sade niet homo genoeg?quote:
Heb ik voor haar gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je een verontrustende UI hebt, een akelig kindje dat haar knokkels knakt.Ofzo.
Omdat ik niet andermans kinderen op wil voeden. Sowieso weet ik niet of ik uberhaupt kinderen wilquote:
Vragen naar de bekende weg he mannetje. Lekker aan het vissen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Waarom vragen mensen zo vaak of ik het ben in mijn fobo?
Stond in Vredenburg deze week, schijnt heel goed te zijn geweest.quote:
Baardenquote:
Te knap.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik omdat ik op de Uithof studeer. Sinds een paar jaar woon ik hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:55 schreef Ballet9 het volgende:
Woon je al je hele leven in Zeist? Ik wel.
Je komt niet over als een knappe kerel?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Nee, ik vraag het me serieus af.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg he mannetje. Lekker aan het vissen?
Idd. Het is patat.quote:
Omdat je te knap bent om waar te zijn. Dat vertrouwen mensen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Barbusse het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik omdat ik op de Uithof studeer. Sinds een paar jaar woon ik hier.
Well, that's a first....quote:
Moest hardop proestenquote:
Nou, bij deze dan: je bent een godsgruwelijk lekkere kerel!quote:
Glad to be of servicequote:
Mwah. Werk dat ik hier heb is leuk.quote:
Oh, en als ik dus simpelweg antwoordt met "ja", dan is alles ok?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je te knap bent om waar te zijn. Dat vertrouwen mensen niet
Ik ben het hiermee eensquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan: je bent een godsgruwelijk lekkere kerel!
Happy now?
Nee dat is het niet want eigenlijk zie je niet eens hoe hij eruitziet, het is meer de foto eigenlijke. Lijkt te knap maar in feite weet je t nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je te knap bent om waar te zijn. Dat vertrouwen mensen niet
Wat voor werk heb je?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Werk dat ik hier heb is leuk.
Maar ik hoop dat ik in de zomer kan verhuizen naar iets beters dan deze pauperflat.
Dank uquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Happy now?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Happy now?
T stikt hier van de knappe mannenquote:
Ja, lijkt zo'n fotoshootfoto.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet want eigenlijk zie je niet eens hoe hij eruitziet, het is meer de foto eigenlijke. Lijkt te knap maar in feite weet je t niet
Dat zeg je dan weer nooit over mij.quote:
Dan kun je in ieder geval geen stam+t fouten makenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en als ik dus simpelweg antwoordt met "ja", dan is alles ok?
En dank uquote:
Ik heb nog wel eens midnightbitterballentopics geopend hierquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zet de frituur wel even aan voor de avondsnack.
Ah tactische foto? Zijn meer users die dat doen ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet want eigenlijk zie je niet eens hoe hij eruitziet, het is meer de foto eigenlijke. Lijkt te knap maar in feite weet je t niet
*eff terugzoeken*quote:
He, bahquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:58 schreef FrauMilena het volgende:
Heb kinderhuiltjes in m'n hoofd zitten
Oeh, we hebben nog frituur liggen...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog wel eens midnightbitterballentopics geopend hier
Maar Air is veruit de knapstequote:
WIE WIE WIE?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah tactische foto? Zijn meer users die dat doen ja.
Precies, trap nog maar ff na.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:00 schreef Californium het volgende:
*eff terugzoeken*
Oja, ja ik heb een foto van jou inderdaad
Jaloerse bitchesquote:
Hahaha dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leef je uitquote:
Mijn laatste penisfoto met groothoeklens nog niet gehad?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou hem doen hoor, sowieso, maar met die blote voeten maakt het zo foto-shoot-y
Zoiets was het ookquote:
Zou hem doen hoor, sowieso, maar met die blote voeten maakt het zo foto-shoot-yquote:
Dat laat ik aan hemquote:
Zie mijn fobo.quote:
Nee, stuur eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn laatste penisfoto met groothoeklens nog niet gehad?
Trio dan hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou hem doen hoor, sowieso, maar met die blote voeten maakt het zo foto-shoot-y
Jij hebt ook een leuke foto in je fobo zie ik nuquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar is Aeque als je hem nodig hebt?
quote:
En ik dacht dat ik de enige was die dat trucje konquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je nu Barb te dissen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:02 schreef Ballet9 het volgende:
Maar van 30 km afstand en met m'n hoofd schuin en een leuke pose kan ik er ook wel uitzien als een lekker wijf.
Echter in de realiteit ben ik het niet.
Whehe.
Join the groupquote:
Nope,what you see is what you get herequote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan lijkt de penis kleiner zodat je vrouwen niet meer afschrikt met de 30+cm?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |