sade niet homo genoeg?quote:
Heb ik voor haar gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je een verontrustende UI hebt, een akelig kindje dat haar knokkels knakt.Ofzo.
Omdat ik niet andermans kinderen op wil voeden. Sowieso weet ik niet of ik uberhaupt kinderen wilquote:
Vragen naar de bekende weg he mannetje. Lekker aan het vissen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Waarom vragen mensen zo vaak of ik het ben in mijn fobo?
Stond in Vredenburg deze week, schijnt heel goed te zijn geweest.quote:
Baardenquote:
Te knap.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik omdat ik op de Uithof studeer. Sinds een paar jaar woon ik hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:55 schreef Ballet9 het volgende:
Woon je al je hele leven in Zeist? Ik wel.
Je komt niet over als een knappe kerel?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Nee, ik vraag het me serieus af.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg he mannetje. Lekker aan het vissen?
Idd. Het is patat.quote:
Omdat je te knap bent om waar te zijn. Dat vertrouwen mensen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik omdat ik op de Uithof studeer. Sinds een paar jaar woon ik hier.
Well, that's a first....quote:
Moest hardop proestenquote:
Nou, bij deze dan: je bent een godsgruwelijk lekkere kerel!quote:
Glad to be of servicequote:
Mwah. Werk dat ik hier heb is leuk.quote:
Oh, en als ik dus simpelweg antwoordt met "ja", dan is alles ok?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je te knap bent om waar te zijn. Dat vertrouwen mensen niet
Ik ben het hiermee eensquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan: je bent een godsgruwelijk lekkere kerel!
Happy now?
Nee dat is het niet want eigenlijk zie je niet eens hoe hij eruitziet, het is meer de foto eigenlijke. Lijkt te knap maar in feite weet je t nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je te knap bent om waar te zijn. Dat vertrouwen mensen niet
Wat voor werk heb je?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Werk dat ik hier heb is leuk.
Maar ik hoop dat ik in de zomer kan verhuizen naar iets beters dan deze pauperflat.
Dank uquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Happy now?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Happy now?
T stikt hier van de knappe mannenquote:
Ja, lijkt zo'n fotoshootfoto.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet want eigenlijk zie je niet eens hoe hij eruitziet, het is meer de foto eigenlijke. Lijkt te knap maar in feite weet je t niet
Dat zeg je dan weer nooit over mij.quote:
Dan kun je in ieder geval geen stam+t fouten makenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en als ik dus simpelweg antwoordt met "ja", dan is alles ok?
En dank uquote:
Ik heb nog wel eens midnightbitterballentopics geopend hierquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zet de frituur wel even aan voor de avondsnack.
Ah tactische foto? Zijn meer users die dat doen ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet want eigenlijk zie je niet eens hoe hij eruitziet, het is meer de foto eigenlijke. Lijkt te knap maar in feite weet je t niet
*eff terugzoeken*quote:
He, bahquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef FrauMilena het volgende:
Heb kinderhuiltjes in m'n hoofd zitten
Oeh, we hebben nog frituur liggen...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog wel eens midnightbitterballentopics geopend hier
Maar Air is veruit de knapstequote:
WIE WIE WIE?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah tactische foto? Zijn meer users die dat doen ja.
Precies, trap nog maar ff na.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:00 schreef Californium het volgende:
*eff terugzoeken*
Oja, ja ik heb een foto van jou inderdaad
Jaloerse bitchesquote:
Hahaha dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leef je uitquote:
Mijn laatste penisfoto met groothoeklens nog niet gehad?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou hem doen hoor, sowieso, maar met die blote voeten maakt het zo foto-shoot-y
Zoiets was het ookquote:
Zou hem doen hoor, sowieso, maar met die blote voeten maakt het zo foto-shoot-yquote:
Dat laat ik aan hemquote:
Zie mijn fobo.quote:
Nee, stuur eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn laatste penisfoto met groothoeklens nog niet gehad?
Trio dan hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou hem doen hoor, sowieso, maar met die blote voeten maakt het zo foto-shoot-y
Jij hebt ook een leuke foto in je fobo zie ik nuquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar is Aeque als je hem nodig hebt?
quote:
En ik dacht dat ik de enige was die dat trucje konquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je nu Barb te dissen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Ballet9 het volgende:
Maar van 30 km afstand en met m'n hoofd schuin en een leuke pose kan ik er ook wel uitzien als een lekker wijf.
Echter in de realiteit ben ik het niet.
Whehe.
Join the groupquote:
Nope,what you see is what you get herequote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan lijkt de penis kleiner zodat je vrouwen niet meer afschrikt met de 30+cm?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je een plork?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Ballet9 het volgende:
Maar van 30 km afstand en met m'n hoofd schuin en een leuke pose kan ik er ook wel uitzien als een lekker wijf.
Whehe.
Picsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Ballet9 het volgende:
Whehe.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt ook een leuke foto in je fobo zie ik nu
Nu wil ik juist fotosquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Ballet9 het volgende:
Whehe.
Ik heb liever dat je gewoon komt kijken. Mag je daarna met Miss aan de slag en beloof ik bij deze dat ik je niet in enen verras met een penis in je oor ofzo.quote:
Dank u welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nou mooie man hoor ben je op die foto.
Ik heb het toch niet over jou?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Join the group
[..]
Nope,what you see is what you get here
Biatchquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon komt kijken. Mag je daarna met Miss aan de slag en beloof ik bij deze dat ik je niet in enen verras met een penis in je oor ofzo.
Echt niet. Ze mag hier gewoon niet meer in huis komen. Don't get mad, get even.quote:
Soms vergeet ik waarom ik van je hou.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon komt kijken. Mag je daarna met Miss aan de slag en beloof ik bij deze dat ik je niet in enen verras met een penis in je oor ofzo.
Lekker gluren hoe jij met Barb aan de slag gaatquote:
Airnie!quote:
Van jou bedoel ikquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:04 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Stuur maar, geef ik mijn bescheiden mening wel zoals ik ook bij Barbusse deed.
Ik ook van jou.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:04 schreef MissMSX het volgende:
Soms vergeet ik waarom ik van je hou.
Soms ook niet
Vooral de rode stukjesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Van jou bedoel ikMijn hoofd is inmiddels redelijk bekend
Yupquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, als ik jullie dus ga meeten moet ik dus in full on Don Draper modus gaan begrijp. Gladgeschoren, geen wallen onder m'n ogen, strak in het pak. Anders rennen jullie allemaal gillend weg begrijp ik
hah ik ga me doodlachen als je inmiddels 30 kg bent aangekomen en er onverzorgd bijloopt als mensen je ooit gaat zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, als ik jullie dus ga meeten moet ik dus in full on Don Draper modus gaan begrijp. Gladgeschoren, geen wallen onder m'n ogen, strak in het pak. Anders rennen jullie allemaal gillend weg begrijp ik
Zou ik ook wel heen willen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zou weleens naar de Toppers willen. :$ Lekker meebleren met allerlei foute nummers en verklede milfjes hosselen.
milfjesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zou weleens naar de Toppers willen. :$ Lekker meebleren met allerlei foute nummers en verklede milfjes hosselen.
Hahah stuur maar, ik ken je hoofd niet hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Van jou bedoel ikMijn hoofd is inmiddels redelijk bekend
quote:
Deze is van gisterquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:04 schreef Californium het volgende:
Die vond ik het er een half uur geleden van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij is schuin, maar ben te lui om m om te draaien
Met deze blik ga ik u verlatenOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Om die reden heb ik in mijn puberteit wel es met vrienden overwogen om naar een concert van de New Kid On The Block te gaan. Niet voor de moeders, maar voor de dochters dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Fascination het volgende:
Die dan eerst eff die link nogeens! Kunnen we je volgenquote:
Aankomen doe ik niet. Onverzorgd erbij lopen ook niet echt, alleen het scheren schiet er regelmatig bij in.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
hah ik ga me doodlachen als je inmiddels 30 kg bent aangekomen en er onverzorgd bijloopt als mensen je ooit gaat zien.
Respectquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze is van gister
Mooi bijgekleurd
[..]
Zoals ik eerder vandaag al hoorde; iedereen is terminaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ga helemaal stuk om mijn eigen grap, het is echt heel terminaal eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hahah stuur maar, ik ken je hoofd niet hoor
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze is van gister
Mooi bijgekleurd
[..]
Kom maar langsquote:
Hahaha, dat was eenmalig, heeft me bar weinig opgeleverdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Die dan eerst eff die link nogeens! Kunnen we je volgen!
Beetje jammer dat je niet gegaan bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om die reden heb ik in mijn puberteit wel es met vrienden overwogen om naar een concert van de New Kid On The Block te gaan. Niet voor de moeders, maar voor de dochters dan.
had je hier nu met CL gezetenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om die reden heb ik in mijn puberteit wel es met vrienden overwogen om naar een concert van de New Kid On The Block te gaan. Niet voor de moeders, maar voor de dochters dan.
fixedquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel een glaasje flesje wijn lusten.
Het idee van de toppers is dat je al lam bent voordat je aankomt. En dan is het toch altijd makkelijker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe mensen vrees, daarvoor moet ik je denk ik eerst een keer pre-ontmoeten.
Om die reden ga ik altijd naar bruiloften. Wanhopige single bruidsmeisjesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IK HEB KEIVEEL KLEUR NUquote:
Ik heb geen glaasje wijn. Dus het maakt niet uit.quote:
Dat laat ik in het midden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer dat je niet gegaan bent.
Wanneer gaan wij pre-meeten dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe mensen vrees, daarvoor moet ik je denk ik eerst een keer pre-ontmoeten.
VOlgens mij is daar geen ziel nuchterquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het idee van de toppers is dat je al lam bent voordat je aankomt. En dan is het toch altijd makkelijker.
Hoe kom je aan de uitnodigingen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om die reden ga ik altijd naar bruiloften. Wanhopige single bruidsmeisjes
ik loop er te vaak onverzorgd bijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aankomen doe ik niet. Onverzorgd erbij lopen ook niet echt, alleen het scheren schiet er regelmatig bij in.
Misschien kom ik wel in Scheveningen.quote:
Valide punt!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het idee van de toppers is dat je al lam bent voordat je aankomt. En dan is het toch altijd makkelijker.
En boybands. Wel beetje opletten hequote:
Ral 9001quote:
Anders het je het wel anders geformuleerd.quote:
Ja wat denk je er zelf van?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb dus een soort zijden shirtje en nu is er een soort ladder in gaan zitten ofzo. Nu kan ik 'm zeker weggooien?
Skip de misschienquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel in Scheveningen.
[..]
Valide punt!
Te gekke bek?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
ik kan niks zeggen want ik zie eigenlijk niks
Yupquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb dus een soort zijden shirtje en nu is er een soort ladder in gaan zitten ofzo. Nu kan ik 'm zeker weggooien?
Minpuntenquote:
Normaal mag ze niet eens buiten als de zon schijnt zonder burka, uit verkeersveiligheids overwegingenquote:
Maar die ogen.quote:
DQOD is er ook, dus zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel in Scheveningen.
Ja volgens mij ben je mooi maar ik zie t eigenlijk nietquote:
Mama haat me.quote:
Wellicht...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Fascination het volgende:
Anders het je het wel anders geformuleerd.
Nog wat gaten erbij maken en het is weer hip.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:08 schreef Inolvidable het volgende:
Jij heb ze allebei gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar die ogen.![]()
Al zie je er maar één helaas...
Ze wordt 's nachts neergezet als reflectorpaaltje?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal mag ze niet eens buiten als de zon schijnt zonder burka, uit verkeersveiligheids overwegingen
Lewd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
DQOD is er ook, dus zou zomaar kunnen.
Die ontvang ik. Want ik schijn soms best leuk gezelschap te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:11 schreef Ballet9 het volgende:
Hebben Faxie en frau nou een relatie of hoe zit dat
Ik moet ze eerst eens in het echt zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar die ogen.![]()
Al zie je er maar één helaas...
[..]
Ja volgens mij ben je mooi maar ik zie t eigenlijk nietook weer zo tactisch genomen dat ik t niet kan zien
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet me toch een beetje indekken.
Ze is mooiquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:11 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ben je mooi maar ik zie t eigenlijk nietook weer zo tactisch genomen dat ik t niet kan zien
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
DQOD is er ook, dus zou zomaar kunnen.
Elke foto weer opnieuw doen. Kijken of ze niet flets zijn geworden in de tussentijd.quote:
En hoeveel heb jij gedronken deze avond?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja? Leuk voor jullie! Geinig hoe dat gaat op fok
Veels te oud voor jou.quote:
Die hoop heb ik al laten varen.quote:
Ik help je welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben nu al te dement om alle afspraken van deze zomer te kunnen onthouden.
Ik ben niet welkom in Scheveningen?quote:
Niet voor mijquote:
Beter van welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet welkom in Scheveningen?
niet teveel, waarom?? :pquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij gedronken deze avond?
Jawel, maar ik ben daar niet.quote:
Grappig hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:12 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja? Leuk voor jullie! Geinig hoe dat gaat op fok
Nee, maar jij hebt Air al. En ik ga de beste man zijn leven niet verpesten. Daarvoor is hij te tof.quote:
Alsof Air gaat komenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet welkom in Scheveningen?
Durft niet zonder mijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt Air al. En ik ga de beste man zijn leven niet verpesten. Daarvoor is hij te tof.
Ja zo zie je hoe dat gaat als je veel berichten typt. Ik vind het mooi dar mensen elkaar vinden hier.quote:
Natuurlijk wel, maar met jou erbij is altijd leukerquote:
40.quote:
Ik zal jou eens laten ko… nvmquote:
Met jou ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar met jou erbij is altijd leuker
* bro fistquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Nee, maar jij hebt Air al. En ik ga de beste man zijn leven niet verpesten. Daarvoor is hij te tof.
Prachtig rond getalquote:
Je blijft 'slapen' begrijp ik?quote:
Iemand moet op de kinderen en de hond passen.quote:
Jij bent gekquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:15 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja zo zie je hoe dat gaat als je veel berichten typt. Ik vind het mooi dar mensen elkaar vinden hier.
Onder het afdak van het winkelcentrum hadden we al afgesproken toch?quote:
Jij gaat daar slapen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder het afdak van het winkelcentrum hadden we al afgesproken toch?
Zo gastvriendelijk deze misantroopquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder het afdak van het winkelcentrum hadden we al afgesproken toch?
Dat moet je uitvechten met Harman heb ik begrepenquote:
Gastvriendelijk? WTF is dat voor woord?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo gastvriendelijk deze misantroop
In het voorraadhok tussen de andere potten?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:17 schreef MissMSX het volgende:
Jij gaat daar slapen?
Waar laten we Dqod dan eigenlijk?
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
En die foto in je fotoboek is uit '93? :p
Oh, in dat geval hebben we gewoon meer lol met Dqodquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat moet je uitvechten met Harman heb ik begrepen
Wowowowow.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het voorraadhok tussen de andere potten?
Van mijn algemene haat jegens de medemens heb ik nooit een geheim gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het voorraadhok tussen de andere potten?
Ook daarom de Engelse ondertitels gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Fascination het volgende:
Wowowowow.
Dyke werd in Orange trouwens vertaald met dijk.
Precies, niet vechten maar naaktworstelenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, in dat geval hebben we gewoon meer lol met Dqod
Nee fuck, jij mag d'r hebben. Als 't zo moetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Precies, niet vechten maar naaktworstelen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, in dat geval hebben we gewoon meer lol met Dqod
In het kader van 'graag of niet' hoor ik net dat je bij Harman slaapt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Californium het volgende:
Dat moet je uitvechten met Harman heb ik begrepen
"Pyama party"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Precies, niet vechten maar naaktworstelen
Vinger in de dijk. :'Dquote:
Saaiquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee fuck, jij mag d'r hebben. Als 't zo moet
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee fuck, jij mag d'r hebben. Als 't zo moet
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van 'graag of niet' hoor ik net dat je bij Harman slaapt.
Grappig hoe verzonnen verhalen rondgaan hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:17 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat stond hier een paar dagen gewoon.
Nog een reden waarom ik een misantroop ben. Ondankbaar kutvolk.quote:
Jij slaapt ook bij Harman. Nu wel duidelijk?quote:
Nah, und? Dat denken ze nu regelmatig nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:20 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Van hoe lang geleden dan? Je lijkt dAar eerder een dertiger.
Je hoeft mij niet coor gek te verklaren. Jullie waren bij elkaar las ik en dus vraag ik of jullie een stel zijn of dat het een date was of wat het ook was. Interesse.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig hoe verzonnen verhalen rondgaan he
Sowiesoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij slaapt ook bij Harman. Nu wel duidelijk?
quote:
Niet alles geloven wat je hier leest, les 1quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:22 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet coor gek te verklaren. Jullie waren bij elkaar las ik en dus vraag ik of jullie een stel zijn of dat het een date was of wat het ook was. Interesse.
Maar ik wel gewoon bij jullie toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij slaapt ook bij Harman. Nu wel duidelijk?
Ik zei toen toch al van niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:22 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet coor gek te verklaren. Jullie waren bij elkaar las ik en dus vraag ik of jullie een stel zijn of dat het een date was of wat het ook was. Interesse.
Jij bent wél welkom ja.quote:
Beter geef je me dan wel een sleutelquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar ik wel gewoon bij jullie toch?
Gaan wij lekker zijn vrouw verleiden in het bubbelbadquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter geef je me dan wel een sleutel
Klinkt als een planquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Gaan wij lekker zijn vrouw verleiden in het bubbelbad
De camera hangt boven de spiegel, beetje rekening mee houden aubquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Gaan wij lekker zijn vrouw verleiden in het bubbelbad
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:26 schreef bamibij het volgende:
Ik ben natuurlijk maar een newbie in deze reeks enzo, maar zijn jullie aan het geinen of doen jullie echt zo moeilijk over wie wel en wie niet mag blijven slapen?
Ik heb de foto's gezienquote:
Maar jij kwam toch ook? Nu niet gaan afzeggenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:26 schreef bamibij het volgende:
Ik ben natuurlijk maar een newbie in deze reeks enzo, maar zijn jullie aan het geinen of doen jullie echt zo moeilijk over wie wel en wie niet mag blijven slapen?
Ik gein niet, ik doe ook niet moeilijk, ik wil de meesten van hier niet over de vloer hebben thuis.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:26 schreef bamibij het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De camera hangt boven de spiegel, beetje rekening mee houden aub![]()
Ik snap het ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:26 schreef bamibij het volgende:
Een meet plannen tijdens mijn vakantiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar jij kwam toch ook? Nu niet gaan afzeggen
Voor jou, altijdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De camera hangt boven de spiegel, beetje rekening mee houden aub![]()
Cheers mate. Die gaan we zeker een keer drinken!quote:
Ik ook?quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Dit topic heeft meer leven dan de posters zou je haast zeggen.quote:
Ze kotst me uit johquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat niet? Geen afspraak, geen relatie, wat is verzonnen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic heeft meer leven dan de posters zou je haast zeggen.
Schenk je me nog ff bij ja?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi Miss, dus hier hang je nu rond. Ik zie veel bekende namenquote:
Ok, duidelijk. Snap ik ook, zou ook niet zomaar alles en iedereen van internet in m'n huis halen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gein niet, ik doe ook niet moeilijk, ik wil de meesten van hier niet over de vloer hebben thuis.
Op zich wel, alleen is ze er dan niet. Ah jammer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezienHeel goed plan
In dat kader, zorg je dat je huisdieren veilig achter slot en grendel zitten?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Harmankardon het volgende:
Je bent te jong, wees niet zo hard voor jezelf. Hosti wordt nog wel hard voor jou
Dat gaat toch op voor elk Fok topic?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft doen we een burdie, maar als ik dat te hard roept word ik gestenigdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Miss, dus hier hang je nu rond. Ik zie veel bekende namen
En gelijk heb je.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gein niet, ik doe ook niet moeilijk, ik wil de meesten van hier niet over de vloer hebben thuis.
Verder!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef MissMSX het volgende:
Ja, wat mij betreft doen we een burdie, maar als ik dat te hard roept word ik gestenigd
Zoals zo vaak.quote:
Ik weet niet niet welke richting idit op gaat, maar dit bevalt mij allerminstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat kader, zorg je dat je huisdieren veilig achter slot en grendel zitten?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen is ze er dan niet. Ah jammer.
Ik ben stomquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:30 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Want de date(s) waren niet leuk of wat is er aan de hand dat ze je uitkotst?
Jij schijnt wel meer rare dingen te doen met drank op. Straks zie je zijn teckel aan voor een vrouwelijke user.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik weet niet niet welke richting idit op gaat, maar dit bevalt mij allerminst
Nee laten we dat maar overslaan, het weekend is nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft doen we een burdie, maar als ik dat te hard roept word ik gestenigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |