Aad Kosto, PvdAquote:Op zondag 13 december 2015 14:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar komt bij dat de top van justitie al decennia lang gelieerd is aan VVD en de rechtervleugel van CDA. Het staat niet bekend als een 'links' ministerie iig.
Dit, beleid wordt gemaakt door ambtenaren. Ook wanbeleidquote:Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef Kaas- het volgende:
Bijna niemand in de politiek heeft macht, dus uberhaupt een beetje een dommige uitspraak.
Hoe je het wendt of keert, dat is een ongezonde situatie. Je moet zeker bij zo'n ministerie goed rouleren.quote:Op zondag 13 december 2015 14:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar komt bij dat de top van justitie al decennia lang gelieerd is aan VVD en de rechtervleugel van CDA. Het staat niet bekend als een 'links' ministerie iig.
De IRT-affaire toch? Iets met drugshandel wat door Nederland werd toegelaten en waarbij zelfs ambtenaren meededen (undercover) om een netwerk in beeld te brengen of iets dergelijks.quote:
Jij maakt hierbij de fout om enkel te kijken naar het individuele niveau en voorbij te gaan aan de macht die een groep heeft.quote:Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef Kaas- het volgende:
Bijna niemand in de politiek heeft macht, dus uberhaupt een beetje een dommige uitspraak.
Ik had het over de ambtenarentop. Bovendien handelden Sorgdrager en Kosto niet dubieus, itt Donner, Van Agt, Opstelten enz.quote:Op zondag 13 december 2015 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aad Kosto, PvdA
Wnnie Sorgdrager, D66
Het is onzin om alleen naar de ministers te kijken, zij zijn het die telkens op de misdragingen van het ministerie sneuvelen.
Vertel, welke ambtenaren zijn lid van welke partij?quote:Op zondag 13 december 2015 14:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik had het over de ambtenarentop.
Ja, agenten bouwden een drugssmokkel op om zo de onderwereld in kaart te brengen, ze werden de grootste drugssmokkelaars en resultaat was vrijwel nulquote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De IRT-affaire toch? Iets met drugshandel wat door Nederland werd toegelaten en waarbij zelfs ambtenaren meededen (undercover) om een netwerk in beeld te brengen of iets dergelijks.
Dat het idioot is dat de VVD haar heeft voorgedragen, waarschijnlijk omdat ze het niet aandurfden om haar een ministerspost te geven maar ze kennelijk wel 'recht' had op iets, is helemaal waar.quote:Op zondag 13 december 2015 13:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De kern van deze discussie zou niet moeten zijn hoe ongeschikt zij is voor de rol maar dat een Nederlandse politieke partij iemand kiest die zo ongeschikt is voor zo'n belangrijke functie. Ik weet niet of dat andere partijen daar net zo'n potje van maken als de VVD maar laat de media daar alsjeblieft eens op inzoomen.
Agree to disagree. Het parlement moest kiezen tussen een blinde en een dove. Als de partijen die iemand voordragen enkel 1 zwak iemand voordragen dan valt er weinig goeds te kiezen en is het fundamentele probleem dat de partijen de functie onvoldoende serieus nemen om een goede kandidaat voor te dragen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:10 schreef danos het volgende:
[..]
Dat het idioot is dat de VVD haar heeft voorgedragen, waarschijnlijk omdat ze het niet aandurfden om haar een ministerspost te geven maar ze kennelijk wel 'recht' had op iets, is helemaal waar.
Maar ze is gewoon door een meerderheid van de kamer gekozen, dus jou discussie is niet zo relevant.
Het parlement had de keus uit 150 Kamerleden. Het is niet zo dat men alleen op 'officiële' kandidaten mag stemmen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Agree to disagree. Het parlement moest kiezen tussen een blinde en een dove.
Ik noem een Demmink, een Docters van Leeuwen, en de opperregent Dato Steenhuis.quote:Op zondag 13 december 2015 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, welke ambtenaren zijn lid van welke partij?
Dat is leuk in theorie, in de praktijk doen de andere parlementariërs (er zijn 225 Kamerleden in Nederland: 150 parlementariërs en 75 senatoren) dat niet. Zelf zou ik dat trouwens wel doen als ik geen van de kandidaten geschikt vind.quote:Op zondag 13 december 2015 16:39 schreef freako het volgende:
[..]
Het parlement had de keus uit 150 Kamerleden. Het is niet zo dat men alleen op 'officiële' kandidaten mag stemmen.
De VVD vond het natuurlijk best prettig om daar zo'n dom wicht te hebben zitten die zich graag door de mannetjes laat vertellen hoe ze met het voorzitterschap partijpolitiek bedrijft.quote:Op zondag 13 december 2015 16:10 schreef danos het volgende:
[..]
Dat het idioot is dat de VVD haar heeft voorgedragen, waarschijnlijk omdat ze het niet aandurfden om haar een ministerspost te geven maar ze kennelijk wel 'recht' had op iets, is helemaal waar.
Maar ze is gewoon door een meerderheid van de kamer gekozen, dus jou discussie is niet zo relevant.
Nou, mooi. Een van de Kamerleden was het met je eens, die stemde op Ronald Plasterk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is leuk in theorie, in de praktijk doen de andere parlementariërs (er zijn 225 Kamerleden in Nederland: 150 parlementariërs en 75 senatoren) dat niet. Zelf zou ik dat trouwens wel doen als ik geen van de kandidaten geschikt vind.
Buikhuisem is volkomen afgefikt, onterecht trouwens, was een integer wetenschapper.quote:Op zondag 13 december 2015 16:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik noem een Demmink, een Docters van Leeuwen, en de opperregent Dato Steenhuis.
Daardoor veranderde ook de onderzoeksfocus trouwens.
https://books.google.nl/b(...)#v=onepage&q&f=false
Maar wel politiek aangestuurd destijds. De man die het wodc opzette en stelde dat klassenjustitie helemaal niet bestond. Zie ook het conflict met Jongman.quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Buikhuisem is volkomen afgefikt, onterecht trouwens, was een integer wetenschapper.
twitter:mennodebruyne twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 17:20:33Als ze zou willen zou PvdA-kamerlid Eijsink een hele goede Kamervoorzitter zijn. #tip @EijsinkPvdA reageer retweet
Zes jaar mee in de klas gezeten was altijd al een studiebol , maar nooit verwacht dat hij PVV'er worden .quote:Op zondag 13 december 2015 21:34 schreef freako het volgende:
Volgens dit artikel in de Volkskrant wordt het waarschijnlijk iemand van de PvdA of de VVD, Bosma is onwaarschijnlijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)miltenburg~a4207066/
De SGP-voorlichter tipt Angelien Eijsink:[ afbeelding ]twitter:mennodebruyne twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 17:20:33Als ze zou willen zou PvdA-kamerlid Eijsink een hele goede Kamervoorzitter zijn. #tip @EijsinkPvdA reageer retweet
Hij was eerst ook nog van de multiculquote:Op maandag 14 december 2015 09:25 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Zes jaar mee in de klas gezeten was altijd al een studiebol , maar nooit verwacht dat hij PVV'er worden .
quote:Op maandag 14 december 2015 09:37 schreef borisz het volgende:
Bosma. Als hij geen PVV'er was zou hij zo voorzitter zijn geworden.
[..]
Hij was eerst ook nog van de multicul
Ik verwacht niet dat het ooit een grote versierder is geweest eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 09:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]![]()
En dan te bedenken dat hij in de klas heel stil was en een beetje meisjes schuw.
Dat is ie nu toch nog steeds?quote:Op maandag 14 december 2015 09:42 schreef DeNiAs het volgende:
![]()
En dan te bedenken dat hij in de klas heel stil was en een beetje meisjes schuw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |