die 2 grote glazige gok ik visolie pillen of temazepamquote:
Ja erg he...quote:
Ja ik ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:34 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn eigen pillen al genomen vanochtend
gebaseerd op wáre feiten, klopt wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gebaseerd op het gebeurde .. Die reistocht was niet mijn idee
Ja toch,, Ik kan het erger maken, maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
gebaseerd op wáre feiten, klopt wel zo'n beetje
neh... tis al dramatisch genoeg zoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch,, Ik kan het erger maken, maar daar heb ik geen zin in
ik kan je niet meer volgen....quote:
Ik dacht ik moet toch wat en bij tussendoortjes kan deze langs als suplementquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan je niet meer volgen....ligt aan mij hoor
![]()
waarom heb je trouwens die foto van die pillen in de OP gezet, past toch helemaal niet bij
de TT?
gewoon nieuwsgierig hoor![]()
nee man, ik vroeg het gewoon omdat je er misschien een reden voor had,kan mij dat nouquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet toch wat en bij tussendoortjes kan deze langs als suplement
blijkbaar ... Maar als je een betere weet pas ik het misschien wel aan
40+ers nemen toch vaak medicijnen/pillen en nog wel wat meer... Dus misschien was dat wel het diepe.... Wel op gezette tijden dus vaak tussen doorquote:
Ben je vergeten je pillen te slikken?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man, ik vroeg het gewoon omdat je er misschien een reden voor had,kan mij dat nou
schelen wat voor foto er in de OP staatik was gewoon nieuwsgierig
maar er zit dus
niets ''dieps'' achter, soms is dat wel zo... maar nu niet dus...
Elke ochtend 2quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vergeten je pillen te slikken?![]()
Sjoef bedoeld het waarschijnlijk als geheugensteuntje voor verstrooide 40+ ers, of zoiets.
Ik ben al blij als ie ze zelf niet vergeet te slikken.
Over die laatste opmerking ga ik verder niet nadenken. Ik wil het nie weten nie !quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke ochtend 2En verder slik ik waar ik zin in heb
Ik eet wel.quote:
Ik rook al bijna een jaar geen weed meer, wel sigarettenquote:
Het begin is er... Zelf had ik vandaag een kleine neiging in een peuk... Maar ik heb het weerstaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook al bijna een jaar geen weed meer, wel sigaretten
Alsof ik de hele dag zit te blowen, dat is een misverstand.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook al bijna een jaar geen weed meer, wel sigaretten
Ik zei dat niet hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag zit te blowen, dat is een misverstand.
Vroeger deed ik dat wel, hoewel ik altijd wat in huis heb blow ik tegenwoordig zeer matig. Mijn laatste jointje rookte ik afgelopen dinsdag.
Ik ook niet, maar chufi heeft blijkbaar dat beeld van mij.quote:
Ik heb wel een positief lief beeld van jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar chufi heeft blijkbaar dat beeld van mij.
Niet dat het me boeit welk beeld mensen überhaupt van me hebben.
Zelfs dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een positief lief beeld van je
Ik heb het ook niet zo gezegd.. Dacht alleen dat Soury ook gewoon af en toe nog blowde.... Maar zelfs dat heb ik niet gezegd... Kun je nagaan..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar chufi heeft blijkbaar dat beeld van mij.
Niet dat het me boeit welk beeld mensen überhaupt van me hebben.
Die verkeerde beeldvorming is nou juist het 'leuke' aan FOK!.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo gezegd.. Dacht alleen dat Soury ook gewoon af en toe nog blowde.... Maar zelfs dat heb ik niet gezegd... Kun je nagaan..
Af en toe is het laatste half jaar één keer geweest. Maakt me geen donder uit verder hoor. Het is domweg te duur en ik heb het niet nodig. Ik vind het een feestje zo nu en danquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo gezegd.. Dacht alleen dat Soury ook gewoon af en toe nog blowde.... Maar zelfs dat heb ik niet gezegd... Kun je nagaan..
Inderdaad ...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die verkeerde beeldvorming is nou juist het 'leuke' aan FOK!.
Ik heb zelfs geen idee wat het tegenwoordig kost ... Kocht het al nooit (op een enkele gelegenheid na dan ...)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Af en toe is het laatste half jaar één keer geweest. Maakt me geen donder uit verder hoor. Het is domweg te duur en ik heb het niet nodig. Ik vind het een feestje zo nu en dan
Ik gebruikte het dagelijks. Die tijd is voorbijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee wat het tegenwoordig kost ... Kocht het al nooit (op een enkele gelegenheid na dan ...)
Al koop ik niks, ik kom sowieso nooit in een coffeeshop, krijg altijd wel een joint in mijn handen geduwd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee wat het tegenwoordig kost ... Kocht het al nooit (op een enkele gelegenheid na dan ...)
Je gebruikt het niet, je rookt het, net als een sigaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruikte het dagelijks. Die tijd is voorbij
Kijk dat idee stond nog in mn geheugen gegrifdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruikte het dagelijks. Die tijd is voorbij
Ik gebruikte het. Ik kon niet slapen zonder. Dat heeft een tijdje doorgesudderd. Maar ik kan best zonderquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gebruikt het niet, je rookt het, net als een sigaar.
Net zoals je een kop koffie niet gebruikt, maar drinkt.
Je went eraan, ik slaap ook beter als ik gedronken of geblowd heb, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zonder kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruikte het. Ik kon niet slapen zonder. Dat heeft een tijdje doorgesudderd. Maar ik kan best zonder
Ik maak het even duidelijker, ik had pijn en dat was niet fijn. Een joint voor dat ik naar mijn bed ging hielp. Nu hoeft het niet meerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je went eraan, ik slaap ook beter als ik gedronken of geblowd heb, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zonder kan.
Zuchtquote:
Nooit pijn daardoor gehad, wel balen als ik niks te blowen had en minder goed in slaap kwam, maar ik slaap ook miserabel als ik geblowd heb. Een slaapprobleem heb je of heb je niet en ik heb er al mijn hele leven een.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak het even duidelijker, ik had pijn en dat was niet fijn. Een joint voor dat ik naar mijn bed ging hielp. Nu hoeft het niet meer
Ja toedeledokiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit pijn daardoor gehad, wel balen als ik niks te blowen had en minder goed in slaap kwam, maar ik slaap ook miserabel als ik geblowd heb. Een slaapprobleem heb je of heb je niet en ik heb er al mijn hele leven een.
Herman nam vrijwel dagelijks speed en liters alcohol, dat is van een heel andere orde.quote:
Je leest mijn post niet of niet goed.quote:
Jawel, je rookte het tegen de pijn, die werking kan het ook hebben. Daarom is het ook prima spul, en nu je geen pijn meer hebt is de behoefte om te roken verdwenen.quote:
Ja precies. Nu soms voor de lol.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, je rookte het tegen de pijn, die werking kan het ook hebben. Daarom is het ook prima spul, en nu je geen pijn meer hebt is de behoefte om te roken verdwenen.
Moet kunnen vind ik... Piet rookt het om zn ADHD te kalmeren Prima toch.. EN ik moet maandag me kop laten zien bij een mogelijke klant/werkgever ...quote:
Ohhh spannend. Is het wat voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik... Piet rookt het om zn ADHD te kalmeren Prima toch.. EN ik moet maandag me kop laten zien bij een mogelijke klant/werkgever ...
Hetzelfde als ik, als ik opgefokt ben kalmeert het me enigszins, prima toch.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik... Piet rookt het om zn ADHD te kalmeren Prima toch.. EN ik moet maandag me kop laten zien bij een mogelijke klant/werkgever ...
Kan ik me voorstellen. Beter al je wat loslaat als je ergens zeker van bent. Maar succesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel... Maar ik had ergens beloofd me er niet al te ver over uit te laten ///
Thanksquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Beter al je wat loslaat als je ergens zeker van bent. Maar succes
Kijk hier kun je je daarover uiten... Bij eten SC heb je het daar niet over.. Maar je consumeert het welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef minilot het volgende:
Hee, jullie gaan vandaag sneller dan onze 'eigen' slowchat!
Enneh, drugs = jippie!(Mits met mate uiteraard)
Maar wellicht denk ik daar nog anders over wanneer ik eens 40+ word.
Ja, chufi weet niet van ophouden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef minilot het volgende:
Oh, jawel hoor. Daar hebben we het soms best over.quote:
Dat gaat je wel lukken100 plus ook wel met je kookkunsten, ja een CUL lurker eerste klas hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef minilot het volgende:
Ah dat heb ik dan gemist... Ik ga even kijken of ik nog iets spannends met een left-over ga doen of dat ik het slechts even snel opwarm....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Daar hebben we het soms best over.Over alles!
Zou fijn zijn, maar ik ben ook wel zo'n kluns dat ik er rekening mee hou dat ik voortijdig per abuis met mijn fiets de dijk afrij of me fataal verslik in een hazelnootje of zoietsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
100plus ook wel met je kookkunsten, ja een CUL lurker eerste klas hier.
Daar over nadenken is CULquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar ik ben ook wel zo'n kluns dat ik er rekening mee hou dat ik voortijdig per abuis met mijn fiets de dijk afrij of me fataal verslik in een hazelnootje of zoiets
Ben ook een lurker in CUL, maar ik zal me daar verder niet over uitlaten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar ik ben ook wel zo'n kluns dat ik er rekening mee hou dat ik voortijdig per abuis met mijn fiets de dijk afrij of me fataal verslik in een hazelnootje of zoiets
Voor jou is alles gepermiteerd om het licht weer te mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef FANN het volgende:
Ik blow sinds een maand of 2 regelmatig... voel ik me rustiger, ik kan alleen geen joint
draaien, dus ik maak zo'n sigaret met een beetje wiet erin met zo'n machientje en dan
knak ik de filter vanaf en daar doe ik het mondstukje in, beetje verstevigen met een vloetje
en dan zit ie![]()
ik had mijn laatste jointje zéker 20 jaar geleden gerooktbevalt me wel, slaap ook beter
![]()
maar ja, ik zal het ook weer niet gaan aanprijzen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou is alles gepermiteerd om het licht weer te mogen aanschouwen
Waarom zou je niet mogen zeggen dat het jou helpt beter te slapen, daar is toch niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef FANN het volgende:
Ik blow sinds een maand of 2 regelmatig... voel ik me rustiger, ik kan alleen geen joint
draaien, dus ik maak zo'n sigaret met een beetje wiet erin met zo'n machientje en dan
knak ik de filter vanaf en daar doe ik het mondstukje in, beetje verstevigen met een vloetje
en dan zit ie![]()
ik had mijn laatste jointje zéker 20 jaar geleden gerooktbevalt me wel, slaap ook beter
![]()
maar ja, ik zal het ook weer niet gaan aanprijzen
Nee, is niks mis mee... maar ik wilde er nou ook weer geen reclame voor maken...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen zeggen dat het jou helpt beter te slapen, daar is toch niks mis mee.
In 40+ mag het weer als medicinaal middel aangeprezen worden hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, is niks mis mee... maar ik wilde er nou ook weer geen reclame voor maken...
snap ie?
da's waarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
In 40+ mag het weer als medicinaal middel aangeprezen worden hoor
zo denk ik er tegenwoordig ook overquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles om ons nog een beetje goed te voelen
Ik probeer zo min mogelijk te denken (lukt niet helemaal), dat maakt mijn leven een stuk aangenamer.quote:
Ja, dat is ook de bedoeling...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te denken (lukt niet helemaal), dat maakt mijn leven een stuk aangenamer.
Ik ga niet eens beginnen met stoppen, ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
Ik denk niet dat ik alleen zou kunnen blowen zonder weer ook te gaan roken ....
Mensen laten zich blijkbaar toch echt van alles wijsmaken. Cheers.quote:Volwassenen kopen steeds vaker moedermelk via internet, omdat ze denken dat het gezond is en zelfs kanker zou kunnen genezen. Volgens Amerikaanse artsen is dat echter niet bewezen en kan de nieuwste 'superfood', dat als 'vloeibaar goud' wordt aangeprezen, zelfs schadelijk zijn.
1 jaar vond ik wel genoeg of was het minder.. Dat ben ik vergeten... Maar tegenwoordig drink ik bijna geen melk meer...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD d.d. 19-6-2015
[..]
Mensen laten zich blijkbaar toch echt van alles wijsmaken. Cheers.
Is echt waar Moquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD d.d. 19-6-2015
[..]
Mensen laten zich blijkbaar toch echt van alles wijsmaken. Cheers.
Bedoel je dat de mensen helemaal gek zijn of dat het gezond voor je isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Is echt waar MoMaar dat is al veel langer bekend hoor
Ik ken een vrouw die kanker had en zij heeft in die tijd veel moedermelk gedronken en is ervan overtuigd dat het geholpen heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je dat de mensen helemaal gek zijn of dat het gezond voor je is
Het schijnt dus gewoon gevaarlijk te zijn ivm infecties. Ik zou het iig niet drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die kanker had en zij heeft in die tijd veel moedermelk gedronken en is ervan overtuigd dat het geholpen heeft.
voor volwassen mensen gevaarlijk en niet voor baby's ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het schijnt dus gewoon gevaarlijk te zijn ivm infecties. Ik zou het iig niet drinken.
Ja, dat. Gewoon voor je eigen baby is het prima, logisch ook, de samenstelling veranderd met de behoefte van de baby mee gedurende de zoogperiode. Je kan dus als volwassen mens niet zomaar vreemd spul gaan drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
voor volwassen mensen gevaarlijk en niet voor baby's ?
ik neem zo wel een glaasje wijn
Duidelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat. Gewoon voor je eigen baby is het prima, logisch ook, de samenstelling veranderd met de behoefte van de baby mee gedurende de zoogperiode. Je kan dus als volwassen mens niet zomaar vreemd spul gaan drinken.
Dat is gestoord en kan zelfs link zijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |