I wouldn't know.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar Barb houd toch juist van het tegenovergestelde
Keej, byequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef bamibij het volgende:
Ik ga een sc zoeken met wat minder gefrustreerde mensen![]()
KLB ofzo
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze? De 'twins'?Ze heeft wel een stuk kleinere borsten dan jij, dat heb ik al wel gezien maar dat mag de pret niet drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat mij godverdomme gefrustreerd zijn, ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef bamibij het volgende:
KLB ofzo
Right...Not sure if...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je toe moet slaan als jij je opricht en het vrouwtje verstijfd zit te bibberen en te wachten tot je toe slaat, je bijt te laat joh
Wow.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef bamibij het volgende:
KLB ofzo
Damn.quote:Deze ruimere kamer heeft airconditioning, een satelliet-tv, kranten en gratis water en Oreo-koekjes.
Op fok? Succes!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef bamibij het volgende:
KLB ofzo
De oreos, daar doe je het voor natuurlijkquote:
Is dat een niet nog treurigere plek?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef bamibij het volgende:
KLB ofzo
Oreo'squote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De oreos, daar doe je het voor natuurlijk
Dag kloon, kom jij naar mijn pandapark?quote:
Whud?quote:
Zolang ik de koekjes mag hebben en niet wat in het midden zit hebben we een deal!quote:
Dat is toch geweldig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De oreos, daar doe je het voor natuurlijk
Moet jij niet interessant gaan zijn ouzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er nou stond gratis wijn dan moest je opschuiven in bed
Waarom moest hij zijn initialen zeggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag echt zo'n typische Fokker aan de kassa die ging lachen omdat hij zijn initialen (SM) moest zeggen. Heel ongemakkelijk.![]()
Als je meeleest, hoi.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag echt zo'n typische Fokker aan de kassa die ging lachen omdat hij zijn initialen (SM) moest zeggen. Heel ongemakkelijk.![]()
Als je meeleest, hoi.
ouzoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Moet jij niet interessant gaan zijn ouzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |