Helaas, daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Joosie man praat alsjeblieft eens in normale zinnen
Awkward on so many levelsquote:
Die aanval was wel erg slecht gedaan ja. Je zou denken dat de Boltons meteen oog hebben voor Stannis en hem minimaal gevangen zouden nemen. Zeker een Ramsay zou Stannis toch wel als leuk speelgoed zienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, eerst die enorme aanloopen dan
Shireen zonder echt nuttig resultaat (woohoo de sneeuw smelt maar je ingehuurde mankrachten hebben je paarden gestolen
) Selyse kan dat toch niet verkroppen en kropt zichzelf op
Stannis zet gewoon door (is wel zijn ding, heeft ie al vaker naar gehint) maar overleeft de aanval op open vlakte (
) ondanks dat hij flink in de minderheid is. Zelfs de Boltons komen hem niet tegen, nee daar is Brienne dan opeens, geheel 'toevallig'.
Stop teveel van zulke toevalligheden (zelfs al zitten die in het bronmateriaal) in een en dezelfde aflevering en ja dan krijg ik wel een /meh gevoel.
watquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Shireen zonder echt nuttig resultaat (woohoo de sneeuw smelt maar je ingehuurde mankrachten hebben je paarden gestolen
Stannis zet gewoon door (is wel zijn ding, heeft ie al vaker naar gehint) maar overleeft de aanval op open vlakte (
) ondanks dat hij flink in de minderheid is. Zelfs de Boltons komen hem niet tegen, nee daar is Brienne dan opeens, geheel 'toevallig'.
Stop teveel van zulke toevalligheden (zelfs al zitten die in het bronmateriaal) in een en dezelfde aflevering en ja dan krijg ik wel een /meh gevoel.
Dat het prima is om tig afleveringen aan pure opbouw te besteden, als je maar net zoveel afleveringen aan pure afbouw/afwerking besteed. Die balans was zoek dit seizoen voor mijn gevoel.quote:
Zit wat in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
De reden is dat Stannis al verslagen was. Bloederige sterfscènes zijn alleen nuttig bij mensen die iets te verliezen hebben - bijvoorbeeld Ned of Oberyn. Stannis heeft zijn dochter, vrouw, leger, broer en fysieke gesteldheid verloren (hij bloedde al). Hij wilde zelf ook dood.
Dit idd, en dat in combinatie met Sansa's kaarsje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Cersei's macht is totaal gebroken door de vernedering en haar lange afwezigheid. Niemand zal haar nog serieus nemen, of macht geven. Ze is de mama van de huidige koning, nou joepie! Ze had macht omdat het oogluikend werd toegestaan (okee ze trok het onterecht naar zich toe), maar nu is ze slechts een grote smet op de naam van de Lannisters.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:
Als je nog lekker wil speculeren:
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Cersei
[..]
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Tyrion_Lannister
[..]
Volgend seizoen eerste aflevering Dany dood.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens, dat had wel wat langer mogen duren. Zeker als je kijkt naar hoe verschrikkelijk lang zijn opbouw al bezig is (van de moord op Renley tot Blackwater tot de Bank of Braavos tot de Wall enzovoorts enzovoorts)
Mee eens;quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Cersei's macht is totaal gebroken door de vernedering en haar lange afwezigheid. Niemand zal haar nog serieus nemen, of macht geven. Ze is de mama van de huidige koning, nou joepie! Ze had macht omdat het oogluikend werd toegestaan (okee ze trok het onterecht naar zich toe), maar nu is ze slechts een grote smet op de naam van de Lannisters.
Dan geef ik een buurtfeest. Polonaise, toetertjes, alles.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgend seizoen eerste aflevering Dany dood.
Nieuwe koude oorlog alles.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgend seizoen eerste aflevering Dany dood.
Wowquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan geef ik een buurtfeest. Polonaise, toetertjes, alles.
Die Sparrows verdrijven de decadentie uit de stad. Iedereen is het zelfde. Daarmee maken die zich juist geliefd, hoewel ze ook al een aantal dingen tegen gewonere mensen hebben gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mee eens;
Echter zou een ontzettende wraakactie met de koningsgarde jegens de gelovigen (en het volk) met wreedheid toch wel een kans bieden om de macht weer een beetje terug te kunnen pakken?
Al heeft het volk gezien wat voor kutwijf het is (en dat vond het volk al), maar wat als ze als een tyrant begint? Tuurlijk zal één mutant mountain niet heeeeel veel uitmaken, maar toch.
Maar dan hadden de Boltons niet de aanval gekozen maar zich lekker verscholen achter de muren van Winterfellquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:50 schreef Tchock het volgende:
Als Stannis' troepen niet gedeserteerd waren doordat hij zijn eigen dochter verbrandde had Stannis overigens veel meer mannen gehad dan Bolton. Mellissandre heeft echt de hele oorlog voor hem verneukt.
[ afbeelding ]
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan hadden de Boltons niet de aanval gekozen maar zich lekker verscholen achter de muren van Winterfell
Zolang The Wall staat maakt dat niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:59 schreef Tchock het volgende:
Waar ik zelf nog helemaal niet aan had gedacht maar wat ik net las - er liggen nu minstens 1500 onverbrande dode lichamen rond Winterfell.
Dat zal inderdaad lekker gaan ruiken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:59 schreef Tchock het volgende:
Waar ik zelf nog helemaal niet aan had gedacht maar wat ik net las - er liggen nu minstens 1500 onverbrande dode lichamen rond Winterfell.
Ik had het niet over de geurquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad lekker gaan ruiken.
Hoeft geen gevaar op te leveren gezien het bereik van deze..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:59 schreef Tchock het volgende:
Is dat zo? Is er niet een of andere warg-achtige magie die op afstand werkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang The Wall staat maakt dat niet zoveel uit.
Maybe, maar dat moet wel gericht worden lijkt mij zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Is er niet een of andere warg-achtige magie die op afstand werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |