In je achterhoofd weten dat je vrienden je zullen uitlachen als je nog een vriendin krijgt onder de 20quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:32 schreef dimmak het volgende:
Dat mijn vrienden een leeftijdsgenoten me raar aankijken als ik een chick van een jaar of 18 hossel.
Dan had je maar altijd hetzelfde tempo en regelmaat moeten volhouden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Aan het feit dat ik van een stevige drinksessie 48 uur moet bijkomen ipv 12 uur
Voor mijn 20e nooit 2 dagen kater gehad altijd zelfde dag of volgende dag weer steady ready zelfs na stevig comazuipen.
Hoe anders is dat nu..
Dit, en overall dat mn lichaam slechter tegen van alles kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Voor mijn 20e nooit 2 dagen kater gehad altijd zelfde dag of volgende dag weer steady ready zelfs na stevig comazuipen.
Hoe anders is dat nu..
Dit ook trouwens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten en vrienden getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Was vorige week wat oude foto's aan het bekijken (nou ja "oud", 2007 ofzo) en zag dat mijn haargrens op mijn voorhoofd steeds hoger wordt. Begin ook last te krijgen van haaruitval.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:56 schreef quinoahipster het volgende:
Dat ik (een beetje he) kaal en grijs begin te worden
Ik zie op Facebook telkens oude jeugdvriendinnetjes die al 1 of meerdere kinderen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Dit in combinatie met merken dat ik lichamelijk veel minder kan hebben dan pakweg 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Dit heb ik ook. Zeker hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:18 schreef Trebo het volgende:
Dat ik van 2x 45 minuten voetbal, 5 dagen nodig heb om te herstellen
misschien moest je dan vroeger niet zo kankerveel drinken, dan was je lichaam nu niet zo verzwaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Dat valt bij mij nog wel mee volgens mij. Ook qua drankquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit in combinatie met merken dat ik lichamelijk veel minder kan hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |