Dit.quote:
Ja, hilarisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]sorry Samzz maar ik moest hem maken, geniet ervan
Lurker dat je bentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je geen SOA krijgt van je chlamsnol.
Leuk ende aardig ende spannend, maar wat kan ik met deze informatie?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een flirt op het oog die zou jij prachtig vinden, een echte chique dame, welopgevoed, classy, mooie kleding en een superaantrekkelijk klassiek jaren 50 filmsterrengezicht.....ooh en ze is gek op champagne en oesters
Ik ga wel gewoon panda's fokken, zou het WNF daar wellicht financiering voor over hebben?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Het maakt het alleen erger.
Fappenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk ende aardig ende spannend, maar wat kan ik met deze informatie?
Ik zou het een vol toiletrolletje zetten als ik jou wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk ende aardig ende spannend, maar wat kan ik met deze informatie?
Dan kan ik dus net zo goed thuis blijvenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je geen SOA krijgt van je chlamsnol.
Worthless without pics.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een flirt op het oog die zou jij prachtig vinden, een echte chique dame, welopgevoed, classy, mooie kleding en een superaantrekkelijk klassiek jaren 50 filmsterrengezicht.....ooh en ze is gek op champagne en oesters
Slang? Wat? Dude...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij slang zonder giftanden dat je bent
Beetje een diersoort neuken waar al niet veel van zijn. Beastiality is verboden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon panda's fokken, zou het WNF daar wellicht financiering voor over hebben?
Neuh....quote:
Neuh...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het een vol toiletrolletje zetten als ik jou was
Godver.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beetje een diersoort neuken waar al niet veel van zijn. Beastiality is verboden.
Ik neuk niet art...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beetje een diersoort neuken waar al niet veel van zijn. Beastiality is verboden.
Jij hebt zijn chlamsnolletje nooit gezien, zekerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het een vol toiletrolletje zetten als ik jou was
Ik bedoel dat je toe moet slaan als jij je opricht en het vrouwtje verstijfd zit te bibberen en te wachten tot je toe slaat, je bijt te laat johquote:
Ze? De 'twins'?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik niet maken joh, ik heb ze pas een keer ontmoet ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar Barb houd toch juist van het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zijn chlamsnolletje nooit gezien, zeker.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze? De 'twins'?Hoi, zijn dat de jouwe? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |