die 2 grote glazige gok ik visolie pillen of temazepamquote:
Ja erg he...quote:
Ja ik ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:34 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn eigen pillen al genomen vanochtend
gebaseerd op wáre feiten, klopt wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gebaseerd op het gebeurde .. Die reistocht was niet mijn idee
Ja toch,, Ik kan het erger maken, maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
gebaseerd op wáre feiten, klopt wel zo'n beetje
neh... tis al dramatisch genoeg zoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch,, Ik kan het erger maken, maar daar heb ik geen zin in
ik kan je niet meer volgen....quote:
Ik dacht ik moet toch wat en bij tussendoortjes kan deze langs als suplementquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan je niet meer volgen....ligt aan mij hoor
![]()
waarom heb je trouwens die foto van die pillen in de OP gezet, past toch helemaal niet bij
de TT?
gewoon nieuwsgierig hoor![]()
nee man, ik vroeg het gewoon omdat je er misschien een reden voor had,kan mij dat nouquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet toch wat en bij tussendoortjes kan deze langs als suplement
blijkbaar ... Maar als je een betere weet pas ik het misschien wel aan
40+ers nemen toch vaak medicijnen/pillen en nog wel wat meer... Dus misschien was dat wel het diepe.... Wel op gezette tijden dus vaak tussen doorquote:
Ben je vergeten je pillen te slikken?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man, ik vroeg het gewoon omdat je er misschien een reden voor had,kan mij dat nou
schelen wat voor foto er in de OP staatik was gewoon nieuwsgierig
maar er zit dus
niets ''dieps'' achter, soms is dat wel zo... maar nu niet dus...
Elke ochtend 2quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vergeten je pillen te slikken?![]()
Sjoef bedoeld het waarschijnlijk als geheugensteuntje voor verstrooide 40+ ers, of zoiets.
Ik ben al blij als ie ze zelf niet vergeet te slikken.
Over die laatste opmerking ga ik verder niet nadenken. Ik wil het nie weten nie !quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke ochtend 2En verder slik ik waar ik zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |