Oooh.. Ben wel benieuwd wat jij daar nou van vindt (/jouw hormonen)? Mijn schoonvader zegt dat ook bij ieder afscheid. (Pas je wel goed op MIJN kleinkind? En laatst nog erachteraan: "Tsja want jij ziet er wel goed uit, maareh.." (Puntjes mocht ik zelf invullen.)) Mijn hormonen (mijn moedergevoelens?) krijgen hier ernstig de kriebels vanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:49 schreef Stippelrientje het volgende:
En van schoonmoeder niets dan "pas je goed op MIJN kleinzoon" bij ieder bezoekje
ik vind het allemaal best. ^^,
Het jeukt..... maar ik weet dat ze het positief bedoelt en bezorgd is. Ze kijkt uit naar haar eerste kleinzoon.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:11 schreef kazy het volgende:
[..]
Oooh.. Ben wel benieuwd wat jij daar nou van vindt (/jouw hormonen)? Mijn schoonvader zegt dat ook bij ieder afscheid. (Pas je wel goed op MIJN kleinkind? En laatst nog erachteraan: "Tsja want jij ziet er wel goed uit, maareh.." (Puntjes mocht ik zelf invullen.)) Mijn hormonen (mijn moedergevoelens?) krijgen hier ernstig de kriebels vanterwijl het allemaal goed bedoeld is natuurlijk.
En vervelend van de harde buiken Stippel. Lekker ff rustig aan doen! Voor zover mogelijk natuurlijk.
Mijn schoonvader zegt dat ook, maar ik vind dat helemaal niet erg. Het is ook zijn kleinkind toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:11 schreef kazy het volgende:
[..]
Oooh.. Ben wel benieuwd wat jij daar nou van vindt (/jouw hormonen)? Mijn schoonvader zegt dat ook bij ieder afscheid. (Pas je wel goed op MIJN kleinkind? En laatst nog erachteraan: "Tsja want jij ziet er wel goed uit, maareh.." (Puntjes mocht ik zelf invullen.)) Mijn hormonen (mijn moedergevoelens?) krijgen hier ernstig de kriebels vanterwijl het allemaal goed bedoeld is natuurlijk.
En vervelend van de harde buiken Stippel. Lekker ff rustig aan doen! Voor zover mogelijk natuurlijk.
weekend en verlof in luidenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:30 schreef Mariposas het volgende:
Fijn dat alles goed was, sillie!
[ afbeelding ]
Oh wacht, weekenden zijn niet zo relevant meer, want:
VERLOF!!![]()
![]()
Wat zijn de laatste weken snel gegaan, ik heb ook het idee dat ik nog weken door had kunnen gaan! Maar nu tijd om naar de markt te gaan, overdag naar de stad te gaan en koffie te drinken, en aan m'n scriptie te werken.
Ik heb zo'n dag dat ik overal van geniet. Schopjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2015 20:44:13 ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie zo'n streep?Nee vorige keer niet, nu ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die haren beginnen ook te komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:51 schreef Skoap het volgende:
Geen streep (24 weken), maar wel veel lange zwarten haren op mijn buik
Gelukkig gingen die vanzelf weer weg na de zwangerschap van Luc, dus nu hopelijk ook weer.
Oh heel spannend, maar had ik ook en gewoon een goede echo. Gelukkig is het bijna dinsdag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Mariposas en Fuente verlof
En silliegirl een roze/blauwe wolkendag
Over strepen kan ik nog niet mee praten met m'n 8 weken.
Hier word ik moe van mijn eigen onzekerheid. Vanmiddag een sliertje rood bloed en de rest van de dag buikpijn. Ik probeer niet te doemdenken, maar dat is zo moeilijk. Ik kijk uit en zie op tegen de echo a.s. dinsdag. Tot die tijd ben ik namelijk zwanger, daarna misschien niet meer.
Poging tot geruststellen #1: ik heb t ff opgezocht in mn appje (:+) en die zegt dat buikpijn bij 8wkn normaal is omdat de baarmoeder gaat groeienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Mariposas en Fuente verlof
En silliegirl een roze/blauwe wolkendag
Over strepen kan ik nog niet mee praten met m'n 8 weken.
Hier word ik moe van mijn eigen onzekerheid. Vanmiddag een sliertje rood bloed en de rest van de dag buikpijn. Ik probeer niet te doemdenken, maar dat is zo moeilijk. Ik kijk uit en zie op tegen de echo a.s. dinsdag. Tot die tijd ben ik namelijk zwanger, daarna misschien niet meer.
Lief dat je het opzoektquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Poging tot geruststellen #1: ik heb t ff opgezocht in mn appje (:+) en die zegt dat buikpijn bij 8wkn normaal is omdat de baarmoeder gaat groeien. Licht bloedverlies heb ik een paar x gehad rond die tijd. Begrijp dat het even onzeker is, niet fijn.. Probeer je niet te druk te maken en voor je t weet is het dinsdag
. Ik duim voor je dat alles goed is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |