
Ach naja, zolang je maar weet waar je t over hebt he?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Loka? ned help
[..]
Bob![]()
Ik hou van je he voordat je weer begint zeiken dat ik je over dat ik je over sla he
Wat is pluggen?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:09 schreef Harmankardon het volgende:
Pluff gaat uitstraling zitten pluggen? Het moet niet gekker worden.
Dat betekent doei.quote:
Ja, heb ze al gevonden.quote:
Ik had/heb chlamydia en gonorroe tegelijk. Maar de symptomen zijn al minder en ik moet nog een weekje wahten en dan ben k weer beter.quote:
quote:
Zijn ze weer.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had/heb chlamydia en gonorroe tegelijk. Maar de symptomen zijn al minder en ik moet nog een weekje wahten en dan ben k weer beter.
Geen soa's hieroquote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had/heb chlamydia en gonorroe tegelijk. Maar de symptomen zijn al minder en ik moet nog een weekje wahten en dan ben k weer beter.
Hoe is het met jou?
Ik houd van zeuren soms.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Loka? ned help
[..]
Bob![]()
Ik hou van je he voordat je weer begint zeiken dat ik je over dat ik je over sla he
Ben je condoombezwaard ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Onderweg waarom?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen soa's hiero
Wel lekker eigenlijk, ben erg druk de laatste tijd, veel onderweg en dat bevalt me eigenlijk wel
Weet je wat ik niet snap? Dat jij vindt dat het risico zonder condoom net zo groot is terwijl jij hier de enige bent die soa's heeft. Ik snap het gewooon niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Die testen dat van tevoren!quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Stelletjes in een relatie doen het ook zonder condoom!
Klopt, maar die rekenen geen 200 euro per uur.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
16 verschillende meisjes tigtallen keren neuken zonder condoom. In totaal 3 soa's en 2X schimmelinfectie. Ik vind dat meevallen.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat jij vindt dat het risico zonder condoom net zo groot is terwijl jij hier de enige bent die soa's heeft. Ik snap het gewooon niet.
Mensen zien vooralquote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Onderweg waarom?
Om je vaders uitvaart te regelen?Hoe gaat het met hem verder?
Die laten zich (als t goed is) eerst testen...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Nou, ik nul.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef pluff het volgende:
[..]
16 verschillende meisjes tigtallen keren neuken zonder condoom. In totaal 3 soa's en 2X schimmelinfectie. Ik vind dat meevallen.
Dat klinkt wel goed. Hoe kom je aan die sociale kring en contacten?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen zien vooral
Nee, hopelijk geen uitvaart dit jaar.
Geen idee, heb hem niet veel meer gesproken de laatste tijd, ben vooral veel met mezelf en mn eigen sociale kring bezig.
Op zondag 21 juni 2015 03:12 schreef Inolvidable het volgende:
Moet je niet bij mij zijn, ben een ijskonigin.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:19 schreef UitStraling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 juni 2015 03:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat betekent doei.
Ik wilde wat gemeens zeggen maar eogenlijk zou ik t liefst n warm lichaam voelen nu
Doen hoeren ook afentoequote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die laten zich (als t goed is) eerst testen...
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je maagd was
Die neuken meerquote:
Ik 0, maar ik kom ook niet verder dan vijf vrouwen.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:18 schreef pluff het volgende:
[..]
16 verschillende meisjes tigtallen keren neuken zonder condoom. In totaal 3 soa's en 2X schimmelinfectie. Ik vind dat meevallen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik 0, maar ik kom ook niet verder dan vijf vrouwen.
Best veel toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 meisjes gezoend.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:21 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Dat is over 15 jaar verspreid he?quote:
Ja natuurlijk gratis...Ik ga niet voor seks betalenquote:Op zondag 21 juni 2015 03:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 keer gezoend.
Niet slecht vind ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Dat is over 15 jaar verspreid he?
[..]
Ja natuurlijk gratis...Ik ga niet voor seks betalen
5 vrouwen, en met 1 onveilig gedaan?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Dat is over 15 jaar verspreid he?
[..]
Ja natuurlijk gratis...Ik ga niet voor seks betalen
Op de universiteit bedoel je? Ja, natuurlijk. Ik denk dat ongeveer 65 a 70% van de studenten daar vrouwelijk is. Maar daar heb ik nooit een vrouw gevonden hoor. Mijn ex studeerde geneeskunde, geen rechten.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Op je juristenopleiding, waren daar ook vrouwen?
Vind je? Ik vind t erg weinig eigenlijk.quote:
Je hebt zestien hoeren geneukt, is anders ok maar ik heb 't idee dat hier schuchtere en lievere mensen zitten, hou daar eens rekening meequote:Op zondag 21 juni 2015 03:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 meisjes gezoend.
Als de persoon maar nice isquote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, getallen. Wat maakt het uit? Veel, weinig.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, getallen. Wat maakt het uit? Veel, weinig.
Ja, van 7 jaar. Mijn hele studententijd eigenlijk...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had toch ook nog een lange relatie gehad?
Nou niet gek dat je dan niet in de 50 zit tochquote:Op zondag 21 juni 2015 03:29 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al ben ik t met je eens...Een getal zegt niets
[..]
Ja, van 7 jaar. Mijn hele studententijd eigenlijk...
Dat zat er nooit in en zit er ook niet in.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou niet gek dat je dan niet in de 50 zit toch
Wow, wat een sletquote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vond het echt niet normaal toen mijn ex vier jaar geleden zei dat hij twaalf bedpartners had gehad. Eigenlijk valt dat ook wel weer mee als ik er nu over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
62quote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vond het echt niet normaal toen mijn ex vier jaar geleden zei dat hij twaalf bedpartners had gehad. Eigenlijk valt dat ook wel weer mee als ik er nu over nadenk.
Damn, dan ben je echt een getal.quote:
Damn, weet je hun namen nog wel? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Maakt toch wel uit hoe ie met die vrouwen om is gegaan toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2015 03:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maakt toch wel uit hoe ie met die vrouwen om is gegaan toch?
?quote:
Excelquote:Op zondag 21 juni 2015 03:34 schreef yats het volgende:
[..]
Damn, weet je hun namen nog wel? Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:
Was dat niet supercalc in jouw tijd?quote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 21 juni 2015 03:39 schreef pluff het volgende:
[..]
Was dat niet supercalc in jouw tijd?
Ik ga slapen. Ik trek het niet meer hier tussen de mensen die een relatie mogen ervaren. Tussen de mensen die op een opleiding zitten met vrouwen. Tussen de mensen die eens in de al is het zoveel jaar gratis seks hebben.
Weltrusten.
trusten.quote:
Waarom koester je niet gewoon de mooie ervaringen en vergeet je de rest? Daar heb je geen sheet voor nodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na ja niet iedere vrouw is notatie waardig, sorry dat ik zo'n kwal ben daarin
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom koester je niet gewoon de mooie ervaringen en vergeet je de rest? Daar heb je geen sheet voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |