Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (22x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, 0-2
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, 2-1
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, 2-4
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, 3-0
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 1-3
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 0-3
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, 2-1
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, 2-1
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, 0-5
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, 3-1
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, 4-1
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, 2-3
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, 0-1
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, 3-0
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Want
U MAD?
quote:
5 miljoen propper, dan spoor je niet.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Had anders het nieuwe speelschema in de OP gezet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
quote:
PSV kan het lije

Welke club gaat bijvoorbeeld 2 miljoen voor Hiljemark op tafel leggen
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Mwa, het is in de lijn der verwachtingen. Gudelj, Sinkgraven, Maher en nu weer Propper. Rond de 5 miljoen is gewoon de gangbare prijs die je als topclub betaalt aan de uitblinkers van de subtoppers.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 11:23 schreef Buitendam het volgende:[..]
Mwa, het is in de lijn der verwachtingen. Gudelj, Sinkgraven, Maher en nu weer Propper. Rond de 5 miljoen is gewoon de gangbare prijs die je als topclub betaalt aan de uitblinkers van de subtoppers.
Daarom buiten de competitie kopen, ipv freaking propper

quote:
Feyenoord
Buitendam
Commissaris.
quote:
Jongens die zijn niveau aantikken haal je bij lange na niet voor dat bedrag uit het buitenland.
Dit, dus.
quote:
http://nos.nl/artikel/203(...)oor-psv-spelers.htmlHierom. Deed hij geweldig. Ik weet dat Maher en Zoet er uiteindelijk ook bij staan, maar hij griste de schaal weg bij de feestende PSV'ers, trok Maher mee en liep naar dat menneke toe. Ook op de Herdgang neemt hij over het algemeen de meeste tijd voor de handtekeningenjagers. Gaat in interviews nagenoeg nooit in de verdediging als hem een kritische vraag wordt gesteld.
Het is wat jammer dat hij niet zo een goede voetballer is.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 11:23 schreef Buitendam het volgende:[..]
Vind je het zo'n uitblinker dan?
quote:
Nee, maar dat zijn die anderen ook absoluut niet. Toch?
quote:
Vertel eens, Nostradamus. Jij kan ons vast vertellen wat er allemaal schort aan Pröpper.
quote:
Gudelj was een uitblinker in het afgelopen seizoen.
Maher had het aardig moeilijk in 2012/13 bij AZ toen alle uitblinkers waren vertrokken. In 2011/12 deed hij het meer dan prima.
Buitendam
Commissaris.
quote:
De dingen die hij laat zien op die leeftijd zie je niet veel. Ik denk dat het echt een hele goede voetballer is.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Gudelj was een uitblinker in het afgelopen seizoen.
Maher had het aardig moeilijk in 2012/13 bij AZ toen alle uitblinkers waren vertrokken. In 2011/12 deed hij het meer dan prima.
Wat Maher er mee te maken heeft begrijp ik niet helemaal, maar oké.
Pröpper is bij Vitesse toch niet minder uitblinker geweest dan Gudelj bij AZ? Daarom is de prijs van 5 miljoen misschien wel gewoon gerechtvaardigd en zijn dat de prijzen die betaald worden. De prijs voor Sinkgraven is natuurlijk pure waanzin en zal de reden zijn waarom Overmars nu teruggefloten is.
Tarado
capô de fusca
quote:
Gudelj is de enige die het waard is uit de eridivisie en Clasie. Beiden onhaalbaar, de rest is echt geen meerwaarde voor dit PSV.. Dan nog liever Guardado, Hilje en Maher.
quote:
Want? Prima speler. Is echt niet veel minder dan Wijnaldum en zeker niet minder dan Maher. Als je ziet dat Ajax dan 6 mil (volgens mij?) voor Sinkgraven betaald dan lijkt me dit een prima deal. Ja, Sinkgraven is jong, maar mensen doen tegenwoordig net alsof alles jonge jongens die kunnen voetballen automatisch ook wel bij Real Madrid terecht komen.
Overigens vind ik het Bruma-gebash (niet hier, maar meer in heel NL) een beetje trieste vormen aannemen. Feit is gewoon dat we met de Vrij 1 goede verdediger hebben en de rest (Vlaar, Bruma, Rekik, Veltman, BMI) is allemaal middelmaat. Desondanks gewoon prima voor PSV.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 14:24 schreef nickhguitar het volgende:[..]Feit is gewoon dat we met de Vrij 1 goede verdediger hebben
en de rest (Vlaar, Bruma, Rekik, Veltman, BMI) is allemaal middelmaat. Desondanks gewoon prima voor PSV.
We zullen het gaan zien in de Champions League.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Wat gaan "we" zien?
Tis toch al lang duidelijk dat al die genoemde verdedigers te kort komen voor Europa, en leuk genoeg zijn voor de Nederlandse competitie.
quote:
Tsjah dat is weer een beredenatie van lik me de klossies. Wake up call: Nederlandse teams gaan de komende jaren geen hoge ogen gooien in de CL. Of types als Sergio Ramos en Kompany moeten voor 1 mil per jaar tegen Willem 2 en Heerenveen willen spelen.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 17:10 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Tsjah dat is weer een beredenatie van lik me de klossies. Wake up call: Nederlandse teams gaan de komende jaren geen hoge ogen gooien in de CL. Of types als Sergio Ramos en Kompany moeten voor 1 mil per jaar tegen Willem 2 en Heerenveen willen spelen.
Zonder rijke oliesjeiks die onze clubjes kopen en er honderden miljoen in willen stoppen, komen we echt nergens met het Nederlandse (club)voetbal

De degradant in de Premier League krijgt al meer aan tv-gelden dan het totale budget van PSV/Ajax

.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 14:24 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Overigens vind ik het Bruma-gebash (niet hier, maar meer in heel NL) een beetje trieste vormen aannemen. Feit is gewoon dat we met de Vrij 1 goede verdediger hebben en de rest (Vlaar, Bruma, Rekik, Veltman, BMI) is allemaal middelmaat. Desondanks gewoon prima voor PSV.
Snap ik niet helemaal. Moeten we allemaal opeen fan van de Vrij worden? Vind nog altijd beter.
quote:
Lekker bezig
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Net eens wat youtube-filmpjes van Propper gekeken...mooie techniek wel hoor. Bovengemiddeld in Nederland.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 17:10 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Die maken ook fouten, er bestaat geen verdediger die foutloos speelt.
quote:
Jawel. Adri van Tiggelen.
quote:
Die maar opstellen dan.
quote:
Die was heel sterk aan de bal! Heeft in zijn hele carriere 3 x de bal naar voren gepasst.
quote:
Het schijnt wel dat betere verdedigers er minder maken.
quote:
Wie vind je nog altijd beter? Ik vind persoonlijk de Vrij een klasse beter dan alles wat erna komt.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Niks degelijk. Van Tiggelen was een 100% held. Zijn er na hem weinig geweest die zo verschrikkelijk goed op het randje correct waren.
Een grootheid, een echte grootheid. Dat snap je denk ik ook alleen als je zelf back bent geweest op redelijk niveau.
quote:
Op zondag 21 juni 2015 19:58 schreef nickhguitar het volgende:[..]
[..]
Wie vind je nog altijd beter? Ik vind persoonlijk de Vrij een klasse beter dan alles wat erna komt.
Excuus. Vlaar.
Vind de Vrij totaal niet bijzonder. Kan niet zeggen dat ik 'SS' nauw volg, maar hij schijnt het inderdaad wel aardig te doen. Niet dat ik het verder zo'n indrukwekkende club vind. Maar van wat ik ervoor van hem zag, moet hij wel énorme stappen hebben gemaakt om Vlaar ingehaald te hebben dan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op zondag 21 juni 2015 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Excuus. Vlaar.
Vind de Vrij totaal niet bijzonder. Kan niet zeggen dat ik 'SS' nauw volg, maar hij schijnt het inderdaad wel aardig te doen. Niet dat ik het verder zo'n indrukwekkende club vind. Maar van wat ik ervoor van hem zag, moet hij wel énorme stappen hebben gemaakt om Vlaar ingehaald te hebben dan.
De Vrij heeft mij ook nooit geboeid, maar als je in de Serie A genoemd wordt als één van de beste centrale verdedigers in de competitie, dan moet je toch wel wat kunnen.
Maar goed, wel bij een ploeg waar hij zelden ruimte in zijn rug heeft. En daar lag altijd al zijn zwakte. In een ploeg die veel pressie speelt van achter uit, heeft hij gewoon rugdekking nodig.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op zondag 21 juni 2015 20:30 schreef BadderHaring het volgende:[..]
De Vrij heeft mij ook nooit geboeid, maar als je in de Serie A genoemd wordt als één van de beste centrale verdedigers in de competitie, dan moet je toch wel wat kunnen.
Maar goed, wel bij een ploeg waar hij zelden ruimte in zijn rug heeft. En daar lag altijd al zijn zwakte. In een ploeg die veel pressie speelt van achter uit, heeft hij gewoon rugdekking nodig.
Daarom was zijn WK ook zo goed

Had ie Vlaar nog.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Op zondag 21 juni 2015 19:58 schreef nickhguitar het volgende:[..]
[..]
Dat zagen we idd.. Ramos tegen Juve, foutje moet kunnen..
20 mio voor Wijnaldum. Dat is wel stevig.
quote:
Prima vraagprijs. Waterdrager Blind ging voor 17,5 mil naar United.
quote:
Dat is ook te duur. Maar die ging naar Manchester. Die trekken graag de portemonnee. Ik denk dat Wijnaldum geen 20 mio waard is. Als we het er voor gaan krijgen vind ik het natuurlijk prima. Maar de clubs die tot nu toe interesse hebben gaan dat ook niet uitgeven lijkt me.
Bij zo een Sunderland zou hij natuurlijk wel de absolute ster zijn. Maar het acute degradatiegevaar zal hem er van weerhouden. Als BVB of Schalke nou eens interesse zou tonen. Duitse competitie zou top zijn voor hem.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Nu doe je Blind te kort hoor. Natuurlijk zit hij nu boven zijn niveau, maar dat zou voor Gini ook gelden als hij naar Man United gaat.
Ik denk dat 14/15 miljoen voor beide reëel is. Wijnaldum is helemaal niet zo'n topper.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Na een geweldig WK met een coach die hem kende ja, 4x kampioen geworden en CL ervaring.
Wat heeft Wijnaldum nou eigenlijk internationaal laten zien?
Oh.
quote:
Op maandag 22 juni 2015 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Na een geweldig WK met een coach die hem kende ja, 4x kampioen geworden en CL ervaring.
Wat heeft Wijnaldum nou eigenlijk internationaal laten zien?
Dat bepaalt duidelijk de prijs niet, aangezien Depay nog maar 1 keer kampioen is geweest en het enige wat hij internationaal heeft laten zien, zijn pener is aan de ex-sletjes van een aantal rappers.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 22 juni 2015 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Dat bepaalt duidelijk de prijs niet, aangezien Depay nog maar 1 keer kampioen is geweest en het enige wat hij internationaal heeft laten zien, zijn pener is aan de ex-sletjes van een aantal rappers.
Het WK vorig jaar vergeten waar hij wel wat heeft laten zien? Wijnaldum hobbelde toen mee in de marge, maar Depay was toen beslissend. En ook dit seizoen topscorer van de Eredivisie en jonger natuurlijk.
Oh.
quote:
Op maandag 22 juni 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Het WK vorig jaar vergeten waar hij wel wat heeft laten zien? Wijnaldum hobbelde toen mee in de marge, maar Depay was toen beslissend. En ook dit seizoen topscorer van de Eredivisie en jonger natuurlijk.
Depay was een pot tegen Australië bepalend. Daarna heeft hij weinig meer laten zien. Wijnaldum was na een pot basisspeler. Gescoord tegen Brazilië en naarmate het toernooi vorderde werd hij beter, met als gevolg concrete interesse van Atletico ratatatata en PSG.
Wijnaldum was aanvoerder van een gesmeerde machine dit jaar en veel constanter dan de topscoorder van deze gesmeerde machine. Natuurlijk speel ik advocaat van de duivel, maar het is lulkoek om te denken dat Depay meer heeft laten zien. Dat hij meer potentie heeft klopt wel, maar dat is niet wat je zegt.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Depay was een pot tegen Australië bepalend. Daarna heeft hij weinig meer laten zien. Wijnaldum was na een pot basisspeler. Gescoord tegen Brazilië en naarmate het toernooi vorderde werd hij beter, met als gevolg concrete interesse van Atletico ratatatata en PSG.
Wijnaldum was aanvoerder van een gesmeerde machine dit jaar en veel constanter dan de topscoorder van deze gesmeerde machine. Natuurlijk speel ik advocaat van de duivel, maar het is lulkoek om te denken dat Depay meer heeft laten zien. Dat hij meer potentie heeft klopt wel, maar dat is niet wat je zegt.
Maar er is mede zoveel bepaald voor Depay door zijn potentie natuurlijk. Wijnaldum zie ik niet veel meer groeien verder. Ben het trouwens ook oneens met dat hij het toernooi beter werd, hij was vrij onzichtbaar dat hele WK.
Oh.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 21 juni 2015 20:30 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Met een compacte ploeg waar weinig ruimte achter de verdediging ligt waar rugdekking wordt gegeven lijkt zelfs Marcelo nog een heel behoorlijke verdediger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op maandag 22 juni 2015 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Maar er is mede zoveel bepaald voor Depay door zijn potentie natuurlijk. Wijnaldum zie ik niet veel meer groeien verder. Ben het trouwens ook oneens met dat hij het toernooi beter werd, hij was vrij onzichtbaar dat hele WK.
Stop toch eens met dit schitterende topique, het pareltje van FOK, de bijbel van de voetbalfanaten, te vervuilen met zoveel stront.
Hartelijk bedankt.
Mvg,
LBM
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Stop toch eens met dit schitterende topique, het pareltje van FOK, de bijbel van de voetbalfanaten, te vervuilen met zoveel stront.
Hartelijk bedankt.
Mvg,
LBM
Op een forum mag je je mening geven, dus nee ik hou er niet over op
Oh.
quote:
Jouw meningen slaan alleen altijd als een tang op een varken. Alsof je net uit je moeders baarmoeder getrokken bent, op een stoel richting de dierentuin bent gezet en bent wijsgemaakt alsof je naar voetbal zit te kijken. Word er een beetje moe van.
Nou, joe!
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 22 juni 2015 15:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Jouw meningen slaan alleen altijd als een tang op een varken. Alsof je net uit je moeders baarmoeder getrokken bent, op een stoel richting de dierentuin bent gezet en bent wijsgemaakt alsof je naar voetbal zit te kijken. Word er een beetje moe van.
Nou, joe!
Het interesseert me echt heel erg weinig waar jij moe van wordt
Oh.
quote:
Tegen deze wijsheden van jou kan ik niet op. Ik trek me terug
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Kan het in dit topic weer gewoon over PSV gaan ipv op de man spelen
Oh.
quote:
Ik verwijs je even terug naar mijn 1e reactie op je. Waarom je nu wéér reageert is me 'n raadsel. Doe iets met mijn tips zou ik zeggen, dan kan het hier weer fijn over het pareltje van het voetbal gaan, inderdaad.
Gebruik DM voor persoonlijke berichten. Hier graag over PSV.
BFF met GGMM
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 22 juni 2015 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik verwijs je even terug naar mijn 1e reactie op je. Waarom je nu wéér reageert is me 'n raadsel. Doe iets met mijn tips zou ik zeggen, dan kan het hier weer fijn over het pareltje van het voetbal gaan, inderdaad.

Ik neem jou en je tips niet serieus, dus daar ligt het misschien aan dat ik er niks mee doe

Verder, wie gaat PSV halen als vervanger van Depay denken jullie?
Oh.
quote:
Gaston Pereiro uit Uruguay wellicht, staat volgens Elfrink op de nominatie om de nieuwe aanvaller van PSV te worden.
quote:
Op maandag 22 juni 2015 17:11 schreef satecl het volgende:Goeie zaak van PSV om gewoon hun portemonnee te trekken voor kwaliteit. Kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren.
Depay weg, Champions League en minimaal 10 miljoen voor Wijnaldum. Dat is dus +/- ¤ 50.000.000,- wat er binnen komt. Ik hoop voor jullie dat PSV gewoon 20 tot 30 miljoen er tegenaan klapt. Je kapitaal moet op het veld staan en alleen op die manier kan je groepfase van de CL.
En aangezien Ajax heilig gelooft in die armzalige jeugdopleiding, Feyenoord hun geld (bijna) niet kan herinvesteren en Twente zo goed als kapot is, is dit voor PSV dé kans om jaren op rij kampioen te worden.
Eens, maar niet teveel risico nemen. Een speler voor 7 miljoen....dan moet je wel zeker van je zaak zijn. Maar ik vertrouw de mannen wel.
quote:
Op maandag 22 juni 2015 17:11 schreef satecl het volgende:Goeie zaak van PSV om gewoon hun portemonnee te trekken voor kwaliteit. Kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren.
Depay weg, Champions League en minimaal 10 miljoen voor Wijnaldum. Dat is dus +/- ¤ 50.000.000,- wat er binnen komt. Ik hoop voor jullie dat PSV gewoon 20 tot 30 miljoen er tegenaan klapt. Je kapitaal moet op het veld staan en alleen op die manier kan je groepfase van de CL.
En aangezien Ajax heilig gelooft in die armzalige jeugdopleiding, Feyenoord hun geld (bijna) niet kan herinvesteren en Twente zo goed als kapot is, is dit voor PSV dé kans om jaren op rij kampioen te worden.
Ja joh, lekker met geld smijten. Want dat is de jaren hiervoor ook zo goed gegaan.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op maandag 22 juni 2015 17:33 schreef Ciscus het volgende:[..]
Eens, maar niet teveel risico nemen. Een speler voor 7 miljoen....dan moet je wel zeker van je zaak zijn. Maar ik vertrouw de mannen wel.
Ach joh, gewoon twee spelers van 7 miljoen kopen. 2x zo veel kans dat je er eentje voor meer dan 25 miljoen doorverkoopt.
Of drie. Geld moet rollen, gewoon weer vol van Raay-style.
quote:
Op maandag 22 juni 2015 17:51 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Ach joh, gewoon twee spelers van 7 miljoen kopen. 2x zo veel kans dat je er eentje voor meer dan 25 miljoen doorverkoopt.
Of drie. Geld moet rollen, gewoon weer vol van Raay-style.
Ik vind een investering in een gast van 20 met aanzienlijk talent best ok, maar 7 miljoen is op dit moment teveel. Je moet anderzijds wel iets durven. (Al is het natuurlijk ook geen blinde gok he)
quote:
Op maandag 22 juni 2015 19:16 schreef Ciscus het volgende:[..]
Ik vind een investering in een gast van 20 met aanzienlijk talent best ok, maar 7 miljoen is op dit moment teveel. Je moet anderzijds wel iets durven. (Al is het natuurlijk ook geen blinde gok he)
Best knap eigenlijk; ik zeg eigenlijk niets in dit stukje.
quote:
Bedankt dat je het even herhaalt.
quote:
Op maandag 22 juni 2015 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:Wijnaldum zie ik niet veel meer groeien verder. Ben het trouwens ook oneens met dat hij het toernooi beter werd, hij was vrij onzichtbaar dat hele WK.
Dat jij Wijnaldum niet meer ziet groeien zegt natuurlijk niets. Hij heeft tot dit jaar bij PSV redelijk onder de maat gepresteerd vind ik. Zijn rol in het NL elftal als een van de twee controleurs was duidelijk. Dat is ook meermaals herhaald en hij is door Van Gaal geroemd voor zijn optredens. Ik vond het ook allemaal wat kleurloos, maar zo speelt Nigel de Jong of Anita eigenlijk al zijn hele leven. Laten we dus zeggen dat hij dat aspect aardig beheerst en daarnaast sinds dit seizoen een keer of 10 in de 16 komt en als middenvelder meer dan 10 doelpunten heeft gescoord, dan ben je aardig compleet en dus voor veel Europese teams een aanwinst.
Maar ik vind 20 miljoen wat veel. Daar begon ik mee namelijk. En ja, ik vind 17,5 miljoen ook teveel voor Blind. Veel te veel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 22-06-2015 21:06:18 ]
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 22 juni 2015 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Bedankt dat je het even herhaalt.
[..]
Dat jij Wijnaldum niet meer ziet groeien zegt natuurlijk niets. Hij heeft tot dit jaar bij PSV redelijk onder de maat gepresteerd vind ik. Zijn rol in het NL elftal als een van de twee controleurs was duidelijk. Dat is ook meermaals herhaald en hij is door Van Gaal geroemd voor zijn optredens. Ik vond het ook allemaal wat kleurloos, maar zo speelt Nigel de Jong of Anita eigenlijk al zijn hele leven. Laten we dus zeggen dat hij dat aspect aardig beheerst en daarnaast sinds dit seizoen een keer of 10 in de 16 komt en als middenvelder meer dan 10 doelpunten heeft gescoord, dan ben je aardig compleet en dus voor veel Europese teams een aanwinst.
Maar ik vind 20 miljoen wat veel. Daar begon ik mee namelijk. En ja, ik vind 17,5 miljoen ook teveel voor Blind. Veel te veel.
Maar Wijnaldum is een aanvallende middenvelder en niet echt een controleur. En als aanvallende middenvelder mist hij gewoon inzicht en een goede steekpass. Hij heeft een aardige diepgang en kan een goal maken, maar dat is niet genoeg. Niet voor de clubs die echt 20 miljoen neerleggen voor een aanvallende middenvelder. Vergelijk Wijnaldum met Kevin de Bruyne of een Eriksen, daar komt hij toch bij lange na niet in de buurt
Oh.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 juni 2015 @ 21:27:53
rubbereend
JUICHEN
quote:
even wachten op het nieuwe boekjaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op maandag 22 juni 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Maar Wijnaldum is een aanvallende middenvelder en niet echt een controleur. En als aanvallende middenvelder mist hij gewoon inzicht en een goede steekpass. Hij heeft een aardige diepgang en kan een goal maken, maar dat is niet genoeg. Niet voor de clubs die echt 20 miljoen neerleggen voor een aanvallende middenvelder. Vergelijk Wijnaldum met Kevin de Bruyne of een Eriksen, daar komt hij toch bij lange na niet in de buurt
Ik meen dat je niet zo zwart-wit naar posities kunt kijken. In football Manager en bij Fifa werkt dat zo inderdaad wel. Een aanvallende middenvelder moet niet per se steekpassjes kunnen geven. In ons geval hebben we daar Maher voor. Die kan dat wel. Het ligt er aan hoe je speelt. Ik heb Toivonen van zijn leven geen steekpass zien geven, maar als er een bal voorkwam stond hij er bij. Dat was ook een aanvallende middenvelder. Wijnaldum heb ik nooit gezien als aanvallende middenvelder. Meer als rechtermiddenvelder in een systeem met de punt naar achter. Zoals er nu gespeeld wordt. En dan bij voorkeur ook nog in de hoedanigheid dat hij de ruimte op rechts kan bespelen wanneer de rechtsbuiten naar binnen trekt. Helaas snapt Narsingh dat, maar meestal al het andere wat hem een beetje voetballer zou kunnen maken, ook niet. Maar dat terzijde.
Tijdens het WK heeft Louis Wijnaldum in een controlerende rol laten spelen. Dat was zonder kleur of smaak maar heeft desalniettemin indruk gemaakt bij een paar Europese topclubs. Daar hecht ik wel waarde aan. Verdedigend is hij overeind gebleven.
Wijnaldum is aanvallend goed als er ruimte voor hem ligt. Lekker draven en voor de goal opduiken. Daarom heb ik ook aangegeven dat de Duitse competitie goed voor hem zou zijn. Sturm und drang en zo.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 juni 2015 @ 21:34:12
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 22 juni 2015 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik meen dat je niet zo zwart-wit naar posities kunt kijken. In football Manager en bij Fifa werkt dat zo inderdaad wel. Een aanvallende middenvelder moet niet per se steekpassjes kunnen geven. In ons geval hebben we daar Maher voor. Die kan dat wel. Het ligt er aan hoe je speelt. Ik heb Toivonen van zijn leven geen steekpass zien geven, maar als er een bal voorkwam stond hij er bij. Dat was ook een aanvallende middenvelder. Wijnaldum heb ik nooit gezien als aanvallende middenvelder. Meer als rechtermiddenvelder in een systeem met de punt naar achter. Zoals er nu gespeeld wordt. En dan bij voorkeur ook nog in de hoedanigheid dat hij de ruimte op rechts kan bespelen wanneer de rechtsbuiten naar binnen trekt. Helaas snapt Narsingh dat, maar meestal al het andere wat hem een beetje voetballer zou kunnen maken, ook niet. Maar dat terzijde.
Tijdens het WK heeft Louis Wijnaldum in een controlerende rol laten spelen. Dat was zonder kleur of smaak maar heeft desalniettemin indruk gemaakt bij een paar Europese topclubs. Daar hecht ik wel waarde aan. Verdedigend is hij overeind gebleven.
Wijnaldum is aanvallend goed als er ruimte voor hem ligt. Lekker draven en voor de goal opduiken. Daarom heb ik ook aangegeven dat de Duitse competitie goed voor hem zou zijn. Sturm und drang en zo.
dit dus, een mooie Duitse clubs of lekker renner in de Premier League dat is waar hij meer tot zijn recht zou komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Ja dat klopt wel hoor. Maar dan moet je ook kijken naar welke clubs echt spelen met zo'n type nummer 10 en die ook 20 miljoen even kunnen aftikken voor een speler
Oh.
Tarado
capô de fusca
quote:
Hij ziet inderdaad wel goed de diepte voor zichzelf, dat is dan ook gelijk zijn zwakte, beetje blind voor de goal, kan vaak niet anders dan maar een doelpoging wagen.
quote:
Ik ben het zelden zo eens geweest met een post. Wijnaldum is overigens een ontzettende speler om tegenover je te hebben, spelers komen er nauwelijks aan. Dat is ook een kwaliteit he.
zerokil
psvunited
quote:
wat een belabberde schrijfstijl.
zerokil
psvunited
quote:
Vind het artikel ook tegenvallen..
Had op zijn minst een overzicht gemaakt met alle spelers die verkocht en aangekocht zijn..
satecl
Dorpsidioot.
quote:
Je hebt 50 miljoen euro verdiend... Waarom geen 25 miljoen herinvesteren? Nogmaals: Kapitaal moet op het veld staan. Of ga je liever het veld in met van die 18 jarige talenten die nog lang niet klaar zijn voor het grote werk? Wil PSV nu in de top blijven moeten ze hun geld gewoon keihard herinvesteren zodat Ajx en Feyenoord daar niet tegenop kunnen. In de luwte de talenten een kans geven(wat ze ook bij Depay hebben gedaan).
Ik zie geen enkel risico, als je salarishuis maar kloppend is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Die aankopen van Ajax trouwens

Beetje ook naar Kadlec gaan kijken. Hebben ze uberhaupt nog eigen scouting? Josties.
U MAD?
quote:
Kom op man, Marc doet zijn best!!!
quote:
En nu weer Sisto. Is van der Zee weer terug?
[ Bericht 6% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 23-06-2015 14:32:21 ]
quote:
Sunderland have made an offer in excess of £11m for the PSV Eindhoven midfielder Georginio Wijnaldum, who is also a target for their north-east rivals Newcastle United.
(zou dus een bod van 15,5+ miljoen euro betekenen)
http://www.theguardian.co(...)-georginio-wijnaldum
quote:
Marc komt met scouten niet eens boven de boarding uit.
Insert Barney.gif
U MAD?
quote:
Op maandag 22 juni 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Nee en vergelijk Eriksen met Zidane dan komt hij daar weer niet in de buurt. Baas boven baas. Daarnaast vergeet je dat je niet per se alle aspecten van het spel hoeft te beheersen. Als Wijnaldum ook nog die rust in z´n spel had, een uitstekende steekbal en dat extra inzicht dan was hij wel voor 50 mil naar Barcelona gegaan, en niet voor 15-20 naar Schalke of een club van dat kaliber.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef zerokil het volgende:[..]
Vind het artikel ook tegenvallen..
Had op zijn minst een overzicht gemaakt met alle spelers die verkocht en aangekocht zijn..
Ja inderdaad. Dit is enkel een leuk stukje voor een spreekbeurt in groep 6.
Rik schrijft net zoals hij er uit ziet; als een mongool.
U MAD?